Squirting ! Het best verborgen geheim voor de vrouw !

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

G-man
Berichten: 2
Lid geworden op: di 13 december 2005, 20:32
Locatie: N-Brabant / Z-Holland Hij zelfstandig ondern./ Zij IC-verpleegkundige

Squirting ! Het best verborgen geheim voor de vrouw !

Berichtdoor G-man » wo 14 december 2005, 0:25

Ik (Marco) zou graag een lans willen breken voor de vrouw omtrent het taboe "ejaculatie".Het is toch ongelooflijk dat dit zo'n beetje het best verborgen geheim voor de vrouw is en zal blijven..........tenzij er M/V zijn die er meer van willen weten ! Met een beetje interesse, geduld, goede communicatie en een hoop plezier is dit fenomeen mijns inziens voor bijna iedere vrouw mogelijk! Niet mee eens ? ....IK DAAG JE UIT !

P.S. Dit idee om te posten is ontstaan door eigen experimenten (jawel....met z'n tweetjes is het leuker !)en doordat er naar ons idee zo weinig goede info aanwezig is op het net (en als het er is...kan je nog betalen voor een zgn cursus die kant nog wal raakt), leek het ons leuk om onze ervaringen te delen met anderen en te zien of we door onze ervaringen andere avontuurlijk ingestelde mensen een eindje op weg kunnen helpen !

Liefs

Marco en Ingrid

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » wo 14 december 2005, 0:30

Ehm, taboe? Ik vermoed dat als je de zoekfunctie gebruikt, je minstens een topic of 20 over dit onderwerp tegenkomt hoor G-man!

Maar niettemin welkom ;)

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » wo 14 december 2005, 9:53

Ik durf zelfs te wedden dat iedereen op shespot weet wat squirting is.

Ik vind het overigens een nobel idee om ervaringen uit te wisselen... :D

Overigens welkom G-man!

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » wo 14 december 2005, 9:54

Ehm, taboe? Ik vermoed dat als je de zoekfunctie gebruikt, je minstens een topic of 20 over dit onderwerp tegenkomt hoor G-man!

Maar niettemin welkom ;)
29 om precies te zijn... :D

G-man
Berichten: 2
Lid geworden op: di 13 december 2005, 20:32
Locatie: N-Brabant / Z-Holland Hij zelfstandig ondern./ Zij IC-verpleegkundige

TABOE !

Berichtdoor G-man » do 15 december 2005, 23:56

Allereerst bedankt voor de gastvrijheid ! We wilden eigenlijk gelijk even inhaken op het woord taboe ! Met taboe bedoelden wij in die zin dat er nog steeds vrouwen zijn die er niet met hun partner over kunnen en/of willen praten, dit fenomeen als vreemd ervaren omdat er gewoonweg te weinig goede info over bestaat. Verwarringen als ....is het nou urine of niet ? Op het net zie je niks anders als cumshots......zou het niet eens tijd worden dat het tijdperk voor de vrouwen aan gaat breken en dat we sprietsen (jawel...er bestaat een naam voor) net zo normaal gaan vinden als het zien klaarkomen van de man !
Als je als vrouw dit orgasme (wat totaal verschillend is dan een clitoraal orgasme) kunt bewerkstelligen m.b.v. een paar mannenhanden (en ja er is ook een klein percentage van 3% die dit zelf kunnen) dan zou dat toch publiekelijk gemaakt moeten worden!......ach ja ......er zijn natuurlijk ook mensen die van nature niet nieuwsgierig zijn
Het heeft ons sexleven in ieder geval verrijkt en we dachten op deze site andere mensen die daar serieus in geinteresseerd zijn en deze sensatie ook eens mee willen maken daarbij te helpen. 1 ding is zeker......als je het niet probeert.....zul je er ook nooit achter komen ! Ik heb dit tevens onder de rubriek "oproepjes" gedaan zodat de "explorers" onder jullie direct kunnen mailen met ons ! Voor ons is de kick om het bij jullie ook te laten gebeuren !

Veel liefs,

Marco en Ingrid
Motto.... ! Als het leven je teveel citroenen geeft,......maak er dan tenminste sap van !

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » vr 16 december 2005, 20:44

wat een toepasselijke ondertekst 8)

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » vr 16 december 2005, 23:23

Marco en Ingrid,

Wat ik in mijn eerste post al een beetje trachtte duidelijk te maken: Als je de geneugten van het vrouwelijk ejaculeren wereldkundig wilt maken, dan zit je hier toch niet helemaal op de goede plek, denk ik. De vrouwen (en mannen) die hier komen, zijn over het algemeen het taboestadium al wel voorbij, en vragen als 'is het nu urine of niet' worden hier zonder schroom gesteld en beantwoord. Dus dan kun je wel heel graag willen evangeliseren, maar in een omgeving waar het evangelie al bekend is, zal het weinig wereldschokkende reacties teweeg brengen ;)

Misschien dat een Margrietforum (ik noem maar een doelgroep hoor, geen idee of ze een forum hebben, maar dat zal vast wel) er meer baat bij heeft dan Shespot.

Niet dat ik jullie weg wil hebben hier hoor, ik twijfel alleen een beetje aan het nut van dit topic op dit forum :D


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten