Hoe kan mijn vriend mij klaar laten komen?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Hoe kan mijn vriend mij klaar laten komen?

Berichtdoor baby_19 » ma 17 oktober 2005, 15:14

Beste mensen.

Ik heb 2 serieuze relaties gehad en daarbij nog nooit klaargekomen. De grootste reden is omdat ze gewoon eigenwijs genoeg waren om het niet bij mij te willen doen. En omdat ik daardoor het ook niet meer wilde proberen.

Nu heb ik een nieuwe vriend, en hij maar ook ik wil graag bij hem klaarkomen. Hij is bang dat ik wat mis. Ik mis niks maar het zou leuk zijn. Nu is mijn vraag ik weet niet hoe ik hem kan leren om mij te laten klaarkomen.

Ikzelf kan het wel heel goed en hij kan wel kijken maar dan voelt hij nooit hoe hard ik druk bv. Ik ging gisteren op zijn met olie ingesmeerde lul zitten, maar dan niet erin maar echt met mijn clitoris erop zitten. Hierbij begon ik te schuiven. Nou het duurde niet lang of ik kwam al.

Met beffen lukt het denk ik niet. Ik heb veel druk nodig en snelheid, en met zijn tong is het wel heel lekker, maar als ik dus sneller wil of meer druk, ja dan krijgtie kramp in zijn tong :D Dusja ik weet niet zo goed hoe hij mij klaar kan laten komen.

Hij kan het het beste met zijn handen denk ik, wantja zo doe ik het ook.
Maarja hoe weten jongens nou hoe hard en snel precies, want het is toch altijd het beste als je het bij jezelf doet vind ik.

Hoe hebben de meiden dit hun vriendje duidelijk kunnen maken?


bye bye

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 17 oktober 2005, 15:44

Je was al heel warm :wink:

Ik denk namelijk dat het het beste is om je te vingeren, maar dan met jouw vingers op het zijne. Jij drukt zijn vingers, en geeft snelheid aan, op de juiste manier voor jou.

Maar dat is nog geen garantie dat het lukt. Maar het is een heel concrete manier om hem op weg te helpen :wink:

Ik heb denk ik hetzelfde als jij, qua voorkeur. Beffen vind ik heerlijk, maar is te zacht om me werkelijk te doen klaarkomen :)

Ken het 'probleem'wel, en na jaren lukt het nog altijd veruit het beste bij mezelf (en gelukkig vind hij dat totaaaal geen probleem :lol: ). Ik vraag me overigens af; waarom vinger je niet als jullie sex hebben? Dan kom je toch ook 'bij' hem? Of doe je dat al maar wil je dat hij je laat komen?

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » ma 17 oktober 2005, 16:04

jessebel bedoel je dat als ik seks met hem heb? Dus als hij in me zit en ik vinger mezelf zeg maar?
Als je dat bedoel dat heb ik nog een probleem zeg maar :) Want ik vind rondjes draaien wel lekker maar om mezelf klaar te laten komen moet ik doen alsof het een aan en uit knopje is. Dus echt van boven naar beneden. En als ik mezelf vinger dan stoot ik tegen die van hem aan
dan zittie dus in de weg :lol:

tja ik heb wel is geprobeerd met zijn hand. En dan stel ik voor dat hij hem slap moet houden. Mja die jongenshand is best zwaar en dan gaat het niet zo snel. Toen ik gister op hem ging zitten ja toen legde ik mijn hand onder zijn piemel en die drukte ik dan tegen de meine aan. Ik vroeg aan hem achteraf van voel je hoe hard ik eigenlijk druk? Dus dat voelde die wel ja.

Dus mischien moet ik hem mij indd laten vingeren en gewoon aanwijzingen geven ofzo. Maar ookal druk je op zijn hand toch als je weer loslaat dan is het toch weer lichter.

maar goed ik zal het proberen :D
Enja waar ik ik eigenlijk niet over wil beginnen mja toch doe is hij heeft een ex waardie 3.5 jaar mee is gegaan. En die kon volgens hem vaginaal en clitoraal ook klaarkomen. Toch voel ik me dan een beetje in de min. Hij heeft t er nooit over maar het is een keertje ter spraken gekomen. Dusja ik onthoud dat. mja dat vaginale dat ben ik allang vergeten. Ik kan wel spuiten maar om nou te zeggen dat ik het een orgasme noem nou nee.

maar nu wijk ik van mijn onderwerp af dus ik zal het proberen met hem :) en nouwja lukt het niet dan doe ik het zelf wel bij hem of we pakken gezellig mijn vibo erbij die kendie dan vasthouden :lol:

bye bye

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » ma 17 oktober 2005, 16:07

ik ben trouwens ook erg nieuwsgierig naar zon liefdeseitje. Dat is zon cockring met een klein dingetje erop met nopjes en daar zit een batterijtje in, en zo zou je dus klaar kunnen komen tijdjes de seks. Volgens mij is het een minivibo. Lijkt mij een hele leuke ervaring omdat hij jou dan weer voelt kloppen als je gekomen ben.

Maarja hij wilt het niet proberen. ik wilde het kopen op de kamasutra beurs maar hij wilt het niet omdat hij zich schaamt denk ik met zon ding om dusja dan houd het maar op :)

maar ben benieuwd wie hier ervaring mee heeft

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » ma 17 oktober 2005, 18:09

Ik heb ervaring met zo'n liefdeseitje...vond er niet veel aan. Het is o.a. bedoelt om tijdens het neuken de vrouw klaar te laten komen. Maar door het stoten raakte het ding mijn klit te weinig, te kort. Mijn partner vond die cockring niet prettig en het gezoem was zeer hard en zeer irritant.

Wat dacht je van een combinatie tong en hand? Zuigen aan je klit, likken en als zijn tong even te moe wordt, kunnen zijn vingers het overnemen.
Probeer er niet te veel nadruk op te leggen, probeer het een en ander uit en probeer het vooral ontspannen te doen. Des te meer kan dat het eens lukt.
eL

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » ma 17 oktober 2005, 22:55

hahaha nou lekker dat gezoem dan. En ja ik denk dat het indd soms ff is om niet te stoten ja, geloof best dat hij hem dan moeilijk raakt. Maar waarom vond je partner de ring niet fijn? Zit zoiets te strak?

enja met tong en mond kan ik wel proberen ja alleen als je wisselt zak ik denk ik af. mja kwestie van proberen

tanx for the tips!

bye bye

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 17 oktober 2005, 23:32

Als je dat bedoel dat heb ik nog een probleem zeg maar Want ik vind rondjes draaien wel lekker maar om mezelf klaar te laten komen moet ik doen alsof het een aan en uit knopje is. Dus echt van boven naar beneden. En als ik mezelf vinger dan stoot ik tegen die van hem aan
dan zittie dus in de weg
Ja begrijp ik, maar in doggy-styl of lepeltjes moet dat toch wel lukken?
Of perforeer je zijn zak dan met je lange nagels? :? :lol:

(dan nog... hier zijn ook nooit gewonden gevallen :wink: )

Oja, en als je bovenop heb zit, kan je helemaal naar achter leunen (richting zijn enkels zeg maar), dat zou je ook de nodige 'speelruimte' moeten geven... (en kan hij altijd goed blijven opletten :wink: )

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » di 18 oktober 2005, 13:28

ja inderdaad haha ik heb daar nog helemaal niet aangedacht. lepeltje lijkt mij dan het makkelijkste..

Nou ik ga het is een keer proberen :D

tanks bye bye

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » wo 19 oktober 2005, 18:50

Even offtopic: Fijn om te lezen dat er ook vrouwen zijn die ook iets missen bij beffen, dacht dat ik de enige was of dat mijn vriend het zo slecht doet haha maar ik mis gewoon inderdaad een harde druk. :D Fijn om te lezen.

X Miss*P

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 20 oktober 2005, 11:58

Ja soms lijkt het wel of we alles al moeten kunnen he. Altijd de man klaar kunnen pijpen, altijd zelf een vaginaal orgasme
en altijd moet de man jou klaar kunnen laten komen

nouwe elk mens is verschillend en jammer dan maar. Ik geniet toch niet met die druk op me.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 20 oktober 2005, 14:45

Ohja for the record (voor iemand daarmee aankomt :roll: :wink: );

Ik heb mensen meegemaakt die echt slecht beften, en ook die onwijs lekker beften (waaronder mijn vriend :wink: )..... en het kan TERGEND lekker, opwindend, zaaaaalig zijn. Maar kom er niet van (alleen beffen). Ligt niet aan het beffen zelf dus. :wink: :)

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » vr 21 oktober 2005, 23:03

Ja dat denk ik dus ook :)

Het ligt absoluut niet aan me vriend want het is echt super lekker en opwindend, maar ik heb gewoon meer druk nodig. Dus nouwja dan maar met de hand proberen :D

brdrstr
Berichten: 4
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 17:15

Berichtdoor brdrstr » za 29 oktober 2005, 18:24

Wat mijn vriendin steevast tot een (heel erg) hevig orgasme brengt, is het schildpad-standje: de vrouw ligt op haar buik en de man ligt boven op haar...

Vaak breng ik dan mijn hand nog onder haar en stimuleer ik haar clitje tijdens het vrijen. Vermits mijn hand dan eigenlijk "geklemd" ligt tussen het bed en haar lichaam, kan ze zelf regelen met welke "druk" ze gevingerd wordt. Vaak is het dan ook zo dat ik nauwelijks hoef te bewegen (niet met mijn bekken, maar ook niet met mijn vingers) en dat ze zichzelf naar een orgasme werkt door met haar bekken te bewegen... Zeker de moeite om eens te proberen....

star
Berichten: 348
Lid geworden op: vr 14 november 2003, 21:15

Berichtdoor star » zo 30 oktober 2005, 12:24

Hallo Baby_19,

Probeer je als je masturbeert jezelf wel eens op andere manieren dan alleen met knopje aan en uit met precies uitgekiende druk te bevredigen? Want zo lijkt het me inderdaad moeilijk om over te brengen aan je partner. Misschien is het een ideetje om voor jezelf iets meer te gaan experimenteren met aanraking zodat je misschien ook iets flexibeler wordt in de manieren waarop je het orgasme kan bereiken? Neem er lekker de tijd voor, varieer de plek van aanraking, het tempo van de aanraking en de druk. Gebruik ook eens iets anders dan je handen. Richt je op het totale gevoel dat je op dat moment ervaart en niet op het einddoel klaarkomen. Of probeerde je dit al?

En als hij jou aanraakt kun je er misschien zo lang van genieten als het voor beide partijen leuk is. Als je dan niet bent gekomen, maar wel lekker opgewonden bent geraakt dan zou ik net zoals Jessebel zegt tijdens de penetratie mezelf wat extra stimuleren.
Mijn vriend heeft ook exen gehad die veel makkelijker kwamen dan ik, dus ik herken je verhaal wel. In eerste instantie waren we er een beetje te veel op gefocussed en toen lukte het dus juist niet. Uiteindelijk hebben we samen genoeg manieren gevonden om heerlijk te genieten van seks.

Star

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » wo 02 november 2005, 14:41

je bent iig al een stuk verder dan mij :D. Ik kan dus echt alleen maar klaarkomen van een vibie op mijn clitoris en dan moet ik het ook nog zelf doen... als mijn vriend het doet kan ik het ook nie...
van beffen vingeren kan ik dus echt niet klaarkomen (denk ik) ik voel der gewoon niets bij (geen klaarkom gevoel idee... :cry: ) tot groot ongenoegen van mijn vriend..

zijn ex die kwam al klaar als je der al alleen maar naar keek... :? voel me dus ook behoorlijk..minderwaardig..ondanks dat ik wel super geniet van het vrijen heb totaal niets te klagen.. ik vind hem een toppertje:lol: :twisted:

gr Fiona
Proud to be faut


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten