sex tijdens scheiding ??

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

sex tijdens scheiding ??

Berichtdoor BOMPIE » zo 25 juli 2004, 17:10

Korte schets :
mijn vrouw en ik kennen elkaar 20 jaar en zijn 12 jaar getrouwd met 2 kids.
Zij heeft sinds 6 maand een nieuwe vriend ,en gaan nu samen gaan wonen.
De scheiding is dus gaande ,en binnen dit en een maand gaat ze verhuizen.
Ze zegt mij nog steeds graag te zien,en ik haar niks misdaan heb ,maar dat de sleur er in zat ,en ze die nieuwe man niet zou kunnen laten(vlinderkes,en het gras aan de overkant.....)
Maar het rare aan gans de story :
Nu ze nog bij me woont en slaapt ,uitgezonderd de weekends dat ze met hem en de kids in onze stacaravan verblijft , staat ze er niet weigerachtig tegenover nog sex met me te hebben als ik er om vraag. :roll:
Ook ik weet dat dit normaal zal stoppen eens ze verhuist zal zijn ,maar toch ,als je iemand nieuw hebt die je heel graag ziet , waar is de waarheid naar toe ??En no prob's , ze faket niks hoor ,dat kan ik je na 20 jaar haar te kennen bevestigen.
Of zoek ik ondanks het einde nabij is nog naar aanknooppunten die er niet meer zijn ,daar ik haar niet zomaar van me af kan zetten?
Maar wat gaat er dan in haar om?

edana
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 09 mei 2004, 10:39

Berichtdoor edana » zo 25 juli 2004, 18:15

Mss gewoon genegenheid???

Het stoppen met de relatie omdat het tussen jullie ,SAMEN IN EEN HUIS, wellicht gewoon nie meer werkte.......

Maar wel genegenheid nog voor je voelen ,is naar mijn idee nie zo gek hoor.......zeker als je om een goede manier uit elkaar gaat maar nog niet de ruimte heb om ergens anders te wonen ........

Is mijn bescheiden mening :)

Edana :wink:

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » zo 25 juli 2004, 18:32

Maar wel genegenheid nog voor je voelen ,is naar mijn idee nie zo gek hoor.......zeker als je om een goede manier uit elkaar gaat maar nog niet de ruimte heb om ergens anders te wonen ........
Ok ,indien je niemand anders hebt, maar zij heeft een nieuwe liefde...dat vindt ik dan zo raar, voor hem laat ze mij vallen ,maar heeft geen gezwaar om op regelmatige basis nu nog sex met mij te hebben. :roll:

Anacha
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 april 2002, 1:01
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor Anacha » zo 25 juli 2004, 18:47

Bompie, als ik tussen de regels lees voel jij je aardig gebruikt. Als ik jou was zou ik er niet meer om vragen. Misschien voelt ze zich schuldig tov jou en "geeft" ze je daarom sex als je haar daar om vraagt.

Groeten Elaine
So why don't you stand up and be
Beautiful
(Marillion)

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » zo 25 juli 2004, 19:20

ik begrijp best wat je wil bedoelen Anacha,en er zijn er nog velen die mij wisten te zeggen ,bwah hoe jij dat nog kan als je bijna weet dat die andere man er gisteren of eergisteren is "overgeweest" , maar zelfs na die 6 maand van kommer verdriet en kwel, wil mijn hart niet echt mee.
Er is idd geen sprake meer gedurende jaren reeds van echte diepe liefde ,maar meer een toestand van zich goed bij iemand voelen,en er voor elkaar zijn in goede en slechte momenten ,(zo voelde ik het dus).
Maar dat was blijkbaar voor haar niet voldoende.

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » zo 25 juli 2004, 19:30

lieve bompie, om heel eerlijk te zijn zou dat voor mij ook niet voldoende zijn...

ik denk dat ze zoals hiervoor al gezegd is nog wel veel genegenheid voor je voelt, maar misschien net dat diepere mist..

en seks, sjah, kan ook vorm van genegenheid en gewoonte zijn.. vertrouwd omdat jullie al zo lang bij elkaar zijn en dus moeilijk om nee tegen te zeggen.. wat anacha zegt zit ook veel in..

maar als jij je er niet goed bij voelt, misschien moet jij daar dan wel mee stoppen bompie

xxx
nothing will kill me except a silver bullet

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » zo 25 juli 2004, 20:07

lieve bompie, om heel eerlijk te zijn zou dat voor mij ook niet voldoende zijn...
ik voel dat ik aan het afwijken ben ,maar als je volledige story niet kent ,is het moeilijk om zich als buitenstaander er een beeld van te vormen.
Het kan misschien idd ook niet voldoende zijn voor je,maar jij zou misschien een teken geven,er over praten of zo...zij heeft dat niet gedaan en ging integendeel zelfs nog langer gaan werken en was nog meer van huis weg....enz...
Niet goed bij voelen is raar uitgedrukt,maar ik denk dat ik via die weg nog genegenheid en houvast en dat geborgen gevoel bij haar zoek.

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » ma 26 juli 2004, 11:43

Pfoeh! Ingewikkelde constructie. Ik heb er niet zo veel zinvols over te zeggen. Behalve dit: eens komt de dag dat zij NIET meer wil... 't Lijkt mij gezonder voor je, Bompie, als jij die stap neemt. Niet afwachten tot je aanstaande ex jou expliciet afwijst, maar nu beginnen het heft in handen te nemen. Eens komt de dag dat zij zal zeggen dat seks niet langer past bij jullie nieuwe relatie.

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » ma 26 juli 2004, 12:36

wijze woorden denk ik Joepie, ik denk sowieso dat als het voor jou niet goed voelt Bompie, dat je zelf beter kan kappen, je voelt je er niet goed bij, het geeft een nare nasmaak om het zo maar uit te drukken, reden genoeg om jezelf een beetje in bescherming te nemen denk ik, ik kan me goed voorstellen dat je toch nog een sprankje hoop blijft houden dat het wel goed komt als jullie nog wel vrijen.

take care!
nothing will kill me except a silver bullet

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » di 27 juli 2004, 8:42

Sterker nog.. als jij enige hoop koestert dat het ooit nog wat wordt.. zul je nu moeten beginnen met respect te tonen voor haar en voor jezelf. Wanneer jij tegen haar zegt dat vrijen iets is wat tussen 2 mensen gebeurt die meer delen dan de scheidingspapieren.. zal dat in the long run het in je voordeel gaan werken.

denk aan jezelf.. zorg goed voor jezelf..pas dan kan een ander dat ook.

Liefs deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Roccoco
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 25 mei 2003, 12:41
Locatie: omgeving Breda en heeeeel actief ;-)

tjeempie

Berichtdoor Roccoco » di 27 juli 2004, 10:10

Sex afwijzen met een vrouw waarmee je jaren sex hebt gehad en waarvan je nog houdt (jij wel van haar, zij niet meer van jou.Toch?) lijkt me echt een heel zware klus. Maar ik denk inderdaad dat JIJ die keus moet maken om er mee te stoppen. Uitstel zal elke dag zwaarder worden.

PS: makkelijk praten voor iemand die dit (nog) niet meegemaakt heeft.
Met nadruk op nog :cry:

Roc
"als ze er niet is, weet een man pas wat hij mist............." (De Dijk)

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 27 juli 2004, 10:27

Ik ken deze situatie. Toen mijn eerste ex en ik uit elkaar gingen hadden we nog vrij regelmatig sex ondanks dat zij ook al een ander vriendje had en we niet meer samenwoonden en de fysieke afstand tussen ons vrij groot was.

Ik vond het in eerste instantie wel prettig maar tegelijkertijd erg verwarrend want wat wilde zij nou? Als het aan mij had gelegen waren we toen niet uit elkaar gegaan dus ik had een reden om de sex aan te houden want wie weet kwam ze bij me terug. Voor haar was het vertrouwd en veilig om met mij te vrijen.

Nadat ze weer een weekend bij me was en terugging naar huis heb ik haar een brief geschreven omdat ik weer eens vertwijfeld was achtergebleven.
Ik realiseerde me dat ZIJ de touwtjes in handen had en dat ik dus geen controle had.

Het is lastig om anderen in deze te adviseren maar mijn raad zou toch zijn om te proberen zelf te touwtjes in handen te nemen en te kiezen wat het beste voor jou is in jou situatie.

Sterkte!
Tovv
LeAvEr DeA aS sLeAf

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » di 27 juli 2004, 17:57

tja, idd een verwarrende situatie.
Maar ergens toch ook een misschien denkbeeldige verbondenheid,die zij blijkbaar ondanks haar "nieuwe vlam" ook niet zomaar kan verbreken....rare wereld met nog meer rare mensen er op he.... :roll:
De dag dat ze uit het huis is met de kids ,zal zowieso een harde dobber voor me worden ,en daar zal dat beetje "extra sex" (lelijk uitgedrukt) niet voor meer verdriet zorgen denk ik ,eens ik dat ook niet meer zal krijgen van haar.

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » di 27 juli 2004, 22:37

jammer dat je korte termijn denkt .. bompie.. juist doordat ze nog geen afstand kan nemen.. zou je juist nu paal en perk moeten stellen..misschien wordt je daardoor wel extra interessant, wat misschien gunstig uitpakt in de toekomst.

maarja.. dat is mijn mening.

sterkte Liefs deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » do 19 augustus 2004, 15:36

Tijd is verstreken ,en vragen zijn aan me voorbijgegaan....
ik denk een antwoord bij mezelf gevonden te hebben waarom ik dit nog doe....
20% omdat het lekker is en we elkaar goed aanvoelen in bed
80% omdat ik het als een soort overwinning zie op haar nieuwe partner,ook al weet die het dus niet....een soort van ik bezit of doe dingen met jouw "vrouw" waarvan je denkt dat ze je trouw is....
Schuilt hier logica in?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten