Inspiratietopic.......

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

bikinigirl.nl
Berichten: 42
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: omgeving Breda; moeder en dierenartsassistente, in willekeurige volgorde
Contacteer:

opdracht 2

Berichtdoor bikinigirl.nl » wo 02 juni 2004, 19:14

opdracht voor een opdracht ..... ik weet niet wat mijn saldo nu is (heb alles gelezen, en sommige opdrachten (foto! , iemand groeten) staan me absoluut aan) dus alvast maar een opdrachtje terug om mijn schuld iets in te lossen.....

dit is een opdracht die je aan vrouwelijke partners kunt geven ......

mijn man heeft me eens, totaal onverwacht in de trein, en we waren zelfs nog niet eens lang samen, naar het toilet gestuurd, en met een heel dwingende blik geëist dat ik hem mijn slipje zou geven als ik terug kwam van het toilet. O merkte hij er nog ff fijntjes bij op, zorg dat je voldoende opgewonden bent voordat je je slipje uitdoet, ik wil je geur er wel in kunnen ruiken.

dus ik heb me kort gestreeld op het toilet, broek uit, slipje uit (best wel gedoe in rijdende trein) en kleren weer netjes gefatsoeneerd, en zo onopvallend mogelijk (durfde hem niet aan te kijken) slipje gegeven.

Hij maakte er een soort prop van, zodat niet echt duidelijk was, wat het precies was, en deed die in zijn jaszak.
meermaals, soms best opvallend rook hij er aan, en keek me dan ondeugend aan....

schaamte (iedereen kon toch wel zien wat ik gedaan had vreesde ik) en opwinding overwelmden me elke keer als hij dat deed, en echt ik heb hem overvallen toen ik thuis kwam.... zo opgewonden was ik geworden.

we hebben dit nog wel eens herhaald in een restaurant, maar in trein vond ik fijner, het was meer openbaar

bikinigirl.nl

Madison
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 02 april 2004, 14:01

Berichtdoor Madison » wo 02 juni 2004, 20:49

Nice topic!!!
Ik kan nog wel een paar opdrachtjes bedenken......... :lol:

Madison
durf te dromen over je diepste verlangens!

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 397
Lid geworden op: vr 09 januari 2004, 13:34

Berichtdoor Shadow » wo 02 juni 2004, 21:35

En Sens ? :D

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » wo 02 juni 2004, 21:42

die moet je maar effe pm'en :d
:) Live to love, love to love, love to live! :)

Skylark1
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 24 mei 2004, 14:44

Berichtdoor Skylark1 » do 03 juni 2004, 0:07

Ik heb hier toch al weer behoorlijk inspiratie van gekregen.... :lol:

en volgens de shetiquette moet ik dus weer een nieuwe aandragen voor jullie...

Jullie kennen vast de reklame van de telefoongids wel.... waarbij de schrijver van het boek :lol: :? schijnbaar een erotische manier van schrijven heeft ontwikkeld waardoor zelfs het telefoonboek erotisch wordt :roll:
Waar het hier om gaat is dat je een boek op elke manier kunt schrijven maar de manier waarop je het brengt is essentieel voor de toonzetting.

Opdracht:
Schrijf een erotisch verhaal en lees het voor of neem het op op een cassette o.i.d.(CDROM gaat tegenwoordig ook)

De toehoorder kan het voorlezen winnen door een door jou ingestelde prijsvraag te winnen.......

En uiteraard alleen beschikbaar voor shespotters :wink:

@SENS als jij alle PMtjes hebt verwerkt mag jij ook meedoen hoor!! :lol:

SKY
The SKY is the limit :lol:

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » do 03 juni 2004, 0:23

Sens geeft even door dat hij een gezellige avond-op-afstand heeft gehad :wink: ....

What's next? :)

Sens.

star
Berichten: 348
Lid geworden op: vr 14 november 2003, 21:15

Berichtdoor star » do 03 juni 2004, 18:26

Ik heb het gedaan!

Telefoontje over seks naar mijn vriend op een voor hem ongelegen tijdstip:

Hij stond bij de snackbar in de rij. En ik belde hem om te vertellen dat ik erotisch foto's van mezelf had gemaakt, voor hem. Daarbij heel expliciet ingaande op de spannende details ervan.
Errrug spannend omdat hij natuurlijk heel neutraal moest reageren.

Leuk

Star

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » do 03 juni 2004, 19:22

Ja maar Star, datgene wat we willen weten laat je nu juist weg in je verhaal....het vervolg! 8)

Sens.

star
Berichten: 348
Lid geworden op: vr 14 november 2003, 21:15

Berichtdoor star » do 03 juni 2004, 19:36

O ja! :lol:

Ik hoop dat dat vanavond komt!

Hij is nu aan het oefenen met zijn band Afbeelding
Hij zal er vast moeite mee hebben zich op zijn gitaarspel te concentreren, dunkt me.

Maar vanavond... dan mag hij zich storten op mijn gevoelige snaren! Afbeelding

Star

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » do 03 juni 2004, 19:39

Maak je borsten maar vast nat, Star! :wink:

Sens.

Ariana
Berichten: 24
Lid geworden op: do 14 november 2002, 2:01
Locatie: edegem, studente

@star

Berichtdoor Ariana » do 03 juni 2004, 21:03

héhé, hij kan zn 'finferspitsengefül' al vast oefenen op zn gitaar :wink:
who's ready for some action :wink: ??

star
Berichten: 348
Lid geworden op: vr 14 november 2003, 21:15

Berichtdoor star » vr 04 juni 2004, 8:46

Het was heerlijk!

Star Afbeelding

Tlight
Berichten: 11
Lid geworden op: do 03 juni 2004, 8:58
Locatie: België

Berichtdoor Tlight » vr 04 juni 2004, 10:01

Hier een iets langere opdracht...

Ik had op vrijdag een opdrachtenkaartje gemaakt, met 10 opdrachten... Ik vroeg via sms of ze die wilde aanvaarden zonder ze die gezien had. Eenmaal aanvaard had ze de tijd om alles uit te voeren vanaf het moment van ontvangst tem zondagavond 22h.

De opdrachten kan je dan zelf invullen. Ik had er 9 opgezet, en de 10e opdracht mocht ze kiezen, ofwel een opdracht verzinnen voor haar, ofwel een opdracht aan mij geven (als de andere 9 geslaagd waren)...

Enkele van de opdrachten:
- Stop 5 verschillende dingen in je kutje
- Bezorg me 5 naaktfoto's op verschillende plaatsen (van haar, door mij getrokken :shock: )
- Rij met de auto zonder broek en zonder slipje
- Geef me je slipje dat je aanhebt, wanneer we niet thuis zijn

Ik had het zo opgesteld dat het net een klein beetje over haar grenzen, die ik ken, ging...
Maar ze heeft me met verstomming geslagen... Eenmaal op dreef, is ze gewoon super wild doorgegaan :D :D :D

We hebben ons heel goed geamuseerd :D :D

Extra tip: ik had de opdrachten zo opgesteld, dat het een beetje klopte met de dingen/uitstappen die we dat weekend moesten doen...
Greetz
T'Light

bikinigirl.nl
Berichten: 42
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: omgeving Breda; moeder en dierenartsassistente, in willekeurige volgorde
Contacteer:

T'light rules!!!

Berichtdoor bikinigirl.nl » vr 04 juni 2004, 19:02

wauw wat een mega goede opdracht....een kaartje met 10 opdrachten, dat wil ik ook.... alleen gossie hoe ga ik het aanpakken voor mijn naderend weekend: zwemles met de kinderen, boodschappen doen en naar mijn ouders gaan, staat op het programma.

ik denk dat ik er ff een weekend over ga denken, en in alle rust eens een kaartje opstel.

en het voor wat hoort wat principe respecterend.... gossie moet ik alweer een opdracht verzinnen.... ff denken of er nog iets uit mijn dagelijkse realiteit te halen valt.

mag ik een keer verzaken weet nog ff niets...... ik kom er nog op terug

bikinigirl.nl

Amber
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 30 mei 2004, 4:49
Locatie: Uit het Brabantse land

Berichtdoor Amber » za 05 juni 2004, 1:33

WAUW!! Geweldig, wat een inspiratie ineens, mijn vriend weet niet wat hij meemaakt!! :shock:

Alleen de eerste keer dacht ik, begin maar met iets makkelijks voor MIJ, aldus de telefoon gepakt en mijn vriendje op z'n werk gebeld... hihi... :oops:

Hij moest zo hard lachen!!! En ik ook natuurlijk toen! Bij thuiskomst nog vreselijk nagelachen en extra fijne sex gehad!

Moet zeggen, we hebben nog wat meer geprobeerd, maar de opdrachten worden steeds niet of half uitgevoerd, omdat we er erg melig van worden!
Niet dat dat erg is, want het schept ook een band en zorgt voor oerfijne vrijpartijen.

Maar ja, hoe voorkom je die meligheid? Of is het gewoon iets wat niet in onze relatie past??? (snif...)

Oh ja, voor wat hoort wat hè? :?

Bij deze een opdrachtje die ik van hem kreeg:

Ik ging sleutelen aan mijn motor in de garage (naast huis). Een vriend van ons zou langskomen om te kletsen. De deal was dat ik 2 minuten na zijn vertrek bloot aan de motor zou werken en ik mocht dan niet op of omkijken als mijn vriend binnenkwam.
Was best spannend, want wat nou als die vriend niet weg was, als ik de verkeerde auto weg had horen rijden??

Eindigde wederom in de slappe lach... en... xxx

Amberrrrrrr... :mrgreen:
Live your life to the Max!!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten