MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor 230volt » wo 06 augustus 2014, 20:19

N.a.v. het topic "wat is jou ultieme sexfantasie?" waarin vaak vormen van trio seks genoemd worden, kwam bij mij de vraag boven of MMV hetzelfde is als MVM en VVM hetzelfde als VMV.

Ik heb daar geen ervaring mee. Ik heb altijd gedacht dat bij MMV de mannen seks hebben met de vrouw en niet onderling, tenzij zij biseksueel zijn.
Hetzelfde dacht ik bij VVM: de vrouwen hebben seks met de man en niet onderling, tenzij zij biseksueel zijn.
De volgorde van de letters maakten voor mij geen verschil.

Ik ging hier zojuist op googelen en vond toch meningen die anders zijn, namelijk o.a. deze:
'Bij een VVM trio spelen de dames in kwestie ook met elkaar, waar bij een VMV trio beide dames hun aandacht op de man richten.
Bij een MMV trio spelen de heren ook met elkaar, waar dat bij MVM niet het geval is'.

Wat is jullie mening? Geeft de volgorde van de letters inderdaad aan wat bovenstaande stelling poneert? Of zit het anders in elkaar? Maakt het geen verschil en heeft het gewoon met de geaardheid van de deelnemers te maken wie met wie seks heeft?
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

EstherC
Berichten: 5123
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor EstherC » wo 06 augustus 2014, 20:27

Ik hou altijd wel bovenstaand aan ja, voor de duidelijkheid. En uiteraard heeft het te maken met de geaardheid van de deelnemers en de voorkeuren, maar dat geeft de lettervolgorde dan ook aan.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor 230volt » wo 06 augustus 2014, 21:01

Kwam ik notabene via google dit topic van Shespot tegen:
http://www.shespot.nl/praten/forum3/vie ... 6&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;

Er wordt in dit topic (uit 2011) op een prachtige manier over het beleven van trioseks gesproken. Ook komt, weliswaar summier, een mening over de volgorde van de letters aan de orde.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor Noortje » wo 06 augustus 2014, 23:03

Ja, voor mij heeft de volgorde van de letters ook die betekenis.

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor waterdraakje » do 07 augustus 2014, 12:17

N.a.v. het topic "wat is jouw ultieme sexfantasie?" waarin vaak vormen van trio seks genoemd worden, kwam bij mij de vraag boven of MMV hetzelfde is als MVM en VVM hetzelfde als VMV.
yep, ik dacht inderdaad ook even dat Mannekijn in "wat is jouw ultieme sexfantasie?" zich vergist had: MVM en MMV leek me toch even hetzelfde. Soms ga ik er nu éénmaal vanuit dat iedereen iedereen lekker vindt :D5 Maar ik begrijp wel waar het verschil zit als je echt niet bi bent ...
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor zucht62 » do 07 augustus 2014, 12:41

Haha nooit over nagedacht.
Weer wat geleerd.
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor deco » do 07 augustus 2014, 15:21

N.a.v. het topic "wat is jouw ultieme sexfantasie?" waarin vaak vormen van trio seks genoemd worden, kwam bij mij de vraag boven of MMV hetzelfde is als MVM en VVM hetzelfde als VMV.
yep, ik dacht inderdaad ook even dat Mannekijn in "wat is jouw ultieme sexfantasie?" zich vergist had: MVM en MMV leek me toch even hetzelfde. Soms ga ik er nu éénmaal vanuit dat iedereen iedereen lekker vindt :D5 Maar ik begrijp wel waar het verschil zit als je echt niet bi bent ...
Als je dan toch bezig bent (sexen hé :mrgreen: ) is de volgorde van die letters toch van geen belang?
Als je dan inslaapt....erna ...vind ik die volgorde dan wel weer belangrijk. :D12
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor boku » do 07 augustus 2014, 23:21

Ik heb wel ervaring met allerlei trio's en ik ken de betekenis van de lettervolgorde, maar ik vind het wel een beetje statisch overkomen. Als een trio een situatie is waarbij drie mensen netjes in de lengterichting in een bed liggen, als drie ansjovisjes in een blikje, eentje in het midden, geflankeerd door de twee anderen, dan klopt het ook wel. Impliciet geef je hiermee ook aan dat de twee ' buitenliggers' niet bij elkaar in de buurt komen.
De praktijk is natuurlijk anders. Een mooi en liefdevol trio is niet statisch, voor mij is dat de situatie waarin drie mensen elkaar liefdevol aanraken, met elkaar bezig zijn en elkaar voelen. Dat je ' in the heat of the moment' niet meer als lasagnablaadjes geordend ligt maar meer in de spaghettihouding, lijkt me meteen afbreuk doen aan de lettercodes zoals ze hiervoor genoemd zijn. Er kunnen wel beperkingen zijn als bijvoorbeeld twee heren er niet van gediend zijn elkaar aan te raken. Ik kan je garanderen dat het trio er door dit soort beperkingen niet fijner op wordt...

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor waterdraakje » vr 08 augustus 2014, 10:45

Ja Deco, dat heb ik nog gehoord. Het samen in slaap vallen is toch wel iets dat alleen bedoeld is voor de partner waarmee je ook een sterke emotionele band hè.
En Boku, da's mooi beschreven :)
En ik bedenk nu opeens dat als ik spaghetti eet, liefst meer dan drie spaghettislierten heb ...
zoveel spaghetti :D5
durf ik niet in de praktijk te brengen eigenlijk :D7
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor Mannekijn » vr 08 augustus 2014, 12:18

@220V,
ik had inderdaad de letters zo bedoeld. En zoals Boku zegt is een spagettie ideaal natuurlijk fantastisch.
Toch is het prettiger om vooraf enigszins een richting aan te geven. Zo voorkom je dat iemand zich onprettig voelt bij een situatie.
In het heetst van de strijd kun je er natuurlijk van afwijken als het goed aanvoelt.

Gebruikersavatar
Mermur
Berichten: 92
Lid geworden op: za 03 oktober 2009, 10:34

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor Mermur » vr 08 augustus 2014, 13:34

Er kunnen wel beperkingen zijn als bijvoorbeeld twee heren er niet van gediend zijn elkaar aan te raken.
Er lijkt me wel een verschil tussen elkaar aanraken/een beetje strelen en elkaar, al dan niet samen met de vrouw, gericht verwennen. Het eerste is bijna niet te vermijden, het tweede wel. (Ik zou overigens voor beide opties in zijn.)

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor boku » vr 08 augustus 2014, 19:27

Er kunnen wel beperkingen zijn als bijvoorbeeld twee heren er niet van gediend zijn elkaar aan te raken.
Er lijkt me wel een verschil tussen elkaar aanraken/een beetje strelen en elkaar, al dan niet samen met de vrouw, gericht verwennen. Het eerste is bijna niet te vermijden, het tweede wel. (Ik zou overigens voor beide opties in zijn.)
Als je van tevoren afspreekt wat je wel of niet prettig vindt, waar ieders grenzen liggen en deze respecteert is er niks aan de hand he?

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor jenda65 » do 14 augustus 2014, 19:26

Ik heb wel ervaring met allerlei trio's en ik ken de betekenis van de lettervolgorde, maar ik vind het wel een beetje statisch overkomen. Als een trio een situatie is waarbij drie mensen netjes in de lengterichting in een bed liggen, als drie ansjovisjes in een blikje, eentje in het midden, geflankeerd door de twee anderen, dan klopt het ook wel. Impliciet geef je hiermee ook aan dat de twee ' buitenliggers' niet bij elkaar in de buurt komen.
De praktijk is natuurlijk anders. Een mooi en liefdevol trio is niet statisch, voor mij is dat de situatie waarin drie mensen elkaar liefdevol aanraken, met elkaar bezig zijn en elkaar voelen. Dat je ' in the heat of the moment' niet meer als lasagnablaadjes geordend ligt maar meer in de spaghettihouding, lijkt me meteen afbreuk doen aan de lettercodes zoals ze hiervoor genoemd zijn. Er kunnen wel beperkingen zijn als bijvoorbeeld twee heren er niet van gediend zijn elkaar aan te raken. Ik kan je garanderen dat het trio er door dit soort beperkingen niet fijner op wordt...

We hebben al 2,5 jaar op regelmatige basis een Triocontact met een vaste vriend die binnen het rijtje "MVM" valt, wat dus wil zeggen dat de mannen volledig op mij gericht zijn... Lucky me.. :D
Tuurlijk ontkom je er niet aan dat in het heetst van de strijd er ook wel eens lichamelijk contact tussen de mannen is... maar het grote verschil tussen MVM en MMV is naar mijn idee dat de aanraking bij een MVM tussen de mannen geen bewuste of geplande aanraking is.
Beide mannen hebben totaal geen behoefte om te ervaren hoe het is om door een man verwend te worden (sterker nog... is voor beiden een No Go) en laten dat deel gewoon aan mij over... wat ik met veel plezier doe... :wink:

En welke volgorde de letters ook hebben... op zich maakt dat niet uit, als het maar duidelijk is wat hij/zij wel of niet willen!


Enne... Amaretto, Met de juiste man is een MVM Hemels Heerlijk!!! :oops:
En ook op MVVM cq MVMV kijk ik met warme gevoelens terug.. :D33
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor 230volt » za 23 augustus 2014, 15:35

Bedankt allemaal voor de reacties! Het is mij nu geheel duidelijk!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

anakin1971
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor anakin1971 » za 30 augustus 2014, 15:17

Zo leer je nog eens wat. Ik dacht altijd dat de volgorde van de letters niets uitmaakte.

----
Niets is wat het lijkt


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 47 gasten