MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor 230volt » wo 06 augustus 2014, 20:19

N.a.v. het topic "wat is jou ultieme sexfantasie?" waarin vaak vormen van trio seks genoemd worden, kwam bij mij de vraag boven of MMV hetzelfde is als MVM en VVM hetzelfde als VMV.

Ik heb daar geen ervaring mee. Ik heb altijd gedacht dat bij MMV de mannen seks hebben met de vrouw en niet onderling, tenzij zij biseksueel zijn.
Hetzelfde dacht ik bij VVM: de vrouwen hebben seks met de man en niet onderling, tenzij zij biseksueel zijn.
De volgorde van de letters maakten voor mij geen verschil.

Ik ging hier zojuist op googelen en vond toch meningen die anders zijn, namelijk o.a. deze:
'Bij een VVM trio spelen de dames in kwestie ook met elkaar, waar bij een VMV trio beide dames hun aandacht op de man richten.
Bij een MMV trio spelen de heren ook met elkaar, waar dat bij MVM niet het geval is'.

Wat is jullie mening? Geeft de volgorde van de letters inderdaad aan wat bovenstaande stelling poneert? Of zit het anders in elkaar? Maakt het geen verschil en heeft het gewoon met de geaardheid van de deelnemers te maken wie met wie seks heeft?
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

EstherC
Berichten: 5123
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: MMV-, MVM-, VVM-, VMV trioseks.

Berichtdoor EstherC » wo 06 augustus 2014, 20:27

Ik hou altijd wel bovenstaand aan ja, voor de duidelijkheid. En uiteraard heeft het te maken met de geaardheid van de deelnemers en de voorkeuren, maar dat geeft de lettervolgorde dan ook aan.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
230volt