Hoe krijg ik mijn vriend terug?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

cocos
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 09 februari 2009, 20:56
Locatie: randstad

Hoe krijg ik mijn vriend terug?

Berichtdoor cocos » wo 11 februari 2009, 3:17

Hoi lieve mensen,

Het is nu vanaf 31 december dat ik mijn vriend kwijt ben.
We zouden in februari trouwen.
Mijn vriend is door mijn ex en een soort jongen die hij kent via een voor mij nogal rare site gehersenspoeld.
Ik zie die man als zijn pooier.
een hele poos heb ik ervoor gezorgd dat hij niet meer werd beinvloed tevergeefs dus.
Maar nu is het wel zaak dat ik hem terug wil! :cry:
klinkt gek, ik weet het maar hij wil me niet spreken (blijkt uit emails) hij mailt wanneer het hem uitkomt.
Wie weet raad?? :roll:

Groetsels!
"In de liefde kun je alleen maar teleurgesteld worden door jezelf.

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » wo 11 februari 2009, 7:46

tja, sorry cocos...maar ik ben van mening 'dumpen'!

Als hij echt in de problemen zit zou je nog een vriendin voor hem kunnen zijn. Hij zal een (gewoon) vriendin nog hard nodig hebben.

Maar voor jezelf, ga door met je eigen leven. Hij heeft een eigen verstand, en als die hem zegt dat hij niet verder wilt met jou moet je dat respecteren. Hoe moeilijk het ook is, en hoe raar ook de omstandigheden.

Jij kan hem niet dwingen jou te geven wat je wilt hebben. Hij heeft ook een eigen pad te bewandelen. Hij kiest ervoor het zo te doen.

Niet wat je wilt horen, snap ik. Maar maak het niet mooier dan het is, hé. Daar heb je alleen je eigen mee.
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Hoe krijg ik mijn vriend terug?

Berichtdoor Jippie » wo 11 februari 2009, 11:45

We zouden in februari trouwen.
Dat zou ik maar helemaal uit mijn hoofd laten.

Je kunt wel iemand terug willen maar er zijn altijd twee in het spel die hierover beslissen.
Hij wil je niet spreken en mailt wanneer hem het uitkomt.

Speel het "hard to get" en laat niets meer van je horen.
Als hij om je geeft komt hij wel terug en anders....
Anders moet je leven op een andere manier zien in te vullen

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » wo 11 februari 2009, 21:35

cocos, kan je dat hersenspoelen via een site eens toelichten?

cocos
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 09 februari 2009, 20:56
Locatie: randstad

tegenbericht van cocos, aan Pipje en aan een ieder

Berichtdoor cocos » vr 13 februari 2009, 3:37

Hoi,

Hersenspoelen toelichting: Het is een website waarbij ze mannen echt uitbuiten en dan bedoel ik ook echt uitbuiten, en daar wou ik hem voor behoeden.
Omdat hij het niet inziet en jullie mij allemaal afraden om achter hem aan te gaan luister ik.(als zoveel mensen mij waarschuwen, moet ik verstandig worden, nietwaar?)

Maar waar hij mee bezig is, hij heeft zelfs een kind verwekt met (edit)
Je weet wel, die van tv. dat heeft hij aan mij verteld (huilend) dat hij daar erg veel moeite mee had, en dat ze hem niet goed behandelden na zijn daad!
Hij voelde zich uitgebuit, en misbruikt.
Hij heeft het kind op de normale weg gemaakt, en niet zoals zij beweerd dat ze ki/in -vitro vertillisatie heeft ondergaan.

Eerlijk gezegd ben ik met de dood bedreigd door die pooier die hem in de tang heeft, omdat ik wel de waarheid durf te zeggen tegen hem, ik heb stapels met emails etc die als bewijslast zijn tegen die pooier..
Ze zijn zelfs naar mijn universiteit gegaan om mij in elkaar te slaan, inclusief met de ex van (edit) die weer de broer van.
Voor diegene die het nog niet snappen :lol: : (edit) ging met (edit), (edit) heeft een broer en die broer wou mij vermoorden samen met de pooier van mijn ex.
Die pooier zijn vader is arts, en weet dat zijn zoon dit soort dingen doet, maaaaaaaaar verbied hem niet.
Nu loopt de zaak bij de politie, en durf ik niet naar college, omdat hij mij heeft gedreigd te vermoorden, btw. hij is schizofreen.

Ik wou "mijn" vriend aan zijn verstand brengen, maar goed zoals je begrijpt is dat hahahahahahah KANSLOSS, HOPELOOS en een idiote gedachte van :arrow: mij. :roll:

er is nog veel meer wat ik aan jullie kwijt wil, maar ik hoor wel wie geintresseerd is hierover, ieder geval ben blij dat ik nog leef :D :cry: .


Liefs,

mij.

edit redactie: concrete namen die gelinkt zijn aan niet verifieerbare minder prettige daden/acties zijn verwijderd.
"In de liefde kun je alleen maar teleurgesteld worden door jezelf.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: tegenbericht van cocos, aan Pipje en aan een ieder

Berichtdoor Jippie » vr 13 februari 2009, 10:37

er is nog veel meer wat ik aan jullie kwijt wil, maar ik hoor wel wie geintresseerd is hierover, ieder geval ben blij dat ik nog leef :D :cry:
Ik zou zeggen stap eens naar 4 in het land of naar de Telegraaf.
Een dergelijk verhaal is smullen voor deze mensen en je krijgt er veel aandacht mee.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 13 februari 2009, 10:47

:lol: @ Jippie.

Coco schreef ergens:"Kansloos, Hopeloos". Eh ja, helemaal mee eens. Dat idee kreeg ik al bij het lezen van de eerste posting......
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » vr 13 februari 2009, 11:42

cocos, ... ik vind het ongepast dat je mensen met naam en toenaam noemt en linkt aan strafbare feiten. Doe dat bij de politie of lucht hier je hart. Maar dan aub met enige discretie.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 13 februari 2009, 11:45

Ach Kat, straks wordt ze wakker en realiseert ze zich dat het een droom was. Pure fantasie.

Welkom op shespot, de nieuwste roddelsite van Nederland. :lol:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » vr 13 februari 2009, 14:44

Cocos, meisje, verhalen als dit hoor ik vaker. Maar ik werk dan ook in de psychiatrie. Óf die ex van je zit momenteel effe in een alternatieve realiteit en hij heeft het in zich om jou te overtuigen, óf je zit zelf in een merkwaardige fase nu. Hoe het ook zit, ik denk dat jij best wel wat professionele ondersteuning kunt gebruiken. Ik weet dat de UvA een uitgebreid netwerk van hulpverleners in dienst heeft, en ik twijfel er niet aan of de VU heeft dat ook. Ga eens met je studentenarts praten of met de maatschappelijk werker van je universiteit. Je hoeft hier niet alleen doorheen, er zijn genoeg mensen die je graag willen helpen.

Sterkte!
“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

cocos
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 09 februari 2009, 20:56
Locatie: randstad

Berichtdoor cocos » vr 13 februari 2009, 23:44

ben al bijna arts, hhahahahhahahah.
Ben bijna afgestudeerd dit jaar.
"In de liefde kun je alleen maar teleurgesteld worden door jezelf.

cocos
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 09 februari 2009, 20:56
Locatie: randstad

Berichtdoor cocos » vr 13 februari 2009, 23:47

maar toch bedankt voor de tip (psycholoog studentenarts), kon er namelijk zelf niet achter komen, stom stom stom!
btw, thanxx
"In de liefde kun je alleen maar teleurgesteld worden door jezelf.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 09 april 2009, 9:49

Ondanks dat we dit onderwerp afserveren vanwege de kriebels die we bij de inhoud krijgen ( met name de specifieke namen enzo) is het misschien toch niet zo gek om dit onderwerp via een andere insteek eens te bespreken aangezien loverboys bv ook wel op deze manier werken.

Hersenspoelen enzo gebeurd wel in deze maatschappij..

Een idee? want dan start ik een topic..
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Berichtdoor ilro » zo 12 april 2009, 11:48

ben al bijna arts, hhahahahhahahah.
Ben bijna afgestudeerd dit jaar.
ik zeg niks...helemaal niks ... doe geen toespelingen...en ga al helemaal niet zeggen "als dit de toekomst van de nederlandse gezondheidszorg......" nee ik zeg het niet ...

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Berichtdoor Oceann » wo 15 april 2009, 23:27

Einde discussie.

Oceann


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten