G-spot

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Jolie
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 03 juli 2009, 23:28
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jolie » zo 05 juli 2009, 8:46

Ik ben blij dat er een topic is hier over de g-spot, ik heb wel eens ge-experimenteerd om hem te vinden, maar nog zonder succes, na het lezen van jullie reakties kriebelt het me wel om weer te gaan proberen, ik zou graag weten hoe het voelt, heftiger zeggen jullie? Aan de slag Jolie :wink: :)

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » zo 05 juli 2009, 8:54

mss niet zo zeer heftiger...of ook wel..maar vooral anders...
het gevoel zit dieper in je lijf..het is niet zo makkelijk lokaal aan te duiden..maar een groter gebied van je onderlichaam doet mee.
en bij mij werken soms zelfs mijn tenen mee als ik klaarkom..dan golft het orgasme door mijn hele lijf.
het proberen waard :wink:
The music is all around us...you only have to listen..

Alfa
Berichten: 11
Lid geworden op: za 04 juli 2009, 21:10
Locatie: limburg

Berichtdoor Alfa » wo 08 juli 2009, 0:18

Hebben het net geprobeerd met zo'n g-spot vib, na een half uur zwoegen had ik een arm als Popeye!!
Ze vond het wel lekker maar kwam er niet klaar van, gelukkig had ik mijn "mannetje" paraat en daarmee lukte het wel. :wink:
Maar ik denk dat er wel een volgende keer komt, een paar dagen geleden lukte het haar wel namelijk en ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze het mij gaat leren. :lol:

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » do 09 juli 2009, 18:16

Het blijft een raar ding die Gspot.

Als ik super opgewonden ben en denk genoeg te hebben aan een kort voorspel dan is die plek maar matig gevoelig.
Pas na een orgasme of na geneukt te hebben is het opgezwollen en super gevoelig.

Gspot stimulatie en tegelijkertijd stimulatie van mijn clit vind ik het prettigst. Want wordt die Gspot in haar eentje goed geraakt, dan is me dat bijna te heftig, het lijkt wel of stimulatie van mijn clit het intenste gevoel van de Gspot wat weghaald.

Opgaand in het gevoel kan ik nooit voelen of mijn lief de spot hard of zacht beroerd, dat wil ik dus altijd weten. Soms denk ik dat hij het fors doet en is dat volgens hem niet zo (en zit ik al tegen het plafond soms) en soms kreun ikj dat zijn subtele aanraking zooooo lekker is en blijkt hij best flink te stimuleren.
Gelukkig gaat hij erg goed uit van mijn reacties:o)

Supergeil zijnde durf ik nog steeds niet door te gaan op pure Gspot stimulatie, het is zo heftig. Wat op zich raar is, want 9 van de 10 kom ik ejaculerend klaar (clitoraal maar ook wel neukend, volgens mij door stimulatie van d Gspot) wat ook behoorlijk binnen komt.
Maar alleen zijn vingers daar? brrrr
(jaja, ik ben soms een watje)

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » vr 10 juli 2009, 10:01

ik heb nooit 1 sponsachtig plekje gevonden, het is de hele zone als je je vinger binnen tegen je buik drukt waarvan ik veronderstel dat het mijn g-plek is.. ik kan in elk geval door enkel daar te stimuleren klaarkomen. Ik blijf overigens wel geintrigeerd door het ejaculeren, eigenlijk hoop ik elke keer dat dat er ook eens bijkomt 8)

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » vr 10 juli 2009, 17:35

Ik ejaculeer niet door stimulatie op mijn gspot. Puur clitoraal en soms agv het neuken.

Wel stroomt er (ik dnek hetzelfde) vocht eventjes als de plek wordt aangeraakt. Maar ejacueren is iets anders. Ooit golfde het, gulpgulp, nu spuit het soms ook,met een boogje. LOL

Het is een druk die ik voel en aan die druk geef ik toe, vaag soort persen. Niet de spieren intrekken met het orgasme maarnaar buiten dus.
Ach en soms overkomt het me ook, zeker tijdens het neuken.

ALs ik ejaculeer en die specifieke stimulatie gaat door dan gebeurt het weer met meer vocht en verder, 3-4x achter elkaar tot ik 'op' ben.

Vroeger overkwam jhet me,nu kan ik het aan voelen komen, somsis het zelfs reuze onhandig omdat ik het niet kan tegenhouden.

Het is voor mij vrij duidelijk geworden: de normale reactie voor mij was om vlak voorhet orgasme mijn spieren inwendig aan te spannen. dan gebeurt het niet. Adem ik diep door, buikademhaing en pers vaag wat mee met het gevoel dat er dan is (net als bij een bevalling), dan komt het. Van een paar spetters tot echt een grote hoeveelheid. Laatst tijdens solesex wat aan het experimentren geslagen en de 4x waren mijn tenen nat.

Afrodite
Berichten: 3
Lid geworden op: za 11 juli 2009, 18:42

Berichtdoor Afrodite » za 11 juli 2009, 20:26

Hahahaha GE-WEL-DIG !!

Dat wil ik oooook !! :mrgreen:

hannes
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 12 juli 2009, 12:07
Locatie: tilburg

Berichtdoor hannes » zo 12 juli 2009, 12:59

ik heb de G-spot bij mijn vriendin gevonden was wel even oefenen.

Zij was nog nooit vaginaal klaargekomen wel clitoraal. Ik ga met 2 vingers naar binnen net achter het schaambeen en maak snelle kom-maar bewegingen. Ze wordt dan helemaal gek. Ik raak dan ook enorm opgewonden als ik haar helemaal schokkend klaar zie komen. Je krijgt er wel enorme spierballen van

het lijkt me ook helemaal te gek als ze ejaculeert maar dat is nog niet gelukt.

dus blijf ik nog maar even oefenen :lol: :lol:

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » ma 13 juli 2009, 10:16

@Suzette, is je orgasme even heftig als je je spieren ontspant en ejaculeert, of heftiger? Ik heb het idee dat als ik me ontspan, het net minder heftig is.

En, als ik lees over ejaculeren, worden de pc spieren steeds genoemd. Span jij die aan tijdens het vrijen en laat je ze dan los bij het klaarkomen, of doe je er eigenlijk niets mee?

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » di 14 juli 2009, 2:16

Bell wat een vragen ineens. Moest er even goed over nadenken.

Inderdaad: als ik mijn spieren niet aanspan (dus naar binnen trek ahw) dan is misschien het orgasme wel minder heftig maar wel bevredigender. Als ik de spieren aanspan, ril en tril ik nog na maar voel ik me vaak nog niet voldaan.

Mijn pc spieren span ik altijd aan tijdens het neuken, al wa shet maar voor het genot voor de ander.

ALs ik me probeer volledig te onspannen tijdens het neuken en dan bijv. mijn clit stimuleer of laat stimuleren maar niks probeer zelf aan te spannen, ejaculeer ik ook wel. Mijn lief voelt dan andere spieren samentrkken van binnen (hogerop beginnend). Ik voel daar inderdaad ook wel druk.

Het is meer dat ik wat probeer mee te geven met het gevoel, dus naar buiten toe. Persen is een te groot woord.

Het is me ooit overkomen, toen heel af en toe gebeurde het nog wel eens. Nu is het behoorlijk frequent. En met bovengestelde zaken kan ik het redelijk sturen maar echt niet altijd. Soms denk ik dat er een golf komt, niks. En soms overvalt het me.
Wat wel vast lijkt te staan bij mij dat als het is gebeurt en de stimulatie blijft doorgaan (met soms paar een paar sec pauzes) de hoeveelheid vocht steeds groter wordt en ik uiteindelijk ook echt spuit, want meestal gulpt het gewoon hoor:o)

Maar ja, het is meer de ontspanning (diepe buikademhaling) die er voor zorgt dan de aanspanning

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » di 14 juli 2009, 11:22

thanks!!

amazonnetje
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 19 juli 2009, 14:57
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor amazonnetje » di 21 juli 2009, 22:54

soms overkomt het spuiten mij spontaan, door bv een bepaalde druk van een bepaalde vorm penis! dat is die zogenaamde g spot.

maar ik kan het ook sturen.

zeker als we een hele nacht seks hebben met elkaar, dan ontspan en span ik de spieren in mijn vagina afwisselend en dan werk ik langzaam toe naar een allesoverheersend orgasme, nadat ik al heel wat keren anderszins klaargekomen ben. Na zo een overweldigend waterballet ben ik zeker even van de wereld.

of dat altijd alleen de g spot is, ik denk het niet, ik spuit ook als ik slechts heftig op andere plekken gestimuleerd word.
het staat of valt met de mate van ontspanning en spanning die er bij komt kijken..
met mijn lekkerste minnaar ooit, was dat zo overweldigend, waren we dag en nacht aan het vrijen geweest tot dat moment supreme, dat ik echt een uur van de wereld was nadien..

het is voor mij geen puur lichamelijk technische aangelegenheid. zoveel is wel zeker!
al 4 jaar verliefd en nu verloofd, na 15 jaar huwelijkse ellende

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » di 21 juli 2009, 23:46

jeetje, ik hoop ooit ook op zo'n niveau seks te beleven... en dan bedoel ik niet enkel ejaculeren...

amazonnetje
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 19 juli 2009, 14:57
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor amazonnetje » di 21 juli 2009, 23:53

dat was ook zo mooi! maar is ook zo dramatisch geeindigd, helaas...nog steeds wel eens in tranen over! en niet vanwege die ejaculaties!
al 4 jaar verliefd en nu verloofd, na 15 jaar huwelijkse ellende

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » wo 22 juli 2009, 0:11

ik bedoel ook je andere ervaringen....


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten