Welke datingsites zijn serieus?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 13 december 2010, 8:39

ja sorry..ik weet het,zal het nooooooooooit meer doen


maar de man waar ik het over had beoefend zijn baan niet uit in mijn woonplaats....
dus ik zag er geen kwaad in om te zeggen wat zijn baan was/is :)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

kike
Berichten: 195
Lid geworden op: wo 22 december 2004, 22:46
Locatie: Den Bosch

Berichtdoor kike » wo 29 december 2010, 13:28

Ik heb goede ervaringen met datingsites; de risico's die je loopt zijn er ook i.r.l. Mijn vorige relatie duurde vier jaar; ik leerde haar kennen via Iwannadate ( bestaat niet meer) - ze woonde 10 minuten van me vandaan, ging naar dezelfde kroegen en kende diverse mensen die ik ook kende.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » wo 29 december 2010, 23:59

Ehh...?
Jullie gingen naar dezelfde kroegen en daarna leerden jullie elkaar kennen via Iwannadate ?
Had je niet beter gewoon een praatje in de kroeg met haar kunnen maken ? :shock:
Niets is blijvend, alleen de verandering

kike
Berichten: 195
Lid geworden op: wo 22 december 2004, 22:46
Locatie: Den Bosch

Berichtdoor kike » do 30 december 2010, 1:33

Yep, maar het is toen gewoon niet gebeurd om een of andere reden. Haar gezicht kwam me ook helemaal niet bekend voor toen ik haar voor t eerst zag via de site... :shock:

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » wo 12 januari 2011, 9:32

ik ben eens bij de site secondlove gaan kijken,nou valt me op dat als je een berichtje van een man krijgt dat dat allemaal goed in elkaar is gezet,geen spelfouten,en tot mijn verbazing krijg ik de eerste 2 berichten van mannen die heeeeeeeeel toevallig ook vorig jaar op mijn profiel hebben gereageerd bij secondlove.
dezelfde tekst .

nou weet ik niet of ze dat doen bij secondlove om je als betalend lid binnen te lokken (ik denk van wel trouwens) ik blijf niet daar, is me te clean daar.
gelukkig ben ik geen betalend lid.
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » wo 19 januari 2011, 20:55

ik ben eens bij de site secondlove gaan kijken,nou valt me op dat als je een berichtje van een man krijgt dat dat allemaal goed in elkaar is gezet,geen spelfouten,en tot mijn verbazing krijg ik de eerste 2 berichten van mannen die heeeeeeeeel toevallig ook vorig jaar op mijn profiel hebben gereageerd bij secondlove.
dezelfde tekst .

nou weet ik niet of ze dat doen bij secondlove om je als betalend lid binnen te lokken (ik denk van wel trouwens) ik blijf niet daar, is me te clean daar.
gelukkig ben ik geen betalend lid.
Sommigen kom je na verloop van tijd vaker tegen, herkenbaar. Dezelfde tekst geeft dan jammer genoeg weer aan hoe creatief die twee heren zijn geweest, not :twisted:
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » wo 19 januari 2011, 21:15

Ik heb een ander 'iets'. Sinds ongeveer een half jaar spreek ik vaker af met dezelfde man. Geen relatie, wel heel leuk en lekker. Zo zijn we erachter gekomen dat we ook wel een keer met een ander stel willen afspreken.
Dus gezamenlijk profiel aangemaakt, best leuke contacten opgedaan en.....aankomende vrijdag hebben we een afspraak met een stel. Dit in een notendop.

Nu heeft mijn 'partner' wat vaker contact met hen gehad. Geeft niets verder, ik heb ze ook een aantal keer gesproken en het lijkt best te klikken zeg maar, in ieder geval via msn etc.
Mail van hem (partner in crime :twisted: ) ontvangen dat hij het helemaal ziet zitten, of ik het ook nog spannend vind/nieuwsgierig ben etc.

En ik? Ik heb er geen gedachten meer over gehad. Op dit moment zit ik zelfs in de fase van, oja, we hebben vrijdag een afspraak staan. En dat heeft niets te maken met het stel zelf. Op dit moment is het op mijn werk hartstikke druk, veranderingen op komst, die ook prive een verandering kan gaan geven (full time werken ipv 4 dagen). Dat is best een beslissing die niet over 1 nacht ijs gaat. Dat heeft me deze week dus behoorlijk beziggehouden (ook een aantal vrienden/familieleden gesproken om mee te denken) waardoor die hele afspraak echt volledig in mijn achterhoofd terecht is gekomen :? .

Eerlijk gezegd zit ik op dit moment (nu letterlijk) in de fase, van mij hoeft het niet, mijn hoofd staat er nu helemaal niet naar en dat komt door bovenstaande. Wellicht, als ik morgenavond thuis ben, dat ik er dan weer heel anders tegenaan kijk.
Nouja, een vraag heb ik niet, wilde het gewoon even kwijt. :)
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » wo 19 januari 2011, 23:04

ik denk dat de spanning weg is

dat heb ik ook als ik met iemand afspreek,en als dan de dag er bijna is dan hoeft het voor mij niet meer
dan zeg ik die afspraak af.
want ik voel geen spanning meer
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » wo 19 januari 2011, 23:15

Daar ziet het op dit moment idd naar uit Vir. En dat is natuurlijk ook een stukje wat bij mij ligt, gezien het feit dat ik minder contact met hen heb (gehad).
Heb vandaag ook een sms gekregen van de man van het stel. We hadden nummers via msn uitgewisseld. Aangezien ik dat niet in mijn telefoon had opgeslagen, herkende ik het nummer ook niet, zegt ook al iets.

Wat bij mij ook weleens voorkomt is dat, wanneer de ander heel enthousiast is, ik juist wat terughoudender ga reageren met het idee van 'kalm aan, eerst maar eens kijken hoe we in het echt op elkaar reageren'.
Best in dubio nu eigenlijk.
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » do 20 januari 2011, 8:37

ja hier precies hetzelfde

dan krijg ik mail en sms van een man....dan denk ik ho ff ik bepaal hoe snel of langzaam dat het gaat
en dan is de fun over
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » za 22 januari 2011, 18:25

Te snel ging het niet vanuit de kant van het stel. Het was meer het enthousiaste gedeelte aan partner zijn kant en het feit dat ik het andere stel wat minder had gesproken. De combinatie dus.

In de tussentijd gevieren weer via msn elkaar gesproken en ik met de man van het stel telefonisch contact gehad. Was heel leuk gesprek, altijd goed om dat ook te doen. Dan krijg je toch ook weer een andere indruk.

Afspraak is sowieso niet doorgegaan door aan mijn kant kind die ziek werd en partner zelf ook.
Door het weer contact met elkaar te hebben gehad, voelt het aan mijn kant wel weer een stuk prettiger, nogmaals, dat heb ik zelf ook in de hand (gehad).
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

buoytoy
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 06 juli 2011, 23:22
Locatie: Bloemendaal

Re: datingsites

Berichtdoor buoytoy » di 06 september 2011, 15:06

Hebben mensen hier ervaring met bdsm.com? Is een contact advertentie site for the kinky onder ons.
"It's been swell... but the swelling's gone now"

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: datingsites

Berichtdoor Savanne » di 06 september 2011, 16:59

niet met die maar bdsmzaken is wel leuk... maar daten in dat wereldje is veel moeilijker
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

buoytoy
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 06 juli 2011, 23:22
Locatie: Bloemendaal

Re: datingsites

Berichtdoor buoytoy » di 06 september 2011, 17:38

Staan geen fotootjes of avatars op die die site; werkt dan wat anoniem. Raar eigenlijk dat 'kinky' meteen in de BDSM sfeer wordt getrokken. Er moeten er genoeg zijn (w.o. ik) die helemaal niet zozeer 'into SM' zijn, maar wel lak en leer plus het exhibitionisme en de (rollen)spelletjes ermee gemoeid ernstig lekker vinden.
"It's been swell... but the swelling's gone now"

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: datingsites

Berichtdoor Savanne » di 06 september 2011, 17:43

dan ben je wellicht meer op je plek op kinkytijd
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten