dat eeuwige gejeuk...

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

MissN
Berichten: 116
Lid geworden op: vr 15 oktober 2004, 14:36
Locatie: Brabant

Berichtdoor MissN » wo 03 december 2008, 20:06

ohja vergeet er nog bij te zeggen dat ik in mijn periode bij de gyn ook overgestapt ben op een andere pil. Dus kan zijn dat dat ook de klachten meehielp maar zeker weten doe ik het niet.
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt- Acda en de Munnik

velvetRose
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 9:19

Berichtdoor velvetRose » di 23 december 2008, 12:51

Weer tijd voor een update van mij.

Bij de huisarts geweest en kreeg te horen, zoals een aantal posters hier, dat de gevoeligheid voor jeuk gewoon bij mij hoort en dat er eigenlijk geen uitleg voor is. Dus accepteren. Zij gaf me een recept voor een middel om schimmelinfectie tegen te gaan. Zodra mijn menstruatie over is een pil naar binnen ter voorkoming van.

Ook had zij het over inlegkruisjes. Ik vertelde dat ik zoveel afscheiding heb en haast niet zonder kan. Volgens haar is het een 'kip of het ei' verhaal.
Inlegkruisjes veroorzaken de afscheiding.
Verder over bekende do's en don'ts gehad zoals alleen katoenen ondergoed te dragen, geen lactacyd ;-), etc.

Eigenlijk ben ik een hopeloos geval, stront eigenwijs af en toe.

Want ik draag nog steeds inlegkruisjes en na mijn menstruatie spoel ik nog steeds 1x met lactacyd. Tot nu heb ik geen last meer!

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar de jeuk is over. Echt waar!

Wij hebben weer geneukt, gebeft, gepijpt, van alles gedaan. Zonder condoom. In wezen is de enige verandering het niet meer gebruiken van speeksel als glijmiddel en het sterk verminderen van bier (met whiskey e.d als alternatief).

8)

Lief Vrouwtje
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 18 april 2007, 23:38
Locatie: Limburg,huisvrouw

Berichtdoor Lief Vrouwtje » zo 11 januari 2009, 16:18

gelukkig heb ik niet zo veel last van vaginale jeuk en schimmelinfecties..maar ik hoor wel veel van vrouwen dat inlegkruisjes ook vaak de boosdoener kunnen zijn.

er bestaan ook katoenen inlegkruisjes en maandverband...mischien is dat nog een optie.
kun je toch een inlegkruisje dragen.

google maar even op katoenen maandverband dan vindt je wel info.

liefs Lief Vrouwtje
There is nothing better in life then a friend!


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten