Professioneel erotisch bellen, ervaring?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

erobeller
Berichten: 22
Lid geworden op: za 11 oktober 2008, 22:34

Professioneel erotisch bellen, ervaring?

Berichtdoor erobeller » za 11 oktober 2008, 22:38

ik ben van plan me aan te melden bij een 0906lijn, maar heb er zelf geen ervaring mee.
zijn er mensen die me kunnen vertellen hoe je zo een gesprek ongeveer aan moet gaan?
of hebben mensen ervaringen ermee? zelf bellen of ook iemand die werkt bij een sexlijn?

alvast bedankt

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » za 11 oktober 2008, 23:09

:lol:

ik ben dan wel niet erotisch verbonden aan een telefoonlijn ... vanmiddag had ik een vaag gesprekje met ene henk die zwaarhijgend mij allerlei zaken bekende ... hoewel het gesprek in de verste verten niet ! over sex ging had ik ècht het idee dat hij zichzelf een handje aan het helpen was :lol:

jammer genoeg heb ik geen tips voor je erobeller maar thanks for the laugh ! :P
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

erobeller
Berichten: 22
Lid geworden op: za 11 oktober 2008, 22:34

Berichtdoor erobeller » za 11 oktober 2008, 23:17

:lol: :lol: :lol: ja ook dat kan je meemaken.
ik heb gewoon snel geld nodig en het betaald goed :oops:

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » za 11 oktober 2008, 23:24

ergens is al een topic gaande hierover ... iemand zal je vast erop gaan wijzen (ik niet want ik heb geen idee waar het staat) :)
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » za 11 oktober 2008, 23:29

:lol: :lol: :lol: ja ook dat kan je meemaken.
ik heb gewoon snel geld nodig en het betaald goed :oops:
is beleggen niks? :roll:

oke oke...ben al weg

:wink:
The music is all around us...you only have to listen..

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » za 11 oktober 2008, 23:31

Zie "over erotiek"

en dan topic: thuiswerk


groetjes Pandora
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

erobeller
Berichten: 22
Lid geworden op: za 11 oktober 2008, 22:34

Berichtdoor erobeller » za 11 oktober 2008, 23:45

dank je, dan gaan we daar gewoon vrder, had t hele forrum uitgespit, heb t gewoon over het hoofd gezien....blond heh hahahahaha

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 12 oktober 2008, 3:44

9 op de 10 van die mensen zijn al opgewonden voor ze gaan bellen; dus ze 'lekker maken' langs allerlei omwegen hoeft niet..

Ik vraag me wel af of zoiets wel wat voor jou is; de clue is volgens mij spontaan te zijn en in te springen op wat 'gegeven' wordt. Als je echt verlegen bent, of improvisatie niet je beste kant is.. waarom zou je dit willen? (alleen om de centen?)

Aan de andere kant; een verlegen ero-telefoniste zal vast en zeker ook aanslaan :wink: Zeggen dat dit je eerste keer is en niet weet hoe / wat zal menig betalende beller ook opwinden hoor.. volgens mij weten ze je heel goed uit te leggen wat ze willen horen :lol: :wink:

en anders; begin bij de sms diensten; krijg je een programma op je computer waar je vooropgestelde teksten kunt terug smssen. Kwestie van aanklikken dus.. :P (ja, die betalende bellers/smsser worden een partij belazerd ja)

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » zo 12 oktober 2008, 15:31

waarom zou je dit willen? (alleen om de centen?)
Afbeelding
;)
I'm a creationist... I believe man created God.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 12 oktober 2008, 16:31

jaha Jeffrey :P

En nee! Want je hebt echt wel veel mensen die het ook echt leuk vinden te doen. Die het zelf ook een kick geeft, of er echt nieuwsgierig naar zijn, of simpelweg weten dat ze het goed/makkelijk kunnen.

Als je het moeilijk vindt en eng, als je het niet leuk vindt,gaan die paar extra centen toch niet op... LIJKT MIJ althans..

erobeller
Berichten: 22
Lid geworden op: za 11 oktober 2008, 22:34

Berichtdoor erobeller » zo 12 oktober 2008, 19:11

ik ben absoluut niet verlegen aangelegt, dus dat scheelt.
ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het llemaal in zn werk gaat en ik weet niet of ik het wel of niet leuk vind, daar kom ik dan wel achter, is het niks voor mij, dan ga ik er ook zeker niet mee verder.
Ben gewoon nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk om te doen, daarnaast makkelijk met kids omdat ik niet weg hoef en ja, tuurlijk speelt geld ook een rol, maar ik ga niks doen wat me niks lijkt.
Hoopte via hier gewoon wat meer info te vinden over wat ik kan verwachten en of een gesprek starten moeilijk is met een vreemde

Lekkerrrrr
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 10 februari 2012, 22:30

Re: erotisch bellen

Berichtdoor Lekkerrrrr » vr 10 februari 2012, 23:21

Mijn ex deed dat ook veel, ze vond het heerlijk om lekker te vingeren terwijl aan de andere kant een man (1x 2 vrienden over de speaker) op haar geilt. Ze kon daar echt lang van genieten, de mannen natuurlijk veel korter. Maar ze hoefde nooit te wachten. Soms waren het mannen met weinig fantasie en tact, maar vaak genoeg wisten de mannen goed te vertellen wat ze met zichzelf moest doen. Soms was ik erbij, dat was zo geil dat ik veel te snel klaar kwam. Ze was christelijk, maar zo geil als boter. Als de relatie langer had stand gehouden weet ik zeker dat ze dan veel echte sex zou hebben met anderen. Bekenden en onbekenden.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten