Pijpen?!

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Pijpen?!

Berichtdoor Shedoll1 » ma 15 september 2008, 0:20

Hallo iedereen,

Ik ben iemand die niet van eentonigheid of routine houd. Daarom neem ik al eens water in mijn mond wanneer ik mijn maatje pijp. Ik heb al eens gedacht om een ijsblokje te gebruiken, maar lijkt me niet erg geschikt omdat het toch behoorlijk koud is tegen een lekker warm lid. Ik weet dat het ook wel leuk is om met pas gepoetste tanden te pijpen omdat het dan lekker fris aanvoelt.

Zijn er mensen die hierbij ervaring hebben met ijsblokjes en frisse 'tanden' of andere ideeën hebben die ik kan uitvoeren tijdens het pijpen?

Dank je wel :P
Go for it....but enjoy it

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 15 september 2008, 7:46

ik heb het oit met een ijsblokje gedaan ja,maar dat was geen succes,hij zei dat het geen prettig gevoel was.


het schijnt dat je met een fishermends friend in je mond dat het ook wel iets speciaals geeft :):)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » ma 15 september 2008, 7:55

Mijn partner is een echte 'pijpfan'
en zegt altijd dat het erg lekker is als ik iets in mn mond neem wat prikkelt, bv spawater, champagne (hoeft geen echte te zijn :mrgreen: ), of cola bv.
The music is all around us...you only have to listen..

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Berichtdoor Shedoll1 » ma 15 september 2008, 14:17

Hmm champagne...dat kan wel leuk zijn! Dat is daar nog niet opgekomen ben! :shock: Maar dan moet ik er wel bijzeggen dat je eventueel moet oppassen voor kleine wondjes, deze worden dan wel ontsmet maar een prettig gevoel zal het dus niet zijn! :roll: Misschien iets voor in het begin van de avond.... :P
Go for it....but enjoy it

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 15 september 2008, 14:44

nou als je kwaad bent op die man dan kan je wel champagne gebruiken :):)


kan je nog lachen :)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

bo_
Berichten: 645
Lid geworden op: di 24 april 2007, 16:14
Locatie: linkerkant van de afsluitdijk

Berichtdoor bo_ » ma 15 september 2008, 16:12

Grijnz Vir, die moet ik echt onthouden.

Hahaha de ultieme wraak :twisted: .
Leven is het meervoud van lef.

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Berichtdoor Shedoll1 » ma 15 september 2008, 19:29

Hihihi hou je van leedvermaak? :P
Go for it....but enjoy it

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » ma 15 september 2008, 21:12

Ik weet niet of het eigenlijk wel mag, maar ik vond dit wel een toepasselijk FILMPJE :mrgreen:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » di 16 september 2008, 8:53

Errug goed... :lol:

Poëzie eigenlijk.. :wink:
Je kan nooit genoeg oefenen.

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Berichtdoor Shedoll1 » di 16 september 2008, 11:08

Hahaha! Leuk...een nieuw lijflied :P
Go for it....but enjoy it

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » zo 21 september 2008, 14:53

Schitterend!
Had ooit een ex die blowde en zijn zaad smaakte naar wiet. Nou, 1 keer nooit weer. Toen gewoon weer op zijn buik :P

En pijpen met prikkellimonade schijnt lekker te zijn. Ik ben zelf wel fan van beffen met ijsblokjes maar daar zijn mannen niet zo blij mee als het om hun geslacht gaat.
Lekkere olie om ballen te masseren is altijd een succes en rode lippen en slagroom slaat ook altijd wel aan. Vinden -de mannen waar ik dat tot nu toe bij heb gedaan- altijd wel lekker stout [hoerig].

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Berichtdoor lavendeltje » ma 22 september 2008, 10:32

Wat "nutella" aan de eikel is ook altijd smaakvol :)

Freesia
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 22:03
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Freesia » ma 22 september 2008, 12:54

Ik heb wel eens gepijpt met een slok warme thee in mijn mond 8)
Werd erg gewaardeerd ;-) Ook een slok koele witte mousserende wijn was een ervaring.
Live 4 Love

incognita
Berichten: 75
Lid geworden op: di 19 december 2006, 0:59

Berichtdoor incognita » di 07 oktober 2008, 18:38

Sinds wij het deepthroaten hebben ontdekt ben ik niet meer zo van het likken en sabbelen. Het geeft me een kick! Blij dat ik dat heb ontdekt. Voor mij geen Nutella en zo hoor.
je weet pas als je probeert

Jann
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 18 augustus 2008, 10:31

Berichtdoor Jann » ma 13 oktober 2008, 2:23

Ik ben een bi-man en ook een behoorlijke pijp fan, zowel pijpen als gepijpt worden. shedoll gaf het al aan pijpen en pas gepoetste tanden is lekker fris. Zelf vind ik het ontzettend opwindend om te pijpen of gepijpt te worden met een beetje tandpasta wat je om de eikel smeert dit tintelt heerlijk en geeft een fris gevoel. Zelf ook al eens iets met honing gedaan kleeft enorm en je bent een eeuwigheid aan het schoonlikken en zuigen....was lekker maar je moet er van houden. Nog een all time favourite van mij persoonlijk is tijdens het pijpen zijn of mijn ;-) balzak volledig in je mond nemen en met je tong de ballen heen en weer laten rollen en af en toe op een bal zuigen. Ondertussen maak je je handpalm nat met speeksel en rolt en draait zijn eikel door je handpalm al dan niet knijpend en trekkend .....mmm het is dat mijn huidige vriendin me niet duld met lekker ventje voor er bij anders was ik dit ventje nu vast en zeker lang aan het deeptroaten terwijl ze naar dit schouwspel keek... ;-) echt onwijs lekker vind ik het.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten