prostaatmassage

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » wo 15 oktober 2008, 15:11

Nu word ik wel nieuwsgierig...
Kun je me dan ook eens uitleggen wat zo'n beetje de technieken zijn?
Ik heb er veel over proberen te vinden op internet en er is genoeg info..maar :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ik heb het weleens uitgeprobeert bij mijn lief maar volgens mij bakte ik er niks van, en kon hij zich daardoor niet geven.(heb het daarom ook maar niet te lang doorgezet)
Ik zou wat ervaringstips heel erg verwelkomen :)
Zoals hoe weet ik nou dat ik de goede plaats te pakken heb...en wat voor beweging is wenselijk.

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

prostaatmassage

Berichtdoor walraven » wo 15 oktober 2008, 17:33

Het handigste is als de man op zijn rug ligt, knieën opgetrokken, benen beetje gespreid. Mijn vriendin trekt me eerst een beetje af en pijpt me. Dan komt het glijmiddel in beeld, zowel de anus als de vinger moet superglad zijn. De man moet zich goed ontspannen. Ze doet de vinger er voorzichtig in en laat die ca. 5 cm zakken. Daar voelt ze aan de buikkant een bobbeltje ter grootte van een druif. Dat is de prostaat. Zij maakt nu het ‘kom maar’-gebaar op dat bobbeltje, net zoals jij of je partner je g-plekje stimuleert. Evt. is dit geheel te combineren met standje 69. Als man kom je gigantisch klaar, tenminste ik. Er komt meer sperma dan anders, hoe dat kan weet ik niet. En het is voor beide partijen erg opwindend om te ervaren. Hierna bef ik mijn vriendin meestal en dan komt ze erg snel klaar. Veel plezier allemaal!

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Berichtdoor konijn » vr 17 oktober 2008, 9:15

toch eens proberen


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten