"Gebruik me"

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Kulderzipken » ma 25 augustus 2008, 18:20

Vind je vrouwen van boven de dertig te oud dan? :?
Carpe Diem

bo_
Berichten: 645
Lid geworden op: di 24 april 2007, 16:14
Locatie: linkerkant van de afsluitdijk

Berichtdoor bo_ » ma 25 augustus 2008, 22:57

Waar staat dat :? .

Heerlijke discussie dit. Zoveel waarheden en alles van verschillende kanten bekeken en op zoveel verschillende manieren beschreven.

Op het moment verder even niets toe te voegen. Ken het gevoel van de wens van een zwoele zuiderman of de wens van een man in pak en windjack niet. Al snap ik wel dat de windjack bij de vuilnis is beland, maar hoe zit het met die bruine schoenen?
Leven is het meervoud van lef.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 26 augustus 2008, 10:17

Effe tussendoor: een windjack is ??? Zo'n north face fleece of wat moet ik me voorstellen?

En bruine schoenen zijn dus niet ok, aha ... :oops:

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » di 26 augustus 2008, 11:46

Zoals ik al schreef ik probeer macho te worden !!
Maar ik merk al dat ik helemaal verkeerd bezig ben...

Hoe pak ik het toch aan ?!
Vrouwen, ze blijven maar van Venus komen, zucht

:D :D
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 26 augustus 2008, 12:15

Tip voor Panicus:

Mannen die dagcrème opsmeren. Mannen die aan yoga doen. Mannen die willen vermageren. Mannen die zinnen als ‘Ik voel mij daar niet helemaal lekker bij’ in de mond nemen. Heren, het einde is nabij: mannen worden vrouwen. Vlaanderen loopt vol met ‘nieuwe mannen’ en de ‘echte man’ is met uitsterven bedreigd. Het is dus tijd voor actie. Het is tijd om van mannen weer ‘echte mannen’ te maken. Het is tijd om front te vormen: het Man! Liberation Front.

In het Man! Liberation Front (M!LF) gaan Philippe Geubels (jawel, de colruytman) en Jan Van Looveren (jawel, de Joerie) op zoek naar ludieke en creatieve oplossingen om weer gewoon een échte man te kunnen zijn. Het voortbestaan van de soort is immers in gevaar. Ze sturen Superdaddy op pad om ‘nieuwe mannen’ her op te voeden. Ze gaan de straat op om mannen te overtuigen de WC-bril omhoog te laten staan en om te onderzoeken hoe hard vrouwen liegen over hun gewicht. En ze ontwikkelen speelgoed waar de papa ook iets aan heeft ...

Productiehuis Toreador (de makers van o.a. Trigger Happy en Tomtesterom) zoekt mannen. Echte mannen! Als publiek voor het M!LF.

Woensdag 27 augustus doen wij een proef-opname van de eerste twee afleveringen. Vrijdag 5 september doen we het voor echt: opname van afleveringen één en twee!

De opnames vinden plaats bij Alfacam in Lint. In de bijlage vind je een wegbeschrijving. Terplekke volg je de pijlen van 2BE. Om 18u30 word je verwacht in de studio. De opnames zijn ten allerlaatste gedaan om 22u00.

Geïnteresseerd? Bevestig dan even via mail naar [email protected] of bel naar Nicolas op het nummer 0473/96.75.96. Laat ook weten met hoeveel je komt en vergeet niet dat we uitsluitend op zoek zijn naar mannen.

Respect the cock!

http://www.alfacam.com/files/MAP-EurocamMediaCenter.pdf

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » di 26 augustus 2008, 12:36

Oef ik doe een post en wordt gelijk tot applausvee gebombardeerd..
Eh, gaat me iets te snel
Maar bedankt voor het aanbod en zal het in overweging nemen!

Een verwarde aap die niet goed weet wat te doen :oops:
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » di 26 augustus 2008, 12:54

Een man die zich goed verzorgd heb ik geen moeite mee zolang hij niet langer ermee bezig is dan ik :lol:

Alles met mate.

Trouwens, ik vind een ietsje 'verweerde' man sexy. Een stoppelbaardje af en toe, (lach)rimpeltjes, niet perfect...zucht!
Een gladde man (uiterlijk of innerlijk) krijg ik echt de kriebels van.

Oh ja...een Zuid-Europees type is NIETS voor mij...weer hetzelfde verhaal...vééél te glad! Mooi om naar te kijken maar niet om in mijn bed te hebben, dank je.

Maar goed, ik ben niet een Nederlandse vrouw. Dat zal het wel zijn. :wink:

Ik heb een echte Hollandse jongen, bijna 2m, donkerblond haren, een kuiltje, lekker stevig (niet dik), een mannelijke ietsje hoekige gezicht...een ongelooflijk lekker ding waar geen Italiaan of Spanjaard tegenop kan!

En ja, af en toe smeert ie met dagcreme als zijn huid begint te trekken en zeurt ie dat ik minder lekker moet koken omdat hij voelt dat hij aankomt (over de biertjes wordt natuurlijk niets gezegd :evil: ).

en ja, ik heb veel respect voor zijn lul.

ps. de zogenaamde macho's uit Zuid-Europa zijn toch gek op moeder (?) ...zo macho zijn ze dus niet! Dáárom komen de vrouwen terug :idea:
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » wo 27 augustus 2008, 15:09

Kijk eens op http://thesartorialist.blogspot.com/ en scroll dan naar beneden naar de items:

Tuesday, August 05, 2008, Casual Formality, Milan
Tuesday, August 05, 2008, Macho Man Fabrizio, Milan
Sunday, August 03, 2008, Sunday's Best

en je ziet hoe het wel hoort.

En verder begrijp ik dat we morgenavond kunnen zien http://www.vpro.nl/programma/mannen/ wat de vrouwtjes nu eigenlijk van ons verwachten. Gladgeschoren ballen zonder haren, zo las ik vanmorgen in de krant. Die hoogopgeleide dames hebben wel heel wat op hun wensenlijst!

langventje
Berichten: 753
Lid geworden op: wo 02 mei 2007, 14:01
Locatie: twente, altijd genoeg te doen

Berichtdoor langventje » wo 27 augustus 2008, 15:17

Trouwens, ik vind een ietsje 'verweerde' man sexy. Een stoppelbaardje af en toe, (lach)rimpeltjes, niet perfect...zucht!
Een gladde man (uiterlijk of innerlijk) krijg ik echt de kriebels van.

Oh ja...een Zuid-Europees type is NIETS voor mij...weer hetzelfde verhaal...vééél te glad! Mooi om naar te kijken maar niet om in mijn bed te hebben, dank je.
Uh Monique, was jij dan nog onder de dertig? :mrgreen:

Hmmm, stoppeltjes. Toch eerder aan moeten denken?
Ik dacht dat dat uit was.
Ventje is niet 'up to date' maar heeft z'n windjack verruild voor coltrui. Zo goed? :lol: :lol:

en nu weer on-topic.
Wat moet je zijn om te overleven? Sterk? Fout: veerkrachtig!

nancy31
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 29 augustus 2008, 8:30
Locatie: noord-brabant

Berichtdoor nancy31 » vr 29 augustus 2008, 9:02

ja, echt Flippo...het is niets meer met mij vandaag...en ik zit op mijn werk zeg!

Ik denk ook dat er niets mis is met het uiten van wat je wil, alleen niet op het moment zelf. Het is iets wat vooraf, tijdens een wijntje, lekker intiem op een niet al te drukke terrasje bijv., besproken dient te worden. Reken maar dat je in zo'n sfeertje toch behoorlijk zin krijgt.

...en dan bij het thuiskomen....zonder verder een woord te hoeven zeggen... :P

De volgende keer is het dan wél mogelijk de ander te verrassen...als de sfeer ernaar is...want dan weet je dat het mag.
kijk dat is nu precies waar ik aan dacht :lol:
mijn man en ik hebben sinds dat wij 15 jaar waren verkering.
we hebben precies zo een relatie.
eerst er gezellig met een wijntje erbij erover praten en dan in de praktijk brengen, zonder woorden.
zo wilde mijn man er eens een keer een vrouw bij hebben in bed.
er altijd flink om gegeint, je hebt al je handen vol aan mij,wat moet je er met 2. :lol:
uiteindelijk een vrouw gevonden die er ook intresse in had,
en dat hebben we ook in de praktijk gedaan.
er is een wens vervuld die avond, dat kan ik je wel vertellen.
En het smaakte zeker naar meer.

veel praten over dingen met elkaar, dat is echt de sleutel.
en natuurlijk elkaars wensen respecteren.

maar het lekkerste is om zonder te praten,er helemaal voor gaan tijdens de sex

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » zo 01 februari 2009, 2:59

Die van mij hield eigenlijk alleen maar echt van de liefdevolle streel-sex. En ik kende alleen maar het "gebruik me"...
We proberen beiden het andere te leren.
Die liefdevolle manier geeft mij soms ervaringen die ik nog nooit heb gehad, waar ik me omkrul van genot, zo diep en lekker en mooi voel ik het dan... dan voel ik me een elfje...
Maar! ik ben zo gewend aan het "gebruik me" (niet SM, daar hou ik weer niet van), weet zo goed daar wat ik doe en wat me opwindt, en word zo verschrikkelijk opgewonden van vastgebonden worden, dat het soms moeilijk is opgewonden te worden met zulke "zachte" sex. En hij vindt vastbinden, als het niet snel gaat, een onderbreking van het liefdesspel en de opwinding (van hem). Dus hij bindt me vaak niet vast, wat ik best een beetje jammer vind.

Omgekeerd voor hem was het "gebruiken" van zijn vaste partner iets ondenkbaars lange tijd! Hij zei dan dat hij dat alleen zou doen met een one-night-stand, iemand waarvoor hij niets zou voelen.
Tot we de film "Secretary" keken. Een film die ook voor mij een verrassing was; want het verfilmt precies waar ik eigenlijk van hou (een soort psychologisch soft-SM) en bovendien begreep mijn vriend eindelijk waarom ik ervan hou, wat ik erbij voel, wat het is, dat wel degelijk grote liefde tegelijk samen kan gaan met "gebruiken".

Hij zegt nu dat hij er steeds meer van houdt, soms heeft hij er enorme fantasieën over. Toch blijft hij het er een beetje moeilijk mee hebben. Omdat het "gebruiken" zonder dat hij ziet dat ik hem bespring (dat kan immers niet in zo'n spel noch wens ik het te doen) hem zich slecht doet voelen. En omdat hij zich zo graag ook begeerd wil voelen, en dat is blijkbaar moeilijk te uiten als "onderdanige".

Arjan
Berichten: 65
Lid geworden op: do 29 januari 2009, 19:34
Locatie: Niet altijd onder de zon

Berichtdoor Arjan » zo 01 februari 2009, 23:25

Ik als man zijnde heb respect voor vrouwen, zij zijn immers die het leven schenken, ook kan ik andere redenen bedenken die mij respect laten hebben voor vrouwen.
Als je een relatie hebt en je elkaar goed kent en weet wat elkaar sexuele voorkeuren zijn dan kan het heel spannend zijn als een vrouw zich zo laat uitten.

Niet dat ik deze uitspraken erg vaak gehoord heb ( helaas ) maar als ik zou horen "neem me "dan weet ik dat het feest is en alles uit de kast getrokken mag worden, dat gebeurd dan ook.
Ik hoop eigenlijk eerlijk dat ik ooit nog eens mag horen "gebruik me ", dat weet ik dat ze op alle mogelijke manieren te grazen genomen wil worden, in de term "aanvallen ".
Aan haren trekken ( niet te hard, respect ), haar "dwingen" en flink ontklemmen zodat ze niet weg kan komen
Ik zou daar geen moeite mee hebben, zeker omdat ik weet dat er wederzijds respect is en dit het spel is, andersom gaat ze ook op mijn gezicht zitten en "dwingt me ".
Moet kunnen, ik wil ook wel "gebruikt " worden, ik eens meegemaakt dat een ex van me bovenop me kwam zitten en als een wilde tekeer ging, daarbij gaf ze me een bitchslap in het heetst van de strijd.
Op dat moment vond ik dat niet leuk, en naderhand heb ik aangegeven dat ze dat niet meer moest doen maar dat ik het wel begreep dat ze helemaal uit haar dak ging... slaan gaat te ver. :lol:

Ik ben erg open, maar heb altijd het respect voor elkaar in een hoog vaandel staan.
Dingen zeggen als "slet of hoer " durf ik niet, tenzij ze aangeeft hoe ze genoemd wil worden, maar ik doe het liever niet.
"lekker geil ding of ik pak je aan " zeg ik dan weer wel.
Dus dames, hopelijk hebben jullie iig weer een antwoord meer!
Als je dit leest, heb ik gereageerd!

Gimme
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 16 maart 2009, 18:16
Locatie: Regio Amsterdam

Berichtdoor Gimme » za 11 april 2009, 17:14

Leuk topic! Jammer dat ie niet meer zo actief is. In die zin voor mij herkenbaar dat mn vrouw niet de kreet "gebruik me" of "neem me" gebruikt maar aan me vraagt "wat wil je" of "wat wil je zometeen". Ze vraagt me dit als ze dicht tegen haar hoogtepunt aan zit. En ja, hier word ik ook wat onhandig van zoals beschreven in eerdere posts. Meestal vinger ik haar klaar en rijd ze me op de amazone manier klaar. Echter, ik heb wel wat fantasietjes om haar toch eens op andere manieren te nemen. Zo zou ik haar graag eens naar de rand van het bed slepen en haar daar voor een spiegel die we daar hebben staan achterlangs nemen zodat ik haar gezicht kan zien. Nu ben ik alleen bang dat ze hier op af zal knappen. Normaal gesproken doen we gewoon missionaris of amazone. De variatie is er een beetje af zal ik maar zeggen. Onze verstandhouding op sexueel vlak is zo dat we hier niet open over praten. Nu kan ik me indenken dat "wat wil je" toch een voorzichtige toenadering is van mn vrouw om wat meer los te krijgen en wellicht staat voor "neem me/gebruik me". Nu ben ik alleen zo'n "nette aardige saaie lieve man" die niet zijn oergevoelens durft te botvieren (in de goede, zoals in vorige posts beschreven, zin van het woord).
Af en toe vraagt ze ook wel eens op een lacherige manier hoe ik het zou vinden om vastgebonden zou zijn. Hier antwoord ik dan op dat dat niet zo voor me hoeft, daarmee is dan de kous af. Nu vraag ik me af, kan het gewoon zo zijn dat ze hier zelf wel oren naar heeft, ook al zegt ze op dat moment dat dit haar ook niks lijkt. Nu is het zo dat vastbinden niet mijn nummer 1 wens is, maar als mn vrouw graag vastgebonden wil worden dan lijkt me dit zeker niet onprettig en erg leuk om eens te doen.
Laatst zei ze dat ze gedroomd had dat ze het met me deed, hier reageer ik dan ook weer niet al te handig op. In die zin, dat ik natuurlijk had moeten vragen wat ik deed in plaats van een "oh ja, raar toch hoe je hoofd snachts dingen verzint"-uitspraak.
Bij mij heerst op dit moment toch nog te veel de angst dat ik degene ben die dingen ziet die er niet zijn. Dat ik de dingen die ik hoor van mn vrouw voortkomen uit mijn eigen wens om ons sexleven een boost te geven (in een ander post heb ik het hier ook over...) Deze post heeft me doen inzien dat er wellicht toch wel wat subtiele aanwijzingen zijn die mn vrouw me geeft dat zij ook wel wat anders zou willen alleen niet durft.
Wat denken jullie als jullie dit zo lezen?

flauw van
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 18 juli 2008, 11:22

Berichtdoor flauw van » za 11 april 2009, 19:23

@Gimme

als ik voor mijzelf mag spreken,
maar als je vrouw aan je vraagt wat jij wil,in het heetst van de strijd,dan neem van mij aan,dat zij op dat moment open staat voor vele dingen.
Als je vrouw lacherig vraagt of je eens vastgebonden wil worden,dan zou ik er,als ik jou was,eens serieus op ingaan of een volgende keer als zij zich zo ''aanbied'',toch eens wat mee doen.
Ik krijg het idee,na je verhaal,dat jou vrouw wel degelijk meer wil.

Pak eens door,pak haar eens aan,pak haar gewoon eens zonder bang te zijn voor reactie,als ze het dan toch niet blijkt te waarderen,dan stop je gewoon weer,en knuffel je lekker verder.

Maar ik zou ook willen zeggen,praat erover,probeer een gesprek op gang te krijgen over jullie ''geheime'' wensen.
i've got the bullits,and i WILL shoot!

Enola
Berichten: 675
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 1:05

Berichtdoor Enola » za 11 april 2009, 21:45

Gimme,

ik ben het helemaal eens met "flauw van", het lijkt er op dat je vrouw zich toch op haar eigen manier "bloot geeft" en ik zou zeggen: maak er gebruik van!

Persoonlijk vind ik het heerlijk als mijn man het heft in handen neemt!
a dirty mind is a toy forever


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten