"Gebruik me"

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » di 12 mei 2009, 16:06

Gimme,

Als eerste lekker zo'n openhartig topic, das lang geleden.
Ik ben bang dat jij nu al teveel scenario's aan het bedenken bent, over hoe het moet, hoe mannen denken, en hoe vrouwen denken. wat brainstormen is prima, maar ik ben bang dat jij teveel aan het invullen bent voor je vrouw. vraag gewoon duidelijk wat ze wel, wees open. een "dominante rol" sorry ik ga altijd een beetje uit van dit soort teksten. je bent aan het vrijen toch, geen toneelstukje aan het opvoeren je bent dominant in bed of je bent het niet, soms is het simpel. probeer geen ander te zijn als dat je zelf bent,omdat dit simpelweg niet werkt

Het gros van de she leden is idd niet een afspiegeling van de Nederlandse bevolking, maar is dat erg?
Ik denk dat je het beste tot elkaar komt door te proberen je vrouw te lezen. kijk hoe ze reageert op wat je doet. kan je er geen vinger op leggen, vraag het simpelweg, wat ze wil.

ik denk dat het iets anders is als dat jij je voortelt dat elke man gek is op lingerie, op z'n hondjes. net zoals elke vrouw anders is, is elke man anders.
vrijen is iets wat je samen doet, niet volgens de ideeën van een ander, maar met passie en vuur hart en ziel.
Als jij denkt dat je dominant zou willen gedragen in bed, doe dat dan. neem initiatief. verover haar weer, maak het spannend! trek haar van mij part achter de pannen vandaan en gooi haar over de keukentafel, als dat is wat jullie beide willen.

ga lekker samen op onderzoek uit, probeer wat je beide spannend lijkt, maar laat het gewoon gebeuren zoals jullie het zelf willen. vrijen kan niet volgens een boekje, omdat vrijen met ieder mens simpelweg anders is.

E.
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » di 12 mei 2009, 22:57

Hmm, mijn excuses. Ik had niet gedacht dat mijn woordgebruik zo'n impact zou hebben. Maar ik kan het met goed voorstellen. Ik gebruikte de term omdat ik het in artikelen ook tegenkwam, maar ik ben het helemaal eens dat 'verkrachtingsfantasie' eigenlijk helemaal niet de lading denkt van wat een vrouw zou voelen of willen. En dat de suggestieve term sommige mannen wel eens op verkeerde ideeën zou kunnen brengen.

De oorspronkelijke artikelen zijn helaas momenteel stuk, maar hier een verwijzing met wat citaten uit een van de artikelen. Tevens een pleidooi voor het gebruik van een betere term.

Misschien moesten we maar eens een wedstrijd uitschrijven voor wie het mooiste woord (zoiets als swaffelen, tossed salad of donkey punch) kan verzinnen. 8)


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten