Zaadlozing LANG uitstellen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

SCOTT
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 21 augustus 2002, 1:01
Locatie: Belgie

Zaadlozing LANG uitstellen

Berichtdoor SCOTT » di 24 juni 2008, 7:32

Hallo,

ik en mn vriendin hebben heerlijke sex, maar ik vind dat ik te vroeg
klaarkom wanneer ik haar heerlijk natte vagina voel...


We hebben al eens geprobeerd om dan een ophouding te doen(voorstellen die ik hier op het forum had gevonden), (dus eventjes stoppen met neuken) maar dat is maar uitstel voor een paar minuten...

Daar ze graag harde sex heeft, kom ik te snel klaar, en zoek ik dus voor langere uitstel... bestaat er een productje waardoor je iets verdooft, want niet ten koste is van de erectie? of een ring rond te ballen helpt dat voor langer uit te stellen ...? of ...?

wat we ook merken is, als we dagelijks vrijen, dat het klaarkomen iets langer wordt uitgesteld... dan na een paar dagen niet vrijen...
wie weet raad?

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » di 24 juni 2008, 8:45

Misschien klaarkomen en daarna nog een keer???

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Florian » di 24 juni 2008, 11:37

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:27, 3 keer totaal gewijzigd.

SCOTT
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 21 augustus 2002, 1:01
Locatie: Belgie

Berichtdoor SCOTT » di 24 juni 2008, 19:05

hey hey!

bedankt voor jullie reacties!

Ja een keer klaar komen en daarna nog eens lukt wel voor me, maar zoals reeds aangehaald is, moet er een tijdje tussen zijn (uurtje)... voordat ik opnieuw een orgasme kan presteren, maar voor een 2 de keer klaar te komen moet ik lang door kunnen gaan... en qua tijd van 2 de orgasme hoop ik ook zo voor een 1 ste orgasme.

zoals jullie ook aanhaalden: ik concentreer me al volledig op haar, hoe ze doet, hoe ze mn dingen waarneemt, hoe ze reageert, ... maar het voelt zo lekker aan als we samen neuken maw " het dekseltje past perfect" vandaar.


Kga er eens op letten dat ik me nog meer probeer te concentreren, maar in afwachting kijk ik nog uit naar reacties naar meerdere personen...

alvast bedankt !!
grtz

edwin29
Berichten: 126
Lid geworden op: wo 25 januari 2006, 0:52

Berichtdoor edwin29 » wo 25 juni 2008, 7:10

Als je veel tijd aan je partner besteed en je komt uitindelijk in haar is het net of het perfecte dekseltje om je heem sluit zeg maar. Ik ervaar het dan ook dat het moeilijk is om het op te houden.
Er zijn bij mij twee dingen die echt helpen: tijdens het voorspel al een keer lekker komen en daarna bij de 2e keer penetreren of door als je aan voelt komen dat je het niet lang zult houden door er even uit te gaan en een andere positie te kiezen. Meestal als je een paar keer achter elkaar wisselt gaat het een stuk beter!

SCOTT
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 21 augustus 2002, 1:01
Locatie: Belgie

Berichtdoor SCOTT » wo 25 juni 2008, 7:18

hey edwin,

ja het wisselen doen we ook, dan gaat dit effe weer beter, maar weer niet zoo lang om uit te houden :lol:

Mannen die besneden zijn, is die hun eikel minder gevoeliger?

edwin29
Berichten: 126
Lid geworden op: wo 25 januari 2006, 0:52

Berichtdoor edwin29 » wo 25 juni 2008, 7:23

Weet ik eigenlijk niet. Ik ben zelf als kind besneden toen mijn voorhuid te nauw was en heb dus eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal. Ik vind mijn eikel zowiezo gevoelig dus ik denk dat besneden of niet, niet zo veel uit maakt.

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » wo 25 juni 2008, 8:22

Uitgaande van mijn man werkt Dragonlady's methode het beste. De eerste keer redelijk snel klaarkomen tijdens voorspel of neuken. Daarna begint eigenlijk de echte werk, de tijd nemen...steeds van standje veranderen net voor het komen, snelheid steeds aanpassen. Wisselen tussen oraal en neuken.
Ik hou ook van hard maar ik merk dat mijn man toch het snelst klaarkomt tijdens langzaam neuken met lange halen.
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » wo 25 juni 2008, 9:46

Ja een keer klaar komen en daarna nog eens lukt wel voor me, maar zoals reeds aangehaald is, moet er een tijdje tussen zijn (uurtje)...
In dat uurtje kun je je toch helemaal aan haar wijden. Ik krijg een beetje de indruk dat het hier uitsluitend om de penentratie gaat?

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 25 juni 2008, 11:35

Dat denk ik niet, je hebt niet altijd 2 uur de tijd he Draakje. Ook tijdens sex van een kwartiertje is het leuk dat je niet na twee minuten komt. Ik ken het probleem maar al te goed. ;-)

Spot, die van voor en na.

SCOTT
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 21 augustus 2002, 1:01
Locatie: Belgie

Berichtdoor SCOTT » wo 25 juni 2008, 17:26

Hallo,,

ik kom redelijk snel (te snel vind ik persoonlijk)...
Mijn vriendin weet hoe ze me nu moet mastruberen, zodat ik het lekker vindt, eenmaal als ze die houding aanneemt kom ik snel klaar... dat is het zelfde als je zelf mastrubeert, dan neem je ook die houding aan die het zaligst is, lees voor klaar te komen ...

Bij mijn vriendin en ik maken we altijd een lang voorspel (als de tijd er is é, buiten dat vluggertje ;) ) maar je begint met strelen, orale sex, handjes gebruiken, penetratie... maar vlak na penetratie voel je het al komen ... en zij nog niet, ik moet dan stoppen en iets anders doen, bijvoorbeeld zij boven laten zitten, maar na een tijdje dat zij boven zit, voel je het al opnieuw komen... hoe kun je dan in godsnaam iets deftig opbouwen?? door eens lange tijd lang doorzakken...

je begint langzaam met penetratie, hier en daar een versnelling, en een keer hard (hoe wij het graag hebben) en dan voel ik het al komen ... wat ik te kort vind ...

zou ik eens een ring rond de ballen overwegen, of is het alleen meer voor de looks?

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » wo 25 juni 2008, 20:12

Antidepressiva stellen het moment lang(er) uit, maar om alleen daarvoor te gaan slikken??? :( Er wordt wel aan een spin off van middelen gewerkt voor de zgn. ejaculatio praecox.

Waarom je niet gewoon heel zachtjes oraal laten bevredigen en daarna verder gaan met het voorspel. Een vrouw heeft gemiddeld toch 20 min. nodig voor een (vaginaal) orgasme. Dus je hebt alle tijd haar ook andere aandacht te geven tijdens het voorspel alvorens verder te gaan met je pienter pookje.

Voor lang hard en stijf beuken heeft men de dildo al uitgevonden, maar voor lang liefdevol neuken heb je maar twee dingen nodig: tijd en een beetje geduld. Toch?

Succes.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » wo 25 juni 2008, 20:42

in durex performance zit bezocaine - verdovend goedje, kan het ook wat langer.

pepperoni
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 02 juni 2008, 13:40
Locatie: Brabant

Berichtdoor pepperoni » wo 25 juni 2008, 20:45

je kunt ook probeeren jezelf een paar keer af te treken voor dat je met je meisje de liefde gaat bedrijven. Dan ben je niet so snel geneigd om klaar te komen meer
Hoe rijper de fruit hoe zoeter de smaak

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » wo 25 juni 2008, 20:48

Offtopic hoor, maar dit :
deftig opbouwen
is :lol:
ik zie meteen zo'n bezadigde grijze krinkelsnor boven driedelig zwart



Lieve jonge schattebouten - geniet nou maar van die twee minuten.
Voor je het weet is het voorbij.
(en is 2 uur het minimum :!: )

of toch wat oefenen in zelfbeheersing en/of andere stijl kiezen (niet hop-hard-erop)?


Mirthe, mede namens mirthe-man, die de twee minutengrens al minstens twee decennia voorbij is 8)


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten