hoe goed (denk je dat) je in bed bent

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Hoe goed ben jij in bed

Ik ben een geweldige minnaar/es
29
28%
Ik ben goed
48
46%
Middelmatig
16
15%
Ik kan er niks van
5
5%
ik weet het niet / ik twijfel
7
7%
 
Totaal aantal stemmen: 105

pepperoni
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 02 juni 2008, 13:40
Locatie: Brabant

hoe goed (denk je dat) je in bed bent

Berichtdoor pepperoni » di 03 juni 2008, 22:49

Ja de titel spreek nogal voor zich!
Hoe goed denk je dat je bent als minnares/minnaar en vooral ook WAAROM?

Ik zal maar met mezelf beginnen.
Ik ben een gelweldige minnaar uiteraard (bescheiden bescheiden) :P haha
En dat denk ik omdat. ik ben heel toegewijd aan de persoon waarmee ik de liefde bedrijf, ik neem echt mijn tijd om die persoon te plezieren. Ik ben creatief, gepasioneerd en speels in bed. Ik ben voor bijna alles in zolang ik weet dat mijn parner ervan geniet. En ik heb gewoon heel vaak zin.

Dus laat maar horen wat jullie van julliezelf denken.
Ben benieuwd hoe jullie julliezelf zien!
Hoe rijper de fruit hoe zoeter de smaak

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » di 03 juni 2008, 23:32

Ik denk dat ik goed ben. Heb nog geen klachten gehad :P

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » wo 04 juni 2008, 0:02

Ik kan er helemaal niks van en heb hulp nodig.

Wie biedt zich aan? :twisted:

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » wo 04 juni 2008, 8:30

Bij minnaars denk ik meer aan stellen die nog helemaal in elkaar wegzinken en uren van elkaars lichaam kunnen genieten, gewoon strelen of lekker tegen elkaar aangeplakt.

Bij minnaars denk ik niet aan de bedenkers van nieuwe technieken. En zeker niet aan de extreme scene

Maak er voor mij maar een hokje bij.
Als ik wil kan ik een goede minnaar zijn. Of ik het (nog altijd) ben laat ik aan de ontvangende kant over. :mrgreen:

ik stem dus neutraal. middelmatig
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

dalinka
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 21 april 2008, 20:11
Locatie: brabant,redelijk actief

Berichtdoor dalinka » wo 04 juni 2008, 8:53

Tot voor kort had ik "ik kan er niks van" gestemd,omdat ik mijn man nooit echt heb kunnen bekoren.Nu weet ik wel beter en stem ik goed.

Nooit te oud om te leren.... :lol:

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

Berichtdoor walraven » wo 04 juni 2008, 11:21

@Pipje: Tuurlijk kun je er wat van! Hulp nodig? :shock:

@pepperoni: ik denk dat ik best een goeie minnaar ben. Mijn partner komt bij vrijwel elke vrijpartij klaar en ik ook. Ik heb respect voor haar, weet wat ze wel en niet fijn vindt en probeer haar zoveel mogelijk genot te schenken. En ik krijg minstens zoveel terug.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » wo 04 juni 2008, 12:01

Mijn partner komt bij vrijwel elke vrijpartij klaar
door penetraie of oraal? :roll:
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 04 juni 2008, 12:11

Ik ben een beetje twijfelachtig hierover.

Ja ik weet dat ik een heel goede minnares kan zijn, maar of ik het ook altijd ben ?? :roll: :wink:

De laatste 2 jaren seks is met een man die er gek op is MIJ te verwennen, hoe ik het het fijnst vind. Het heeft me lui gemaakt. Dus ik weet wat IK van onze vrijpartijen vind (heet, passie, 'dierlijk', zonder schromen, vrij, etc), maar ik blijf erna soms wel eens twijfelen; ja maar was het voor hem ook zo dan?

Hij blijft erbij dat mijn genieten, geluiden en kronkelen al voor meer dan de helft zijn bevrediging is. -toch, weet ik dat IK beter kàn ...

pepperoni
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 02 juni 2008, 13:40
Locatie: Brabant

Berichtdoor pepperoni » wo 04 juni 2008, 12:30

Dit is enigzins onverwacht. Ik had eigenlijk gedacht dat de gemmidelde shespot forum bezoeker wat meer naar voren komend en wat zekerder van zijn/haar zaak zou zijn betrefend dit onderwerp. Zeker omdat het feit dat je op dit forum post toch wel aangeeft dat je toch wel veel bezig bent met je seksualiteit in tegenstelling tot mensen die er niet of nouwelijk over praten/of willen praten.
Maar goed misschien zijn jullie gewoon heel kritish voor julliezelf, is natuurlijk ook een goede eigenschap, het houd je nuchter en praktish.
Hoe rijper de fruit hoe zoeter de smaak

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » wo 04 juni 2008, 12:59

Van mijn laatste minnaar kreeg ik het verwijt dat ik hem grondig had verpest voor alle vrouwen die na mij zouden komen. "Dat zal toch wel meevallen," zei ik nuchter, maar hij antwoordde: "Schat, je hebt geen idee."

Weet je, ik heb geen idee hoe andere vrouwen hun ding doen, maar als ik op het oordeel van mijn lief en mijn minnaars mag vertrouwen (en waarom niet?) dan doe ik het zelf in ieder geval niet slecht. Zelfvertrouwen, overgave, echtheid en goed kunnen luisteren/aanvoelen wat de ander fijn vindt, volgens mij is het allemaal niet zo moeilijk. :D

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » wo 04 juni 2008, 13:11

Ik scoor torenhoog op de schaal van seksueel gestuntel. Handig voor mevrouw Polder, want het weerhoudt mij van overspelige escapades. Stiekeme avontuurtjes vereisen immers minimaal enige handigheid in bed.

Gelukkig hebben wij het enorm met elkaar getroffen :lol: Mevrouw Polder is opgetrokken uit erotisch geladen deeltjes, die gaan knetteren zodra ik mij in de buurt waag. Samen hebben we seks waar de vonken - niet altijd, wel vaak - vanaf vliegen. In tegenstelling tot het wiskundig principe (plus en min maakt min) is de uitkomst van Marians plus en Franks min in ons geval plus. En dat al vijftien jaar lang. :D
Amor vincit omnia

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » wo 04 juni 2008, 13:35

Zal ik dan maar eerlijk zijn?

Ik durf écht te beweren dat ik geweldig ben in bed... en nee.. niet om te scheppen..
Ik verwen.. kan daar ook uren voor uit trekken,
verras.. altijd belangrijk,
kan me heerlijk laten gaan.. heb geen schroom
ben speels... op alle fronten!!
hou van expirimenteren... fijn tegen de sleur :wink:
heb een enorm uithoudingsvermogen.. op het gebied van sex (de rest is wat minder :P)
én blijkbaar voelen mannen en vrouwen zich bij mij op hen gemak... nóg fijner :wink:

Zo.. zijn dat genoeg redenen?!?

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » wo 04 juni 2008, 14:28

ik ben fabeltastisch :D (ook de eerste optie aangevinkt)
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » wo 04 juni 2008, 20:01

Ik ben gek op vrijen...met de juiste persoon. Vind geven en de andere voelen, zien en horen genieten verukkelijk; hoe fijner zij het vindt hoe beter. Heb redelijk veel fantasie en niet onhandig of lui, een goede dosis empatie, ben lenig wanneer wenselijk, heb gevoel voor ritme en variatie en daardoor meer dan goed.
Helaas vindt mijn ega sex niet erg belangrijk; maar zo af en toe...en mag ik het ook niet aan een ander [ja die :oops: ] geven, hoewel ik me zo graag zo zou uiten. Voel me soms net een renpaard dat op stal moet blijven.
Mss terk ik mijn posting nog wel in; eigenlijk genant om van jezelf te zeggen erg goed te zijn :?

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » wo 04 juni 2008, 20:29

niks gênants aan hoor ! gewoon zelfvertrouwen (en het klinkt goed) :)
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten