Geen zin meer na 1maal klaarkomen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Berichtdoor Shedoll1 » vr 06 juni 2008, 17:41

Het hangt ook af bij de man waarmee je het doen!!! Oh yes!!!! :twisted:
Go for it....but enjoy it

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » za 07 juni 2008, 15:37

Misschien mag ik als man ook reageren. Mijn vrouw is na 1 maal klaarkomen zo gevoelig dat ze even niet meer hoeft. Het gebeurt een enkele keer dat ze dermate opgewonden is dat ze wel verder wil maar meestal is ze te gevoelig. Het duurt wel een kwartiertje eer dat wat minder is en daarna kan ze wel verder.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » ma 16 juni 2008, 20:34

Neem de tijd. Het is net als de flitser van je fototoestel of de stortbak van de WC, het duurt gewoon even voordat de boel weer opgeladen is. Steeds op het flitsknopje drukken en verwachten dat je drirect weer een volle flits krijgt is niet echt reëel. Het lichaam is (zelfs) geen robot. Neem de tijd, knuffel langzaam en zachtjes na en bouw daarna weer op. Dat geldt voor mannen én vrouwen, toch?
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Berichtdoor Shedoll1 » di 01 juli 2008, 0:39

Dank je wel allemaal voor de tips...het heeft me lekker geholpen bij de date. Toch zal ik er nog even op moeten oefenen, maar het lukt toch al aardig! Blijkbaar heeft het ook wel te maken met de man waarmee je aan het vrijen bent....
Gewoon wat meer genieten van sex doet al veel.....
Go for it....but enjoy it


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten