Ervaring met Durex vibrators

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Anne-Marie
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 12 augustus 2002, 1:01
Locatie: Noordwijk

Ervaring met Durex vibrators

Berichtdoor Anne-Marie » ma 04 februari 2008, 13:54

Hoi,

Ben toe aan nieuwe speeltjes. Zag de vibrators van Durex (inspiration, dream en fantasy). Wie heeft er ervaringen mee? Gebruiksgemak, geluid, duurzaamheid, werking uiteraard ......... ik hoor het graag.

Groetjes,

Anne-Marie

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » ma 04 februari 2008, 16:08

Ik heb de Inspiration.
Heb er gemengde gevoelens bij, op zich vind ik hem heel fijn, hij is makkelijk te bedienen, verschillende trilstanden varierend van zacht tot erg heftig en zelfs een soort puls-stand.
Dat is dus allemaal erg oke, nadeel vind ik wel dat hij erg veel geluid maakt.
Ik vind dat wel vervelend soms.
Gelukkig ben ik altijd alleen thuis en hoef ik verder met niemand rekening te houden, maar ik kan me voorstellen dat als er in de kamer ernaast kinderen liggen en de muren niet te dik zijn, dat ze het dan misschien wel kunnen horen.
Ook ben ik eigenlijk niet zo enthousiast over dat oplaadsysteem.
Tuurlijk is het wel handig dat je niet meer zit met lege batterijen, maar nadeel vind ik weer dat als hij leeg is je niet ff snel een paar nieuwe batterijen er in kunt stoppen zodat je weer door kan gaan.
Nee je moet hem dan eerst weer uren aan de laadstekker leggen en tsja dan hoeft het al niet meer :wink:

Anne-Marie
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 12 augustus 2002, 1:01
Locatie: Noordwijk

Berichtdoor Anne-Marie » ma 04 februari 2008, 17:02

Dank voor je reactie.

Dat ie veel geluid maakt vind ik echt een nadeel, niet zozeer omdat anderen het kunnen horen, maar omdat ik het zelf zo vind afleiden. Al is het wel zo dat alle vibrators mijns inziens te veel herrie maken. Maar ik begrijp van jou dat deze dus aan de luide kant is.

En het feit dat je zo'n ding eerst weer op moet laden is ook niet zo handig. Ook erg vervelend als je opeens zin krijgt en hij is leeggelopen omdat ie een een tijd niet gebruikt is.

Zelf leek de Play Dream me wel leuk apparaatje. Misschien heeft iemand daar nog ervaring mee?

Bye

Anne-Marie


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten