Goedgeschapen heer...........

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 16 januari 2008, 2:54

een kleine floept er al snel uit.. dat is niet erg.. maar het kan wel eens voor nare gedachten zorgen in het achterhoofd; in the heat of the moment...; kan de vrouw denken; shit, ben ik zo wijd?
en de man; shit, ik ben te klein..?
Nee, dan heb ik toch liever een grotere..
maar wel weer liever een kleine dan een 'TE grote'..
dan hebben we het niet eens over dikte of lengte..
OF (heel belangrijk in dit verband) nauwte of wijdte..

is dit politiek incorrect te zeggen?

ik vind.. dat er verschillen zitten in de 'politiek correcte' meningen omtrent de sekses..

Ik kan begrijpen dat een man eerder valt op grote borsten (eerder klein denk ik.. klein is nu meer mode ;) ). Als het oppervlakkig wordt uitgesproken komt dat heel cru over op een vrouw.. maar in feite is het niet anders dan dat een vrouw valt op een berelichaam waar je lekker in kunt woelen of een zwaar afgetraind lijf die je kan beknellen.. of (m/v) het vallen op diepe donkere ogen tov lichte blauwe... een weelderige dikke haarbos of een sportief kort kapsel..

Hey, het is een kwestie van voorkeur, het wordt pas oppervlakkig als je ALLEEN daar naar kijkt..

Met de geslachtsdelen geldt hetzelfde, doch is de voorkeur van andere aard,. aangezien het ook echt om lichamelijke wrijving en genot gaat..
dus meer gevoel (dan het visuele)..

ik vraag me nu ineens persoonlijk af hoe het toch komt dat het sociaal zo geaccepteerd is om te zeggen; ik val op donkere ogen... dan; ik vind een nauwere vagina fijner..

het gaat toch beide om fysieke kenmerken waar een persoon niets over te zeggen heeft. eigenlijk is het zeggen van het tweede puurder dan de eerste.. want de eerste is oppervlakkiger qua visuele, het tweede draait om fysiek gevoel..

Toch, hoewel ik dit zo schrijf heb ik het gevoel dat ik iets heeeel verkeerds schrijf.. rationeel gezien vind ik het eerlijk..

dusseh.. is de vergelijking tussen lullen en tieten (even cru gezegd;)) niet een vergelijking met appels en peren? het lijkt zo op elkaar (ehm, qua erotiek), maar het is toch anders....

of niet?:)

Om maar een balletje of twee (of vier?) op te gooien...

Goddess
Berichten: 193
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:02

Berichtdoor Goddess » wo 16 januari 2008, 3:36

Uiteindelijk val je op een persoon, met alles wat daar bij hoort. Althans, dat is hoe ik het zie. En als je van iemand houdt, ga je vaak al vanzelf van zijn/haar lichaam houden. Zo heb ik bijvoorbeeld altijd gezegt dat ik lichaamsbeharing niet fijn vind, tot ik vriendlief leerde kennen... Die heeft een heerlijk lichaam met borsthaar, maar bij mijn ex vond ik juist zijn gladde lichaam zo fijn.

Wat mijn voorkeur is? Ach, ik weet het niet meer. Ik heb lange en kleine mannen gehad, slank en goed gespierd, glad en behaard. Het enige waar ik qua uiterlijk altijd op val zijn blauwe ogen. :D

Een penis vind ik toch het lekkerst als ie gemiddeld tot iets kleiner is. Bij mij floept ie er echt niet zo snel uit hoor, nooit last van iig. Qua borsten: mijn lief vind mijn borsten (80A) erg mooi, maar kan ook van wat groter genieten (B of C). Zelf (ik ben bi) hou ik wel van een grote C-cup. :D

Over smaak valt niet te twisten, ieder heeft een andere voorkeur en dat is maar goed ook. Zo houdt mijn broer bijvoorbeeld van dikke vrouwen, ieder zijn ding.

Ik ben benieuwd wat je nou bedoeld met de 'politiek correcte' meningen. Volgens mij is een mening gewoon een mening, vraag me af wanneer iets politiek correct wordt.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 16 januari 2008, 4:01

hey, het is een kwestie van voorkeur, het wordt pas oppervlakkig als je ALLEEN daar naar kijkt


daarmee bedoelde ik dus ook dat het om het persoon gaat, het geheel ;)

met politiek correct?

dat het lijkt alsof het OH ZO politiek incorrect is om te zeggen van je voorkeur is qua geslachtsdelen (nb in virtuele discussie), terwijl het zo doodgewoon is het te hebben over bijvoorbeeld de kleur van haar of ogen.

over borsten kan dan nog gediscussieerd worden, maar piemels en vagina's... wordt wel een heel gevoelig onderwerp...

terwijl dat juist meer om het gevoel gaat..
en dus eigenlijk logischer om daar een echte voorkeur in te hebben dan om het visuele... (waar het persoon veel meer invloed heeft, en wat eerder veranderd qua voorkeur)


wat een kleinere penis betreft bedoel ik dat floepen trouwens ook niet naar en beredeer ik evenzeer uit logica (als de rest van de post.. puur relativerend gesproken natuurlijk;)); je kan minder langer halen maken.. want anders gaat het eruit...

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » wo 16 januari 2008, 8:36

Jessebel,

Je trekt dit topic in een richting die ik dus wel leuker vind. Al dat politiek correcte gedoe, we hebben allemaal onze voorkeuren. En los van hoe je iemand als persoon vind, mag je ook wel eens bij de sexvoorkeuren stilstaan, zonder dat die de boventoon voeren in het geheel van de voorkeuren in een partnerkeuze.
Mij lijkt een te groot manlijk deel trouwens niet speciaal lekkerder, als we het dan toch ook over het gevoel hebben; immers, een vagina is niet oneindig diep en veel vrouwen kunnen iets groots dus niet eens herbergen. Het is niet voor niets wellicht dat de gemiddelde natuurlijke size zo tussen 14-16cm ligt (waaronder ik mij ook mag scharen). Een ander genots gemis bij een king size penis is dan dan het lekker raken van ballen en schaamstreek rond den jonge heer en de schaamlippen, eventueel clitoris mist, hetgeen toch wel een extra gevoelsdimensie geeft. Het kan wel belangrijk voor het gevoel wat de diameter is, maar dat is afhankelijk van de ander haar wijdte, krapte.
Mee eens dus Jessebel.
Om het inderdaad breder te trekken naar sexvoorkeuren, als het nu alleen even daar om gaat, he je inderdaad allemaal zo voorkeuren. Sommige vrouwen vallen wat sexuele fysieke eigenschappen betreft erg op het kontje, anderen meer op de jonge heer, weer anderen zien het ultieme in brede borst met borsthaar. Om te zien of te voelen. Persoonlijk :oops: heb ik van billen, borsten, vagina het meest op met het laatste, vindt ik de vorm belangrijk en hoe het aanvoelt (van zowel lippen, binnenzijde als clitoris). Niet beredeneerd, gewoon een natuurlijke neiging. Meer durf ik er niet over te zeggen, voordat dees of geen zich benadeeld zou voelen, tenzij iemand het per se wil weten. :oops:

Mau :roll:

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » wo 16 januari 2008, 9:34

Wanneer je iemand ontmoet vraag je toch niet "Hoe groot is ie?".
Je valt op uiterlijk misschien op karakter. Ik heb tenminste nog nooit gevraagd bij een ontmoeting hoe hij geschapen is.
Je moet het maar afwachten.

Soms was het een teleurstelling, te klein. Formaat pinkie is niet mijn favoriet. En echt waar ik heb er ééntje gehad die echt het formaat pink had, ik zweer het.
Formaat honkbalknuppel is ook niet fijn, ook die heb ik meegemaakt.
Gewoon lekker gemiddeld.

Wanneer ik een man zie die ik qua hoofd en lichaam aantrekkelijk vind kijk ik ook naar de schouders. daar val ik op.
Daarna kijk ik naar zijn schoenen. zijn die geschikt en niet afgetrapt, is ie bij mij door de keuring :wink:

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » wo 16 januari 2008, 9:55

Het uitspreken van een voorkeur kan bij de ander gevoeld worden als een afwijzing van hetgeen hij/zij heeft.
Zeker als de voorkeur wordt uitgesproken door je geliefde.
Waarom dat zo is weet ik niet, ben geen psycholoog.

En in mijn ogen maakt het wel degelijk uit of het over ogen en haar gaat of over borsten penis en vagina.
Mijn man heeft altijd gezegd een voorkeur te hebben voor lang haar.
Zo lang als hij me kent heb ik nooit lang haar gehad...en ook nooit de behoefte gevoeld het te laten groeien omdat hij dat zo mooi vind. Kortom..het feit dat hij valt op lang haar deed me niet zo veel.

Maar als het gaat over intieme delen, waar zooo veel gevoel in ligt, waar je samen de liefde mee bedrijft...die je samen 'deelt'...dan kan het heel anders liggen.

Oke..het ging over penissen...laat ik daar dan nog even iets over zeggen..

Ik heb 28 jaar lang maar 1 penis gekend....
Pas de laatste 2 jaar kan ik meepraten over maten...
En ben tot de conclusie gekomen (voor mezelf) dat de mate van hardheid belangrijker is dan de grootte....zolang de grootte gewoon..gemiddeld is.
Het wordt anders als we het over extremen hebben...
Het hangt wat betreft de grootte veel samen met hoe ik zelf geschapen ben...ik vind het een niet mooier dan het andere.

zooo...nu moet ik echt weg...aaahhhhh...ben te laat... :?
The music is all around us...you only have to listen..

Brunette5
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 23:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Brunette5 » wo 16 januari 2008, 12:17

Voor mij ligt het eraan in welk opzicht ik iemand leer kennen. Kom ik iemand tegen waar het gelijk mee klikt en we worden verliefd enzo, dan vind ik de maat van zijn penis niet zo belangrijk (wel te hopen dat ie zeker gemiddeld is (16?):roll: ), ben daar dan ook niet zo mee bezig wel dan met andere dingen :lol:
Dan gaat het er ook niet om hoe hij er gedetailleerd uitziet, maar dan val ik op het hele plaatje, op de uitstraling.

Kom ik iemand tegen waarmee het lichamelijk klikt en het zou een soort van sexueels iets worden, dan vind ik de maat wel belangrijk. Ook hoe hij er verder uitziet. Omdat er verder geen verliefdheid bijzit wil ik dat alles aan hem mijn ogen streelt. Dan denk ik ook gelijk......."zou hij een grote hebben?"
En ik heb het dan ook helemaal niet over extreem groot, dat vind ik alleen maar supergeil om naar te kijken, maar dan heb ik het over een cm of 19-21 en dan ook nog te hopen dat ie lekker dik is.:P:P:P
Zijn lijf moet dan verder ook redelijk gespierd zijn (van nature) en hij moet in ieder geval een kont hebben (liefst zo'n lekkere Suri-kont:P:P:P).

Zow haha dit is mijn voorkeur :shock: en kijk ik heb dus ook al 2 jaar zo'n lekker ding waarbij ik helemaal op z'n lichaam kick:P:P:P
I AM THAT I AM ......... And So It Is !!!!!

Goddess
Berichten: 193
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:02

Berichtdoor Goddess » wo 16 januari 2008, 18:29

Wanneer je iemand ontmoet vraag je toch niet "Hoe groot is ie?".
Je valt op uiterlijk misschien op karakter. Ik heb tenminste nog nooit gevraagd bij een ontmoeting hoe hij geschapen is.
Je moet het maar afwachten.
Mijn relatie begon als one-night-stand, dus bij ons was het maar afwachten of ik zijn karakter wel leuk vond. :lol:

Flechaza
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 11 april 2007, 22:36

Berichtdoor Flechaza » wo 16 januari 2008, 19:25

Ik vind groot maar een beetje angstaanjagend en pijnlijk. Ooit eens iemand gekend die heel erg groot geschapen was en graag wou dat ik dat zag, en ik dacht brrr.. :roll:

daarnaast heb ik ook een spiraaltje, en ben blij dat mijn vriend niet té groot, maar ook niet té klein geschapen is, want anders, nu ook al, komt het soms tegen m' n baarmoederhals en dan doet dat toch wel een beetje pijn..

*een klein meisje*
Verba volant, scripta manent...

kleuterjuffie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:29
Locatie: Limburg

Berichtdoor kleuterjuffie » wo 16 januari 2008, 20:05

Het was maar een tip............

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 17 januari 2008, 10:26

Wanneer je iemand ontmoet vraag je toch niet "Hoe groot is ie?".
Je valt op uiterlijk misschien op karakter. Ik heb tenminste nog nooit gevraagd bij een ontmoeting hoe hij geschapen is.
Je moet het maar afwachten.
Mijn relatie begon als one-night-stand, dus bij ons was het maar afwachten of ik zijn karakter wel leuk vond. :lol:
Ja, zo kan het oook natuurlijk :wink: :P

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » do 17 januari 2008, 20:55

Niet uitzonderlijk hoor ;) Ik ken wel meer van die stellen XD
Zelfs een die had het eerder als een soort van uitdaging. Hij zei dat zij of "in pikant lingerie" of "naakt" moest komen in zijn huis. Omdat kleding niet toegestaan was XD En dat ze dat toch niet durfde XD

Laat ik het zo zeggen, mevrouw kwam skyclad ;)

greetz
draak
On the end of the rainbow, there will you find it.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten