dating en erotiek

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

dating en erotiek

Berichtdoor Savanne » za 12 januari 2008, 20:42

Bij toeval ( omdat ik ergens wilde chatten) heb ik me aangemeld op een profielen site. Dat was niet helemaal mijn opzet maar nu kwam ik tot het volgende punt.

Na een uurtje chatten kwam ik erachter dat er ook profielen op een ander stuk van de website stonden en dat je als profieleigenaar een inbox bezit op de site. In een uur tijd had ik 54 berichtjes verzameld. Dit is allemaal niet zo punt maar de inhoud van 3/4 van die berichtjes verbaasde mij erg.

Het waren platte voorstellen over wat ze allemaal niet met me zouden doen als ik op hun zou reageren...
De meest oneerbare voorstellen heb ik gekregen op een profiel zonder foto en ingevuld dat ik niet op zoek ben.
Hoe komt het toch dat zoveel mannen zo wanhopig lijken, of zijn dat ze niet eens fatsoen kunnen opbrengen om me rustig te benaderen..?

Iemand ideeen?
Ik wil hier eigenlijk wel een discussie over starten kan alleen niet zo goed mijn vragen onder woorden brengen.

Savanne ( die de mannen op she inmiddels heilig verklaard)
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 12 januari 2008, 20:47

*Grinnik*

Omdat er nog altijd veel wanhopige mannen zijn die op zoek zijn naar een "slachtoffer" om hun kwakkie bij kwijt te kunnen?

Enne Savje, de meeste mannen op she zijn gelukkig anders, maar óók hier zijn ze hoor. ;)

*************************************************************

Even serieus nu:

Ik denk dat er dus echt mannen zijn die zich inschrijven op bepaalde sites in de hoop daar een vrouw te ontmoeten. Sommige daarvan zullen zo brutaal zijn dat ze iedere vrouw die zich nieuw aanmeldt, zullen bestoken met berichten.
En er zullen dan ook naieve vrouwen zijn die daarin trappen, helaas.....

Zoiets is het, denk ik.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 12 januari 2008, 20:50

Meen je dat er vrouwen zijn die gaan voor dat soort platte teksten?
Werkelijk.. ik ben soms echt wel naief maar kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die hier voor gaan..
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 12 januari 2008, 20:53

Als er nooit een vrouw zou reageren, denk je dan heus dat ze het zouden blijven proberen?
Oke, het is allemaal heel zwart-wit wat ik beweer maar ik denk dat ze puur op de sex uit zijn. En als ik jouw eerste posting lees, denk ik dat die voorstellen ook puur sex gericht zijn.
Als er af en toe een vrouw reageert, kunnen ze weer een keer en zijn ze weer blij.
En dan..... op naar het volgende naieve vrouwtje.

Shazzz-erg generaliserend ;)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » za 12 januari 2008, 20:56

Savje,

Zo herkenbaar... de meest platte voorstellen.. mensen die me niet kennen die maar denken dat ik met een ieder zomaar in bed stap..
Ja ik stond op zo'n site .. heb mezelf verwijderd omdat ik niet het gevoel had om met iemand een leuk gesprek te kunnen hebben.

Mannen willen blijkbaar toch vaak enkel iets wat wij ook wel willen, maar met iets meer tact gebracht zouden ze heel veel verder komen :wink:

Als vrijgezel, een vrouw die gewoon behoefte heeft aan een leuke avond.. niet altijd alleen wil zijn.. heeft een collegaatje mij verwezen naar een datingsite die anders zou zijn.. yeah right dacht ik!!... toch maar gedaan..
en het blijkt inderdaad wel anders te kunnen... er zijn daar meer mannen zoals de she-mannen...
tot nu toe heb meer leuke en gezellige gesprekken dan ik verwacht had...

maar ik ben wel benieuwd naar de mannen wat die hier op te zeggen hebben ??

Miss B, blij te ervaren dat ze niet alleen een lustobject is 8)
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

cag
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 04 januari 2008, 17:02
Locatie: Brabant

Berichtdoor cag » za 12 januari 2008, 21:24

Ik kan me daar net zo over verbazen als de vrouwen hier. Die methode zal denk ik toch ook wel eens werken want anders zou ze niet zoveel berichten krijgen.

Ik zou toch ook wel eens willen weten of iemand vrouwen kent die dat soort berichten beantwoorden.

Cag

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 12 januari 2008, 21:26

ik ken niemand...maar dat is vast niet representatief
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » za 12 januari 2008, 21:29

Ik zou toch ook wel eens willen weten of iemand vrouwen kent die dat soort berichten beantwoorden.

Cag
ik beantwoord ze altijd met dank je beleefd.. en wie denk je dat je voor je hebt :evil:

maar dat antwoord bedoelde je vast niet :wink:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

cag
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 04 januari 2008, 17:02
Locatie: Brabant

Berichtdoor cag » za 12 januari 2008, 21:56

Ik zou toch ook wel eens willen weten of iemand vrouwen kent die dat soort berichten beantwoorden.

Cag
ik beantwoord ze altijd met dank je beleefd.. en wie denk je dat je voor je hebt :evil:

maar dat antwoord bedoelde je vast niet :wink:
Ook dit bedoelde ik.. volgens mij genieten ze namelijk ook van de negatieve antwoorden..

Cag

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » za 12 januari 2008, 21:58

denk je echt ??


miss B, in twijfel nu :?
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

annaxx
Berichten: 623
Lid geworden op: di 06 juli 2004, 9:25
Locatie: Provincie Groningen

Berichtdoor annaxx » za 12 januari 2008, 22:06

negatieve aandacht is ook aandacht
Raak me waar ik voelen kan.......

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Berichtdoor ilro » za 12 januari 2008, 22:42

misschien is het voor de meeste mannen wel heel erg moeilijk om de juiste toon te raken...om door middel van een paar zinnen..die eerste indruk op papier.. die gezochte gevoelige snaar te raken om in contact te komen met een mogelijke date ... die prachtige formulering die, als een dame hem leest , ze in een zinnelijke vervoering komt ..dat terwijl zij deze welgemeende volzinnen als zachte hete kussen in haar nek tot zich neemt haar bloed begint te stomen ..en er zweetpareltjes op geheime intieme plekjes ontstaan ...maar misschien komt het ook dat sommige mannen meer denken met het lichaamsdeel waar op dat moment het meeste bloed in zit terwijl dat bloed eigenlijk beter in de hersenen zou moeten zitten....
of zou het komen dat die mannen (en ik generaliseer) groot zijn gebracht met het idee dat als een vrouw openstaat voor stiekeme ,spannende en eventuele buitenechtelijke ontmoetingen wel opgewonden zal raken van foto's van "hemaworsten"en helemaal in de stemming komt simplistsche omschrijvingen van bepaalde wensen...
maarja ik kan het ook mis hebben:-)

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » za 12 januari 2008, 22:58

Als het alleen, na korte introductie, al gelijk overgaat in platte teksten ben ik pleite. Daarom heb ik er ooit de voorkeur aan gegeven eerst op de chatsite te praten en te mailen. Daarna een 2e mail adres van mijzelf doorgeven en als het dan nog leuk blijkt, mijn eigen mailadres. Puur ter bescherming en zo geen vervuiling van mijn prive msn bijv.

Afgezien daarvan, het gros is vaak niet eens degene die hij/zij zegt te zijn. Hoe vaak komt het niet voor dat je denkt (als vrouw zijnde dan) met een man een chatcontact te hebben, en het blijkt een vrouw te zijn, of andersom?
Tsja, zul je je afvragen, hoe kom je daar achter? Heel simpel, op het moment dat er eens gevraagd wordt een foto uit te wisselen en die ander heeft er geen.....of bijv. de cam aan die er inene niet is.....ja..daaaag.

Enja, er zullen er gerust zijn die bij de minste of geringste 'hema'worst uit hun dak gaan, mocht je ook maar hinten in die richting.
Alles hangt er vanaf wat je zelf zoekt. Maar vooral, heeeeel selectief zijn.
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » za 12 januari 2008, 23:22

Ik zal heel eerlijk bekennen dat ik eens op een chatsite met een man in contact kwam, die geweldig kickte op latex/leer en dat een dame over hem heen zou lopen met hooggehakte, tot boven de knie leren laarzen.
Wilde weten of ik daar het lef voor had....etc.

Ik weet nog steeds niet waar ik toen de inspiratie vandaan heb gehaald om het gesprek met hem te vervolgen maar wat was ik blij dat ik hem niet toegevoegd had aan mijn msn lijst....totaal gefixeerd erop.
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Berichtdoor ilro » za 12 januari 2008, 23:52

tja ...het zal je hobby maar zijn ...:-)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten