Fantaseer over mannen..... maar ben lesbisch

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » za 05 januari 2008, 0:06

Esther,

Door jou post heb ik even over mijzelf moeten nadenken. Ik gevoelige zachte man...? Ja... Maar nee, dat gaat ook niet altijd op. Ik weet van mijzelf dat ik ook heel temperamentvol, woest en opvliegend, wild en onstuitbaar kan zijn en soms hard en medogenloos als de situatie dat rechtvaardigd. Beetje als een grote kater, panter, die redelijk aaibaar is, maar in bepaalde omstandigheden volledig los kan gaan (ook op het vlak van sex. hard neuken inbegrepen).
Ik bedoel nu niet dat ik mezelf nu in de aanbieding bij je probeer te prijzen. Alleen maar dat mannen net als vrouwen zich anders, grillig, kunnen ontpoppen, onverwachts... Maar goed, ik ben natuurlijk geen eikpunt, zeeer subjectief.

Mau

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » za 05 januari 2008, 11:20

niemand is alleen maar gevoelig, of alleen maar hard en meedogenloos..
we hebben allemaal meerdere kanten aan onze persoonlijkheid..
wat iemand karakteriseert zijn denk ik dan die trekjes die de boventoon voeren.
een macho man, met brede sportschool-schouders, en onverschillige houding (lekker cliche) kan best ook heel gevoelig zijn op zijn tijd.
en andersom dus ook...een met name gevoelige nadenkende man, kan best op zijn tijd onredelijk uit de hoek komen...en de hele wereld verwensen.
Een gevoelige man kan ook heel temperamentvol zijn..het een sluit het ander niet uit..wil ik maar zeggen.
Het hoeft ook niet zo te zijn dat een gevoelige man dus watjes in bed zijn...absoluut niet zeg!!! :P
Het kan zelfs zo zijn dat lieve zachte gevoelige, nadenkende mannen, 'beesten' zijn in bed...en je compleet overdonderen met hun heerlijke kunsten... :D

zo..genoeg weer :)
The music is all around us...you only have to listen..

Dom
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 12:53

Berichtdoor Dom » za 05 januari 2008, 16:56

Haha, ineens zijn de mannen hier niet meer zo gevoelig...... lol!!

(Magische aantrekkingskrachten hebben lesbische vrouwen toch....)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!!!!

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » za 05 januari 2008, 18:59

sorry Dom...dan heb je de post van Mau niet goed begrepen :?

en nee...lesbische vrouwen hebben op mij geen magische aantrekkingskracht...

hoe dat zit bij mannen weet ik niet..
ik denk dat je dat ernstig overschat nu :wink:
The music is all around us...you only have to listen..

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » zo 06 januari 2008, 13:33

Zachtaardigheid is een karakter trek. Iedereen heeft in zijn karakter uiteraad meer trekjes. Dus hoeft het zachtaardige niet altijd de boventoon te voeren. Het heeft ook met stemmingen te maken. Dus een macho is niet constant een macho en een zacht aardig persoon kan ook wel eens uithalen.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Hoe kan je weten...

Berichtdoor thisWaltz » zo 06 januari 2008, 14:17

Een van mijn buren is een lesbische. Ik hoor ze het nog als 17 jarige zeggen: een man aan/in mjn lijf, bbbrr... dat zie ik zo niet zitten. Maar dan vraag ik me toch af hoe kan je dat als jonge meid van 17 weten als je het nooit in je lijf hebt gevoeld, nooit sex hebt gehad met een man of dat slecht of goed voelt? Haar moeder, met wie ik ooit wél intiem was, maakt deze opmerking. "Ze weet niet wat ze mist"want ze heeft "het" nooit gevoeld.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » zo 06 januari 2008, 14:37

Goeie vraag TW, ik denk dat het dus daarom ook niet kan..:)
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 06 januari 2008, 14:43

In veel gevallen wat betreft deze vraag kan ik het eens zijn met je TW maar ik denk dat in dit specifieke geval je geen ervaring hoeft te hebben om het gevoel te hebben van no way..

Mijn specifieke voorbeeld wat ik meestal aanhaal.. ik ben niet in to wurgsex.. geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om het te proberen...
Dat gevoel is er zonder dat ik het ooit geprobeerd heb.. maar dat dat gevoel er is is voor mij reden genoeg het ook nooit te proberen.

Dus in dit geval denk ik dat gevoel genoeg zegt.. En laat haar toch lekker.. misschien komt ze er ooit achter.. en zo niet wat is dan het probleem?

Sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » zo 06 januari 2008, 17:00

Hai...

Ik kan je best wel snappen hoor, ik lees hier wel dat er wordt gezegt dat mannen wel degelijk diepgang in zich hebben, ik ga dat niet ontkennen, maar het is anders.
Vrouwen voelen bij een andere vrouw veel beter aan wat ze willen. Mannen kunnen zich namelijk niet echt inleven met onze buien. Ze hebben immers de hormoon huishouding niet van een vrouw, noch het geslacht.
En tja, je hebt uiteraard ook strap ons, als het alleen maar om de pik gaat en niet de man.
Uiteraard kan je het altijd proberen met een man, er zijn denk ik genoeg vrijwilligers ;)

Liefs,
Draak
On the end of the rainbow, there will you find it.

Dom
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 12:53

Re: Hoe kan je weten...

Berichtdoor Dom » zo 06 januari 2008, 18:33

Een van mijn buren is een lesbische. Ik hoor ze het nog als 17 jarige zeggen: een man aan/in mjn lijf, bbbrr... dat zie ik zo niet zitten. Maar dan vraag ik me toch af hoe kan je dat als jonge meid van 17 weten als je het nooit in je lijf hebt gevoeld, nooit sex hebt gehad met een man of dat slecht of goed voelt? Haar moeder, met wie ik ooit wél intiem was, maakt deze opmerking. "Ze weet niet wat ze mist"want ze heeft "het" nooit gevoeld.
Dit klinkt echt helemaal niet meer van deze tijd. Er is nu veel meer ruimte om anders te zijn dan anderen en gelukkig krijgen veel jongeren bovenstaande tekst niet meer te horen als ze thuis vertellen dat ze lesbisch zijn.

Het heeft niks met ervaring te maken, het heeft met gevoel te maken. Vanuit dát gevoel kan een mens zeggen lesbisch te zijn en niets met een man te willen. Dat is niet uit te leggen maar wie het gevoel herkent weet dat het daar om draait. Het lollige is dat wanneer een jongen duidelijk homo blijkt te zijn, iedereen weet en fluistert "welnee, die zal nooit aan een vrouw zitten" en wanneer het een vrouw betreft die lesbisch is dan "moet ze eerst maar eens een pik in zich voelen". Het is zo vreemd, zo apart. Het verschil in reactie op lesbische dames en homo heren..... mannen willen vaak de lesbische dames genezen en de homo heren moeten vooral uit hun buurt blijven (en mannen krijgen vaak de neiging overduidelijk te willen laten merken dat ze hetero zijn), terwijl de dames geen moeite hebben met homo mannen ("eindelijk een man waar ik gewoon vriendjes mee kan zijn zonder sexuele lading" zei een vriendin van me toen ze vertelde een nieuwe collega te hebben die homo was) en geen probleem met lesbische vrouwen. Weten wij vrouwen dan dat ook lesbische vrouwen smaak hebben en niet met elke vrouw naar bed willen terwijl mannen denken dat ze God's gift zijn en dat dus iedereen (mannen en vrouwen) op hen zal vallen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!!!!

langventje
Berichten: 753
Lid geworden op: wo 02 mei 2007, 14:01
Locatie: twente, altijd genoeg te doen

Berichtdoor langventje » zo 06 januari 2008, 23:09

Ik ben van mening dat ieder de sex moet beleven zoals de persoon dat zelf in 'programmering' heeft. Je hoeft niet alles eerst te proberen om daarna pas te weten hoe het is.

Ik ga ook niet eerst zelfmoord plegen om daarna tot de conclusie te komen dat het niet 'mijn ding' is. Of eerst een bank beroven, eerst een vrouw stalken om daarna.... Nee, sommige dingen zitten in je systeem. Die zitten van binnenuit al ingebakken. Daaran weet je van te voren al dat het wel of juist niet voor je voelt.

Kortom: ik kan me voorstellen dat je als vrouw van te voren al kunt aanvoelen dat je niets hebt met hetero-relaties. Net zo goed dat je als vrouw de beslissing kinderen bewust kunt maken.
Je gaat toch ook niet eerst een kind verwekken en baren om daarna te zeggen: nee dat is 'mijn ding' niet...

Dus Esther, ik begrijp je volledig hoor. Ennuh, die pik. Tja, voorbinden maar, of anders een kerel erbij roepen. Vast en zeker mannen zat die 'alleen ff erin willen' hoor.

Ventje hoort toevallig niet bij die categorie; ventje wil liever 'click' voordat...

[edit: naar typefoutje]
Laatst gewijzigd door langventje op ma 07 januari 2008, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat moet je zijn om te overleven? Sterk? Fout: veerkrachtig!

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » zo 06 januari 2008, 23:13

LV, dat is toch totaaaal ietss anders? :/
Hmm ik denk dat je het gwn niet zo kan zeggen..
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Dom
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 12:53

Berichtdoor Dom » ma 07 januari 2008, 11:02

Ik denk dat je het wel zo kan zeggen...... het is een gevoel...... niet een bedenksel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!!!!

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » ma 07 januari 2008, 15:35

Volgens mij hebben homosexuele mensen een Gen wat hun homosexueel "maakt". Dat is laatst op tv geweest en ik heb het gelezen in de Quest, een wetenschappelijk tijdschrift.

Ik vind niet dat je kunt zeggen: "Eerst met een man/vrouw naar bed en dan weet je pas wat je mist".
Die mensen willen het gewoon niet, punt uit.

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » di 08 januari 2008, 1:55

Daar ging het hier denk ik niet echt om, ze wil gewoon eens genomen worden door een man of penis. Al wordt het moeilijker om die los te krijgen van een man...
Je kan zeggen dat sommige mensen bi-schierig zijn, maar in dit geval zou ik eerder denken aan hetro-schierig ;) (geintje uiteraard)
Nee, meid je moet voor jezelf nagaan wat je echt wil, leg het desnoods eens aan je vriendin voor. Misschien heeft ze raad.
Liefs
draak
On the end of the rainbow, there will you find it.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten