Voor het eerst anale sex met vriendin

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » di 08 januari 2008, 15:56

En toch vraag ik me af he... wat is het dat de moeite zo loont, als je dit allemaal bij elkaar leest (voorzorgsmaatregelen, rustig doen, masseren, kringspierkennis, etc, etc.. het lijkt meer moeite te kosten dan een chirurgische ingreep, soms)

Aan de ene kant weet ik het voor mezelf wel ;) aan de andere kant.. waarom is dit voor jullie (anaalliefhebbers/nieuwsgierigen) zo interessant?
Ik ben het wel met je eens Jessebel, als ik dit allemaal zo lees is de lol er al af bij me maar....ik weet nog goed de eerste keer bij ons, we waren bezig met hete seks en ineens zegt ze; nu in het andere gaatje?!?!?
Met wat extra glijmiddel op haar sterretje en mijn pik was het totaal geen probleem. Of we het al jaren deden, hij ging er net zo soepel in als in haar kutje. Zo kan het dus blijkbaar ook. Het enigste wat ik kan zeggen dat je ontspannen moet zijn en niet bang voor de spookverhalen zoals die hier soms staan. Geniet er van en je zult zien dat het allemaal niet zo moeilijk is als wel eens gedacht.

En waarom ja......ik denk dat het gewoon iets spannends is om te doen voor een man, weer eens iets anders dan anders. Vaak toch heel strak en gewoon spannend. Alleen jammer dat er zoveel mannen zijn die wel hun vrouw hier voor willen gebruiken maar zelf hard weglopen als hun vrouw dit voorsteld om bij hun te doen. Ik ben nooit weggelopen en vind het bijzonder om door mijn vrouw met een strapon genomen te worden. Er gaat een heel nieuwe wereld voor je open.

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » di 08 januari 2008, 17:31

hier gaat anale seks ook heel vlot (ok de eerste paar pogingen was wel wat gesukkel) maar dit komt voor een deel ook door het feit dat ik de volledige controle heb over wat staat te gebeuren, ik moet niet bang zijn dat mijn vriend wat te hevig naar binnen gaat wat dat heb ik zelf (letterlijk) in de hand :)
voorts natuurlijk ook wel glijmiddel gebruiken en wij doen het ook altijd met condooms (anders wou ik het niet) en nu had mijn vriend overlaatst zo een pakje Durex performa gekocht, beetje voor de lol om te zien of dat nu werkt..
afijn, die ook gebruikt tijdens anale seks en het deed echt niet pijn, werkt het verdovend langs twee kanten? :roll: in ieder geval, anale seks is voor ons echt een speciaal pleziertje, we ervaren het niet als een hele hoop gedoe...
:) Live to love, love to love, love to live! :)

Aagje
Berichten: 2
Lid geworden op: za 19 april 2008, 6:47
Locatie: Oost-Vlaanderen

Berichtdoor Aagje » za 19 april 2008, 7:10

Maakt het uit welk soort glijmiddel je gebruikt ?
En idd, hoe zit het met de mannen ? Vinden jullie anaal gevingerd worden extra opwindend of niet ?

Purple
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 20 april 2008, 19:43

Berichtdoor Purple » zo 20 april 2008, 20:07

Mijn eerste keer kwam spontaan tijdens de sex.
Ik was al vrij opgewonden waardoor het gema-
kkelijk ging zonder glijmiddel.

Helaas had mijn toemalige vriend moeite om
zijn penis stijf te houden. Hoe ervaren jullie
dit? Heb je al man minder gevoel in de anus
dan in de vagina?

Gelukkig vond hij het nooit een probleem om
het met zijn handen af te maken waardoor ik
toch klaar kon komen. Misschien vind ik het
zelfs nog wel lekkerder dan vaginale sex.

Ik kan er erg van genieten!
What’s a woman when a man don’t stand by her side?
What’s a woman when a man has secrets to hide?

Ezzie
Berichten: 15
Lid geworden op: do 17 januari 2008, 19:52

Berichtdoor Ezzie » vr 25 april 2008, 19:43

@ Ninny:
Bij mij doet het net als bij jou ook pijn als mijn vriend mij anaal vingerd, maar als hij met zijn penis in mijn anus gaat heb ik daarentegen geen centje pijn. Beetje raar misschien, zijn nagels zijn altijd kort enzo en toch kan ik het niet hebben. daarom dacht ik dat het nooit wat zou worden, maar in een geile bui toch geprobeert en voila :lol:
To fear love is to fear life, and those who fear life are already three parts dead.

LifLaf
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 16 augustus 2002, 1:01
Locatie: De Meern, zelfstandige ICT consultant
Contacteer:

Berichtdoor LifLaf » di 02 december 2008, 12:30

Wat het voor mij interessant maakt:
vooraf; net als jessebel hoor je van anderen die het gedaan hebben dat het héél lekker kan zijn ... wil ik ook!
achteraf; wow, dit was hééééél lekker, dat wil ik vaker!

Voor mij voelde het dat achter de spier er weinig wrijving was, maar die strakke spier was errug lekker. Dat gecombineerd met een vriendin die het ook erg fijn vond maakte het wel erg makkelijk ... zo sterk dat (mede door het donkerte en zenuwen) ik niet in de gaten had dat ik haar anaal nam.

Ik heb het haar later ook verteld dat ze me ontmaagd had ... dat vond zij dan ook weer erg leuk!

anitajolanda
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 12 november 2008, 16:10
Contacteer:

Berichtdoor anitajolanda » wo 03 december 2008, 23:59

hallo, ook ik heb er vrij lang over gedaan voor ik het genot van anaal voor mezelf kon zien. Het was toch meer iets wat ik mijn man zo nu en dan gunde. Ik was vaak wat gespannen en dan was het dus ook pijnlijk. Inmiddels kan ik er echt van genieten, wil het graag. Ik kom niet klaar door anaal neuken maar wel omdat ik op 3 plaatsen tegelijk gestimuleerd wordt en dat is heeeerlijk. De kunst zit hem idd in ontspanning, voor mij is op mijn rug met mijn voeten op zijn schouders het fijnst, je kunt dan overal goed bij en veel glijmiddel (speeksel werkt heel goed) Veel plezier.

KleineEngel
Berichten: 517
Lid geworden op: wo 08 oktober 2008, 0:14

Berichtdoor KleineEngel » do 04 december 2008, 23:53

Een ander handig anaalstandje is man op de rug, vrouw bovenop met de kont naar de man toe, dan kun je je heel gemakkelijk met je ster op zijn pik laten zakken en heb je zelf de sturing in de hand zeg maar. Glijmiddel is een aanrader inderdaad.
Anaal is voor mij intiemer dan vaginaal.

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Berichtdoor lavendeltje » di 23 december 2008, 23:17

@Ninny & Ezzie

Ik kan ook dan anaal vingeren niet hebben. Maar als hij zijn lul in mijn sterretje duwt voel ik geen pijn enkel wat spanning. Wij doen al jaren aan anaal, zowel bij hem als bij mij (anaalballetjes en dildo o.a.) en vinden er meestal ons plezier in. Maar dat wil niet zeggen dat hij mij altijd in mijn kont moet nemen :D


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten