Zwanger en seks

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Maggie
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 14:28

Zwanger en seks

Berichtdoor Maggie » ma 03 december 2007, 12:58

Sinds een poosje praten mijn man en ik over een tweede kindje. Maar ik kan me nog herinneren van mijn eerste zwangerschap dat ik moeite had met ons seksleven. Ik had continu zin in seks, maar mijn man raakte me op een gegeven moment met geen vinger meer aan. Om hem toch aan me te blijven binden pijpte ik me in die tijd suf! Daarnaast sloeg ik met grote regelmaat de hand aan mezelf. Ik voelde me erg onzeker en ben bang dat dit een tweede zwangerschap weer gebeurd... Is dit te voorkomen?

RV78
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 13:20
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor RV78 » ma 03 december 2007, 17:28

Heb er zelf geen ervaring mee, maar wat geeft hij als uitleg? Heb je hem al eens gevraagd waarom hij geen zin had? Vindt hij die zwangere buik niet aantrekkelijk? Heeft hij schrik om jou of de baby pijn te doen?

Suzanne-74
Berichten: 141
Lid geworden op: ma 28 mei 2007, 14:33

Berichtdoor Suzanne-74 » ma 03 december 2007, 17:38

Herkenbaar. Hier drie keer zwanger geweest, en bij alledrie had manlief er na een maand of 7 gene puf meer in, terwijl ik van die hormonen echt bloedgeil was 8)

Daar ben ik dan heel simpel in: dan doen we het even niet. Er zijn voldoende dingen te bedenken om nog wel te doen, en als hij dat ook niet zit zitten, ook prima. Er is nog nooit iemand overleden aan een paar maanden geen sex moet je maar denken :)

Je moet voor jezelf uitkijken dat je geen dingen gaat doen om hem aan je te binden, zoals je schrijft. Kijk, je "suf pijpen" omdat jullie dat allebei een goede oplossing vinden, helemaal prima. Maar als je het alleen maar doet omdat je bang bent dat je als hoogzwangere niet meer aantrekkelijk voor hem bent en hij daarom iemand anders gaat zoeken, dat lijkt me geen goede......

Check het eens bij hem. Ik ga er van uit dat jullie graag samen nog een kindje willen, en als dit de vorige keer zo ging met sex tijdens de zwangerschap, grote kans dat dat nu ook zo loopt. Maar doet hoeft toch geen probleem te zijn, is eerder dan voor jullie een logisch gevolg van.

B@rby
Berichten: 59
Lid geworden op: do 08 mei 2003, 21:51
Locatie: "t westen des landsch

Berichtdoor B@rby » ma 03 december 2007, 23:41

Hmm.. in tegenstelling tot mijn 1e zwangerschap (waar ik ook wel 3 keer op een dag wilde) valt het nu (18 weken zwanger...) een beetje tegen. Weet niet waar het precies aan ligt, maar de hormonen zijn echt anders dit keer :oops: te moe, geen puf, een spokende peuter 's nachts... het draagt allemaal niet erg bij aan mijn geilheid. Hub begint al een beetje te 'klagen'.
Een 2e zwangerschap hoeft dus niet hetzelfde als de 1e te verlopen.. ;-)
Maar zou je je hierdoor van je plan om zwanger te willen worden laten afhouden??

Maggie
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 14:28

Berichtdoor Maggie » wo 05 december 2007, 15:16

Dank voor jullie reacties lady's. Tja, hij zegt het een turn-off te vinden om seks te hebben met twee mensen. Nou ja, in ieder geval als één van die twee zijn kind is! :lol: Ach, natuurlijk zal het het plan voor een tweede niet veranderen, maar een zo leuk mogelijke zwangerschap is wel gewenst! We hebben het er wel over en dan zegt hij dat hij het de volgende keer helemaal anders zou doen. Hoop me in ieder geval zekerder te voelen, maar anders zingen we de tijd wel weer uit...

Ben wel benieuwd wat mannen van dit topic vinden!

SecretFace
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 09 december 2007, 0:25

Berichtdoor SecretFace » zo 09 december 2007, 1:13

Ik ben blijkbaar één van de weinige mannen die zijn zwangere vrouw enorm opwindend vond... Mijn vrouw werd meer zelfzeker en uiteraard onder invloed van haar hormonen ook veel geiler. We hebben mooie maanden beleefd.
Je blijft natuurlijk als man wel met de angst zitten om iets verkeerd te doen tijdens penetratie in het heetst van de strijd, maar er zijn ook alternatieven... met je tong kan er niet zo veel mislopen, he! :wink:
Nog een persoonlijke bemerking is dat een vrouw tijdens de zwangerschap een zeer aangenaam zoete geur draagt over heel haar lichaam, en natuurlijk ook daar beneden. (Sorry als ik te veel in detail treed..) :oops:

Probeer zoveel mogelijk te genieten! En ik hoop voor jou en zeker voor je man dat hij nog op tijd zal inzien wat hij mist!!!
Living comes much easier once we admit we're dying.(DT)

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » zo 09 december 2007, 8:42

:?:
Laatst gewijzigd door Searcher op vr 31 oktober 2008, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » di 11 december 2007, 13:01

Ik denk nog steeds met heel veel genoegen terug aan die tijd, mijn vrouw was ook bloedgeil (op de eerste paar maanden na), ik heb het geluk dat ik thuis werk en altijd beschikbaar was. Ze was niet te verzadigen en tot op de avond voor de bevalling hebben we volop geneukt. Ik denk niet dat het enige nadelige invloed heeft op je zwangerschap, we hebben twee prachtige jongens gekregen en ook mijn vrouw heeft er geen enkele last van gehad.
Het is alleen jammer dat na de bevalling de hormonen weer normaal gaan doen en de onverzadigbaarheid niet meer is teruggekomen. (niet ik dat erg vind hoor, anders was ik er nu waarschijnlijk niet meer) Nu doen we weer normaal, gewoon als we zin hebben en dat is gelukkig doorlopend.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten