Gynotex tampons

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Flechaza
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 11 april 2007, 22:36

Berichtdoor Flechaza » ma 14 januari 2008, 13:44

waauw! het klinkt misschien een beetje, hm 'preuts' ofzo, maar ik vind het echt sjiek dat jij (alfa-man) gaat vissen bij je vrouw naar dat sponsje. Ik weet niet of ik dat leuk zou vinden om te doen, of dat mijn partner dat bij mij doet. Met al dat bloed enzo. Maar zoals ik zei, misschien is dat een beetje preuts. Het is een beetje als bij elkaar naar toilet gaan, maar dat is dan bij ons weer geen probleem. Gohja, misschien kwestie van 'gewenning' ofzo?
Verba volant, scripta manent...

Alfa-man
Berichten: 20
Lid geworden op: di 22 juli 2003, 16:37
Locatie: Brabant

Berichtdoor Alfa-man » za 19 januari 2008, 14:28

Niemand nog wat meer ervaring/tips/trucs met het verwijderen van de Gynotex :cry:

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » do 24 januari 2008, 11:47

Menstruatie is toch een normaal vrouwelijk verschijnsel. Niets om een rooie kop van te krijgen. Een vriendin van me sliep naakt naast me. Ze had haar een paar dagen misrekend qua begin menstruatie. Ik keek naar d'r vagina en zei het is zover. Dat kan niet. Ja toch, voel zelf maar. Oei, tampon genomen en ingedaan (zij). Erna zijn we samen tampons gaan kopen. Ik heb er ook wel eens eentje uitgehaald, maar dan geen gynotex. Normale tampax.... Niet iets om je over te schamen.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten