Ben ik de enige....

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor amaretto » ma 22 februari 2016, 18:53

:lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor deco » ma 22 februari 2016, 21:17

Crien, soms snap je mij zo goed!!!
Peeptoe wordt mode deze zomer.....

met platte schoenen (hakloos) :D5
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Inya » za 02 april 2016, 11:11

Ben ik de enige die zich in het ootje voelt genomen door de weerberichten voor vandaag? :D3 Ik wil die voorspelde zon en warmte!
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

tintin
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 01 februari 2002, 2:01
Locatie: Hilversum, Nederland
Contacteer:

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor tintin » za 02 juli 2016, 23:12

Ben je ooit nog dat weer ze voorspelden tegengekomen, we zitten begin juli ...????

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Inya » zo 03 juli 2016, 12:59

Het lijkt erop alsof het weer de goede kant op gaat... Als het over 3 weken maar mooi is, dan begint mijn vakantie :D5
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor amaretto » zo 03 juli 2016, 21:59

Het lijkt erop alsof het weer de goede kant op gaat... Als het over 3 weken maar mooi is, dan begint mijn vakantie :D5
het kan niet de hele zomer zijn zoals nu... dus we leven op hoop :-)))

Miriam
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 18 juli 2016, 19:36

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Miriam » ma 18 juli 2016, 19:52

Ben ik de enige die opeens veel nieuwsgieriger is naar andere mannen sinds ze getrouwd is? Mijn man is mijn eerste en enige bedpartner, nooit heb ik dit lastig gevonden... tot nu... ik heb opeens de wildste fantasieën over collega's...

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Carina » ma 18 juli 2016, 20:03

Nee, je bent niet de enige. Mijn man was ook m'n eerste en enige bedpartner. Ook ik werd nieuwsgierig. En niet alleen dat. Liep daarna iemand tegen het lijf waarvan ik alleen al opgewonden werd als hij op een bepaalde manier naar me keek.
Gelukkig was ik niet de enige in mijn relatie die wel eens met een andere leuke dingen wilde doen en resulteerde het bij ons in een open relatie.
Natuurlijk is dit de verkorte versie. Dat ging natuurlijk niet van de een op de andere dag. :mrgreen:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Anwen » di 26 juli 2016, 19:07

Ben ik de enige die nooit weet hoe ze een anus moet noemen bij het schrijven van erotische verhalen en verslagen enzo? Sterretje vind ik zo 'let's talk around it', maar anus of gaatje of whatever is het ook niet. En nu is het bij een man. Als het over mij ging zou ik nog wel kontje kunnen schrijven ofzo. Dat gaat nu echt niet, hij heeft geen 'kontje.'

Help!! :shock:

Edit: never mind :)
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor 230volt » di 26 juli 2016, 21:06

Je hebt het dus gevonden, gewoon wat het is!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Mannekijn » wo 27 juli 2016, 9:51

Als je definitie aanhoudt "daar waar het daglicht verdwijnt", dan zou de wat meer natuurkundige benaming "zwarte gat" in de buurt komen. :lol:
Maar dan kan natuurlijk ook opgevat worden dat de drager een zwart kontje heeft en dan kunnen er qua semantiek andere misverstanden ontstaan in het geval van een wit kontje. "witte gat" of "roze gat", zoals mijn oog het ziet?
Moeilijk allemaal. Sowieso is het niet bepaald poetisch.

Jouw persoon heeft helemaal geen kontje. Hoe verklaar je dat?
Laatst gewijzigd door Mannekijn op wo 27 juli 2016, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Anwen » wo 27 juli 2016, 12:49

Howel ik sterretje best kan tolereren in andermans verhalen kan ik dat soort eufemismes zelf echt niet opschrijven.

Ik heb het nu maar gewoon kont genoemd. Omdat ie er een heeft (ja echt Mannekijn). Ik kon het in deze context echt niet kontje noemen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Laars » wo 27 juli 2016, 13:35

Sjemig, ben ik de enige die het maagdengroen van She mist? Ist zo niet een beetje Viva/Linda? Of word ik een ouwe lul?

Haha Anwen, wat een heerlijk dilemma in deze tijd :wink:
Olympische Russia mag plotseling toch meedoen met de Spelen, We zwaaien met z'n allen de Islam uit(not hihi :D33 ) en trump lijkt straks alle ruimte te krijgen de boel te verstieren. De farma's vieren hoogtij...eehh.. ok, ik ga even meedenken over jouw ster-probleem. Het regent net, dus heerlijk effe :DD

Misschien kun je omschrijven waar je naar toegaat? Misschien kun je al likkend (schrijvend) tussen zijn billen terecht komen :D4 . En dan nog iets gedetailleerder, kleine stapjes enzo. Dan snapt de lezer wel waar je bent :D1. Ik doe dat met ehm.. k*t en l*l ook altijd.Mijn hersenen maken een kwartslag als ik daar iets erotieks van moet maken.
Het op die manier beschrijven is bovendien best spannend en mijn verbeelding maakt daar altijd leuke dingen van.

Naast deze tip denk ik ook dat je misschien teveel info in één verhaal wil zetten, alle belevenissen als een soort van ehm verslag achterelkaar 'noteert'. Ik zou in die zin meer reflectie van misschien minder belevenissen rustiger vinden. Mijn gedachten vliegen tijdens het lezen echt van de ene in de andere situatie, terwijl er enorm veel gebeurt: pijn, huilen, jouw emoties,jouw lichaam, je denken, zijn emoties, tussen jullie.. ect ect.. dat typ/lees je niet even zomaar weg..

Laars, zwaait effe naar Islam Siraji
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Mermur
Berichten: 92
Lid geworden op: za 03 oktober 2009, 10:34

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Mermur » wo 27 juli 2016, 15:24

Ben ik de enige die nooit weet hoe ze een anus moet noemen bij het schrijven van erotische verhalen en verslagen enzo?
Misschien iets te revistisch, maar ik ben nog altijd gecharmeerd van de uitdrukking 'geheime opening'.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Laars » wo 27 juli 2016, 16:14

Femononline, eeh.. klopt dat filmpje als je daar op klikt? Wat is dat? Soort Tina?
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 27 gasten