soorten orgasme's.......

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

soorten orgasme's.......

Berichtdoor Pandora » di 23 oktober 2007, 20:06

Ik was op internet aan het struinen naar een stukje over orgasme's...

Kom ik het woord baarmoeder-orgasme tegen...

Wie heeft daar ooit van gehoord of meegemaakt?

Ik las het op de ze site... http://www.toostylish.com/page.php?tid=2&cid=1&id=4003


Pandora
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » di 23 oktober 2007, 20:13

bron: wikipedia

`Tijdens seksuele opwinding richt de baarmoeder van een vrouw zich op. Zij wordt naar boven getrokken waardoor ook de vagina wat langer wordt.

Als een vrouw een orgasme beleeft trekken de bekkenbodemspieren zich samen. Ook de baarmoederspier trekt zich samen. Sommige vrouwen voelen dit niet of nauwelijks, anderen vinden het een heel prettig gevoel. Na het orgasme kan het wel 5 tot 10 minuten duren voordat de baarmoeder weer haar normale positie heeft ingenomen.`

Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar ik vermoed dat men het een en ander aan elkaar geplakt heeft qua woorden en betekenissen ;)
na een, voornamelijk erg heftig, orgasme voel ik soms wel dat mijn baarmoedermond pulseert :)

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » di 23 oktober 2007, 20:32

Baarmoeder orgasme... ik heb het voor mijn gevoel nog nooit beleefd, mee gemaakt.
Kende het eerlijk gezegd ook niet.

Wel overkomet het me wel geregeld, als ik een heerlijke avond cq nacht heb gehad, maar niet tot heftige orgasmes ben gekomen (gebeurd me geregeld ben niet zo makkelijk)
dat ik daarna ontzettende buikkrampen krijg, het gevoel van samen knijpen van je baarmoeder, wat ook gebeurd tijdens menstruatie maar dan eigenlijk tig keer heftiger..

Miss B, maar of je echt iets kan met mijn antwoord :?
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » di 23 oktober 2007, 20:40

Hoe moet dat dan voelen?

Ik heb wel dat ik soms echt 10 minuten echt me geen vin kan veroeren en eigenlijk niet uit extase kom... maar of dat nu te maken heeft het die baarmoeder klaarkoming...

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » wo 24 oktober 2007, 0:14

Ergens anders gelezen:

Een toporgasme omvat bij mij, na het voorspel, drie fases.

1.het buikorgasme: het aanzwellend vibreren van baarmoeder en, voor zover ik kan nagaan, omliggend weefsel (kan de wetenschap dit niet goed uitzoeken??). Dit met g-spot stimulans, wat mijn man en ik pas de laatste paar jaar sterk zijn gaan ontdekken én koesteren.

Dan fase 2: het klitoraal orgasme, dat zit aan de buitenkant.

Fase 3 heet, meen ik, het imploderen: wat aan de buitenkant van je lijf aan prikkeling is ontstaan golft terug naar binnen toe, naar je onderbuik, en vaak verder je emotie in - om het plastisch te zeggen.

Eindpunt zijn tranen van gevoel van verbondenheid.

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » wo 24 oktober 2007, 0:24

Oke, dan heb ik ze allemaal al wel eens gehad, als het zo voelt

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » do 25 oktober 2007, 20:31

Ik heb een paar keer gehad, dat ik zo heftig (en soms zo vaak) ben klaar gekomen, dat ik daarna (soms pas 5 min. later) echt last heb van 'krampen'. Ik heb 2 kinderen, maar naar mijn idee was het zo heftig, dat het eerder als weeën voelde (zo heftig en pijnlijk).

Ik wist wel dat dit na een heftig orgasme kan gebeuren, maar dat er zo iets bestaat als een baarmoeder-orgasme; nee dat wist ik niet.

Kiana

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 25 oktober 2007, 23:46

Ergens anders gelezen:

Een toporgasme omvat bij mij, na het voorspel, drie fases.

1.het buikorgasme: het aanzwellend vibreren van baarmoeder en, voor zover ik kan nagaan, omliggend weefsel (kan de wetenschap dit niet goed uitzoeken??). Dit met g-spot stimulans, wat mijn man en ik pas de laatste paar jaar sterk zijn gaan ontdekken én koesteren.

Dan fase 2: het klitoraal orgasme, dat zit aan de buitenkant.

Fase 3 heet, meen ik, het imploderen: wat aan de buitenkant van je lijf aan prikkeling is ontstaan golft terug naar binnen toe, naar je onderbuik, en vaak verder je emotie in - om het plastisch te zeggen.

Eindpunt zijn tranen van gevoel van verbondenheid.
Dat eindpunt vind ik persoonlijk altijd een lastig moment, ik weet het overkomt je.. het is mooi
maar die tranen... ik heb het gevoel dat ik mezelf dan te bloot geef

Miss B
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Mirthe

Ontdekkingsorgasme

Berichtdoor Mirthe » do 25 oktober 2007, 23:57

@ Kiana en Miss B, het was me ook wel eens te heftig, zeker het laatste jaar dat ik nog een baarmoeder had (die is in 2006 weggeopereerd). Het werd te zwaar, te log, kramperig.

Miss B - dat is het ook. En er komt ook wel eens een emotie mee die ik niet in woorden vertaal, de verbondenheidgevoelens strekken zich niet altijd precies uit naar mijn partner als individu (is dat te snappen? ik ben ..ahm.., aan mijn tweede cognacje toe ;) ).

Het is tegelijk ook erg bloot tegenover mezelf, omdat het, soms verdrongen, innerlijke inhouden naar buiten brengt. (ik krijg er een associatie mee met het mannelijk orgasme: je onbewuste spat even heel heftig naar buiten). Dat kan confronteren.


edit: toevoeging
Laatst gewijzigd door Mirthe op vr 26 oktober 2007, 9:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » do 25 oktober 2007, 23:57

te bloot geven?

Kan je het niet zien als het delen van hele diepe emotie waar je vreselijk van geniet....


Pandora
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » vr 26 oktober 2007, 0:03

te bloot geven?

Kan je het niet zien als het delen van hele diepe emotie waar je vreselijk van geniet....


Pandora
Ja dat kan ik wel, maar op dit moment is het me alleen nog overkomen met mannen waar ik wel degelijk een klik mee heb maar geen relatie en daarom voelt het dan een beetje als teveel ...

snap je ?
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » vr 26 oktober 2007, 0:07

Hoho. wat dame A beleeft in bed is niet zomaar van toepassing op dame B.
(dat spuitorgasme heb ik dus niet. Mss ooit gehad toen ik 21 was of zo, want toen hadden we een soort schrikreactie. De wereld was toen nog niet ontdekt, moet je maar bedenken ;) )

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » vr 26 oktober 2007, 0:09

Hoho. wat dame A beleeft in bed is niet zomaar van toepassing op dame B.
(dat spuitorgasme heb ik dus niet. Mss ooit gehad toen ik 21 was of zo, want toen hadden we een soort schrikreactie. De wereld was toen nog niet ontdekt, moet je maar bedenken ;) )
wat jij bedoelt staat los van wat pandora bedoelt denk ik...

spuitend klaarkomen is weer anders..
het ging om het huilen wat Pandora betreft volgens mij
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » vr 26 oktober 2007, 0:22

klopt...

ik heb gemerkt dat als ik het gevoel van mijn orgasme in plaats van naar binnen te trekken naar buiten kan duwen ik makkelijker spuitend klaarkom....


of klinkt dat gek?


pandora
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 26 oktober 2007, 0:23

nee
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten