Verliefd zijn op oudere vrouw

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » di 18 december 2007, 22:07

Dat weet ik ook wel hoor,maar Rustig kan ook gewoon goed contact met haar te houden ofzo...Maar weet nog niet wanneer ik een stap vooruit moet zetten...

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » wo 19 december 2007, 11:25

Volgens mij merk je dat vanzelf. Ze zal vast wel "aanleiding" geven.

idea
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 14 december 2007, 17:05
Locatie: Antwerpen

Berichtdoor idea » wo 19 december 2007, 17:50

Ja, je merkt het idd wel. Ik had jaren een relatie met een heel toffe lieve fijne vrouw die 17 jaar ouder was dan ik. Lijkt bijna onmogelijk, raakte uit op domme spijtige manier, maar doet nog altijd "teder en warm" als ik er aan terugdenk.

ik was natuurlijk nog echt "piep" toen het begon, ik durfde niets, maar zij liet me telkens een stapje verder merken dat het wel kon en wat er kon. Beetje zoals in dat liedje ... 's morgens werd ik wakker als een man ...

Ga er voor ! Het kan echt heerlijk zijn !
Oud, maar niet versleten

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » wo 19 december 2007, 20:50

Ik zal ook wel proberen om weer een stap vooruit te zetten.En ga ook proberen haar MSn te krijgen dan kunnen we gezellig met z'n 2tjes praten.Ik denk dat ook een goede manier is om haar over te halen?

Brunette5
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 23:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Brunette5 » ma 31 december 2007, 21:42

Zo op de valreep van het jaar 2007 lees ik dit topic :lol: :lol:

Heel leuk en interessant voor mij, omdat ik op jongere mannen val. Meestal niet bewust overigens. Het gebeurt gewoon.
Ik heb ook relaties gehad met mannen van mijn eigen leeftijd en iets ouder, maar de meeste relaties heb ik toch gehad met jongere mannen. Dit varieerde van 4 jaar tot ongeveer 20 jaar jonger, ook losse relaties uiteraard.
Ik ben sowieso niet een mens die een relatie voor levenslang aangaat, maar zolang hij leuk en lekker en interessant is (van beide kanten).

Mijn eerste relatie met een jongere man was toen ik 28 en hij 19 was. Ik kwam hem tegen en we vonden elkaar leuk, gingen uit en werden verliefd. Als ik nu zo terug kijk is dat mijn mooiste en leukste relatie geweest. Ik ben er nooit bewust mee bezig geweest dat hij jonger was.

Ik vind dit allemaal gewoon en normaal. Je wordt verliefd op een persoon, niet op een leeftijd.
Maar de buitenwereld doet er altijd zo spastisch over.
Als een relatie met een groot leeftijdsverschil uitgaat, ligt het altijd aan het leeftijdsverschil en dat vind ik bull, gorte bull, maar de mensen moeten toch iets te oordelen hebben :(
Ik kan verliefd worden op iemand die veel jonger is dan ik, waarom niet? Je weet toch ook niet als je iemand van je eigen leeftijd tegenkomt of dat wel goed gaat?

Ik hou me niet zo met de buitenwereld bezig en dat maakt me tot een gelukkig mens. Ik doe wat ik wil en ik ontmoet fantastische (jonge) mensen(mannen).
Ik zie dus niet in waarom je geen relatie aan kunt gaan met een in dit geval oudere vrouw, is het écht de buitenwereld die je dat laat bepalen voor jou???

Daarom, heerlijk de jongemannen die ik ken en gekend heb en die dus ook schijt hadden aan de buitenwereld. Verliefd worden is toch heerlijk!!!!!
En als het voor een seks-relatie is en beiden zijn het erover eens....wie doet je wat.....

Genieten zou ik zeggen.

Ik ben nu 47 en heb 2 minnaars die beiden 37 zijn, een ken ik 2 jaar en een 1 jaar. Ik zie ze niet vaak, maar het is zo leuk, we hebben op andere manieren veel contact en weten het boeiend te houden :P:P:P

Dus jongemannen die op oudere vrouwen vallen (en alle anderen).........niet dénken maar dóen!!! Geniet ervan en luister niet naar de buitenwereld, die vraagt aan jou ook geen toestemming (logisch) voor zijn of haar leven!!!!!!!!!!!!

Hier moet toch echt een taboe opgeheven worden......:)

:P:P:P:P:P
I AM THAT I AM ......... And So It Is !!!!!

Desire_33
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 30 december 2005, 20:35
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Desire_33 » wo 09 januari 2008, 11:18

tegenwoordig is het errrug in om een oudere vrouw te hebben voor de sex, want meestal gaat het daarom..eerlijk is eerlijk, incidenteel gaat het wel goed en er ontstaat een relatie..
zelf krijg ik van gastjes van 16,17 - 33 jr die van alles en nog wat willen, zelfs indien je je echte leeftijd vertelt (op den duur) dan hoor je op een oude fiets moet je het leren, (let wel niet bij al die jongens; maar een enkele van ze) en daarmee moet je dus ECHT NIET mee komen zetten, dan houdt het per definitie op.

ik ben niet op zoek ofzo maar je krijgt idd reacties maybe vanwege jongere uiterlijk dat ik blijkbaar schijn te hebben, maar op het moment dat je vertelt dat je stukken ouder bent dan lijkt het of je nóg interessanter bent geworden! En dan weet je dat het puur om de sex gaat, want dan gaan die oogjes glimmen, en je ziet ze denken (hmmm daar kan wel wat mee en ik hoef geen verbintenis danwel relatie mee aan te gaan) en een paradijs gaat open :D :D :D :D

Het is een 2way street, de markt van vraag en aanbod.

alles kan in dit leven, wanneer een oudere man met een 18 jarige kan, waarom niet andersom??? Dan gaat men ineens hypocriet doen en voorwaardes stellen aan de relatie tussen de betrokkenen.

Men moet vooral datgene doen waarmee men gelukkig mee denkt te worden en vooral goede afspraken maken en duidelijkheid scheppen wat men van elkaar verwacht én wilt.

:love:

adisch
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 09 januari 2008, 13:21

Berichtdoor adisch » wo 09 januari 2008, 13:36

ik lees hier voor het eerst en wil ook mijn verhaal vertellen :
toen ik 45 was ,( nu 51) , kwam hier een man in huis die 18 jaar jonger was dan ik , ik was al langer verliefd en op een dag bekende hij mij dat hij speciaal voor mij kwam. Een maand later kuste hij mij voor 't eerst , op een onverwacht moment eigenlijk. Dan pas wilde ik mijn gevoelens toegeven.
na enkele maanden werden we tijdens een intieme zoen betrapt door mijn man. tot sex was het nog niet gekomen, ik vond dat het niet kon in ons huis.
((Een zware huwelijkscrisis volgde , maar we zijn samen gebleven en ik hou nog steeds veel van mijn man.))
Hij is intussen getrouwd (na lange relatie van 10 j)en wordt binnenkort vader.
Toch zijn we altijd contact blijven houden , via mail en messenger momenteel ; waarbij onze gesprekken soms heet oplopen.
Het verlangen is gebleven; ondanks de verwarring en twijfels en de risico's, doen we nu virtueel wat we toen niet konden hebben...
Zijn we gek ? ja , een beetje wel , maar de aantrekkingskracht is zo groot.

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » wo 09 januari 2008, 18:00

Zo Adisch,ik las je verhaal en je verlangt nog steeds naar hem...En zo is het bij mij ook eigenlijk,maar heb zelf geen contact via messenger alleen op straat.Maar mijn verlangen is nog steeds dat ik met haar in contact kan komen via messenger.En misschien gaat dit hopelijk snel gebeuren.

adisch
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 09 januari 2008, 13:21

Berichtdoor adisch » wo 09 januari 2008, 18:29

waarom zeg je niet voorzichtig wat je voelt ? dan weet je het toch meteen hoe zij er tegenover staat.

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » wo 09 januari 2008, 18:38

waarom zeg je niet voorzichtig wat je voelt ? dan weet je het toch meteen hoe zij er tegenover staat.
Daar heb ik zovaak over nagedacht maar ben bang dat zij er niet zo over na denkt.

adisch
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 09 januari 2008, 13:21

Berichtdoor adisch » do 10 januari 2008, 10:21

doen ! ikzelf zou het als vrouw nooit hebben gedaan, en al zeker niet omdat ik zoveel ouder ben. Allicht ga je je nadien veel beter voelen en weet je eindelijk iets meer.

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » do 10 januari 2008, 21:12

Misschioen moet ik het dan maar doen..
Moet alleen kijken wanneer ik haar zie eigenlijk,en dat is een ander probleem moet wel toeval zijn.

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » wo 14 mei 2008, 12:39

Nou vandaag met haar fftjes zitten te shoppen,wnat ik kwam haar tegen in de stad.En ze vond het heel erg leuk dat ik er ook was en bedankte me ook ervoor dat ik haar een beetje geholpen had.

Goddess
Berichten: 193
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:02

Berichtdoor Goddess » wo 14 mei 2008, 18:13

En ja,wil weleens weten of ook oudere vrouwen verliefd kunnen worden op jongere mannen.?
Als een vrouw van 27 verliefd is op een jongen van net 18, telt zij dan ook als een 'oudere vrouw'? :lol: :wink:

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » do 15 mei 2008, 10:51

Het is alleen maar goed om contact te hebben, Gangsterdre! En beter in het echt, zoals je nu geshopt hebt!
Niet durven vertellen kan ik me wat bij voorstellen, maar je kan het maar beter wel doen. Zoals nu heb je haar ook niet.. kan je wel op afstand blijven in je eentje, maar dan houd je het (zinloos) in stand (als zij er niks in ziet) ofwel ontzeg je jezelf en haar een hele goede tijd (als zij er wel wat in ziet).

Ik ben 40-er en ik zie om me heen heel veel relaties van vrouwen met jongere mannen..
Ik viel zelf altijd op (paar jaar) oudere mannen, maar kom nu eenmaal veel 35+ tegen en ja, ik ben vorig jaar ook bezweken voor iemand die 6 jaar jonger is.
Daar is op zich niks mis mee, je bent allemaal volwassen en die verschillen vallen nogal weg.

Wat het wel moeilijker maakt (voor de man in kwestie) is dat je er niet mee aan kan komen bij vrienden, dat je het zelf vreemd vindt (de man), dat je een andere levenssituatie wil (bijv de een een partner zoekt om op den duur mee te samenwonen en evt kids en de ander dat niet (meer) wil of al heeft). Dat zijn dingen die meer problemen geven, niet zozeer de leeftijd zelf.
Dus idd voor een liefdesrelatie levert het meer problemen van dien aard op. Dat heb je niet/minder bij een seksuele verhouding, waar aantrekking belangrijker is dan verliefd, waar minder verwachtingen zijn..

Eigenlijk is het helemaal niet zo gek dat jongere man op oudere vrouw valt: de seksuele pieken liggen bij mannen op jongere leeftijd dan bij vrouwen. En dat valt dan prima samen, de vrouw weet inmiddels beter wat ze wil en de man kan best volwassener zijn dan de vrouwen van zijn leeftijd.
Niks raars aan dus! (en die vrouw zal juist gevleid zijn, dat minimaal!!).

Overigens ben ik halverwege 40 en kan erg goed met jongeren opschieten, ook de 20-ers van supermarkt, of die vroeger oppas waren bij mij, of van de benzinepomp. Ik kom ze nu tegen in het cafe en ik merk regelmatig dat ze me echt wel waarderen (en soms meer dan dat). Ook eentje van 30 die me paar jaar geleden bekende mij erg leuk te vinden. Ik denk dat er dus veel meer jongere mannen gefascineerd zijn of zich aangetrokken voelen tot oudere vrouwen. En of het wederzijds is of niet, het is toch altijd een compliment, hoor!!
Groetjes, Suzy Q


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten