Beffen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

tieger
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 17:24
Locatie: antwerpen

Berichtdoor tieger » ma 22 oktober 2007, 3:32

Je kan altijd al beginnen bij het begin hé GZ72, uithoudingsoefeningen, powertraining en stretchoefeningen met de tong. Dan ben je zeker dat je in vorm bent voor je volgende les :P
El amor abre todas las puertas, el rencor las cierra

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » ma 22 oktober 2007, 18:21

*gniffel* bestaan die dan?

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » ma 22 oktober 2007, 20:17

:P 8)

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » ma 22 oktober 2007, 20:23

Haha, ik dacht dat je echt een cursus bedoelde XD sorry... :lol:
Zou dat niet wat zijn, een befcursus?

tieger
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 17:24
Locatie: antwerpen

Berichtdoor tieger » ma 22 oktober 2007, 21:22

Ik doe alvast mee! dan zijn we al met twee GZ72 :P
El amor abre todas las puertas, el rencor las cierra

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » ma 22 oktober 2007, 21:23

Nu nog dames vinden die jullie willen helpen he heren :twisted:

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » ma 22 oktober 2007, 21:26

Weet ik niks van 8)

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » ma 22 oktober 2007, 22:04

Nouw heren, ik heb even op internet gezocht, befcursussen bestaan wel, maar je moet zelf je partner meenemen. Ookal denk ik dat er wel een aantal vrouwen zijn die zich vrijwillig zouden willen aanbieden.

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » ma 22 oktober 2007, 22:31

Ik niet, maar als ik ze vind zal ik ze wel doorsturen naar je ;) Misschien moet je plaatsen wat voor vrouw je wilt, dan kunnen misschien vrouwen zich aanmelden die het wel zien zitten.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

beffen

Berichtdoor janfreak » wo 21 november 2007, 15:42

Ik niet, maar als ik ze vind zal ik ze wel doorsturen naar je ;) Misschien moet je plaatsen wat voor vrouw je wilt, dan kunnen misschien vrouwen zich aanmelden die het wel zien zitten.
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die het niet zien zitten!! :lol:
Glimlach, morgen is het erger!

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » wo 21 november 2007, 21:14

janfreak, er stond een bericht ooit tussen, maar die is verwijderd ofzo :?

asalli
Berichten: 3
Lid geworden op: za 29 september 2007, 23:12

Re: Beffen

Berichtdoor asalli » zo 27 januari 2008, 0:17

Ja ja, ik ben er al. Befman to the rescue. :wink:

Oké, asalli, laten we bij het begin beginnen. Ik denk dat jullie beiden onzeker zijn en dus hebben jullie eigenlijk niks om onzeker over te zijn. Jullie zijn allebei onervaren op dit punt, maar dat geeft niet. Het is een heel goed uitgangspunt van waaruit jullie samen nieuwe dingen kunnen ontdekken. En zo te zien willen jullie dat allebei graag. Jij wilt graag gebeft worden en ik maak uit je woorden op dat hij je graag wil beffen. Een prima begin, lijkt me.

Ik raad jullie aan om het te proberen op een moment dat jullie beiden ontspannen zijn, en jullie de tijd voor elkaar kunnen nemen. Misschien moet je beginnen met zachtjes zijn hand tussen je benen te duwen, zodat hij je kan vingeren. Als dat goed gaat en jullie vinden het beiden leuk en lekker, kun je hem gewoon vragen of hij je wil likken. Ik denk niet dat hij nee zal zeggen. Je zult merken dat het een stuk makkelijker is om het hem te vragen als jullie beiden ontspannen zijn, en als jullie al lekker met elkaar bezig zijn. Ik zou het dus ook niet van tevoren gaan plannen, want dan komt er misschien spanning of druk op te staan en dat is nergens voor nodig. Laat het gewoon gebeuren en vraag het hem als jij voelt dat het moment daar is.

Oké, dan het beffen zelf. Ik zou hem vooral lekker zijn gang laten gaan en laten ontdekken wat jij lekker vindt. Neem er de tijd voor en geef hem af en toe wat aanwijzingen. Laat het hem vooral weten als hij iets doet wat je lekker vindt, want dat is goed voor zijn zelfvertrouwen en dat maakt het er voor hem alleen maar leuker op - en dus voor jou ook, uiteindelijk.

Een paar tips. Laat hem niet alleen aan je clitoris likken, maar er ook zachtjes op sabbelen; op die manier houdt hij het langer vol en die afwisseling is voor jou ook lekkerder. Verder zorgt het voor extra stimulatie als hij één of twee vingers in je vagina steekt en ze beweegt; met name vlak achter de ingang van de vagina, aan de bovenkant.

Veel plezier! :D
Hi
Bedankt voor de tip. Het heeft heel lang geduurd en eindelijk gister durfde ik om het voor te stellen.
Ik las altijd de tips van jou en thomas en telkens stelde ik het uit. Maar het was het wel waard en ook heel appart. We hebben allebei ervan genoten en hij is ook een goede lover.
Wij hebben al onze sexuele ervaring met elkaar gehad en wanneer er nieuwe dingen of standjes zijn (voor ons dan) is het voor hem makkelijker om 't bespreekbaar te maken dan voor mij. En ik ben niet eens zo criatief als hij. Nogmaals bedankt heeft veel geholpen

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Florian » ma 28 januari 2008, 3:04

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:26, 3 keer totaal gewijzigd.

lucienne2
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 15:25
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor lucienne2 » zo 03 februari 2008, 22:18

Zoals Florian al uitlegde: een combinatie en tong is heerlijk. Al zou ik dat de eerste keer nog niet doen. Zeker als het voor beide de eerste keer is. Ik reageer op beffen (kan iemand iets aan dat woord doen, het klink zo niet lekker) en vingeren heel verschillend. Het vingeren van mijn g-spot geeft een hele andere sensatie/organsme en in combinatie met beffen remt hij het klaarkomen door het beffen. Het is werkelijk zo lekker als ik dan klaarkom, maar als het julie eerste keer is en jij hebt hetzelfde als ik heb kan dat je partner misschien doen denken dat hij het niet goed doet omdat het 'lang' duurt. Dus misschien kun je de eeste keren beter op 1 ding concentreren en later hem zijn vingers erbij laten gebruiken...pas wel op.. je wilt nooit iets anders meer :)


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten