buitenseks

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Rock on : )
Berichten: 1
Lid geworden op: do 06 september 2007, 16:37

buitenseks

Berichtdoor Rock on : ) » do 06 september 2007, 16:45

mijn lover en ik hebben kort geleden de buitenseks ontdekt en wil er graag mee door gaan :) maar het juiste standje vinden lukt nog niet echt. ik (v) ben iets kleiner dan hem en geef gezien de risicovolle plekken die we uitkiezen de voorkeur aan staand. maar das duus een probleem. Iemand tips/ ideeen???

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » do 06 september 2007, 17:09

Open deur: kistje meenemen en erop gaan staan?

Of aan een boomtak hangen :lol:

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » do 06 september 2007, 17:35

In de vrije natuur heb je vaak genoeg natuurlijke hoogteverschilletjes: boomstronk, kuilen, etc.
Stoeprand is ook leuk GZ :mrgreen:, maar das wel redelijk openbaar 8)

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » do 06 september 2007, 17:43

Haha...tis maar of je ook exhibitionistisch bent ingesteld....dat vertelt Rock on niet specifiek....
En bij een stoeprans dacht ik als eerste aan een straat in een gewone woonwijk; DAT is wel redelijk eh... publiekelijk.... :roll:

lindor
Berichten: 4
Lid geworden op: do 06 september 2007, 14:06

Berichtdoor lindor » do 06 september 2007, 18:31

Als je zelf nu ergens overheen/tegenaan hangt en hij je achterlangs neemt kan dat ook niet?
Weet natuurlijk hoe groot het verschil is, heb met een ex dat probleem ook gehad maar op deze manier lukte t wel..;)

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 06 september 2007, 20:12

Zelf ben ik klein van stuk ( men zegt dat t meevalt met mijn 1.65) en ik heb een voorkeur voor lange mannen ( hoe slim).. Er was een periode dat buitensex je van het voor me was... en ik werd met de keer slimmer.. kwam er wel achter dat een auto en een fleece deken toch wel de makkelijkste dingen waren om mee te hebben.... op de motorkap.... staand in open portier.. en uiteraard simpel liggen op de deken...

Ook is het uitzoeken van een lokatie een oplossing .. des tijds hadden we veel verlaten hooischuren in de buurt en een hooibaal of strobaal kan ook uitkomst bieden.. tevens ( dit alleen doen als je niet vreemd aan het gaan bent) is liggen in het hooi ook wel te doen ...

grijns .. sav ( die meermaals inventief moest zijn)
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Re: buitenseks

Berichtdoor Fuzz » vr 07 september 2007, 1:07

mijn lover en ik hebben kort geleden de buitenseks ontdekt en wil er graag mee door gaan :) maar het juiste standje vinden lukt nog niet echt. ik (v) ben iets kleiner dan hem en geef gezien de risicovolle plekken die we uitkiezen de voorkeur aan staand. maar das duus een probleem. Iemand tips/ ideeen???
Ok, de andere benadering: Als je staat val je sneller op en loop je dus meer risico. Als je het gewoon netjes doet op een kleedje word je veel minder snel gezien :-)

Maar (arme ik heb nog nooit aan buitenseks gedaan dus ik heb alleen de klok horen luiden) het spannende is toch juist dat je ontdekt kan worden?

Als je kleiner en een stukje lichter kan hij je dan niet staand nemen, terwijl hij je tegen bijv. een boom (bij voorkeur geen denneboom) aandrukt?

Jolover
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 07 september 2007, 0:47
Locatie: Zuid Holland,aangemeld bij de politie Hollands-Midden
Contacteer:

Berichtdoor Jolover » vr 07 september 2007, 1:12

mijn lief wilde na koninginnendag dit jaar wel de bosjes met me induiken toen ze aardig aangeschoten was. En dit ook nog aan een drukke weg...
Kweet niet, aan de ene kant vind ik het wel spannend, en aan de andere kant heb ik het lef niet denk ik
I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear.

Jolover
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 07 september 2007, 0:47
Locatie: Zuid Holland,aangemeld bij de politie Hollands-Midden
Contacteer:

Berichtdoor Jolover » vr 07 september 2007, 1:26

hehe onschuldig kan ze echt altijd...maar idd...tijdens de seks niet....mn schatje is eem 'onschuldig' poppetje als je der ziet :lol:
I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear.

Jolover
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 07 september 2007, 0:47
Locatie: Zuid Holland,aangemeld bij de politie Hollands-Midden
Contacteer:

Berichtdoor Jolover » vr 07 september 2007, 1:33

zou lullig zijn als ik dan ook nog eens een collega van mn pa voor me had staan lolol :lol:
I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear.

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » vr 07 september 2007, 7:28

Heb nog nooit buitensex gehad. Zou het wel eens willen proberen maar weet niet of ik het zou durven :roll:

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » vr 07 september 2007, 8:02

buitensex is heerlijk...al lang niet meer gedaan, maar ik kan me nog een keer herinneren in de branding van de zee...mmmm 8)
The music is all around us...you only have to listen..

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » vr 07 september 2007, 8:19

ik heb pas geleden nog buitensex gehad :)

op een kleed midden in de bossen

alleen die muggen he :)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Val
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 31 januari 2007, 17:05

Berichtdoor Val » vr 07 september 2007, 15:49

buitensex is heerlijk...al lang niet meer gedaan, maar ik kan me nog een keer herinneren in de branding van de zee...mmmm 8)
Muggen, inderdaad dat is echt vreselijk. Vriend en ik waren eens buiten en hij werd lekgestoken en ik moest eig wel lachen, maar 2 dagen later, bijna buiten (in busje) liep ik me gek te krabben... Tjah, btw picknicktafels kunnen ook heel handig zijn of bij een boomstronk en gewoon beetje wat slechter weer, iig donker weer en er is geen kip!

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » zo 09 september 2007, 8:45

heb pas weer mogen proeven van buitensex, en het is heerlijk, staand tegen iets aan hangen achterlangs is dan toch het handigst wanneer er een lengte verschil is, is mijn ervaring

sfinxs


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten