buitenseks

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Berichtdoor Hotje » zo 08 februari 2009, 14:33

Kan hij je niet optillen?Tegen een muur of boom?
En wat betreft de muggen?KAN ERGER !!!!
Zijn ooit midden in een mierennest terecht gekomen.........RODE mieren!zéér pijnlijk en ab-so-luut geen gezicht!
Nee heeft écht nog wel even geduurd voor de zin in buitensex terugkwam !!! : :oops:

Frans49
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 02 januari 2009, 10:14

Berichtdoor Frans49 » zo 08 februari 2009, 22:32

Rustig plekje in het bos, plaid op de grond, kleding aan de kant, massage olie, wat te eten en te drinken. Wat vliegt de dag dan voorbij.
All I ask of living is to have no chains on me

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » ma 09 februari 2009, 14:56

Wat vliegt de dag dan voorbij.
Zolang er niet al te veel andere dingen voorbij vliegen en lopen, lijkt me dat inderdaad best gezellig :wink: .

Frans49
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 02 januari 2009, 10:14

Berichtdoor Frans49 » ma 09 februari 2009, 18:19

Eigenlijk geen last van gehad, wel een keer een paar wandelaars maar die bleven op afstand. Het was dus alleen de tijd die vloog. :D
All I ask of living is to have no chains on me

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » ma 09 februari 2009, 20:03

In het water van de plaatselijke recreatieplas op een wat afgelegen plekje (het leek boven water gewoon een zoenpartijtje). En daarna lekker "opdrogen" in de zon :D .
Afbeelding

Paul1960
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 01 februari 2009, 17:08

Berichtdoor Paul1960 » do 12 februari 2009, 9:47

Een paar keer is het plaatselijke speeltuintje al de plek geweest waar wij, na een feestavondje, langsliepen en besloten even een bezoekje te brengen. Er was 1 toestel op een grote veer gemonteerd die exact voor ons gemaakt was :-) Echt een aanrader alhoewel we ons daarna afvroegen of men ons niet in de gaten heeft gehad omdat er toch wel wat slaapkamerramen zicht hadden op de speeltuin. Beneveld door drank en lust hadden we daar toen geen oog voor. Wel hebben we gezorgd dat we geen sporen achtergelaten hebben.
Ook als we met de motor op pad zijn willen de trillingen het vrije gevoel nog wel eens voor niet te onderdrukken lustgevoelens zorgen. Heerlijk om dan een plekje op te zoeken en dan half leunend op de motor even een vluggertje te doen. Laat de zomer maar weer komen!
haal er uit wat er in zit

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 15 februari 2009, 14:20

Buitensex geeft een volledig andere dimensie. De wind over je lijf, het op zoek gaan naar een geschikt plekje, zo discreet moeglijk en toch altijd de kans gesnapt te worden.

Ook hier een redelijk lengte verschil, toch kan staand wel. Ik op de punten van mijn tenen, hij is doorzakken. Het hebben van goede beenspieren is wel handig dan. Tegen een muurtje met mijn rug en hij tilt me op.
Picknicktafel (die van 'ons' is zo safe als wat), ik liggend hij ervoor staand (of hij zittend om me te likken, pfffff).
Luisterend naar de uilen.

Of kanoen samen bij Loosdrecht en op het eilandje afmeren. Kleedje, picknickmandje, mwah, kan slechter.

Zijn zeilboot, samen aan de slag en uiteindelijk voor anker gaan. De zon op mijn blote lijf.

Op een bankje in het bos, handig om een rok aan te hebben dan.

Twee jaar terug met een liefje: ook bootje, het IJ, hapjes en drankjes mee. Voor anker om de hoek bij Durgerdam, kleren uit en zwemmen. Niet eens all the way maar wel lekker vozen.

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » zo 15 februari 2009, 14:36

Voor de liefhebbers, er bestaat ook een Yahoo! groep: buitensex-twente

http://e-en-a.uxi.nl/buitensex-twente.html

Je moet wel een Yahoo! login hebben.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » zo 15 februari 2009, 16:40

Buitensex lijkt me vooral erg koud nu. Afbeelding

Op vakantie daarentegen..
In een ietwat aangeschoten bui in het zwembad van het hotel terwijl de meeste mensen al sliepen.
En die dan wakker werden van het lawaai wat we produceerde.
De boze hoteleigenares die je persoonlijk uit het zwembad kwam vissen.
:oops:
Ja dat was leuke buitensex.

.Of tegen een rots aan in datzelfde buitenland, en dan niet doorhebben dat een heel restaurant precies kan zien wat je aan het doen bent, en die na afloop applaudisseren...:mrgreen:

en..en...en

Tja vakantie was buitensexfeest!

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Berichtdoor lavendeltje » ma 16 februari 2009, 14:14

Vorige zomer 's avonds op het naaktstrand, donker en maanlicht , standje 69 en wat voorbijgangers waar we ons niks van aantrokken.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » vr 20 februari 2009, 12:33

tis jammer dat het nu te koud is



want deze mevrouw heeft weer eens zin in buitensex
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Info gevraagd

Berichtdoor thisWaltz » vr 20 februari 2009, 14:00

Voor de liefhebbers, er bestaat ook een Yahoo! groep: buitensex-twente

http://e-en-a.uxi.nl/buitensex-twente.html

Je moet wel een Yahoo! login hebben.
Vroeger was er een buitensexgroep "Brabant en Limburg". Die hielden sexparties in een tent langs de Maas. Ik heb daar goede herinneringen (mmm) aan. Helaas bestaat de groep niet meer.
Kent er soms iemand zoiets in Brabant, Limburg of Vlaanderen.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » vr 20 februari 2009, 16:40

Even naar een Duits waddeneilandje vliegen, waar de vliegveldjes direct aan het strand liggen en de stranden veel leeg en de duinen uitnodigend zijn. Zon, zeegeruis, meeuwen die af en toe over vliegen en een mild briesje die je afkoelt.

En ongeremde sex.
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » vr 20 februari 2009, 18:38

Even naar een Duits waddeneilandje vliegen, waar de vliegveldjes direct aan het strand liggen en de stranden veel leeg en de duinen uitnodigend zijn. Zon, zeegeruis, meeuwen die af en toe over vliegen en een mild briesje die je afkoelt.

En ongeremde sex.
Heb jij een eigen vliegtuig dan? Of in elk geval een vliegbrevet? :lol: In mijn geval wordt dat zwemmen denk ik...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Viking
Berichten: 1318
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 10:10

Berichtdoor Viking » za 21 februari 2009, 15:14

Ben inmiddels wel jaloers op de mensen die aan de rand van een bos wonen... ik moet daar weer een #$(#$*-eind voor rijden en aan het eind van het verhaal kom ik altijd andere mensen tegen als ik juist samen wil zijn :oops: :oops:


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten