Leuke mannen zijn homo

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Leuke mannen zijn homo

Berichtdoor Searcher » di 29 mei 2007, 18:34

In een ander topic las ik tweemaal achterelkaar een opmerking zoals hieronder:

"Ik kom gewoon nooit een leuke man tegen en als je ze tegenkomt zijn ze inderdaad óf homo, óf al bezet."


Mijn vraag aan de meiskes is: Wat is er zo interessant aan een homo waardoor je zou willen dat hij hetero was...?

edit tiepvaut
Laatst gewijzigd door Searcher op za 27 september 2008, 16:53, 3 keer totaal gewijzigd.

engel
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 21 mei 2004, 22:13
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor engel » di 29 mei 2007, 18:52

Aangezien ik degene was die het schreef zal ik nu ook maar uitleg geven :lol: Homoseksuele mannen zijn over het algemeen (ik generaliseer hè, dus zometeen niet allemaal roepen: maar dat ben ik ook allemaal!) wat aantrekkelijker. Ze zijn charmanter, letten beter op kleding en uiterlijk (alhoewel soms iets te veel van het goede), zijn vaak minder bezig met typisch mannelijke dingen waar ik zelf niet zoveel aan vind zoals sport en bier. Oftewel, ik kan het met homoseksuele mannen vaak sneller goed vinden dan met heteroseksuele mannen.
Afbeelding

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » di 29 mei 2007, 19:45

naast veel van de dingen die engel noemt is een homoseksuele man meestal charmanter en galanter naar een vrouw dan een heteroseksuele man

En uiteraard willen ze niets van je , behalve je gezelschap en dat laatste is dus waarom een vrouw een homoseksuele man graag om zich heen heeft denk ik..

Toch kies ik liever voor de heteroseksuele man (maar dan wel een beetje metroman :wink: )
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » di 29 mei 2007, 20:37

ik heb twee homofiele collegas, waarvan eentje een vriend is...
ken er verschillende..allemaal erg lief..ze zijn zachter, liever..

maar ik generaliseer nu he..tis mijn ervaring maar :wink:

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9564
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » di 29 mei 2007, 20:50

Ik vind het flauwekul.

Ik heb verschillende homo's in de vrienden/familiekring. En daar zit toch echt een lompe boer bij hoor. Niks charmant ed. Maar puur vrouwonvriendelijk zelfs.

Volgens mij is het met homo's hetzelfde als met hetero's. Er zijn charmante mannen en er zijn lompe boeren.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 29 mei 2007, 22:14

Volgens mij is het met homo's hetzelfde als met hetero's. Er zijn charmante mannen en er zijn lompe boeren.
En charmante boeren natuurlijk :wink:

Ik ken maar twee soorten homo's
De zeer aardige mannen en de valse nichten.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 30 mei 2007, 1:13

Het is niet voor niets dat 'metromannen' tot voorkort ongekend populair waren bij de vrouwen :roll: :wink: Veel vrouwen vallen blijkbaar op goedverzorgde mannen, en homoseksuelen letten over het algemeen vaker op hun uiterlijk dan heteromannen...

En ja, in gesprekken lijkt het ook alsof ze zich beter kunnen inleven in de cliché Venuswereld :wink:

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » wo 30 mei 2007, 7:53


Toch kies ik liever voor de heteroseksuele man (maar dan wel een beetje metroman :wink: )
Het is niet voor niets dat 'metromannen' tot voorkort ongekend populair waren bij de vrouwen
Gauw maar even opgezocht wat een metroman is, want het leek me onvoldoende als zodanig bestempeld te kunnen worden, door vandaag maar eens de metro te nemen. Alhoewel...als ik daar MissB zou tegenkomen...
Ah, ik lees : De term metrosexual is pas echt opgepikt toen Simpson in 2002 nog eens een stuk over het fenomeen schreef voor het webmagazine Salon.com. Hij noemde daarin de onvermijdelijke David Beckham als voorbeeld - een voetbalster die zijn nagels soms lakt en veel aandacht aan zijn haar besteedt

Maar terwijl ik hier mijn nagels zit te lakken bekruipt me het gevoel, dat ik het toch wel heel erg eens ben met Carina (da's safe op shespot, het eens zijn met een opperfaute frau :) )
Volgens mij is het met homo's hetzelfde als met hetero's. Er zijn charmante mannen en er zijn lompe boeren
Vooral als ik elders lees : Simpson zelf heeft de metroman inmiddels als een nieuwe Frankenstein afgedaan.

Shit, waar is de nagellakremover ???
:lol:
Niets is blijvend, alleen de verandering

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 30 mei 2007, 9:13

Aangezien het ook een uitspraak van mij had kunnen zijn zal ik me ook even "verdedigen".

Het type man waar ik me tot aangetrokken voel ( dat zijn dus bij voorbaat al niet alle mannen ) is vaak het type wat goed verzorgd is ( qua uiterlijk).
Het type man dat nadenkt over zijn gevoelens.. en waarbij luisteren naar vrouwen inbregrepen is bij de prijs van aandacht. el dit bij elkaar op... zet me vervolgens in een metropool hier in Nederland. Bij voorkeur in Amsterdam ( persoonlijk heb ik wat met adam) en dan zal je zien van de mannen die ik potentieel aantrekkelijk vind, zo ongeveer 65 % toch echt homo blijkt te zijn.

Aangezien dit vroeger lichtelijk traumatisch heeft gewerkt voor me, heb ik me aangeleerd om dan maar te gaan voor een man die alle hierboven kwaliteiten lijkt te bezitten , maar zich vervolgens een ringbaardje heeft aangemeten.. en Voila mijn uitdaging werd in eens een stuk eenvoudiger. Homo`s met (dat soort) gezichtbeharing vind je maar zelden.

Pas later vond ik mijn oplossingen in (aanzienlijk) oudere mannen .. deze mannen bleken mijn gezochte kwaliteiten ook vaker te bezitten ( gemiddeld per 100 mannen bekeken)

Lomperikken vind je in alle soorten en smaken.. lieverds ook ( absoluut) daar gaat het niet om. .het gaat er om waar je voorkeuren liggen.
MIsschien was het vroeger voor mij ook wel onbewust..wilde ik eigenlijk niets met mannen van doen hebben en vond ik daardoor homo`s woest aantrekkelijk want daar hoefde ik dan tenminste niet al die enge dingen mee te beleven. ( wie had toen verwacht dat savje tot een punt zou komen dat ze er wel pap van lust )

Zo weer wat nuttigs gezegd.. en heel misschien is het nog wel zinnig ook...

Liefs savje (die af en toe nog een woest aantrekkelijke homo ziet)
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » wo 30 mei 2007, 17:02

[quote="erofun69"]
Gauw maar even opgezocht wat een metroman is, want het leek me onvoldoende als zodanig bestempeld te kunnen worden, door vandaag maar eens de metro te nemen. Alhoewel...als ik daar MissB zou tegenkomen...
[quote]

En wat bedoelen we daar dan weer mee :lol:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » wo 30 mei 2007, 17:12

Mijn lief werd als homo bestempeld toen ik in mijn omgeving opbiechtte verliefd op hem te zijn..... "Op hem? Joh die is homo, dat wordt toch nooit wat!"
Het is dus niet altijd wat het lijkt, sommige hetrosexuele mannen hebben ook 'homo-kwaliteiten' om het maar es ff zo te zeggen :wink: .
Als deze man ooit toch uit de kast komt kom ik persoonlijk bij alle mensen van she een ontbijtje op bed brengen.... :roll: Om maar aan te geven hoe groot ik die kans acht.... :lol:
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 30 mei 2007, 17:17

:lol: eL!

Dat dacht mijn collegaatje ook, toen ze trouwde. Jaren later biechtte hij op eigenlijk vanaf zijn jeugd al geweten te hebben dat ie homofiel is.

(maar ook ik durf voor shazman mijn handjes in het vuur te steken, al is hij het tegenovergestelde van de metroman. :lol: )
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » wo 30 mei 2007, 17:39

heeel eventjes in het vuur en er snel weer uit durf ik wel aan hierbij :roll:
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

b68
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 14:44
Locatie: De wereld/beetje aanrommelen

Berichtdoor b68 » wo 30 mei 2007, 17:41

Mijn lief werd als homo bestempeld toen ik in mijn omgeving opbiechtte verliefd op hem te zijn..... "Op hem? Joh die is homo, dat wordt toch nooit wat!"
Het *kan* erger... ik heb heeeeel lang moeten wennen aan het feit dat mijn (huidige) vrouw in den beginne dacht dat *ik* homo was... (en nog, zo nu en dan denk ik: "Huh?!?").

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » wo 30 mei 2007, 23:32

Het voordeel van homomannen vind ik dat je heerlijk met ze over sex kan praten [tot in de kleinste details :wink: ] en je zeker weet dat ze dan niet denken dat jij iets van ze wil.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten