Tepelpiercing

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Rilke
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 14:53
Locatie: Oost-Vlaanderen Studente

Tepelpiercing

Berichtdoor Rilke » di 03 april 2007, 15:02

Hallo,

Ik denk er aan om een tepelpiercing te laten zetten. Ik weet alleen niet of ik genoeg lef heb, ik heb namelijk gehoord dat een tepelpiercing de pijnlijkste van allemaal is. Anderzijds heb ik ook gelezen dat het de pijn waard is want je tepels zijn erna veel gevoeliger en dat het een plus is voor je seksleven.

Heeft iemand van jullie ervaring met tepelpiercings? En mannen, vinden jullie het aantrekkelijk bij vrouwen?

Alvast bedankt :D
*You're the past but everlasting, can you share one day with me?*

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » di 03 april 2007, 16:32

Mijn man heeft zijn beide tepels laten piercen.
Hij vond het piercen zelf niet erg pijnlijk, maar ik wil daar wel even bijzeggen dat hij een zeer hoge pijngrens heeft.
Hij vind het wel zeker een aanrader, zijn tepels zijn gevoeliger geworden.
Bij hem is dat voornamelijk te merken als het wat kouder is, dan zijn ze echt een stuk gevoeliger dan vroeger.
In de zomer merkt hij wat minder verschil met voorheen.

Oh en hij zegt dat hij het wel erg mooi vindt bij vrouwen :wink:

b68
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 14:44
Locatie: De wereld/beetje aanrommelen

Berichtdoor b68 » di 03 april 2007, 20:18

Ik als man vond 't niet erg pijnlijk. Ik kan niet zeggen dat ik meer gevoel in mijn tepels heb gekregen, soms vind ik ze juist wat in de weg zitten als mijn vrouw met mijn tepels speelt.

En of het mooi staat, ik vind van wel, zeker op een paar mooie borsten ;)

Rilke
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 14:53
Locatie: Oost-Vlaanderen Studente

Berichtdoor Rilke » di 03 april 2007, 22:08

Bedankt voor de snelle antwoorden! Graag had ik nog wat meer over jullie ervaringen gehoord. Graag ook negatieve aspecten, waarvan er hopelijk niet zoveel zijn!
*You're the past but everlasting, can you share one day with me?*

Quibus
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 09 augustus 2002, 1:01
Locatie: 't Brabantse Land

Berichtdoor Quibus » wo 04 april 2007, 1:05

Mijn vriendin heeft enkele jaren geleden twee tepelpiercings laten zetten. De pijn van het zetten vond ze wel meevallen, maar na het zetten is ze zeker nog een half jaar elke dag een paar keer aan het spoelen geweest met zout water, omdat de wondjes niet goed wilden helen.

Het nadeel van de staafjes (die ze er eerst in had zitten) was dat die moeilijker schoon te maken waren. Nadat ze geheeld waren kan ze er alles in dragen, maar bij een volgende piercing komt er om de bovenstaande reden zeker in het begin alleen een ringetje in.

We vinden het allebei mooi staan, en haar tepels staan sinds het piercen altijd parmantig iets overeind. Ze heeft niet de indruk dat ze gevoeliger zijn. We hebben een vriendin die bij een slechte piercer (zonder ervaring met tepelpiercings!) een tepelpiercing heeft laten zetten, en die heeft maanden met pijn rondgelopen. De piercing zat in de tepelhof, en niet in de basis van de tepel, en door de voortdurende irritatie onstond er een kleine maar pijnlijke ontsteking. Kies dus vooral een ervaren piercer die weet wat hij of zij doet!
Concentreer je vooral op de mogelijkheden, niet alleen op de beperkingen.

Red Jade
Berichten: 6
Lid geworden op: za 03 maart 2007, 1:53

Berichtdoor Red Jade » vr 06 april 2007, 22:26

Wel, om eerlijk te zijn vond ik het plaatsen vrij pijnlijk.
Ik ging er namelijk voor vier (1x horizontaal en 1 x verticaal), maar na eentje heb ik besloten de tweede (en eventueel volgende) nog even uit te stellen. :P

Laat het inderdaad bij een ervaren piercer zetten. Ga op voorhand een kijkje nemen bij de piercingstudio. Is die hygiënisch? Ligt er stof op de grond?..
Ik weet niet van waar je bent, maar in Antwerpen is er een hele goed, nml Roxy.

De naverzorging is inderdaad wel doorbijten. Maar ik ben zelf heel tevreden over mijn tepelpiercing. 't is een staafje met bolletjes.

En gevoeliger geworden? Bij mij waren ze al gevoelig, maar 't staat wel mooi.
Lees gewoon wat over de risico's enzo.. een goede site daarvoor is www.bmezine.com.

Denk er goed over na, en anders: veel plezier ermee :wink:

Rilke
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 14:53
Locatie: Oost-Vlaanderen Studente

Berichtdoor Rilke » wo 11 april 2007, 16:56

Bedankt allemaal voor jullie reacties en goede raad! Ik heb afgelopen zaterdag mijn linkertepel laten piercen. Het deed erg veel pijn, maar het was het waard. Het staat ongelooflijk sexy :twisted:
Aan iedereen die het wel zou willen maar de stap niet durft zetten door de pijn: ga er gewoon voor! De prik doet 2 seconden pijn, maar je hebt er erg lang plezier van :D Het is het dubbel en dik waard.
*You're the past but everlasting, can you share one day with me?*

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » za 21 april 2007, 9:52

Rilke,


GEFELICITEERT!
veel plezier met je nieuwe sierraad



join the club

Eric, die met een diepe zucht denkt aan het aangename genezings gevoel :)
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast