Waarom?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

karink
Berichten: 56
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 4:03

Waarom?

Berichtdoor karink » di 03 april 2007, 1:13

Wat ik mij nou afvraag, waarom beginnen mensen die single zijn, iets met getrouwde mannen of vrouwen?
Bijna altijd trekken ze aan het kortste eind, de vrouw of man van, komt er op een gegeven moment achter en dan barst de bom, waar meestal kinderen de dupe van zijn. Begrijp me goed, ik spreek de getrouwde of samenwonende vreemdgaander echt niet goed! Want eigenlijk zijn die als eerst schuld!
Zou het misschien iets zijn, van je kan een man/vrouw van iemand stelen? We weten allemaal dat een relatie in een dip kan komen, dan kan je als partner van, voor de aandacht heel bevattelijk zijn. zou het zoiets kunnen zijn, ik ben beter dan haar, of is het hopen op?
Op het viva forum, 256 reacties op een topic, ik ben de minnares, sorry ik kwam niet verder dan de eerste pagina.
Wat ik uit dat forum proef, wij hebben iets wat zijn/haar vrouw niet heeft, ja natuurlijk hebben ze dat niet, het dagelijkse leven met een partner?
Zij wassen zijn sokken niet en hij hoort daar geen gezeur over de kids!
Zij hebben de zwangerschap striemen niet en hij heeft haar niet zien aftakelen, de mannelijke variant dan!

Maar mijn vraag staat overeind, wat bezield singles?

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » di 03 april 2007, 6:37

:D
Laatst gewijzigd door Searcher op za 27 september 2008, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 03 april 2007, 7:11

zonder af te doen, en de serieuze zoekende vrijgezellen op het net,
weet je hoeveel getrouwde mannen een profiel hebben staan op een dating site,?

weet je hoeveel getrouwde mannen daar dan hebben staan dat ze een open relatie :roll: hebben,?
weet je hoeveel getrouwde mannen, single vrouwen aanschrijven van een dating,?

sfinxs

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » di 03 april 2007, 7:28

vooral als een leuke vent is.
Nou, selectief leuk dan toch.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 03 april 2007, 8:29

Ik denk dat je al precies omschreven hebt wat die sigles bezielt. Ze willen wel de lusten maar niet de lasten ( van het sokken wassen eo). Daarbij vraag ik me nu af of het helemaal terecht is wat je doet. Het is de getrouwde persoon die sterk genoeg zou moeten zijn.. die is even eerder een verbinding aangegaan met iemand. De single wil gewoon iets wat ie niet heeft een gaat daarvoor. Menig single zou alle respect voor iemand hebben als deze zegt .. sorry maar ik ben getrouwd.
Ergo in mijn ogen moet je de sigles laten gaan zij zijn niet echt schuldig..

Liefs savanne
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » di 03 april 2007, 11:51

Paar losse flodders ....

Eerste flodder:
Ooit aan gedacht dat mensen zich simpelweg tot elkaar aangetrokken worden... verliefd worden... lust voelen .... houden van...
En dat dat soort gevoelens zich doorgaans moeilijk laten stoppen door een afspraak dat dit "niet mag".
Een mens is niet monogaam geboren. Een mens wordt tot levenslange monogamie verplicht door maatschappelijke en sociale afspraken. Feitelijk is dat absurd.

Andere flodder:
waarom.... WAAROM ?!?!
zijn het in 98% van de gevallen...
getrouwde mannen en single vrouwen ?
en zelden een single man die met een getrouwde vrouw een verhouding begint ???

Volgende flodder:
INDERDAAD !! Sfinxs.... internet staat bol van de getrouwde mannen die zich beschikbaar stellen voor een relatie als zijnde ongebonden of 'met medeweten van mijn vrouw". Terwijl dit leugens zijn.
Vind ik een zeer onaangenaam fenomeen !

Alweer een flodder:
Wie is de schuldige ? de single niet ?
>> laat de schuldvraag los !!
er is geen sprake van misdaad...
vreemdgaan is erg vervelend... bedrog is verwerpelijk
leugens zijn venederend en kwetsend
het zorgt voor veel verdriet en pijn (ik spreek uit keiharde ervaring)

maarrrr je bent je eigen eigendom
wat je met je lijf doet is je eigen zaak...
als je je lijf laat aanraken of gebruikt om iemand anders aan te raken...
(op welke manier of met welk lichaamdeel dan ook)
(mits gebaseerd op wederzijdse vrijwilligheid)
dan is dat geen misdaad.
je bent van jezelf ...
de ander is van haarzelf ...
of van hemzelf
wat je met jezelf doet is je (beschikkings)recht !


Laatste flodder:
Het kan uiterst prettig zijn om een relatie met een "bezet" iemand te hebben
het heeft enorm veel voordelen...
dat is geen kwestie van "bloed ruiken en in de aanval gaan"
het is een kwestie van kiezen voor iets waar je op dat moment blijkbaar nood aan hebt (bewust of onbewust)
of je daar goed aan doet....
daarbij hoort voor ieder individu weer een ander verhaal


Oordeel niet te snel.
Oordeel liever helemaal niet.


Melixande*


*zou 'hem' zo graag willen hebben...
maar beseft dat ze zelf ook geen bezit zou willen zijn.

guinevere
Berichten: 227
Lid geworden op: vr 11 februari 2005, 0:41
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor guinevere » di 03 april 2007, 12:27

Flodders met karakter :) (die net iets anders doel treffen dan de vaste flodder) en om over na te denken ...... 8)

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » di 03 april 2007, 20:53

Tatata...

@sfinxs : zou je "mannen" ook kunnen vervangen door "vrouwen"?

@ savanne : Ergo in mijn ogen moet je de sigles laten gaan zij zijn niet echt schuldig.. Mwoa...in mijn ogen zijn ze geen haar beter

@ mélixande13 : een aantal van je flodders zijn beslist geen losse. Integendeel, helemaal ráák! Maaruh...98% ? Wetenschappelijke basis ofzo?

Weet je wat ook een merkwaardig fenomeen is? Dat er heel wat (al dan niet-)single vrouwen op deze wereld rondlopen, die er behagen in scheppen om de vent van een andere vrouw in te palmen...Man=jager? Ammehoela, vrouwen dikwijls net zo goed. It takes sowieso two to tango.
Niets is blijvend, alleen de verandering

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 03 april 2007, 21:13

erofun ? niet vervangen maar en! en!

het afgelopen weekend mee gekeken bij man en vrouwenprofielen
verder zeg ik niets

en inpalmen :roll:

wederzijdse aantrekking bestaat ook nog eens

sfinxs

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 03 april 2007, 21:40

@ Karink
Waarom singles iets mat getrouwde mannen/vrouwen beginnen?? Het heeft iets spannends in zich. Getrouwde mannen zijn rustiger. zijn al onder de pannen. Zij hebben voor een single iets: waarom heeft een ander dees figuur: dan zal die wel iets heel spannends hebben....

Getrouwde mannen zijn nu eenmaal aantrekkelijk, verboden, misschien wel erg verboden???
Laedere facile, mederi difficile

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 03 april 2007, 21:50

Ik heb soms juist het idee dat lang getrouwde mannen én vrouwen een makkelijker 'prooi' zijn dan single mensen. Om aandacht van te willen dan he (als je ze voor jezelf wilt is het een ander verhaal)...

Zelf godzijdank geen ervaring mee... maar ik beschouw..

maar dat is vast geen aanvulling...

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » di 03 april 2007, 23:39

erofun ? niet vervangen maar en! en!

het afgelopen weekend mee gekeken bij man en vrouwenprofielen
verder zeg ik niets

en inpalmen :roll:

wederzijdse aantrekking bestaat ook nog eens

sfinxs

Sfinxs,
"...en!en! ~ dat stond er niet, er stond slechts "mannen"

hoe de invulling van man- en vrouwenprofielen eruit ziet is mede afhankelijk van de aard van de datingsite. Er zijn zat datingsites met hele stoute getrouwde vrouwen.

inpalmen ? inpikken is ook okay hoor.

En pffffff ja, dat er zoiets als wederzijdse aantrekkingskracht bestaat, weet ik ook godzijdank. Ik was 'n getrouwde man. Niet op zoek btw. En daar was zo'n single vrouw. Evenmin op zoek btw. Blikseminslag. Bij herhaling geprobeerd er 'n punt achter te zetten. Inmiddels 7 jaar totally happy samen. Ik weet dus heus wel wat er kan gebeuren.
Maar -met name- getrouwde mannen worden (ook door jou) in dit topic over één kam geschoren. En de singels treft nauwelijks of geen blaam. Kul in mijn optiek.
Niets is blijvend, alleen de verandering

karink
Berichten: 56
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 4:03

Berichtdoor karink » wo 04 april 2007, 0:28

ik probeer ook nergens de "schuld" neer te leggen, soms gebeuren die dingen. Ik had het bewust over mannen en vrouwen, ik ken ook getrouwde vrouwen die vreemgaan met single mannen, is mij door één van hen zelfs aan mij aangeraden, niet zo lang geleden, als ontspanning zeg maar.

Maar waar ik het hier eigenlijk op doel, die vrouwen en mannen die doelbewust denken, die zal wel speciaal zijn, die wil ik. Of de getrouwde partner die er aan begint, beiden kan ik niet begrijpen, als de koek op is, is die op! Ga dan eerst weg en zet je leven eerst op de rails, maar ga niet achter de rug van je partner lopen kloten. Ook snap ik dan niet van die single, dat ze de smoesjes voor zoete koek aannemen, mijn vrouw is labiel, mijn kinderen zijn te jong en daar gaat tig jaar aan hopen en wachten.

Wat mijn mening is, maar ik ben maar ik, als je vreemdgaat in je huwelijk, ga je ook vreemd tegenover de kinderen in het gezin als die aanwezig zijn. Want ook tegen hun moet je liegen en daar kan bij mij geen single tegen op om dat voor elkaar te krijgen. Denk dat ik te braaf ben.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » wo 04 april 2007, 7:32

Karink,
Ik begrijp je vraag wel. Er is waarschijnlijk niet een eenduidig antwoord.

M.i. geldt voor zowel de overspelige als de single, dat ze niet bij machte zijn om zich te verplaatsen in de schoenen van de bedrogene. Of ze willen dat domweg niet. Een ieder die dat wél zou doen en ook maar een fractie zou voelen van de pijn en het verdriet dat de bedrogene ervaart, zou onmiddelijk moeten stoppen.

Maar i.p.v. zich te verplaatsen in die schoenen, is het veel makkelijker om je geweten te sussen, het zwijgen op te leggen. Door te denken : "ach zó erg is het toch ook weer niet"...of "wat niet weet wat niet deert". En dat laatste is nou juist het stomme, want het komt vrijwel altijd uit en dan deert het wél !
En in dát opzicht valt in elk geval de overspelige méér te verwijten dan de single, want hij/zij wordt geacht van z'n/haar partner te houden. En als diegene er van uitgaat dat het uitkomt en zich realiseert welk verdriet er aangericht wordt, dan zou het onmogelijk moeten zijn om overspel te plegen. Maar...het vlees is dikwijls zwak...
Niets is blijvend, alleen de verandering

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 04 april 2007, 8:28

erofun ? niet vervangen maar en! en!

het afgelopen weekend mee gekeken bij man en vrouwenprofielen
verder zeg ik niets

en inpalmen :roll:

wederzijdse aantrekking bestaat ook nog eens

sfinxs

Sfinxs,
"...en!en! ~ dat stond er niet, er stond slechts "mannen"

hoe de invulling van man- en vrouwenprofielen eruit ziet is mede afhankelijk van de aard van de datingsite. Er zijn zat datingsites met hele stoute getrouwde vrouwen.

inpalmen ? inpikken is ook okay hoor.

En pffffff ja, dat er zoiets als wederzijdse aantrekkingskracht bestaat, weet ik ook godzijdank. Ik was 'n getrouwde man. Niet op zoek btw. En daar was zo'n single vrouw. Evenmin op zoek btw. Blikseminslag. Bij herhaling geprobeerd er 'n punt achter te zetten. Inmiddels 7 jaar totally happy samen. Ik weet dus heus wel wat er kan gebeuren.
Maar -met name- getrouwde mannen worden (ook door jou) in dit topic over één kam geschoren. En de singels treft nauwelijks of geen blaam. Kul in mijn optiek.
@erofun
Ja, er stond slechts mannen daar karink slecht alleen vrouwen aanhaalde .
En ik als tegen hanger de mannen er bij plaatste.
Als antwoord aan jou waar er werd gesproken over **vervangen** haalde ik aan EN!EN! dus zowel mannen als vrouwen !

mijn posting zoals gepost kan je idd lezen of dat mannen hier de het boete kleed moeten aantrekken , maar niets is minder waar,

net zoals het niet alleen de single vrouwen zijn die hier een boetekleed hoeven aantrekken,

het waarom ?

er zijn legio redenen waarom,

denk niet dat er een eenduidig antwoord op te geven is,

sfinxs


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hans82, Semrush [Bot] en 0 gasten