piercing

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

sexy
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 14:51

piercing

Berichtdoor sexy » do 22 maart 2007, 16:34

Vraagje:

Ik denk er serieus over om een clit-piercing te laten zetten. Nu ben ik heel erg benieuwd naar jullie ervaringen zowel mannen als vrouwen. Doet het zetten pijn, hoe lang duurt het genezings proces, hoe is de sex geworden, is het gevoel in je clitje verdwenen of juist meer geworden. En van de mannen wil ik graag weten hoe zij het ervaren als hun sex partner een clit-piercing heeft. Is dit prettiger dan zonder, spannender of juist niet zo aangenaam voor jullie mannen?
Ben heel erg benieuwd. En zal jullie antwoorden zeker meenemen in mijn beslissing om er wel of niet een te laten zetten :wink:

vampirella

Berichtdoor vampirella » do 22 maart 2007, 17:14

:wink:
Laatst gewijzigd door vampirella op do 16 augustus 2007, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 22 maart 2007, 17:50

Zelfde als Vampirella. Genezing was 2 weken, en qua sex heb ik toen geen echt verschil ervaren.

Het is wel zo dat ik die piercing nu 8 jaar heb; ik heb m er laatst uitgehaald tijdens sex en het voelde wel minder. Maar ik weet zeker dat dat komt door gewenning (het voelde anders omdat er duidelijk iets 'miste').

Ik heb nooit klachten gehad van vriendjes, ze vinden het mooi en leuk met beffen, maar het is voor hen ook niet ONWIJS bijzonder ofzo :)

Mijn vriend heeft een tongpiercing... dat gaat erg leuk samen :lol: :wink:

sexy
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 14:51

Berichtdoor sexy » di 03 april 2007, 12:55

Lieve dames, dank jullie wel voor jullie reactie. Dit weekend heb ik inderdaad een clithood piercing laten plaatsen. Eigenlijk totaal niet pijnlijk! Ik ben er erg blij mee, hij staat mooi en stimuleerd op een hele subtiele manier mijn clitoris. En dat is soms wel even een vreemde gewaar wording.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 24 april 2007, 22:04

Up voor Rilke! (vers piercingverslaafde? :wink: :) )

snowyblowy

Berichtdoor snowyblowy » za 09 juni 2007, 14:04

ik heb er zelf ook eentje sinds een maand of 2 en bevalt me prima..zelden zo weinig last van een piercing gehad als met deze

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 09 juni 2007, 14:58

Mijn vriend laat as dinsdag een Hafada zetten (piercing net onder de penis, door de zak). Iemand daar 'ervaring'mee? (als partner, of als drager :) )

midnight
Berichten: 16
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 10:06

Berichtdoor midnight » ma 30 juli 2007, 21:23

Gefeliciteerd met jullie intieme piercings; lijkt me een leuke verassing voor tijdens een nieuwe date. Eigenlijk is een vagina een ideale plaats ervoor.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 27 februari 2008, 15:31

up


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 5 gasten