Héél erg nat zijn

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Mermaid38
Berichten: 6
Lid geworden op: za 16 juni 2007, 15:20
Locatie: Brunssum

Berichtdoor Mermaid38 » za 16 juni 2007, 16:05

Hallo allemaal,

mijn 1e bijdrage hiero dus....

ik kom ook spuitend klaar en weet dat ik daarmee onder vrouwen in de minderheid ben

Ik ben alleen al bijna een jaar niet meer op die manier klaargekomen, het vereist een correcte stimulatie van de cllitoris, dus bij mij geen sprake van een G-spot, maar doodgewoon goed vingeren en als ik mezelf dan bereid ben te laten gaan, kan ik behoorlijk heftig klaarkomen...

dat met een golvende beweging spuiten herken ik helemaal

Ik heb een anti-doorlekmatrashoes op mijn bed... en moet altijd handdoeken gebruiken voor het geval dat...

op deze manier klaarkomen is echt hemels, dus duim voor mij en mijn vriendje!!! :oops:
als genieten niet meer mag, ben ik ongenietbaar

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » do 28 juni 2007, 21:21

Nat klaarkomen is (voor mij) de beste manier van klaarkomen.
Maar idd het is zo'n gedoe (voorzorgsmaatregelen),
Maar idd heel veel mannen vinden het geil om een vrouw (te zien) ejaculeren.

Voor jezelf maar ook voor een man een hele geile ervaring!!

Kiana

Val
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 31 januari 2007, 17:05

Berichtdoor Val » vr 29 juni 2007, 23:17

Ik heb inderdaad als ik mezelf gewoon lekker verwen, dan hoeft kan het ook gewoon alleen clitoris zijn maar dan is dat zo heerlijk dat ik ook nadat ik op die manier ben klaargekoomen nog ejaculteren omdat het zo heerlijk was...

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » ma 02 juli 2007, 20:44

Nog even een gerucht uit de wereld helpen.
Nee, je hoeft niet de G-spot geprikkeld te hebben om
super nat klaar te komen.
Ook bij mij is dat helemaal niet nodig!!!!

Kiana

noorderboy
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 27 juni 2007, 14:55

Berichtdoor noorderboy » di 03 juli 2007, 9:05

Ik heb diverse bed partners gehad,

Maar tis mij nog nooit gelukt, dacht dat ik gewoon "pech" had dat mijn vriendin het dan gewoon niet "kon"

maar als ik dit zo lees ben ik gewoon niet goed in bed...... :oops: :roll: :cry:

iemand tips hoe ik dit kan aanpassen of zijn er bepaalde manieren...?

S.O.S Please
love and be loved

Louvre
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 16 maart 2007, 20:06
Locatie: België

Berichtdoor Louvre » di 03 juli 2007, 19:23

Noorderboy,

Ik zou me maar niet teveel zorgen maken.
Ik vind het ook een beetje een techniek en eens je die onder de knie hebt, heb je als vrouw niet zo veel nodig om spuitend klaar te komen.

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » di 03 juli 2007, 21:00

@Noorderboy,

Toevallig gisteren 123video.nl gekeken en gezien wat de 'truk' is om om een vrouw nat te kunnen laten klaarkomen.
Dus of je zoek bij erotiek 18+ of

Je gebruikt je middelvinger en ringvinger samen en houd je pink en wijsvinger aan de buitenkant. Dit is de juiste afstand en je mag gerust flink te keer gaan (als ik die persoon mag geloven)op en neer (dus niet uit en in maar omhoog en omlaag).
Dan zou ze makkelijke kunnen spuiten.

Suc6!
Kiana

noorderboy
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 27 juni 2007, 14:55

Berichtdoor noorderboy » wo 04 juli 2007, 17:50

@ Kiana, bedankt voor de tip. :wink:

Ik zal het eens proberen, en dan zonder dat ik de exact bedoeling er van tegen mijn vriendin zeg. Wil haar geen druk geven zeg maar.
love and be loved

30-plus
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 09 juli 2007, 23:27

Berichtdoor 30-plus » di 10 juli 2007, 0:04

Beste Shespotters,

Sinds kort lukt het mijn vrouw ook en ik vind het echt heel erg opwindend. Het is wel zoveel dat het in bed of op de bank bijvoorbeeld voor wat praktische problemen zorgt. Wat een natte boel wordt dat soms!

We hebben het daarom laatst een keer in de badkamer gedaan en dat was wel een succes, daar maakt het immers niet uit dat alles nat wordt. Wat een enorme hoeveelheid vocht komt daarbij vrij zeg (of lijkt dat maar zo?).
Tijdens de 'daad' voel ik het vocht regelmatig over mij schoot golven en als ik op tijd terugtrek zie je zelfs een flinke straal.

Kortom: ik vind het heel erg opwindend maar het hoeft niet altijd te gebeuren.
Hier had mijn onderschrift kunnen staan

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » di 10 juli 2007, 15:38

@30-plus,

Het kan inderdaad een flinke hoeveelheid vocht zijn.
Ook bij mij komt er soms geen eind aan.
Ookal heb ik het idee; ik ben nu 'leeg' dan nog blijft het komen (letterlijk en figuurlijk). Het is ontzettend heftig.

Kiana

RV78
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 13:20
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor RV78 » di 25 september 2007, 14:04

ik weet dat dit topic al een tijdje "slapende" is, maar ik wou hier toch ook even reageren.

Ik kan zelf ook heel nat klaarkomen, al is het dan ook eerder met golven en niet zozeer een straal :-)

Maar het is me nog nooit gelukt om al spuitend klaar te komen tijdens een vrijpartij. Het lukt me enkel tijdens het masturberen (zo heb ik het ook ontdekt). Misschien omdat ik dan enkel daarop geconcentreerd ben. Het lukt met clitoris-stimulatie of clitoris EN G-spot stimulatie. Wel is het heviger als ik m'n G-spot ook stimuleer met een vibrator bv. (ik heb er een hele goeie die net daarvoor gemaakt is ;-))

Oh ja, ik moet, net op het moment dat ik klaarkom, de vibrator eruit halen, maar ik blijf wel m'n clitoris stimuleren. Anders lukt het niet :-) Alsof een vibrator of penis de boel blokkeert :-D

Gewoon proberen...het is voor iedereen waarschijnlijk anders.

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » di 25 september 2007, 18:07

Is mij nou nooit gelukt om supernat klaar te komen. Wordt wel supernat na het klaarkomen maar spuiten heb ik nog nooit gedaan

roosje1962
Berichten: 23
Lid geworden op: za 06 mei 2006, 17:50
Locatie: gelderland

klaarkomen

Berichtdoor roosje1962 » di 30 oktober 2007, 0:53

ik heb ook een minnaar die mij vreselijk lekker kan laten klaarkomen...zowel door supersnel te vingeren, mijn g-spot te stimuleren als door mijn klitje te bewerken....het wordt inderdaad supernat allemaal....en hoe langer de sex duurt hoe geiler ik wordt...bij mijn man krijg ik dit dus gewoon niet voor elkaar..en blijf ik zo droog als een woestijn...mochten we het ooit een keer doen.....
mijn minnaar is gewoonweg heerlijk verslavend....

multi
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 26 november 2007, 22:48

Berichtdoor multi » di 27 november 2007, 17:09

Het ejaculeren van mijn vrouw is bij ons iets wat na een relatie van 23 jaar nog nooit is voorgekomen TOT wij in contact kwamen met een ander stel die opzetstukjes voor een electrische tandenborstel gebruikten. Deze zijn te koop bij Etos. Het zijn een soort tongetjes die op de plaats van het borsteltje komen.
Toen mijn vrouw deze voor de eerste keer gebruikte had ze het idee urine te verliezen maar de 2e en de 3e keer (en daarna :lol:) spoot het er letterlijk uit,
iets wat haar met vingeren, beffen, vibrator of penetratie nooit is gelukt.
Dus voor diegenen die het eens willen meemaken en alles al geprobeerd hebben is dit mischien een tip :wink: . 3 stuks voor 10 euro EN ze kunnen in de vaatwasser :P

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » di 27 november 2007, 20:01

Kun je die dingen gewoon bij de etos kopen :shock:


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten