One-night-stand ervaringen?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

One-night-stands....

...van m'n leven niet!
7
8%
...slechte ervaring mee.
14
17%
...goede ervaring mee.
47
56%
....op mijn verlanglijstje.
16
19%
 
Totaal aantal stemmen: 84

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » do 08 februari 2007, 19:34

Goede ervaringen mee maar ook hele vervelende.
Luister naar je hart bij een one night stand ook al klinkt dat onlogisch maar beter een weeig gevoel dan een goedkoop gevoel oid.
Luister niet naar lust en ook niet naar drank en de combi is helemaal funest.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » do 08 februari 2007, 23:09

Goede ervaringen mee maar ook hele vervelende.
Luister naar je hart bij een one night stand ook al klinkt dat onlogisch maar beter een weeig gevoel dan een goedkoop gevoel oid.
Luister niet naar lust en ook niet naar drank en de combi is helemaal funest.
Waarom zou je niet naar lust luisteren?

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8416
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » vr 09 februari 2007, 8:46

als je niet naar lust luistert dan is je leven kei saai

gewoon luisteren naar die boost die los komt als lust om de hoek komt kijken




gewoon doen

i love it
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Inge30
Berichten: 47
Lid geworden op: do 27 april 2006, 12:32

Berichtdoor Inge30 » vr 09 februari 2007, 10:44

Vind het helemaal goed een one nightstand! En ik luister juist wel naar de lust! Daarom heb je toch ook sex; omdat je lustgevoelens hebt voor iemand?
Geweldige uitvinding: gewoon goeie geile sex zonder verplichtingen! (Eerlijk is eerlijk; ik heb er ook nog nooit een slechte ervaring mee gehad. Geluk is met de domme, zullen we maar zeggen!) :lol:

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » za 10 februari 2007, 19:58

De goede sex bij lust vind ik vies tegen vallen. Als de heren ook alleen voor de lust gaan kan je er zelf wel eens bekaaid van af komen. Na 3 katers op dat gebied voelde me ik flink k.. en luister ik naar mijn hart als de lust hoog is. Er moet wel meer zijn dan geiligheid dat bedoel ik met niet alleen naar lust luisteren. Chemie !
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » ma 12 februari 2007, 10:12

Ik heb ook verschillende one-nighters gehad :lol:
En moet zeggen dat ze over het algemeen wel allemaal zijn bevallen :oops:
Het is zeker 3 keer voor gekomen dat ik gewoon niet kon, omdat er gewoon geen verdere klik was (was dus een blind one night stand)
Ik kan niet alleen van geiligheid een one nighter hebben, er moet wel een klik zijn dus. Dusss mocht het weer eens een keertje voorkomen dan eerst maar ffies cammen :? :lol:
Smile!!..It increases your face value..

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » vr 16 februari 2007, 0:06

En toch?
Als het aangenaam was, wil je dat toch nog een keer?

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 16 februari 2007, 11:34

Ja :D En als dat gebeurt, was het achteraf gezien geen one night stand :lol:

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » vr 16 februari 2007, 22:25

Die 3 keer was dus met 3 verschillende mannen ......
Smile!!..It increases your face value..

dushi1208
Berichten: 25
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 18:27
Locatie: puttershoek

Berichtdoor dushi1208 » za 24 februari 2007, 17:59

meedere malen een 1 nighter gehad.

is een ideale uitkomst als je geen vaste relatie heb.
je moet wel goed opletten dat het het achteraf niet gaat analyseren daar wordt je niet vrolijk van.

was wel met iemand die ik al een paar dagen kende .

x dushi
kan er geen genoeg van krijgen :D

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 24 februari 2007, 19:27

De goede sex bij lust vind ik vies tegen vallen. Als de heren ook alleen voor de lust gaan kan je er zelf wel eens bekaaid van af komen. Na 3 katers op dat gebied voelde me ik flink k.. en luister ik naar mijn hart als de lust hoog is. Er moet wel meer zijn dan geiligheid dat bedoel ik met niet alleen naar lust luisteren. Chemie !
Ik heb one-night-stands gehad, maar weet tegelijk niet of je ze zo kunt noemen, omdat de mensen in kwestie geen volslagen onbekenden waren. Maar het ging wel om lust.

Waarom ik niet 'zomaar' met een man kan gaan, is omdat lust bij mij wordt opgewekt door chemie :wink: . Dat kan dus een lustopwekkende chemie zijn ipv een van liefde. Beide worden opgewekt tussen mijn oren.
Dan is er meer dan een plaatje nodig; de inhoud is zoveel meer van belang. Ja ook voor alleen sex.

Zover het kan, wil ik gewoon wel duidelijk hebben voor beiden waar het wel of juist niet om gaat. Voordat er ook maar iets gebeurt. De ander moet te vertrouwen zijn, en er moet wederzijds respect zijn.

Zo komt iedereen aan zijn trekken, en is het gewoon iets leuks wat je samen deelt. Dat is ideaal, en zo heb ik het wel vaker meegemaakt (vroegah). :)

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » za 24 februari 2007, 21:23

De goede sex bij lust vind ik vies tegen vallen. Als de heren ook alleen voor de lust gaan kan je er zelf wel eens bekaaid van af komen. Na 3 katers op dat gebied voelde me ik flink k.. en luister ik naar mijn hart als de lust hoog is. Er moet wel meer zijn dan geiligheid dat bedoel ik met niet alleen naar lust luisteren. Chemie !
Ik heb one-night-stands gehad, maar weet tegelijk niet of je ze zo kunt noemen, omdat de mensen in kwestie geen volslagen onbekenden waren. Maar het ging wel om lust.

Waarom ik niet 'zomaar' met een man kan gaan, is omdat lust bij mij wordt opgewekt door chemie :wink: . Dat kan dus een lustopwekkende chemie zijn ipv een van liefde. Beide worden opgewekt tussen mijn oren.
Dan is er meer dan een plaatje nodig; de inhoud is zoveel meer van belang. Ja ook voor alleen sex.

Zover het kan, wil ik gewoon wel duidelijk hebben voor beiden waar het wel of juist niet om gaat. Voordat er ook maar iets gebeurt. De ander moet te vertrouwen zijn, en er moet wederzijds respect zijn.

Zo komt iedereen aan zijn trekken, en is het gewoon iets leuks wat je samen deelt. Dat is ideaal, en zo heb ik het wel vaker meegemaakt (vroegah). :)
ja , moet eerlijk zijn .Om met iemand in bed te duiken waar er totaal geen chemie aanwezig is £... neeje niet echt voor mij .Ik zou mij totaal niet kunnen uitleven .
Meet de grootte van je succes aan wat je ervoor op hebt moeten geven

Brood
Berichten: 404
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: Flevoland, Nederland
Contacteer:

Leuke poll

Berichtdoor Brood » zo 25 februari 2007, 14:32

Hoi Allison,

Mijn ervaringen met one night stands zijn positief, maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan hen. Ik heb er geen katers aan overgehouden, wel een groot aantal bijzondere fantasiën en herinneringen, waar ik met plezier aan terugdenk.

Het is voor mij niet alleen lust, meer ontdekkingstocht en verslaving aan vrouwelijk uiterlijk en innerlijk schoon. Ik ga niet altijd all the way. Soms ben ik zelf geremd, soms is zij het. Ik moet iemand een beetje kennen, dat kan in een paar uur, vaak duurt het dagen en soms jaren.

One night kan ook twee of meer nachten worden, daar sta ik niet bij stil. Wat je allebei wilt is voor mij goed.

Als je een one night stand wilt, spreek dat dan vantevoren duidelijk met jezelf af. Reken erop dat er altijd een verlangen lan blijven bestaan naar die ene keer, maar denk ook aan dat alles wat je nog eens wilt vaak een kwestie is van open staan en niet te sterk op zoek gaan. Een plotselinge verliefdheid is nooit uitgesloten, maar komt niet altijd uit in je leven. Ook als het bijzonder goed was, wordt het soms nooit meer herhaald. It takes two to tango.

Als je nooit gedoe wilt, begin er dan niet aan. Als je niet bestand bent tegen jaloezie, nooit doen. Maar als je houdt van avontuur en vindt dat een leven maar één keer geleefd wordt, doe jezelf dan niets tekort.

Broodje, leeft alsof het voor de laatste keer is.
Brood, worst case scenario;-)

aja
Berichten: 55
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 22:30

Berichtdoor aja » vr 09 maart 2007, 14:36

ik heb net weer n heerlijke ervaring gehad en allebei willen we vaker sex met elkaar. dus geen one night stand deze keer. :)
live is to short to live slow

philos
Berichten: 401
Lid geworden op: wo 21 februari 2007, 16:07
Locatie: amsterdam, creatieveling

Berichtdoor philos » vr 09 maart 2007, 16:32

heb wel eens een one day stand gehad (was namelijk overdag) uit pure lust. was overigens wel eentje met een klik hoor. we hadden al wel eens gechat en gebeld en toen de druk zo hoog werd hebben we afgesproken... was gewoonweg heerlijk! pure lust! heerlijke ontlading!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 65 gasten