One-night-stand ervaringen?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

One-night-stands....

...van m'n leven niet!
7
8%
...slechte ervaring mee.
14
17%
...goede ervaring mee.
47
56%
....op mijn verlanglijstje.
16
19%
 
Totaal aantal stemmen: 84

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Re: one night stands

Berichtdoor jura » di 20 maart 2007, 21:45

lekker aan de bar , lekker iets uitzoeken en een heerlijke nacht vor ons beiden.
Ja, met een paar dubbele whiskeys op denk ik ook altijd dat ik met z'n beiden ben.. 8);)

Brood
Berichten: 404
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: Flevoland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Brood » di 20 maart 2007, 23:05

Hé La Jura,

Volgens mij ben je met een dubbele Whisky al snel met zijn drieën hoor;-)

Broodje, telt alles dubbel, zelfs een one night stand
Brood, worst case scenario;-)

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Re: one night stands

Berichtdoor Aaarghje » wo 21 maart 2007, 11:51

voor zaken veel in het buitenland en wat doeje in de avonduren als alle zaken geregeld zijn. lekker aan de bar , lekker iets uitzoeken en een heerlijke nacht vor ons beiden. wil je meer weten, laat het mij weten, maar intussen geniet ervan

soft
"Lekker iets uitzoeken..."

Je hebt het over een vrouw, neem ik aan? :roll:

Niet echt de meest elegante binnenkomer ooit. Een beetje meer nuance zou je goed staan, Soft.

Aaargh, kan niet veel met dit soort 'bijdragen'.

AnneBelle
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 18 februari 2005, 10:28
Locatie: Aan zee

Berichtdoor AnneBelle » wo 21 maart 2007, 13:56

Laat zich lekker niet uitzoeken... :roll:

Vind ik hetzelfde niveau als mannen die op de chat je fluister inkomen met : "hoi date? " Zo lekker selectief en origineel !
Afbeelding Liefhebben is meer lief dan hebben.

Louvre
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 16 maart 2007, 20:06
Locatie: België

Berichtdoor Louvre » wo 21 maart 2007, 20:33

Hola dames, er zijn blijkbaar wel andere dames die het niet erg vinden om "uitgezocht" te worden dus waarom het niet doen, als man?

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » wo 21 maart 2007, 20:45

Als soft het nodig heeft het gevoel te hebben dat hij 'uit te kiezen' heeft, voor mij geen probleem. Is waarschijnlijk bevorderlijk voor het ego :wink:



Katarine, 'klikt' liever dan kiest 8)

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » wo 21 maart 2007, 21:47

ach, mss bedoelde hij 't in de zin van "onderzoeken"? :?

Erof, die sommige vrouwen in sommige harnassen wel leuk vindt, maar ze niet graag tegen "ons" in het harnas gejaagd ziet (worden) :roll:
Niets is blijvend, alleen de verandering

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Re: one night stands

Berichtdoor Dolce Vita » wo 21 maart 2007, 22:27

voor zaken veel in het buitenland en wat doeje in de avonduren als alle zaken geregeld zijn. lekker aan de bar , lekker iets uitzoeken en een heerlijke nacht vor ons beiden. wil je meer weten, laat het mij weten, maar intussen geniet ervan

soft
Soft zit kennelijk veel in bars achter de prostituees aan: die kun je inderdaad uitzoeken. Zolang je maar betaalt. :D :D
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » do 22 maart 2007, 11:24

Bij mij was dat met twee mannen,gewoon uit lust naar sex.

Het was gewoon super om mij zalig te laten verwennen door die twee en zeker als de ene na de andere mijn kutje neukte, hmmmmmmmmm.

Groetjes

Suzy

Cindy32
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 02 juni 2014, 2:15

Re: One-night-stand ervaringen?

Berichtdoor Cindy32 » ma 02 juni 2014, 2:37

Ik heb goede en slechte ervaringen met one night stands, toch blijf ik het doen.
Eigenlijk weet ik ook niet precies meer hoe veel het er waren, daar kwam ik gisteren achter.
Ik hoor andere vrouwen vaak praten over de leegte die achter blijft, bij mij is het zo dat ik dit doe vanwege een aantal redenen, een ervan is juist de leegte en eenzaamheid die ik soms voel.
Een andere reden is de spanning en ook de behoefte die ik voel aan sex.
Wat je wel meemaakt zijn de negatieve ervaringen zoals mannen die terugkrabbelen of mannen die je leuk gaat vinden maar die toch heel duidelijk zijn dat het puur om die ene keer gaat. Maar ook andersom.
Voor mensen die een one night stand willen maar er nog niet toe gekomen zijn kan ik alleen zeggen calculeer alles
in.
Het is geen liefde en geen vriendschap en ook geen relatie. Bepaalde gevoelens zijn er gewoon niet zoals tederheid en genegenheid.

Cindy32
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 02 juni 2014, 2:15

Re: One-night-stand ervaringen?

Berichtdoor Cindy32 » ma 02 juni 2014, 3:05

Wat ik aan bovenstaande nog wil toevoegen is dat er ook geweldige ervaringen zijn. Maar voor mensen die er nog niet toe gekomen zijn wil ik het niet afschilderen als alleen perfectie, want dat is het niet.
Meestal ontmoet ik de mannen waarmee ik one night stands heb op internet dat geeft me de kans om ze eerst uit veiligheidsoverwegingen te googlen.
ik ga nooit met bekenden een one night stand aan, dat kan je een naam opleveren die je niet wil. En ik geef zelden tot nooit mijn echte naam.
Doe ook voorzichtig wanneer je met meerdere mannen tegelijk afspreekt, trio's en quartet zijn heerlijk maar bedenk altijd dat het vreemde zijn, je kent ze niet.
Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.
Xxx Cindy32 (was mijn naam vergeten te zetten bij bovenstaande)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Morna, Semrush [Bot] en 61 gasten