Meerdere mannen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

diony
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 05 januari 2007, 22:09
Locatie: Rotterdam

Meerdere mannen

Berichtdoor diony » vr 05 januari 2007, 22:24

Hallo,
Ik ben nieuw hier en ik zit eigenlijk me een vraag.
Sinds enige tijd fantaseer ik van een triootje met mijn vrouw. Niet een triootje me twee vrouwen maar met een andere man erbij. Ik ben totaal niet bi maar het idee dal ik met andere man mijn vrouw kan verwenen lijkt mij het einde.
Zijn er andere mannen die er ook zo over denken/fantaseren? of ben ik een vreemde vogel.
Met vrienden e.d durf ik niet over te praten maar wat vinden jullie ervan?
Mijn vrouw staat er niet negatief tegenover.
Laatst gewijzigd door diony op vr 19 januari 2007, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Echte vrienden zijn als sterren: je ziet ze niet altijd, maar je weet dat ze er zijn!

Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Kinky » vr 05 januari 2007, 22:56

Ik denk dat er wel meer mannen zijn die zoiets spannend vinden (zonder bi te zijn).
Een vreemde vogel? Ach, wat de een vreemd vind, vind de ander weer normaal en andersom.
Als jij en je vrouw er beiden open voor staan, waarom wil je dan weten wat anderen ervan vinden? Ik denk dat dat gewoon heel persoonlijk is, sommigen zullen het geil vinden en anderen weerzinwekkend. Mij lijkt het wel spannend. :wink:

Als jullie die fantasie ooit tot werkelijkheid maken: veel succes!
:love: Liefde verandert winter in zomer

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Candaulisme

Berichtdoor Thomas_K » za 06 januari 2007, 1:40

Zijn er andere mannen die er ook zo over denken/fantaseren? of ben ik een vreemde vogel.
Geen betere wijsheid dan boekenwijsheid.

Candaules was koning van Lydië van 735 tot 718 voor Christus. Volgens de verhalen was Candaules erg onder de indruk van de schoonheid van zijn vrouw. Zozeer zelfs dat hij anderen dit wilde laten bevestigen. Maar ja, als je koning bent, dan bevestigt iedereen wat je zegt. Dus hij wilde dat men het met eigen ogen zou kunnen zien. Zo gezegd, zo gedaan. Er is een versie waarin hij de koningin opdroeg om naakt voor zijn troepen te verschijnen, zodat de mannen zouden kunnen meegenieten van haar schoonheid. Zij weigerde dit waarop hij haar doodde.

In de door Herodotes verhaalde versie was hij evenzeer vastbesloten om anderen van haar schoonheid te laten meegenieten. Ditmaal koos hij ervoor om zijn lijfwacht Gyges in de nachtverblijven heimelijk te laten meegenieten van de schoonheid van zijn vrouw. Gyges weigerde natuurlijk, maar een koning kun je niets weigeren. Aldus aanschouwde Gyges de koningin in al haar naaktheid om vervolgens, conform instructie de deur uit te sluipen nadat zij haar rug naar hem gekeerd had.

Wat hij niet wist was dat de koningin hem gezien had. Ook had ze doorzien dat het haar man was die dit plan had opgezet. Later riep ze Gyges bij zich en stelde hem voor de keus om zelf gedood te worden of om Candaules te doden en zelf koning te worden, want slechts de koning mag de koningin naakt aanschouwen. Gyges koos na enige twijfel voor de laatste optie en werd zelf koning van Lydië.

Zo'n twintig eeuwen later, in 1886, introduceerde Richard von Krafft-Ebbingin de term candaulisme in zijn boek: Psychopathia sexualis. Eine klinisch-forensische Studie (Stuttgart: Enke 1886). Candaulisme is een parafilie, waarbij de man seksuele opwinding ontleent aan het aan anderen tonen van (afbeeldingen van) zijn vrouw of aan het feit dat zij seks heeft met andere mannen.

We zijn inmiddels alweer ruim een eeuw verder en gegeven het enthousiaste parenclubbezoek van velen (zie elders op deze site) gaat het hier inmiddels om een door velen geliefde activiteit. Ja inderdaad, vele mannen vinden het opwindend om hun vrouw begeerd te zien worden door anderen en dat is dus in ieder geval al sinds de oudheid het geval.

Dus nu nog even terug naar je vraag. Nee, je bent niet echt een vreemde
vogel. Het zal geen mainstream zijn, maar je bent echt niet alleen. En ja, er zijn echt andere mannen die hierover denken en fantaseren, maar ook mannen die het in de praktijk brengen. :shock:

Maar mocht je het in de praktijk willen brengen, zeg dan niet dat je niet gewaarschuwd bent. Het gaat hier al eeuwen om spelen met vuur..... :twisted:

diony
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 05 januari 2007, 22:09
Locatie: Rotterdam

Meerdere Mannen

Berichtdoor diony » za 06 januari 2007, 17:10

Thomas_K,
Dank je wel voor je mooie worden. En ja dat het spelen met vuur is, is juist mss wel de kick.
Groetjes
Echte vrienden zijn als sterren: je ziet ze niet altijd, maar je weet dat ze er zijn!

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » ma 08 januari 2007, 0:44

Mijn man vindt het ook erg opwindend om een trio te doen met een extra man erbij.
We hebben het nu een aantal maal gedaan en dat is ons beide goed bevallen.
Hij vindt het erg opwindend om te zien hoe ik met een andere man bezig ben, dus geniet hij er zelf ook dubbel van zonder met de man in kwestie wat te doen.
Je staat er dus zeker niet alleen in en als je vrouw het ook wilt zou ik er zeker voor gaan als ik jullie was!
Hopelijk genieten jullie er dan net zo van als wij :wink:

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8421
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 08 januari 2007, 9:22

ik denk dat er niet alleen mannen zijn die daarover fantaseren



het is altijd mijn fantasie geweest om sex te hebben met 2 mannen,maar die 2 mannen moeten ook sex met elkaar hebben



:wink:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » ma 08 januari 2007, 10:10

nou hier mag het best ook(die fantasie zit er ook wel in , en in de psychologische verklaring .Deze kan ik best volgen !) .. enkel geen kontakt tss de mannen ! Echt niets voor mij !

bolletje
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 31 juli 2006, 10:10
Locatie: Nijmegen

Berichtdoor bolletje » ma 08 januari 2007, 11:39

Het lijkt mij oog heel geil om mijn lief te verwennen met nog een man erbij.
Ook wij hebben het hierover gehad, maar waar ik bang voor ben is de evt. jaloezie de morgen erop, of de vraag "wordt zij niet verliefd op hem", of "is hij niet beter in bed". enz.
En dan, hoe kom je aan een man die dat wil.
Dus.... wij zijn er nog niet uit, maar je vraag.... er zijn dus meer mannen die dat geil vinden.
quit dreaming, this is real life baby

Desiree1978
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 27 december 2006, 16:09
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Desiree1978 » di 09 januari 2007, 13:38

Mijn vriendje is er recent ook over begonnen dat hij het leuk zou vinden om te zien hoe een andere man mij neemt. Ik sta er op zich niet heel negatief tegenover maar ik heb ook weer geen idee hoe je dit zou moeten aanpakken.... waar vind je zo'n man.... want volgens mij hebben mannen liever een trio met een extra vrouw......

ontdekkend
Berichten: 7
Lid geworden op: di 09 januari 2007, 10:29
Locatie: Eindhoven

Berichtdoor ontdekkend » di 09 januari 2007, 13:55

Vreemd om te fantasteren over een trio met een man erbij? Welnee. Ik denk dat er heel veel vrouwen zijn die dat wel eens doen. Net zo goed als mannen trouwens :wink:

Uit ervaring kan ik je maar een ding aanraden: fantaseer er niet alleen over, maar praat er ook over. Vindt hij het erg als hij je moet delen? Wat wil je doen? En wat niet? Met wie, een vreemde of juist een bekende? Waar, thuis, hotel of bijvoorbeeld een parenclub?. Hoe ziet je ideale afspraak eruit? Eerst uitgebreid dineren of meteen tussen de lakens? Dat soort dingen. Dat klinkt allemaal misschien vrij zakelijk en om erover te beginnen is best lastig. Maar het voorkomt teleurstellingen. Want het kan zo lekker zijn...!
Eerlijk zullen we alles delen... ook onze gedachten!

bolletje
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 31 juli 2006, 10:10
Locatie: Nijmegen

Berichtdoor bolletje » di 09 januari 2007, 13:58

Nee hoor Desiree,
zoals je ziet zijn er ook juist mannen die een trio met 2 mannen leuker vinden.
Ik vind het juist leuk om een vrouw te zien genieten van 2 mannen (zonder dat die andere man mij aanraakt natuurlijk).
quit dreaming, this is real life baby

Desiree1978
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 27 december 2006, 16:09
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Desiree1978 » di 09 januari 2007, 14:48

Het klopt dat die mannen er zijn, maar ze zijn wel in de minderheid denk ik. En ik wil natuurlijk wel een beetje keuze hebben! :lol:

Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Kinky » di 09 januari 2007, 15:15

Vrouwen die een trio willen met een stel, zijn net zo goed in de meerderheid.
99% van de vrouwen die een VVM wil, wil dat met haar eigen vriend. :roll:
:love: Liefde verandert winter in zomer

Desiree1978
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 27 december 2006, 16:09
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Desiree1978 » di 09 januari 2007, 17:56

@ kinky

Dat laatste lijkt me dan vrij logisch..... "liefje ik wil een trio met een andere vrouw er bij.... en weet je wat ik neem ook wel een andere vent!" :D

Jacq
Berichten: 7
Lid geworden op: di 09 januari 2007, 18:54

Natuurlijk bestaan die mmv mannen wel

Berichtdoor Jacq » di 09 januari 2007, 19:04

..verw..
Laatst gewijzigd door Jacq op za 17 februari 2007, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast