Sex na de bevalling

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

25cm
Berichten: 17
Lid geworden op: di 19 september 2006, 20:51

Sex na de bevalling

Berichtdoor 25cm » di 19 september 2006, 20:55

Hoi, mijn vriendin is 12 weken geleden bevallen en nu wil ik eigenlijk wel sex met mijn vriendin. Echter de 9 maanden van de zwangerschap mocht ik haar niet penetreren en tot nu toe is het daar nog steeds niet van gekomen. Ik vraag haar ook regelmatig of ze mij met de hand wil helpen maar dat wil ze niet. Ook oraal gaat er niet in! Ik ben een gezonde man met een goed werkende penis en ik ben trots op mijn penis maar tot nu toe kan ik mezelf alleen met de hand helpen. Welke vrouw kan mij een tip geven ? We hadden voor de zwangerschap een normaal sexleven maar nu lijkt het wel over! Ze zegt tot nu toe dat ze er nog niet aan wil denken. Zou het aan mij liggen? voor de zwangerschap vondt ze het heerlijk om hard door mij te worden gepenetreerd. Ze hielp me regelmatig met de hand en ik hielp haar daar ook mee. Ik befde haar dat het een lieve lust was en daar genoot ze altijd intens van. Bij hoge uitzondering kreeg ik wel eens een klein pijpbeurtje van 15 minuten. Graag jullie tips.....

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » di 19 september 2006, 21:34

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie kindje! En welkom hier op het forum!

Er zit niks anders op dan te wachten tot je vrouw ontzwangerd is...Een zwangerschap en bevalling gaat je niet in de kouwe kleren zitten! Het is helemaal niet zo vreemd dat je vrouw niet echt into sex is...
Iedere vrouw is anders...sommigen willen zelfs 3 dagen na de bevalling weer sex hebben. Ik moest er echt de eerste maanden niet aan denken.
Je hele lijf staat in het teken van een kind. Ik weet niet of je vrouw borstvoeding geeft? Ik weet bij mij nog dat ik het ook verwarrend vond....die borsten waren van mijn kind! En daar moest hij, met zijn grote mond en grove handen van af blijven! :wink:
Je vrouw moet haar lichaam eerst weer als "van haarzelf" beschouwen; zichzelf weer ervaren als vrouw en niet alleen als moeder. Je helpt haar denk ik alleen maar door geduldig en begripvol te zijn. Trots zijn op je penis helpt daar alvast niet bij.....

Sterkte en succes!
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » di 19 september 2006, 22:14

25cm? Wat is dat nu voor een nick?!

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » di 19 september 2006, 22:38

Mischien bluft hij wel.. Ik ben ook allang geen 19 meer :wink:

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

Wwelkom 25cm

Berichtdoor mykittens » di 19 september 2006, 23:01

Leuk man! Vader! is het fijn om vader te zijn? Ben je trots? Heeft je vrouw een goede bevalling gehad? Was het zwaar? Ben jij trots op haar? Steun je haar? Mooi he, een vrouw die moeder is geworden! Weet je, 25 cm, een vrouw wordt tegenwoordig maar één of 2 keer in haar leven moeder, gemiddeld. Heb jij énig idee wat het met haar doet?
Moet jij echt na 12 kleine weekjes al als een klein kind met je pikkie lopen zeulen? Tja, één aspect aan het vader worden is een zekere jalousie, dus dat gedrag als klein kind is daarmee wel een beetje te verklaren misschien?

Kortom: aan tips voor je pikkie heb ik niet zo veel. Ik zou je willen tippen je vrouw te steunen.

Groet!
MK

b68
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 14:44
Locatie: De wereld/beetje aanrommelen

Re: Sex na de bevalling

Berichtdoor b68 » di 19 september 2006, 23:11

ik ben trots op mijn penis
Ik voel een poll aankomen...

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Re: Sex na de bevalling

Berichtdoor baby_19 » wo 20 september 2006, 0:02

ik ben trots op mijn penis
Ik voel een poll aankomen...

hahahahahaa!

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » wo 20 september 2006, 9:27

Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van de poll : Zou deze meneer ook zulke vijandige posts hebben gehad met een andere nickname?

-Ja
-Nee
-Ik weet het niet

Maar misschien geloof ik altijd wel in de goede van een mens en loop ik nog niet zo lang mee op dit forum om fakers er uit te screenen... :wink: Ik bedoel...het feit dat deze meneer zich erg slecht in de situatie van een nét-moeder kan verplaatsen en het belangrijker vind dat ie zelf aan z'n trekken (hahaaha leuke woordspeling) komt maakt nog niet dat ie zo afgebrand hoeft te worden....De man is nét LID ( Afbeelding oke oke ik hou zelf óók op..)

Maar mss wordt het tijd dat 25 cm zelf even reageert....
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

lila
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 06 juni 2004, 14:36
Locatie: zuiden

Berichtdoor lila » wo 20 september 2006, 9:42

gefeliciteerd met jullie kindje en verder sluit ik me geheel aan bij Mykittens.
live and enjoy

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 20 september 2006, 11:16

Bij een zwangerschap komen er heel wat hormonen vrij in een vrouwenlichaam. Dit kan verklaren waarom de zin weg was tijdens de zwangerschap (pas op, ik zeg "kan").

Een arts vertelde me ooit dat je even lang moet ontzwangeren als dat je zwanger bent..... Dus ook negen maanden. Dit kan verklaren waarom ze nu nog geen behoefte heeft aan sex. Samen met andere factoren uiteraard.

Wat ik je zou adviseren? Probeer begrip voor haar op te brengen. Voor de eerste keer moeder worden is niet niks. Het brengt lichamelijk én geestelijk heel wat veranderingen met zich mee. Volgens mij hebben veel vrouwen na een bevalling moeite om hun vagina terug als iets erotisch te zien....

Naar mijn gevoel focus je nogal veel op jezelf.....
Ik heb het gevoel dat je denkt "jeetje, ik ben flink geschapen, eigenlijk moet mijn vrouw maar wat blij zijn dat een dergelijke genotsstaaf tot haar beschikking staat". Zo werkt het echter niet....

Focus eens op haar... schuif jezelf even opzij....
Denk niet aan eigen genot, maar aan haar genot. Zonder daar onmiddellijk iets voor terug te willen.
Focus niet op de sex, maar zoek terug de intimiteit tussen jullie.
Masseer haar eens gewoon, wees attent, geef haar een voetbadje. Biedt aan eens op te staan voor jullie kindje, zodat zij eens kan doorslapen, enz enz.
Geef het gevoel dat je van haar houdt door al die "kleine" dingen.
Streel haar zachtjes voor het slapengaan. Maar dring niet aan op sex....

Geloof me, op termijn zal zo'n aanpak ook voor jou bevredigend zijn. Alleen moet je nu even dat geduld kunnen opbrengen....

Succes

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 20 september 2006, 11:37

Ik heb toch wel lichte moeite met de verschillende topics die 25cm heeft geopend. Hier wil ie meer sex, in een ander topic wil hij dat zijn penis groter is dan de "25 cm".
Ik snap het allemaal niet meer zo goed. Waarom wil ie een grotere pik, als zijn vrouw nog helemaal niet toe is aan sex?
Misschien dat je daar een antwoord op wilt geven, 25 cm?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

bolletje
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 31 juli 2006, 10:10
Locatie: Nijmegen

Berichtdoor bolletje » wo 20 september 2006, 11:53

ik heb ook mijn twijfels bij deze "25cm",
ik denk dat de moderator het even in de gaten moet houden.
quit dreaming, this is real life baby

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » wo 20 september 2006, 11:57

zelfde gedachte
Laatst gewijzigd door Mélixande13 op wo 20 september 2006, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 20 september 2006, 11:58

Ik weet het al! Hij WIL graag 25 cm ipv de 8 cm die hij nu heeft? :lol:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » wo 20 september 2006, 13:28

@ shaz : :lol: :lol:
@ spuit : fakers? kan ... kan niet ...
we'll see ... :roll:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten