Anaal

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Stranger
Berichten: 32
Lid geworden op: do 29 juni 2006, 19:28

Anaal

Berichtdoor Stranger » ma 18 september 2006, 13:22

mn vriend en ik zijn sinds kort op anale ontdekkingstocht.
ik had al een klein beetje ervaring.

het "probleem" bij mij is dat als er een vinger naar binnen gaat, ik het gevoel krijg dat ik een grote boodschap moet doen.
er zullen ongetwijfeld daar zenuwen o.i.d voor zitten.
blijft dit zo of wordt dat minder als er vaker een vinger naar binnen zal gaan?

mijn vriend heeft aardig wat ervaring op sexueel gebied, maar dit was toch nieuw voor hem en hij vond het lekker. heb alleen nog maar over zn sterretje gewreven. rustig opbouwen allemaal :)

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » ma 18 september 2006, 14:20

Wij zijn ook op ontdekkingstocht gegaan de laatste tijd. Was vroeger anaal niet echt bespreekbaar, de vele films waarin anaal voor komt hebben haar idee wat veranderd. Ze moet niets maar wil het echt zelf. Ik zeg alleen dat je zeker naar de wc geweest moet zijn, liefst daarna nog spoelen zodat je leeg en schoon bent. De eerste aanrakingen bij haar brachten deze reactie ook teweeg. Rustig doorgaan en vooral "ONTSPANNEN" Na een paar keer ken je de reactie van je lichaam en blijft dat gevoel weg (bij ons dan). Het is een proces wat je niet in een week moet willen voltooien, rustig aan en telkens wat meer tot je er zelf zegt klaar voor te zijn. Zij speelt ook met mij, wij hebben een strap-on gekocht en "voor wat hoort wat" ze mag mij hier ook mee nemen. Doe lekker rustig aan en geniet er vooral van. Nieuwe ontdekkingen bij elkaar doen houd het heel spannend en brengt je steeds dichter bij elkaar. Suc6.

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » ma 18 september 2006, 23:56

Anaal is iets wat je niet even doet. Zowel voor een vrouw als voor een man vergt het de nodige training. Ook wij hebben al enige tijd een strap on maar die is meer gekocht omdat ik dat graag wilde. We laten elkaar vooraf altijd wel merken dat we anaal willen en dan nemen we zo onze voorzorgmaatregelen: Douchen, klysma, veel glijmiddel en rubber handschoenen om de 'boel' een beetje voor te bewerken :wink:

Het vergt dus wel de nodige voorbewerking maar het is het meer dan waard.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Stranger
Berichten: 32
Lid geworden op: do 29 juni 2006, 19:28

Berichtdoor Stranger » di 19 september 2006, 16:58

ik had idd al begrepen dat het niet over 1 nacht ijs gaat.
en dat hoeft ook niet :wink:
gewoon zo lekker genieten en het rustig opbouwen.
ik dacht dat ik ontspannen was, maar blijkbaar niet goed genoeg omdat ik die drang kreeg. hopelijk veranderd dat nog in de loop van de tijd. :)

Heyboy
Berichten: 20
Lid geworden op: za 07 oktober 2006, 1:24
Locatie: Noord-Holland, Westfriesland

Berichtdoor Heyboy » za 07 oktober 2006, 3:10

Hoi Stranger,

Ik hoop dat je iets aan mijn ervaring zal hebben.

Als er iets bij je naar binnen gaat dan geeft dat eerst een gevoel van aandrang. Op zich is dat logisch omdat wanneer er van binnenuit iets tegen je anus aandrukt je (gelukkig) het gevoel krijgt dat je naar de wc moet. De prikkels die je nu bij het seksen krijgt geven je lichaam onnodig aan dat je naar de wc moet. Toch zijn het juist die zelfde prikkels die je uiteindelijk het genot zullen geven.

Als je bijvoorbeeld een vinger binnen in je hebt die je er snel uittrekt dan geeft dat het gevoel dat je per ongeluk wat ontlasting verloren hebt. Maar na wat oefening kan je dat gevoel toch makelijker aan de kant zetten. Wat je dan langzaamaan kan proberen is je kringspier wat meer intens te stimuleren waarbij je wel opnieuw dat gevoel krijgt, maar op het moment dat je dat gevoel, zonder dat je de neiging hebt om terug te trekken, kan accepteren, dan ga je dat gevoel juist als prettig ervaren.

Dat gevoel is dan zo intens dat je het gevoel hebt dat je geen controle meer hebt over je onderlichaam waardoor je hele lichaam in vuur en vlam komt te staan. Met als resultaat een super intens orgasme.

Ik ben ook erg nieuwsgierig of dit het zelfde gevoel is als bij een vrouw die een "wholebody orgasme" ondergaat. sorry voor de Engelse term maar ik weet niet wat de Nederlandse term is. Misschien kan iemand die hier ervaring mee heeft daar antwoord op geven.

Stranger
Berichten: 32
Lid geworden op: do 29 juni 2006, 19:28

Berichtdoor Stranger » za 07 oktober 2006, 10:22

hartelijk dank voor je uitleg!
het is eigenlijk een logische reactie van je lichaam.
we zullen het allemaal rustig aan doen ermee.

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » za 14 oktober 2006, 12:09

Anale sex gaat idd niet over 1 nacht ijs......
Ik ben eerst voornamelijk anaal gevingerd, ik kan me vrij goed ontspannen dus er kwam al snel een vinger bij om de boel een beetje op te rekken.
Ik heb de ervaring dat ik niet elke dag anale sex kan hebben.....
Dus hebben we het de week erop weer geprobeerd met een speeltje, en dat ging perfect. En hebben we het speeltje vervangen door mijn vriend (voormalig)
en ik moet zeggen dat ik al meer ga genieten van anale sex.

Maar heb geduld, bij mij is het vrij snel gegaan, en luister goed naar je partner.


Veel plezier...... :wink:
Smile!!..It increases your face value..

Mariko
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 08 oktober 2006, 23:16
Locatie: de randstad

Berichtdoor Mariko » za 14 oktober 2006, 14:00

Ik vind anale sex erg prettig, maar niet altijd. En altijd voorzichtig. Anders doet het pijn en dan is voor mij de lol eraf.

Ik ben het helemaal eens met wat er hier allemaal geschreven wordt.
Rustig aan doen en klein beginnen. En natuurlijk glijmiddel. Dat is ook belangrijk.

Zorg er ook voor dat je ontspannen bent. Anders ga je tegenwerken en dat zorgt ervoor dat het moeilijker gaat. En dat kan weer pijn veroorzaken.

Het is even een manier vinden wat werkt voor jullie, maar als je die manier eenmaal hebt gevonden is het (imho) erg prettig. :)

Succes.

M.

Geel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 29 juni 2006, 11:56

Berichtdoor Geel » di 17 oktober 2006, 21:07

hoi allemaal,
wij zijn ook op ondekkingstocht gegaan richting het kleine gaatje (zo noemen we het). We zijn begonnen met een vinger en hebben nu drie keer anale gemeenschap gehad. Ik penetreerde mijn vrouw. Nog niet andersom zij bij mijn kliene gaatje met bijvoorbeeld vinger. Komt misschien nog. lijkt me wel opwindend. Maar ik zit wel met een vraag, wat betreft higiene/ziektes. We doen het zonder bescherming (condoom). Ik heb op een website gelezen dat er overdracht van ziektes kan zijn (buiten aids), ik meen dat het hepetites is.

Wat is jullie gedachte hierbij, gebruiken jullie bescherming.

Wat is het volgende op (mijn ontdekkingstocht) ... rimmen.

dank,

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » di 17 oktober 2006, 21:29

8)

Hanzie
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 12 mei 2014, 11:19

Re: anaal

Berichtdoor Hanzie » ma 12 mei 2014, 12:00

Ik zo heel graag een keer een ervaring met anaal hebben.
Ben nu net 50 j en al heel lang getrouwd maar mijn vrouw wil hier niet aan .
Heeft er iemand tips of ideeën.
Gr. Hans

Xenia
moderator
Berichten: 351
Lid geworden op: vr 29 december 2006, 20:23
Contacteer:

Re: anaal

Berichtdoor Xenia » ma 12 mei 2014, 12:07

Hallo Hanzie, welkom op shespot.

Misschien kan je aangeven hoe je je vraag bedoelt?
Anale sex ondergaan of géven?
Groet Xenia; moderator shespotforum.

Hanzie
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 12 mei 2014, 11:19

Re: anaal

Berichtdoor Hanzie » di 13 mei 2014, 8:59

Hoi Xenia
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig en zou graag geven maar heb totaal geen ervaring maar het lijkt mij super opwindend. :lol:

EstherC
Berichten: 5122
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: anaal

Berichtdoor EstherC » di 13 mei 2014, 11:37

Ik vrees toch dat het zonder de medewerking van je vrouw lastig wordt.
Misschien kun je haar eens vragen waarom zij het niet wil?

Een vriendin van mij wilde er ook nooit aan, omdat zij dacht dat het vies was en dat het abnormaal was om het wel eens te willen proberen. Die gevoelens hielden haar erg tegen. Doordat haar nieuwe vriend dat wist te doorbreken genieten ze er nu regelmatig samen van.

Wil niet zeggen dat dit bij jouw vrouw een rol speelt, maar het lijkt me de moeite waard om uit te zoeken waarom ze het niet wil.
Dream it. Wish it. Do it!

Hanzie
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 12 mei 2014, 11:19

Re: anaal

Berichtdoor Hanzie » di 13 mei 2014, 13:17

Dank je Esther ,maar ik ben er al heel lang mee bezig maar dat gaat het niet worden helaas
Ze wil er gewoon niet aan denken laat staan proberen .
Heel jammer ik zou het zo graag eens willen proberen en ondervinden ..


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 41 gasten