Wordt mijn droom werkelijkheid?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » di 19 februari 2008, 13:54

December 2007
Via een gezamenlijke kennis zijn we op Hyves “vriendinnen” geworden. We hadden elkaar net op msn toegevoegd en er begint een gesprek tussen ons waar ik vreselijk om moet lachen. Al gauw gaat het gesprek over ons verlangen naar een vrouwenlichaam. Ze heeft enorm zin om weer met een vrouw te zoenen, te strelen… Ik heb er nog geen ervaring mee maar ja, daar heb ik ook zin in…. Van de een komt de ander en opeens zitten we daar elkaar gek te maken, heerlijk!
De volgende dag treffen we elkaar weer op msn en daar gaan we weer… we lopen elkaar lekker uit te dagen en voor ik het weet zitten we met elkaar af te spreken. Wanneer vraagt ze, morgen? antwoord ik.
Ze vertelt dat ze ’s avonds uit gaat en weet niet hoe ze zich morgenochtend gaat voelt. Ik voel me meteen onzeker en denk: het zal wel, ze zit gewoon te geinen…. Ik geef haar mijn mobiel nummer en zeg: kijk maar, ik hoor het wel morgen…. De volgende middag krijg ik een sms van haar: en, nog speciale plannen vandaag? Zo volgt een reeks sms’en tussen ons waarin we elkaar weer lopen uit te dagen. Ik voel me nog steeds onzeker en vraag me af of ze het echt meent? Wil ze me echt ontmoeten, wil ze echt met me zoenen? Ja, we zijn echt aan het afspreken…. de zelfde middag lukt niet meer, maar de volgende dag wel. We hebben een afspraak. Jee, dit is spannend, zoooo spannend. Ik ga morgen met een vrouw zoenen, met haar……
De rest van de middag voel ik me vrolijk, ik vind het leuk, eng, geil, spannend…. Alles gaat door mijn hoofd. Het gaat echt gebeuren, damn.
’ s Avonds op msn spreken we verder af. We gaat elkaar ontmoeten in Amsterdam op het centraal station. Wat gaan we doen? Waar gaan we heen? We gaan de wallen op, opzoek naar een nieuwe tarzan voor mij, ipv van de oude die kapot is. Geweldige plan in deze context.
’s Avonds ben ik gespannen, leuk gespannen. Ik vind het super eng. Mijn man merkt het, knuffelt me lief en probeert me gerust te stellen. We gebruiken ons fantasie in bed en verzinnen een heerlijke, geile scenario tijdens het vrijen.:)
’s Nachts word ik een paar keer wakker, ik ben zo vreselijk zenuwachtig. Wil ik dit wel? Wil ik mijn fantasie werkelijkheid laten worden (ook is het “ alleen maar” zoenen)? Durf ik het? Ik heb in 18 jaar niet met een ander gezoend en nog nooit met een vrouw….

En dan is het zover…. De volgende dag… ik voel de spanning onder in mijn buik…. Ik ben een beetje afwezig en loop te dagdromen… het is tijd om naar de trein te gaan. Ik voel me net of ik in een soort film zit, in een fantasie…. Op het station kom ik een bekende tegen, ik groet hem en loop de andere kant op. Ik ben veel te zenuwachtig om nu een praatje te gaan maken… Ik heb een boek bij me maar kan niet lezen…. ik kan niet helder denken, ik voel me net een puber. Doe normaal, zeg ik tegen mezelf en dan besef ik dat dit een heel raar situatie is… jeetje, waar ben ik in godsnaam mee bezig? Tegelijk zeg ik tegen mezelf dat ik juist niet te veel moet denken, gewoon genieten, lekker aan mijn gevoel toegeven, mijn ratio opzij leggen en toegeven aan de verleiding, de lust… deze keer is het geen droom… ik ga haar echt ontmoeten, over een uur is het zover. Mijn handen trillen, een warm gevoel vloeit door mijn lichaam, ik voel de spanning onder in mijn buik.
De trein stopt… ik sms haar dat ik er ben… ze is er bijna…. het is koud… het is zo verschrikkelijk koud. We zouden elkaar bij de meeting point ontmoeten maar die is buiten… ik ga naar binnen en zoek een plek waar ik op haar kan wachten. Ik sms dat ik bij de Free Record Shop ben…. Ik kijk naar de cd’s, maar vraag me niet welke cd’s het zijn…. Ik kan alleen maar aan haar denken….mijn hart klopt…. Ik durf niet te kijken…. En dan hoor ik heyyy. Ik kijk omhoog en daar staat ze! Ik ben zo gespannen…. We stellen ons nog niet eens voor en beginnen te lopen, richting de Wallen…… het is erg koud en we beslissen een plek te zoeken waar we een kopje koffie kunnen drinken. Het is zo gek en nog steeds erg spannend. Het is geen ongemakkelijk situatie, maar het voelt wel een beetje raar. Uiteindelijk vinden we een vaag cafeetje waar we gaan zitten. We kletsten wat en hoewel we elkaar nauwelijks kennen en weinig van elkaar weten, voelt het vertrouwd. Na een tijdje gaan we weer naar buiten. We zouden natuurlijk nog een tarzan gaan kopen! We lopen een paar winkeltjes in en uit en dit is best grappig, dildoshoppen met een vrouw die ik via msn ken en met wie ik die middag nog zou gaan zoenen…. Uiteindelijk vind ik 2 tarzans die me wat lijken en vraag daarover advies bij de verkoper. Samen met haar bekijk ik ze en voelen de verschillende functies. Dit is leuk en wat ondeugende gedachte gaan door mijn hoofd…. Ik kies 1 van de 2 tarzans en ook zij koopt een speeltje voor zichzelf.
Het is tijd… we moeten terug naar de trein. We lopen weer buiten en het is koud en ik mijn hoofd zweeft de gedachte: en zoenen? We zouden gaan zoenen…. Maar ik durf het niet en we lopen op straat…. misschien wil ze helemaal niet met me zoenen?... We drinken nog een warme chocomelk op het station en dan moeten we echt weg… en nu? Al die mensen om ons heen……. Voor het eerst voel ik me een beetje ongemakkelijk…. we kijken naar de tijd en weten dat we nu echt afscheid moeten nemen... ze komt dichter bij me… en geven elkaar drie zoenen op de wang… we gaan ieder naar de trein…..

Dan komt het besef dat, dat het was…. Ik zal vandaag niet met haar zoenen, maar het is goed zo… zo stel ik mijn eerste zoen met een vrouw niet… zomaar buiten op straat terwijl andere mensen er naar kijken… dat had ik van tevoren natuurlijk ook kunnen weten, maar voor het eerst vandaag lijkt mijn hersenen weer te werken, ik kan weer helder denken. Wat een stom idee… op zo’n koude dag een zoenafspraak te maken, waar eigenlijk niet echt een gelegenheid is om te zoenen. Maar nee, het was niet stom… het was lekker impulsief en geil.
Ik zit in de trein en voel onzeker… ik stuur haar een sms: en, hoe vond je je middagje Amsterdam? Zij antwoordt: het is even wennen maar wel leuk zo samen dildo shoppen, en jij? Ja zo voel ik eigenlijk ook. Ik vond het super leuk haar te ontmoeten, leuk met haar te zijn, maar ik ken haar eigenlijk niet... dat is wel even wennen.

s’ Avonds spreken we weer met elkaar op msn…… we lopen beide nog te stuiteren… ze dufde niet zegt ze tegen mij….. ik ook niet zeg ik…… wou je wel? vraag ik en zij antwoordt: ja………
Laatst gewijzigd door Ella35 op di 19 februari 2008, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » di 19 februari 2008, 13:56

Binnenkort ontmoet ik haar weer.... bij haar thuis.... de reis wordt steeds spannender.....
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

vlinder32
Berichten: 522
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 19:56
Locatie: gelderland en ben huismama

Berichtdoor vlinder32 » di 19 februari 2008, 14:04

wauw Ella

Wat een mooie ervaring, maar wel jammer aan de ene kant dat je wens om haar te zoenen niet door ging.

liefs Vlinder
vertrouw op je eigen instinct, die vertelt je heel vaak wat goed voor je is

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » di 19 februari 2008, 14:44

Nee Vlinder, ik vind het niet jammer.... het was niet de juiste moment, de juiste plek... en we besefte beide dat we elkaar helemaal niet kennen... het voelde daarom niet goed.
Inmiddels weten we meer over elkaar, we chatten vaker en het gevoel tegenover elkaar is anders, vertrouwder.
Volgende keer als we elkaar ontmoeten is het bij haar thuis, dit vind ik veel comfortabeler dan zomaar op straat... we zien wel... de afspraak is dat alles mag, niks moet. Als er wat gebeurt leuk! Zo niet, niks aan de hand, we chatten gewoon verder.
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

vlinder32
Berichten: 522
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 19:56
Locatie: gelderland en ben huismama

Berichtdoor vlinder32 » di 19 februari 2008, 16:33

wel mooi hoor, hoe jullie zo met elkaar omgaan.
Zo open en eerlijk naar elkaar toe

en idd op straat zoenen doe je niet zo makkelijk he, zelfs niet als je al heel lang samen bent
vertrouw op je eigen instinct, die vertelt je heel vaak wat goed voor je is

Celebrator
Berichten: 22
Lid geworden op: za 07 juli 2007, 12:01

Berichtdoor Celebrator » di 19 februari 2008, 21:01

Heb juist heel het topic gelezen en woooow, ik herken zeer veel dingen die ik zelf heb meegemaakt. De spanning, het verlangen,... Wij kenden elkaar al wel een tijdje via gezamelijke vriendinnen maar via MSN leerden we elkaar beter en beter kennen. Wij hebben ook eerst heel wat afgepraat voor we echt tot seks zijn over gegaan, ik vind dat toch wel heel belangrijk! Ik wens je in ieder geval heel veel genot en plezier toe want bij mij was het echt een onvergetelijke en verslavende ervaring maar pas op voor je gevoelens want het kan echt wel veel teweeg brengen...

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » di 11 maart 2008, 23:57

Het is tijd…. Ik stap in de auto onderweg naar haar… doe mijn best om op de weg te letten… ik ben vreselijk gespannen, leuk gespannen, stuiterend. Duizenden scènes spelen door mijn hoofd. Wil ik? Durf ik? Wil zij? Durft zij? Eindelijk ben ik er… ze doet de deur open, ik wil haar zoenen maar durf niet, mijn hart klopt.. ik ga naar binnen en we geven elkaar drie zoenen op de wang. Ik vind het spannend, maar tegelijk voel ik me redelijk ontspannen, lekker op mijn gemak. Ze geeft me een kopje Koffie en zet een dvd op. We zitten naast elkaar op de bank… ik wil dichterbij haar gaan zitten maar durf het niet… we kletsen, we lachen, kijken elkaar aan en ik denk…. zoen me.. ik hoop dat zij het doet want ik durf het niet…. De afstand tussen ons wordt kleiner, af en toe raken wel elkaar aan… ik heb het warm… zij ook, dat zie ik… de klok tikt, de tijd gaat voorbij en ik besef dat het straks weer te laat is en toch doe ik het niet… Muts, schreeuw ik tegen mezelf in mijn hoofd, ga haar nou zoenen…

We staan op en gaan onze jassen pakken, we moeten bijna weg. Het voelt als een droom, beetje wazig, ik besef even niet zo goed wat er gebeurt, ik ben verrast, ik voel… haar lippen tegen de mijne… warm, zacht… zoooo lekker. Mmm hoor ik mezelf en geniet van het gevoel, van de zachtheid van haar lippen. Een heerlijke warme rilling gaat door mijn lichaam heen….
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » wo 12 maart 2008, 0:22

Mooi Ella!

Wat moet het zenuwslopend zijn geweest om wel te willen zoenen maar niet die eerste stap te durven zetten. Zeker na die eerste keer afspreken toen het er uiteindelijk niet van kwam.

Top dat je nu eindelijk die langverwachte ervaring mee hebt mogen maken!
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » vr 01 augustus 2008, 10:28

Na een paar keer chatten op een andere site heb ik haar een half jaar geleden op mijn msn toegevoegd. Ze vond mij meteen leuk.. ik liep te roepen dat ze niet mijn type was...
Omdat we het op msn altijd zo leuk met elkaar hebben, leek het me leuk haar een keertje irl te ontmoeten, gewoon gezellig thee drinken met elkaar. We hebben elkaar afgelopen maandag ontmoet, het was super gezellig! We hebben de hele avond heerlijk gekletst en gelachen en damn... tegen al mijn verwachtingen liet ze me niet koud...
Op een gegeven moment zijn we gaan wandelen en ja hoor... zij heeft me gezoend en wauw... het was zooo geil en zo lekker. Dit was de eerste keer dat ik op zo'n manier met zo veel passie en lust met een vrouw zoen. We hebben elkaar hevig gezoend en gestreelde en het was zooo lekker!!!
We hadden niets concreet afgesproken maar het was duidelijk dat we elkaar, na onze vakanties weer gaan zien. De volgende dag hebben we elkaar weer op msn gesproken.. ze zou me het liefst nog voor de vakantie weer willen zien. Ze verlangde zo naar me, fieuwwww.....
De volgende ochtend kreeg ik een sms van haar waarin ze me weer laat weten hoe veel ze naar me verlangt en vraagt of ik zeker weet dat ze niet even kan langskomen hihi.. het brengt me in de war, ik probeer nuchter te blijven. Ik bel haar en zeg dat het misschien wel verstandig is ons hoofd koel te houden en tot na de vakantie te wachten... ze blijft me sms-en en gek makken.
En dan denk ik... waarom nuchter blijven? Daar gaat dit toch om, de passie, de lust... Ik kan mijn verlangen naar haar niet ontkennen, ze maakt me gek dit is het moment, het is nu, ik wil haar!!!!
Ik sms haar terug....we spreken voor dezelfde avond af, in een hotel..

Het was zoooooooo ontzettend spannend. Het voelde zo stout om in te checken in het hotel (en nog stouter om, om 3 uur 's nachts weer uit te checken haha), een fles wijn met zijn tweeën aan de bar te halen en dan met de fles en glazen naar de kamer te lopen....
Eenmaal boven konden we niet van elkaar afblijven... pffffff het was zo geil....
Ik heb zooo ontzetten genoten!!!!!
Ik vond het zo super geil haar te zien en voelen klaarkomen, haar te laten genieten. Het voelde zo natuurlijk, schaamteloos, ontspannen en fijn. We hebben zo ontzettend lang gevreeën, liggen praten, lachen... en dan weer vrijen, kletsen, vrijen, vrijen, vrijen.... Het was zo eindeloos....
Ik vond het zo jammer dat er uiteindelijk toch een einde aan moest komen. Mijn lichaam was brak maar smeekte naar meer......

Dus…Ella is eindelijk ontmaagd haha en het was nog veel lekkerder dan ik ooit had kunnen bedenken :lol:
Laatst gewijzigd door Ella35 op wo 10 september 2008, 14:06, 2 keer totaal gewijzigd.
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » vr 01 augustus 2008, 14:26

Wow Ella, erg mooi geschreven!

(krijg r de kriebels van :wink:)

Ella35.1
Berichten: 11
Lid geworden op: di 11 november 2014, 11:33

Re:

Berichtdoor Ella35.1 » do 19 maart 2015, 13:56

Wauw sinds 2007 niets meer hier geschreven.... er is zo veel gebeurd in de tussen tijd maar ik had geen inspiratie gehad om het op papier te zetten... tot een paar dagen geleden....

Ik zit achter mijn laptop, probeer mijn werk te doen, maar mijn gedachten dwalen af naar haar… naar het afgelopen weekend. We waren net terug in onze hotelkamer, na een heerlijke dag en avond met vriendinnen. Ik stond onder de douche en kon alleen nog aan haar denken. Gaat het nu echt gebeuren? Wil zij het nog steeds? Durft ze?... Ik droog me af en loop naar haar toe, het zal me niet verbazen als ze van een afstand mijn hart kan horen kloppen.
Ze ligt al in bed, op haar zij, naakt … ik ga naast haar liggen. Zij kijkt me aan en in een verleidelijke stem vraagt zij: en nu? Vanaf dit moment zijn alle remmen weg, ik voel alleen nog verlangen, enorme verlangen naar haar. Ik lig zo dicht bij haar dat ik de warmte van haar lichaam voel nog voordat we elkaar aanraken. Ik druk mijn lippen tegen haar lippen. Ze zijn zo zacht, zo warm, zo heerlijk. Vol passie zoen ik haar… ze zoent me terug en het is zo ontzettend lekker, zo zacht, sensueel en passievol.. mijn lichaam staat in brand! Ik blijf haar zoenen en langzaam kom ik nog dichter bij haar zodat mijn lichaam helemaal tegen haar lichaam ligt. Ik voel elke millimeter van haar zachte warme lijf tegen de mijne. Haar borsten, haar buik…. Zachtjes streel ik haar, voel hoe heerlijk zacht haar huid aanvoelt. Ik laat haar prachtige lange haar door mijn vingers glijden en blijf haar maar zoenen. Ik kijk haar aan en ontmoet haar blik. Met haar ogen smeekt ze naar meer. Terwijl we elkaar diep aankijken streelt mijn hand haar verder naar haar nek, haar hals, langzaam richting haar borsten. Ik geniet van dit heerlijk gevoel en zie haar ook genieten… mijn hand glijdt steeds verder naar beneden, langs haar buik, naar haar boven benen en heel langzaam nog lager… tot ik de warmte tussen haar benen voel … zij is nat, zo ontzettend nat. Dat windt me enorm op, ik voel een golf van warmte door mijn hele lichaam…
Zij weet me aan te raken op een manier dat nog niet eerder is gebeurd. Het gevoel van haar vingers op mijn lijf brengt mij in verlegenheid… ik voel bij haar wat ik nog niet eerder heb gevoeld bij een vrouw …. Ik ben helemaal ontspannen en laat haar haar gang gaan… ik kan bijna niet geloven dat het voor haar de eerste keer is met een vrouw. Zij is zo rustig en vastbesloten, haar hand laat mijn lichaam smelten… zij voelt me aan en merkt wat ik fijn vind. Niet te hard, niet te zacht en precies de juiste tempo. Zo bijzonder, zo fijn, zo eindeloos….
Alles blijft, alles verandert… alles blijft veranderen!

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Wordt mijn droom werkelijkheid?

Berichtdoor Spelfje » vr 20 maart 2015, 0:46

Lieve Ella, ik ben zo blij voor je!
"Women are made to be Loved
....not understood"

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Wordt mijn droom werkelijkheid?

Berichtdoor runningslim » vr 20 maart 2015, 10:12

Ja, van zulke deuntjes wordt een mens vrolijk.

Ella35.1
Berichten: 11
Lid geworden op: di 11 november 2014, 11:33

Re: Wordt mijn droom werkelijkheid?

Berichtdoor Ella35.1 » do 09 april 2015, 21:15

Lief van jullie :)
Dit is echt heel bijzonder. Inmiddels heb ik haar weer een paar keer ontmoet. Het is de eerste keer dat ik zo'n intens gevoel heb met een vrouw. Het is zo bijzonder, volwassen en echt. Aan het begin van mijn bi-ontdekkingsreis dacht ik dat mijn biseksualiteit een lichamelijk iets was, lust... Maar inmiddels weet ik dat het meer is. Het is een gevoel, een verlangen naar het gevoel van verbondheid wat ik met een vrouw kan voelen... Niet meer of minder dan bij een man, maar heel anders.
Deze vrouw is de eerste vrouw die ik tijdens het stappen heb ontmoet, buiten het 'bi-leven'. De klik tussen ons is meer dan een seksuele klik, wat alles mooier maakt :love:
Alles blijft, alles verandert… alles blijft veranderen!

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1801
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Wordt mijn droom werkelijkheid?

Berichtdoor Inya » do 09 april 2015, 22:13

Wauw Ella, zo mooi om te lezen!

Geniet ervan, ten volste en ten puurste :love:
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten