Zuignap-dildo

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Anton102
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 21:57

Zuignap-dildo

Berichtdoor Anton102 » zo 20 augustus 2006, 1:04

Hoi, ik post nooit, maar het lezen brengt me veel plezier en misschien brengt mijn vraag anderen weer op een idee voor plezier.

Ik ben op zoek naar een dildo met zuignap, zodat ik m'n liefje in de badkamer dubbel kan verwennen. Standjes genoeg te bedenken!

Bij de pabo zie ik alleen maar lelijke dure, iemand tips?

Bedankt! :)

Sannetje
Berichten: 919
Lid geworden op: do 20 juli 2006, 22:52
Locatie: Antwerpen

Berichtdoor Sannetje » zo 20 augustus 2006, 11:53

Wel s gedacht aan de erotische verbeelding?? k Weet niet of ze zoeen hebben, maar lijkt me zeker de moeite van t proberen n keertje waard.
We zien de dingen niet zoals ze zijn, we zien ze zoals wij zijn *Anais Nin*

Anton102
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 21:57

verbeelding

Berichtdoor Anton102 » ma 21 augustus 2006, 12:15

Eh... dank je wel, maar wie / wat bedoel je precies?

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » ma 21 augustus 2006, 14:16

Anton, wat dacht je van zelf maken?

Het is ons gelukt bij het maken van een kopie met zo'n doe-het-zelf set. Overal te koop volgens mij. Dat ie een zuignap kreeg, was min of meer toeval. Maar volgens mij moet het ook te doen zijn om die er met opzet aan te krijgen... Kwestie van een beetje meer aan de rand gieten en een beetje minder in het midden.

Extra leuk is het natuurlijk dat het niet zomaar een dildo wordt, maar een heel persoonlijke!

Anton102
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 21:57

zuignap

Berichtdoor Anton102 » zo 03 september 2006, 0:21

Ik zoek echt een gewoon mooie dildo met zuignap, mijn eigen pik is wat krom dus een kaarsrechte lijkt me makkelijker ;)

Iemand een tip?

:?

redwine
Berichten: 128
Lid geworden op: di 11 januari 2005, 12:20
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: verbeelding

Berichtdoor redwine » ma 04 september 2006, 21:59

Eh... dank je wel, maar wie / wat bedoel je precies?
Anton102, ik vermoed dat Sannetje de erotischeverbeelding in Antwerpen of in .com land bedoelde.
Zeker eens een kijkje gaan nemen als je in de buurt woont. Kleine, maar fijne zaak. De dames aldaar geven je graag uitleg en tips.

redwine

Lilly
Berichten: 15
Lid geworden op: do 21 maart 2002, 2:01
Locatie: Dynamic city, Schrijfster

waar koop je een goede zuignapdildo

Berichtdoor Lilly » di 05 september 2006, 11:00

Ha Anton,

Ik denk dat je vrouw heel erg veel plezier zal beleven aan een zuignapdildo. Beslist een aanrader!!! Die van mij heb ik gekocht bij Eroware.nl . Volgens mij is dat de zelfde winkel die nu ook verkoopt via Shespot. Je moet maar eens rechtsboven kijken naar een kleine banner. Als je daar op klikt kom je in de Shespot webwinkel terecht (geen Stout). Klik je op dildo's dan is de eerste dildo die je tegenkomt een zuignap dildo. Hij kost 24,95 dus voor de prijs hoef je het niet te laten.
Heel veel plezier, maar dat zal vast wel lukken. Heb in elk geval geen moment spijt gehad van mijn aankoop... :lol:

liefs van

Lilly
Keep your face in the sunshine and you won't see the shadows

Anton102
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 21:57

Bijna!

Berichtdoor Anton102 » di 05 september 2006, 17:26

Lilly bedankt! Dit is bijna precies wat ik bedoel. alleen...

Eroware verkoopt dus vooral hele grote (23 cm!), die op een echte pik lijken, ik zoek eigenlijk iets "subtielers", iets wat meer "Stylish" of "design" eruitziet, ik vind die replica's zo'n afknapper!

Iemand nog suggesties?

Ervaringen met het verschil tussen een "losse" dildo en een die je ergens aan vastmaakt?

We komen steeds dichterbij... Bedankt! :wink:

Elisa
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 22:23
Locatie: zuid holland

zuignapdildo

Berichtdoor Elisa » di 05 september 2006, 18:36

Hoi!

Volgens mij kun je ze per postorder bestellen via www.mailfemale.nl

Veel plezier!

Anton102
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 21:57

Berichtdoor Anton102 » di 12 september 2006, 15:16

Elisa bedankt! Dat wordt 'm, denk ik... 8)

Toch jammer dat er alles bij elkaar niet veel keus is.

Kan 1 van de vrouwelijke shespotsters misschien nog vertellen of het een heel andere ervaring is met een dildo die "vastzit" of 1 die je zelf vasthoudt???
:?:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Bijna!

Berichtdoor Jessebel » di 18 december 2007, 2:40

Eroware verkoopt dus vooral hele grote (23 cm!), die op een echte pik lijken, ik zoek eigenlijk iets "subtielers", iets wat meer "Stylish" of "design" eruitziet, ik vind die replica's zo'n afknapper!
Joehoe Jannet :roll::P

Maar verder heb ik niets in te brengen, moet ik bekennen..

Wat ervaring betreft; nee, dildo/vibo is sowieso een erg statisch ding opzich en ik moet het kunnen bewegen zoals ik het wil. Bij echte sex kan ik ook niet op een verticale lat neuken.. (mijn benen tikkie naar achter zijne naar voren anders geen houvast/goed gevoel)
=>waardoor ik denk dat een zuignap-geval juist wat groter moet zijn want een kleiner ding krijg je weinig genot van aangezien alleen de top 'bewerkbaar' is gezien de positie tegen de muur..

Maarja wat weet ik ervan; neuken in de douche vind ik sowieso maar irritant (maar soms lekker voor 2 tellen ofzo :lol:)

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 19 december 2007, 6:25

:shock:
Laatst gewijzigd door Searcher op vr 31 oktober 2008, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » wo 19 december 2007, 10:05

Kan aan mij liggen hoor, maar.. Is de leukste bijeenkomst niet van zo'n ding niet dat je het samen doet? :)
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 19 december 2007, 14:21

:)
Laatst gewijzigd door Searcher op vr 31 oktober 2008, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Bloemknop
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 18 februari 2008, 15:29

Berichtdoor Bloemknop » wo 20 februari 2008, 11:08

van een zuignap dildo had ik wel eens gehoord en wel eens fotos op internet gezien.
maar van een wallbanger,nee,is we volkomen onbekend.
maar lijkt me wel lekker douch,is weer eens wat anders dan haartjes wassen he.
ik heb wel al in de gaten dat ik op dit forum nog veel kan leren/ontdekken.
hmmmmm... :wink:


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten