besnijden en dan...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

besnijden en dan...

Berichtdoor taitai » zo 06 augustus 2006, 6:24

Hallo!
Mijn man denkt erover om zich te laten besnijden, omdat hij een te lange voorhuid heeft. Hij vindt zelf dat hij te moeilijk klaarkomt, en ook met de hygiene is het best lastig, zijn eikel is heel snel geirriteerd. De dokter heeft al vaker gezegd: besnijden zou een oplossing zijn
Hij twijfelt er nog over want besnijden is ook wel weer een enorme stap
Wie heeft er ervaring met besnijden van een te lange voorhuid. Zowel mannen als hun partners, ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.
Ik ben zelf heel benieuwd hoe de sex technisch gezien verandert, want heb nooit met een man zonder voorhuid gevreeen, hoe gaat met name aftrekken, pijpen, dat soort dingen, zonder voorhuid en is dat in het begin niet enorm pijnlijk?
love = 4ever

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

huh?

Berichtdoor taitai » di 08 augustus 2006, 4:10

Huh? is er hier geen enkele man die besneden is en geen enkele vrouw met een besneden partner?
love = 4ever

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » di 08 augustus 2006, 8:14

ik heb een besneden partner gehad , het deed in het begin wat vreemd aan maar hij was besneden van kindsaf . Wat me opviel was "clean" geurloos en zowat smaakloos en veel minder gevoelig . Hij kon zich natuurlijk niet herinneren hoe het voorheen was dus ik denk dat je een getuigenis zou moeten kunnen krijgen van een man die op volwassen leeftijd besneden is .
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » di 08 augustus 2006, 12:33

ik ben een besneden man ...
En reeds van kleinsaf .
Het enigste wat ik weet is ... dat een besneden man zijn ... veel gevoeliger is .Ook kan ik het best geloven dat het veel hygienischer is .Ik denk (zeg wel denk) dat het juist door die gevoeligheid is , dat de man door de gewoonte na een tijdje langer uithoudingsvermogen heeft ivm het klaarkomen (het verleggen van de grens ... )
Heb er nooit een probleem mee gehad .. en infeite altijd blij dat mijn ...Clean is

Co de Buswachter
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 15:00

Berichtdoor Co de Buswachter » di 08 augustus 2006, 13:25

Er is al een eerder een toppic geplaatst over besnijden en de gevolgen!!
ff zoeken zou ik zeggen....
met een beetje tolerantie ben je altijd met vakantie

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » do 10 augustus 2006, 4:42

beste codeboswachter, ik heb in de zoekmachine gezocht maar er komt niets uit....weet je nog waar het gepost is, dan zoek ik de oude postings wel even door.
bedankt!
tt
love = 4ever

Voldemort
Berichten: 17
Lid geworden op: di 30 april 2002, 1:01
Locatie: Rotterdam, Netherlands

Berichtdoor Voldemort » do 10 augustus 2006, 11:15

Hoi, ik ben besneden toen ik 25 was (ben nu 28) en het maakt het zaakje inderdaad wat ongevoeliger. Bijvoorbeeld met aftrekken duurt het langer.

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » do 10 augustus 2006, 14:46

het lijkt me echt heel lastig zonder velletje. is het dan zo dat je echt 'stug door moet gaan' tot je klaarkomt?
Dat is niets voor mijn man. die is liever lui dan moe :) en bang voor pijntjes (zoals alle kerels :)
love = 4ever

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » do 10 augustus 2006, 15:59

het lijkt me echt heel lastig zonder velletje. is het dan zo dat je echt 'stug door moet gaan' tot je klaarkomt?
Dat is niets voor mijn man. die is liever lui dan moe :) en bang voor pijntjes (zoals alle kerels :)
:P hella , pijn heb ik zeker nie .. en is echt niet lastig ..... :lol: zeker nie , ps kreeg toch steevast de boodschap dat een besneden ... zo veel leuker is :!:

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » vr 11 augustus 2006, 5:20

gisteren zaten we wat op internet te surfen, en toen zag hij wat plaatjes van de operatie.

ik geloof niet dat hij het nu nog ziet zitten, hij vond ineens dat het probleem lange voorhuid he-le-maal niet zo erg was.

nogmaals hij is vreselijk kleinzerig.
love = 4ever

sax4u
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 12:44

Berichtdoor sax4u » vr 11 augustus 2006, 22:55

Ik snap dat kleinzerige van jouw man in dit "geval" wel....

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » za 12 augustus 2006, 11:19

effe iets ;;;rechtzetten .
Eerst en vooral ben je verdoofd...ten tweede kan ik mij zelfs die pijn niet herinneren van toen ik klein was. Ten derde is het geslachtsdeel het orgaan dat het vlugst geneest . Ten Vierde heb ik na informatie genomen te hebben veel minder pijn doen dan een bezoek aan een tandarts ...

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » za 12 augustus 2006, 11:48

Weet je wat ik gisteren van een collega hoorde..

De eikel kan na het besnijden wel eens gaan irriteren in het ondergoed, logisch lijkt me, zit geen 'bescherming' meer om.

Zij had ergens gelezen dat je daar dan theezakjes op moest leggen. Daar schijnt looizuur in te zitten dat de huis verhard.

Hihi, zie je het al voor je.

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » zo 13 augustus 2006, 12:26

ik denk dat hij niet eens het bangst is voor pijn, maar voor het hele gedoe van snijden in zijn pik. gewoon het idee van hup, daar gaat het velletje.

ik sta er neutraal tegenover, wat mij betreft doet hij het niet als hij het te eng vindt. ik vind hem ook met velletje het lekkerste ding ter wereld.

direct na de operatie natuurlijk gelijk in de theepot hangen om eens fijn die eikel af te harden, haha!!!
love = 4ever

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » zo 13 augustus 2006, 17:46

Whawha, zie je het voor je! In die theepot ermee! Geloof dat het theezakjes waren die erop moesten.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast