Beetje bi-avond in fun4two

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Maybi
Berichten: 9
Lid geworden op: za 17 december 2005, 18:21

Beetje bi-avond in fun4two

Berichtdoor Maybi » do 13 juli 2006, 18:51

Hoi,

Mijn man en ik hebben het plan om morgenavond (14 juli of quatorze juillet..)naar fun4two te gaan. Ik wil gewoon de snoepwinkel in en van alles genieten wat ik wil. Daarbij hoort zeker sexen met een vrouw of stel of met twee mannen. Zo dat is er uit,.....hehe
Morgen is het beetje-bi avond in de fun4two en mijn man is als de dood dat ook de aanwezige mannen toenadering tot andere mannen zoeken. Ik weet uit het verleden dat de beetje bi avond op mannen gericht was. Alleen stellen mochten naar binnen en de boys konden lekker onder elkaar gaan uitvinden wat ze voor gevoelens hadden op dit gebied. Als dit nu nog zo is krijg ik mijn kerel nog niet met een traktor naar binnen. Op de site van fun4two staat nu ineens dat het juist om bivrouwen gaat en dat een stel zelfs gratis een vriendinnetje mee mag nemen. Kijk dat is helemaal wat ik zoek. De gedachte dat er genoeg vrouwen zijn om mee te spelen maar ook mannen maakt het voor mij perfect. Want stel dat ik eerst met een vrouw kan spelen en daarna met mannen van wie de vrouwen teveel met elkaar bezig zijn........ Maar nogmaals, als mijn man merkt dat het ook om bi-mannen gaat....no way dus. Kan iemand mij vertellen hoe ik hem gerust kan stellen zodat ik de heerlijke roes van verwachting die ik nu heb kan vasthouden tot ik morgen binnen ben en pas als het zaterdagochtend licht wordt kan inruilen voor een heerlijke roes van herrinneringen die me dan in zijn/haar ban krijgt.

Hellup!!!

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » vr 14 juli 2006, 20:55

Volgens mij heb je zelf al een prima oplossing bedacht :wink:
Veel plezier vanavond!! :D

Goddesss
Berichten: 11
Lid geworden op: di 11 juli 2006, 11:22

Berichtdoor Goddesss » di 18 juli 2006, 12:17

Ben benieuwd hoe het afgelopen is Maybi
Hebben jullie je vermaakt of zijn jullie maar thuis gebleven ? :roll:

Maybi
Berichten: 9
Lid geworden op: za 17 december 2005, 18:21

Beetje bi avond in fun4two deel 1

Berichtdoor Maybi » di 18 juli 2006, 13:27

Godess,

Het was geweldig. Zo leuk dat we er zaterdag maar weer naartoe zijn gegaan. Op viva.nl he b ik het hele verhaal gedaan. Ik zal het even hiernaartoekopieren. Maar pas op, het is me een lap telst geworden.

Deel 1

Hoi allemaal,

Ben net 4 uurtjes uit bed na een perfecte funavond/nacht/ochtend. Het was mijn eerste keer en het was.................... erg leuk. Ik kan er nog niet uitgebreid verslag over doen omdat ik me nu pas steeds meer herrinner. Heb het allemaal niet bewust genoeg meegemaakt door een staat van halfbewustzijn ter plekke die me bij binnenkomst al greep. En dat op 1 roseetje.... Maar het was zo.... ja hoe moet je dat zeggen? Ik weet het nog niet. Maar het was zo apart en mooi dat we vanochtend om half acht naar bed gingen en met de zon die de slaapkamer inpiepte de meest intense, relaxte en liefdevolle sex ooit hebben gehad. Te fijn om het zomaar sex te noemen eigenlijk. Om half één heerlijk ontwaken en eigenlijk maar één gedachte. Vanavond ga ik het allemaal nog veeeeeel bewuster ervaren. Wij hebben in de hand hoe het gebeurd en ik kan krijgen wat ik wil....zonder arrogant te (willen) zijn overigens. Maar met dat gevoel loop ik nu rond. Beheersing en toch ale opties open latend. Gevolg: net gereserveerd voor vanavond om alles nog eens heerlijk mee te maken. Wat een flow....

Later meer....

Mijn setje bestond uit een zilverkleurig superstrak en superkort jurkje met helemaal niets eronder, behalve een paar 8 cm hooggehakte stel zilveren muiltjes, om de tijd tot half elf door te komen en te verleiden.

Toen naar boven om mijn lederen string en BH en 13 cm hooggehakte zwartlederen pumps met zilverkleurige stilettohakken met enkelbandjes aan te trekken (de BH die alleen mijn borsten van onderen ondersteunde en ze in alle pracht door iedereen kon laten bekijken en betasten)..... Daarnaast nog een zilverkleurige haarband, een fles zoete amandelolie met een flesje "sensual" aromatherapiedruppels van " de Tuinen" om mijn zwarte haar naar achteren te kammen. Tevens een fles Dior " Hypnotising Poison"
Kostte me wel 250 euri alles bij elkaar, maar de kosten per keer gebruik zijn relatief laag........hahahaha.
Maar trek je eigen plan en zoek naar datgene waarmee je uit kan dragen wie " je wil zijn" . Uiteindelijk kom je dan toch bij jezelf. Dus meid, laat ze effe wapperen die euro's. Het betaalt zich allemaal terug. Maar het belangrijkste is dat het in het koppie goed zit!

Enne.. wat ik me nog van de avond/nacht herrinner? Ik heb waanzinnig lekker gevreeen met een supersensuele en gretige bi-ontdekkende vrouw van aziatische afkomst (wel gewoon nederlandse overigens). Dat was mijn eerste en zeker niet laatste bi-ervaring. Mijn man en ik hebben haar gedeeld en zij wilde zich graag laten delen en genoot van ons allebei. Mijn man bleef terughoudend met de regie in handen .Hij beschermde ons tegen ongenode gasten en genoot toch volop mee. " Hij " sexte met zijn geest" zoals hij dat noemt en liet zijn kroonjuweel alleen groeien als de dames dar me wilden spelen. Als het te heftig werd nam hij afstad en bracht ons weer lief bij elkaar zodat wij om en om met de rug tegen hem aanleunend en hem zoenend konden genieten hoe de actieve dame van dat moment in ons spel de ontvangende dame perfect kon verwennen. Voor een eerste bi-ervaring moet ik zeggen dat er weinig geheimen meer voor me zijn.....
Aan het einde van de nacht nog een afsluiter met mijn man in de tantratempel en 10 orgasmes beleefd met de nodige nattigheid erbij (spuiten). Echt waar. Maar dat heb ik eigenlijk haast altijd als ik klaarkom.

Toen we klaar waren ging het licht aan en bleek dat het personeel had staan meegenieten en had gewacht met opruimen tot wij klaar waren. Het was al na drieeen.... We kregen complimenten en waren hartelijk welkom voortaan. Want mijn bi-ervaring bleek ook door veel mensen gezien te zijn en als supererotisch te zijn ervaren.....

Zo, dit was voorlopig mijn coming out. Vanavond ga ik als een ervaren vrouw die nu wel al vooraf kan genieten en weet wat ze wil... Nu moet me hierop lichamelijk, cosmetisch en mentaal gaan voorbereiden.

Jullie ook bedankt daarvoor, want ik heb hier veel leerzame en lieve dingen gelezen

Ladiesnight van 31/8 here i come...hopp jullie allemaal beter te leren kennen en misschien daar daar te ontmoeten..

Wordt vervolgd!

Nu ik teruglees wat ik zit te tikken denk ik...wat een arrogante fantast. Maar nee, zo is het echt gegaan. En dan kom ik maar tot één conclusie:

Dat ik als 39 jarige al gelukkige vrouw nu mag denken.....: het leven begint opnieuw als je de veertig nadert. Nooit gedacht dat ik zo blij en tevreden kon zijn met mijn geest en lijf. En mij man!
Laatst gewijzigd door Maybi op di 18 juli 2006, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Maybi
Berichten: 9
Lid geworden op: za 17 december 2005, 18:21

Beetje bi avond in fun4two deel 2

Berichtdoor Maybi » di 18 juli 2006, 13:30

Hierbij het vervolg van de vibrerende vrijdag. Werd het een zinderende zalige zaterdag?

Ja, en nu is het maandag. Na de fantastische nacht van vrijdag volgde dus een heerlijk ontspannen zaterdag waarop ik me herboren voelde. Ik heb in de middag meteen gereserveerd voor nog een avondje fun want ik had door alle ervaringen voldoende moed verzameld om een avondje Parenclub ook eens als een " gewoon" uitje te ervaren. Gewoon bellen, tutten en op pad. Zo geschiedde...
Bij binnenkomst zagen we veel van de mensen die er ook op vrijfag waren. Ook dat lieve meisje dat vrijdags zo mooi naar me had gelachen maar waar ik door spanning en ontwetendheid verder niets mee had ondernomen.
In de middag had ik stoer aan manlief gemeld dat ik nu de rest van mijn fantasietjes werkelijkheid wilde laten worden. Dus spelen met een stel en een trio met 2 mannen.... Maybi ging op oorlogspad!

Eerst lekker gegeten, er was ruimte aan de tafels want we waren lekker vroeg. Ook leuk, lekker eten in een parenclub. De avond ervoor kreeg ik geen kruimel naar binnen van de zenuwen.. Daarna een leker bakje koffie een roseetje. De club stroomde lekker vol en ik was er in mijn outfit helemaal klaar voor. Nu wel klaar om alles bewust te beleven. Maarrrr...ik merkte dat ik helmaal niet op stellen of mannen zat te wachten. Die fantasieeen zijn leuk voor bij de open haard als spannend verhaaltje. Maar in het echt..? Ik zat alleen maar vrouwen te scannen op de dansvloer. Op de bovenverdieping idemn dito. Maar daar zag ik alleen maar veel fantsieloos gepomp (sorry dat ik het zo uitdruk) en het viel me toch al op dat er toch een ander publiek was. Heel erg scoorderig, beetje opgefokt, hijgerig. Anders dan de vrijdag waar plezier voorop stond qua sfeer.

Een lichte teleurstelling maakte zich van me meester en zei tegen mijn man dat ik niet vrolijk, laat staan opgewonden, werd van wat ik om me heen zag. Hij stelde dat we dan maar moesten gaan zoeken naar een plaats waar je wel leuke dingen zag en waar ik me lekker zou voelen.

Briljant idee! Want waarom zoeken naar wat je allemaal niet leuk vind? Naar de Tantra tempel dus, maar daar was het enorm druk en zag ik ik veel presterende pompende vleeshoopjes. Het leken wel steeds dezelfde mensen die bezig waren, alsof er een groep acteurs de boel liep op te porren. Ze lagen fantasieloos te rammen, om te kijken naar hun "publiek", stopten dan en huppelden lachend naar de volgende voorstelling in een kamer waar ze voor iedereen goed te zien waren. Heel surrealistisch allemaal.

Dan maar naar beneden voor een roseetje en een sigaretje.
Lekker kijken naar mooie meiden die lekker aan het dansen waren. Beetje meedeinen met het ritme van de muziek en lekker tegen mijn man aanhangen en draaien..... De herrinnering aan de avond van vrijdag kroop in mijn warde koppie en ik voelde me ineens weer rustig, blij en opgewonden. Nu ik zo ontspannen was wilde ik ook lekker dansen en ben in het zicht van mijn lief met een paar meiden mee gaan dansen. En dat was me leuk!!!! We zijn eigenlijk niet meer naar boven geweest. De meiden met wie ik danste waren heerlijk en we kronkelden en draaiden om elkaar en tegen elkaar. Het waren geen types die met me mee zouden gan voor een ervaring als de dag ervoor. Hun beleving was anders. In een soort trance met zoveel mogelijk mensen met veel lichaams en oogcontact dansen.
Maar ook heerlijk!
Het was warm en ik wilde eigenlijk even afkoelen en nadenken. We zijn gewoon samen in een tuinstoel aan het buitenzwembad gaan liggen en met een wijntje, een cola rum en een sigaretje alles even "verwerkt". Viel deze anvond nou tegen of ws gisteren te speciaal geweest? Waarom moest ik er na halle beelden die zo lak voor mij langs trooken ineens niet meer denken aan en opgewonden raken van trio's met mannen. Nou heel simpel dus eigenlijk: ik miste het totale respect voor elkaar, zichzelf en het fenomeen vrijen zlf. Ik moest er eigenlijk niet aan denken om in zo'n kluwen te liggen met een andere vent die alleen maar op poezenjacht was. Dit is zeker geen veroordeling, maar het is gewoon niet "mijn ding" zoals tegenwoordig zo'n populair gezegde is. Ik ben ook veel te gek op mijn man en alles wat hij doet, geeft, hoe hij aanvoelt, het vertrouwen wat ik krijg en kan geven, zijn rustige manier van vrijen waardoor ik altijd weer helemaal ontspannen wordt en kan genieten. Voor hem hoeft al dat heftige gedoe, dat gescoor en rondkijken van "kijk eens wat ee grote lul ik heb
", of het beeld van vrouwen die doen of ze het allemaal leuk vinden niet. Vrouwen die met de nodige stimuli in het lijf hun rol spelen. De lieverd (maar ook vaak het kreng, de kwajongen. Hij is bijna 43 maar lijkt nog steeds een jochie van 21 met zijn hyeerlijk 2 meter lange lijf en vreselijke lekkere kop met de liefste en ondeugenste ogen die er zijn. Maar dan wel met een partij levenservaring en relativeringsvermogen en fantasie die me elke keer weer versteld doen staan. Totaal geen behoefte aan heftige sex met andere vrouwen. Altijd op zoek naar persoonlijk contact en een echte "gever". Het verbaasde hem vrijdag dan ook dat hij zo betrokken kon raken in het spel dat ik tijdens mijn eerste bi-ervaring had. Ik moest er, zo mijmerend tegen hem aan daarbuiten bij het zwembad, niet aan denken dat er ooit zomaar een andere kerel aan me ging zitten.
En toen hij me daar vroeg: "zo, hoe is het nou om bi-sexueel te zijn?' knalde het bij me naar binnen. Daarom was vrijdag zo mooi geweest en kon ik op de dansvlor op deze zaterdagavond zo genieten. Het gaat me gewoon om de vrouwen. Heerlijke zachte, harde, mooie, verleidelijke, sensuele, lachende vrouwen. Vrouwen die ook genieten van de aandacht van een andere vrou. Soulmates tot aan het heerlijk ontspannende orgasem. Dat had ik dus altijd gezocht. En daar ga ik ook mee verder. Die ontdekking liet me van blijdschap en emotie de tranen in de ogen schieten. Zeker toen mijn lief zei dat ik gewoon moest toegen aan dat wat me rustig en toch opgewonfden maakte. Niet zoeken naar de grens als je er op staat. Genieten van dat waarvan je meteen voelt dat het goed is en je je niet schaamt achteraf (of zelfs vooraf). Bij jezelf blijven. Want hij zei dat hij op vrijdag op de bovenverdieping eigenlijk hetzelfde had gezien als op deze avond. Wat hij echter niet zag vandaag was het moment op mijn gezicht toen ik de vrouw zag waar ik naartoe werd getrokken. Die blik en het vervolg daarop (oogcontact, een glimlach en mijn aarzeling om haar aan te raken en te vragen of ze dat fijn vond, het totaal onschuldige . De blik die ik terugkreeg en het moment dat ze vroeg of ze met me mee mocht en zei me mooi te vinden. Dat was een puur moment temidden van een heftige, warme mega-orgie.) Daar ontwaakte ik en creerde mijn eigen wereld en genoot, gaf, nam en ontdekte. Ontdekt wat daar aan dat zwembad bij me binnenknalde. Ik ben Bi! En niet zo'n beetje ook. Alle onrust was uit mijn geest en lijf. En ineens was ik doodmoe maar voelde me heerlijk! We zijn nog wat gaan drinken (koffie!!!ahaha) hebben nog een rondje gemaakt maar wisten het allebei. Naarhuis en nagenieten. Plannen maken voor hoe ik verder wil, heerlijk samen sexen op hoog nivo!!
Dan slapen en zondagmiddag ontwaken en doorgaan met ontdekken.

En nu is het dus maandag, alweer. Zo begon ik en zo eindig ik. Was het zonde geweest om zaterdag meteen weer te gaan. Was het een desillusie, en wreed ontwaken uit een heerlijke roes? Overmoed, te graaierig en gretig met mijn fantasieen? Nee, het was nodig geweest. Nodig om te beseffen dat de wereld niet op jou is afgestemd maar dat je je moment altijd en overal kan vinden als je het toelaat en in staat bent om de fijne van de onprettige zaken kan scheiden. De club is slecht een middel, geen doel! Het is daar net de echte wereld. Als je rottighed wil zien dan is daar in ruime mate in voorzien, zeker als je er op gaat loen letten. Maar ook veel moois om te ontdekken. En: je ziet het pas als je het doorhep (vrij naar Johan Cruyff). En ik kreeg het pas door toen ik het had gezien, geproefd en gevoeld. Zaterdag was nodig om vrijdag te bevestigen. Ik smul van en hunker naar het contact met vrouwen in de breedste zin. Dat was zo nieuw en tegelijertijd zo vertrouwd. En de conclusie van de maandagochtend is. Daamee ga ik verder. Contact zoeken met gelijkgestemde meiden, ontmoeten, beleven, gewoon lekker vrouwendingen doen (heb ik veel te lang niet gedaan). Vrouwendingen met een "beetje" extra. Pret, begrip, tutten, dansen, verleiding respect, passie, verleiding en ook gewoon sex. Dat kan en wil ik alleen (zonder mijn lief) beleven maar ook met hem delen als de situatie zich voordoet. En hij vind het lemaal prima. Wil het graag met me delen. Door vooraf en achteraf naar me te luisteren als ik allen op pas ga of om erbij te zijn als derde persoon met de afstand die nodig is om het voor hem ook mooi te houden. Heerlijk, ik juich van binnen. Want nu kan ik ALLES doen wat ik fijn vind! Ik ga jullie hier nog flink lastig vallen hahaha. Wil alles weten. Ik kan niet wachten tot de volgende Ladiesnight. En wie weet ontdek ik hier wel iemand die met ons meewil de eerstvolgende "beetje-bi" avond......

BikeAngel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 13:37
Locatie: Dordrecht

Berichtdoor BikeAngel » vr 28 juli 2006, 15:51

Maybi,

Wat een geweldige ervaring en wat fijn dat je die ervaring hier wilt delen.
I hate to see you go. But I like to watch you leave!

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Pompen

Berichtdoor thisWaltz » vr 28 juli 2006, 20:31

Het publiek van gelijk welke parenclub wisselt nogal eens...om elk zijn pomp/ eh...meug te geven. :D .
De paren die komen, komen er omdat ze eens willen wisselen. Altijd van hetzelfde eten,doet iets wat goed smaakt, niet zo goed meer smaken.
Als dat "pompen" niet meevalt, waarom trek je niet naar een Ladies Night?

Maybi
Berichten: 9
Lid geworden op: za 17 december 2005, 18:21

Berichtdoor Maybi » ma 31 juli 2006, 14:08

Ach This Waltz, De Ladiesnight is al geboiekt hoor! Maar nu alles een beetje gezakt en verwerkt is kijk ik toch iets anders tegen dat "pompen" aan hoor.... :P

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Pompdag

Berichtdoor thisWaltz » di 01 augustus 2006, 13:11

4F2 is een parenclub. Niet alle paren blijven aaneenklitten. Er zijn er die wisselen.... Wat je pompen noemt...
Nou, donderdag is het in de Mystique "Pompdag". (Gangbang). Paren gratis op voorwaarde dat de vrouwelijke helft van het paar ook iets doet met die "slechte" alleengaanden zoals ik. De 90% van de bezoeksters houdt zich daar ook aan. 'k denk dat ik ga "pompen". Voor mij geen nieuwigheid, want de eerste keer dat ik in dat etablissement voet zette, was 1990.
Zal ik het pompverhaal hier neerzetten???

Maybi
Berichten: 9
Lid geworden op: za 17 december 2005, 18:21

Berichtdoor Maybi » di 01 augustus 2006, 14:01

Hahahah, je blijft me pesten met dat "pompen" he? Maar ik ben erg benieuwd naar je verhaal. Dus zet het hier maar neer. En verzin aub een ander woord voor dat pompen. Ik zat aan neuken te denken, dekt dat de lading? :P

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Pompen in Mystique

Berichtdoor thisWaltz » vr 04 augustus 2006, 10:24

Noem het "sexen". Het "pompen" is tegengevallen. Na een rit van twee uur kwam ik er aan. Een rij mannen... Dat er zoveel alleengaanden zijn? Neen, die zijn er niet.... Er zitten er ook tussen waarvan de vrouw niets met clubs wil te maken hebben en het niet mag weten.
Betaald, omgekleed in die onderaardse kleedkamer (wel een ----punt aan die club) en in plaats van eerst wat te drinken en te eten, ging ik maar door de relaxkamers.
Er ligt een vrouw aan het"pompen" met een man en er staat nog een man of 5 te wachten. Ik word opgewonden. D'r vent laat al die mannen neuken, maar als het mijn beurt is wimpelt ie me weg...
Dat wegwimpelen schijnt op de gangbang precies de gang van zaken te zijn geworden. Want in een kamer naast het borrelbad ligt er een paartje aan het neuken, laat een paar mannen tussen, maar als ik aan de beurt kom, trekt mijnheer, die als eerste van mevrouw heeft geproefd, zich met alle macht af omdat ie een stijve zou krijgen en begint met zijn vriendin te neuken, ze daarna te likken, enz...om toch maar te beletten dat ik zou tussenkomen. Vierde poging. Weer een paar met een rijtje mannen, maar als ik aan de beurt komt, kruist die vrouw d'r benen, zodat het weer noppes is. Nou ja, naar boven getrokken... Een slank (ingehuurde?) Franstalige blondine met Russisch accent (?)bedient de mannen aldaar.... Na zo een viertal keer te zijn afgewimpeld, mag ik ook binnen. Oeefff een ontlading van spanning van maanden. De laatste goede neukpartij was van een bezoek bij een paartje ergens in maart. De rest waren allemaal te volupteuse vrouwen met een buik, vetheuvelvoor hun vagina's, enfin, daar pas ik niet goed in. Hier wel ... een paar krachtige stoten en daar spoot en het sperma en maanden stress...
Goed, gaan borrelen in dat groot borrelbad.... na een tijdje richting massage. Da's ook een van de dingen waar ik voor kwam. De masseuse geeft een verkwikkende massage en daar gaat de rugpijn....
Uitgerust. Richting donkere kamer waar het puur op de tast was... eerst duwt ee nvent me weer weg, maar daarna voel ik een vrouwenborst, een gekreun van een man die klaarkomt en voel ik een natte kut. De condoom had ik al aan, dus maar gauw binnengestapt.... mmmm... was wel een grotere mevrouw zodat ik op mijn tenen moest staan... maar geen tijd om klaar te komen want ze trok zich naar een paar minuten stoten terug... en ik vingerde ze... Nou ja, eens een nat klitje voelen, is ook aangenaam...
Naar het restaurant. Daar het slecht weer was, zat iedereen binnen. Dat restaurant is een ander minpunt van die club: Op zijn Hollands: zuinig buffetje en te klein. Dat je als gast moet rechtstaan tijdens het eten en dan mag je nog niet staan waar je wil.....
Natuulijk was elke stoel bezet voor de vrouwelijke wederhelft.
Goed, wat gegeten, naar boven en daar kwam ik een oude bekende tegen die zich door mannen liet pompen. De jongeheer kriebelde weer, er was geen lange wachtrij en dus pompte ik maar weer. Op iedere pot past een deksel, maar hier pastte het niet. Ik had met die dame een half jaartje geleden al eens geneukt in een andere club... Sommige gezichten in clubs keren telkens weer. Ik raak bij dat gekende gezicht maar niet goed binnen en vraag me dan af of het aan de stijfheid ligt of aan d'r diepe kut of aan de beide buikjes. Goed, ik voel dat ik tegen kittelaar stoot.... Het kriebelt en spuit, spuit, nog een lading.... gevolgd door een enorme buikkramp. Pijn en genot tegelijkertijd....
Sommige typetjes zie je vaak op dergelijke gelegenheden weer, mevr.goedlachs, mevrouw parade (noem ze zo omdat ze veel paradeert, met enkele van d'r préférés naar boven trekt, maar anderen niet toelaat.
Een saunaatje genomen, wat gerelaxed, nog eens proberen tussen te komen bij een niet dunnen-niet dikke vrouw, lukte wel. Nog eens wat borrelen... Een paar vourwen spelen met elkaars borsten en de lul van de vriend... Loop nog eens door het complex... op de ronde tafel laat een vrouw zich neuken en er zit zo'n man of twintig rond... dat vind ik wat gortig... Ik ga niet bij de hoop staan, maar kleed me om en ga naar huis...
---
Eindevaluatie: Naar mystique ga ik niet meer. In vergelijking met twee jaar geleden veel minder gezellig. De mannen/partners van de vrouwen bepalen te veel wie mag neuken en wie niet. Kunnen, zoals in de MF bij Bobbejaanland, de vrouwen daar niet zelf over beslissen....wél hun vent.

Twee jaar geleden stond daar een gynstoel, zat je in de zetel, begon een vrouw me te pijpen en een andere lag in die stoel om te worden geneukt. Sympathiek. Toen waren er misschien nog 5 tot 8 andere mannen, maar als er nu ergens wordt geneukt, direct +10.....
Veel geloop.... en veel gedrum waarbij de mannen je bijna zouden wegdrukken. Veel te warm en geen goede verluchting....
--
OOk het personeel eventjes gadegeslagen: sjonge wie achter de bar staat in de keuken werkt, de masseuse : allemaal hard werk. Parenclubs zijn arbeidsintensieve bedrijven...
---
De andere clubs: veel zijn mossel noch vis... Je moet verschillende keren komen zodat paren je kennen en dan mag je misschien eens meespelen
MF in de Belgische Kempen daar ga je op bepaalde dagen om te sexen....
In Belgenland zijn er heel wat clubs bijgekomen, hebben hun concept veranderd, ... Er moet toch een rustig clubje zijn, waar als er gang-bang op het programma staat dat ook gangbang is of waar het parenclubgedoe geen parade van mooie mensen is, waar de keuken op iets trekt.... Eventjes het landschap verkennen en daar mijn vaste clubs uitpikken...
Mijn norm als alleengaande is :
1. Aan mijn trekken komen
2. Lekker eten
3. Iets drinken
4. Relaxen in het nat gedeelte.

Daarvoor tel ik 80 tot 90 euro neer en als klant hoop ik waar voor mijn geld te bekomen... Zeker als paren goed weten dat het gangbang is en dat ze gratis binnenmogen. Als je dan paartjes bij elkaar ziet kruipen, dat kunnen ze thuis ook... en als ze niets willen doen en paraderen: komen als ze moeten betalen. Ach, waar is de tijd dat in Mystique een oudere mevrouw zei : Kom joh, Neuken. Wij mogen gratis binnen en jij mag gratis neuken... Het stond zo in de krant.... Hollandse nuchterheid :D
En gelukkig zijn er nog kleinschaliger privé-erotische parties...
Zoals je ziet gaan we met héél andere doelen....

Inge30
Berichten: 47
Lid geworden op: do 27 april 2006, 12:32

Berichtdoor Inge30 » di 08 augustus 2006, 14:53

Ben ook zeer benieuwd! Volgens mij heb je alles tot in detail al geregisseerd! Have fun

umpalumpa
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 6:50
Locatie: 't hart van Nederland

Berichtdoor umpalumpa » vr 11 augustus 2006, 15:33

jeetje. Na dat verhaal van thisWalts begint het beeld wat ik had van de parenclub weer terug te komen. Met alle respect hoor thisWaltz, ik begrijp dat je ook eens lekker wilt neuken, maar het klinkt een beetje wanhopig. Je gaat naar een parenclub in de hoop een beetje goedkoop met andermans vrouwen te kunnen sexen. Voor 80 euri kun je misschien ook 2 keer naar de hoeren, maar ja da's maar 2 keer.
Ik zou ook wel eens willen gaan samen met mijn vrouw, maar dan in de eerste plaats om eens mee te maken hoe het is om sex te hebben in samenzijn met anderen, wellicht in een later stadium kan er worden 'geruild'. Maar het idee dat er alleenstaanden kmen in de hoop eens lekker makkelijk te 'pompen' zoals jullie dat noemen staat me nu juist niet aan. Klinkt mij een beetje te opdringerig.

Zijn alle parenclubs zo?

Vergeef me mijn naieve vraag, maar ik heb hier overduidelijk geen ervaring mee en een verkeerde voorstelling.

Overigens, ben ik terug van lang weggeweest. Inmiddels uit Amerika terug verhuisd naar Nederland.

***********************************************
Alles met mate, behalve sex!!

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Gangbang

Berichtdoor thisWaltz » zo 13 augustus 2006, 10:51

Parenclubs wisselen af qua thema. Eens om de zoveel tijd houden clubs een "gangbang" en dan is die parenclubatmosfeer van kennismaken en aftasten of je ergens mag "meespelen" niet van toepassing. Het speelse hoort er dan niet bij. Het is ook niet voor beginners.
De clubs weten goed genoeg waarom 80 euro * 200 man= 16000 euro omzet op een dag van 12 uur.
Of dat (behalve de fun) op normale dagen waar paren 60-80 euro betalen ook zo is?
Die dagen zijn vanuit financieel oogpunt "hoogdagen" en door te pompen vaart de gemeenschap in het algemeen er ook wel bij, want de fiscus gaat ook met een deel van de opbrengst lopen. Er wordt dus bijgedragen aan de Nederlandse samenleving.
---
Ik ga enkel akkoord met het meer parenclubachtige als de paren evenveel zouden betalen als de alleengaande mannen, wat in de Fun4Two het geval is want mannen mogen niet binnen en dus moeten paren de club draaidende houden.
---
Maar als paren op die dag GRATIS binnenmogen op voorwaarde dat de vrouwen van die paren ook iets met een andere man doen, dan is dat op dat moment ook de "deal". In een bepaalde club vragen sommige vrouwen er je zelfs bij :D .
Bij het parenclubgedoe beslist de man van een paar. Vrouwen kunnen blijkbaar niet beslissen.
In een club zijn de vrouwen (en dat zijn alle 40 geen professionelen) mans genoeg om zelf een man uit te nodigen. Is me al een paar keer overkomen en da's best leuk.
Als je op verkenning wil gaan: kies een club op zaterdag als er enkel paren toegelaten zijn. 'k heb me laten vertellen dat het dan eerder parade en zich de ogen uitkijken is dan "pompen". Ik ga echter niet voor de parade en kies me die clubs uit waar het er levendig aan toegaat.

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » zo 13 augustus 2006, 21:37

Mannen zoals thisWaltz daar moet ik echt van kokken...(het spijt me, maar je hebt zelf zo je verhaal verteld, dus tja...) die komen er alleen maar om hun zaad te sproeien, en sorry, maar dat is me net iets te banaal. Dan kan je wat mij betreft net zo goed naar de hoeren gaan, even erop en erover, en klaar.
Ik vind het leuk om een avond te flirten, te spelen met elkaar, de spanning op te bouwen en dan als ontlading ga je een kamertje in en beleef je samen mooie dingen.
mannen die de hele avond maar vrouwen aaneen rijgen, daar heb ik echt helemaal niks mee.
Gelukkig zijn ze in de minderheid, dus ik hoop echt van harte dat mensen die er over nadenken te gaan, zich niet laten weerhouden om naar een parenclub te gaan door de posting van deze man. Het beeld wat thisWaltz hier schetst is gelukkig niet het meest voorkomende...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten