Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor deco » vr 12 december 2014, 8:06

Maar aan de andere kant.......als je weet waarvoor je elkaar ontmoet.....hoeft dat niet tot 'verliefdheid' of andere 'gevoelens' te leiden dan seksuele. 17 jaar is inderdaad wel erg lang,maar ik heb toch zeker 3 jaar seks gehad met een man die eigenlijk niet mijn 'type' was maar seksueel -misschien wel daardoor- helemaal top met hem. Wat wel uitmaakt denk ik,dat het altijd relatief snelle rendez-vous' waren ..............dus eigenlijk ben je dan niet elkaars minnaars,maar is het louter seksueel. Want door het steeds heftige en kortstondig gebeuren krijg je niet de kans elkaar beter/anders te ontdekken dan seksueel....toch? De 'beste' keren waren dan ook in het magazijn op het werk,even snel tussendoor,ik voorovergebogen op een tafel,rok omhoog,oh shit,hoe dierlijk kun je eigenlijk zijn?
Klinkt allemaal erg spannend als ik het zo lees.Hoe dierlijk kun je zijn ja,snap dat je van zoiets enorm kan genieten,gewoon ff vlug is ook niet verkeerd op z'n zijd.Vind wel dat je gelijk hebt,dat als je alleen sex hebt je elkaar ook niet echt leert kennen,en dat je met iemand goede sex kunt hebben die niet je type is herken ik wel ja.
De vrouw met wie ik die sexuele relatie heb is inmiddels 11 jaar mijn collega,we hebben ook sex op het werk,soms gaan we in een pauze samen met de auto weg om sex te hebben.We hebben bijna iedere dag sex als het ff kan,soms een vluggertje en soms lange sex met alles erop en eraan.We kennen elkaar best redelijk maar we weten dat we alleen sex met elkaar willen,die is zo goed en geil dat we niet zonder willen.Het heeft ook iets spannends en ook bijna niet te geloven dat we dit al zolang doen en volhouden en telkens het nog zo graag willen,er zit totaal geen sleur in,de passie spat er nog steets vanaf.We vinden het goed zoals het gaat en hopen het nog lang vol te houden,het is een soort verslaving,alleen deze is niet slecht voor je en kost amper geld,dat is wel fijn haha.Ik ben 33 en zei 54,ondanks het verschil in leeftijd is dat tijdens de sex nooit te merken gelukkig.Ben erg gelukkig hoe het gaat,en dat al 17 jaar lang.Heb in die jaren wel vaker met andere vrouwen het bed gedeeld,maar zoals de sex met haar is kan tot nu toe niemand aan tippen.
Dus je hebt al sex met haar sinds je 16e terwijl zij 37 was :?:
Ben je dan toevallig na je studies op dezelfde werkvloer beland?
Richard dit is niet aanvallend bedoelt maar ik vind het verhaal te mooi om waar te zijn en vooral de aantal jaren dat jullie sex hebben (17 jaar) gaat moeilijk binnen bij me.

my 2 cents
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Snoozie » vr 12 december 2014, 10:27

Richard dit is niet aanvallend bedoelt maar ik vind het verhaal te mooi om waar te zijn en vooral de aantal jaren dat jullie sex hebben (17 jaar) gaat moeilijk binnen bij me.

my 2 cents
+1

Richard1981
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 08 december 2014, 0:35

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Richard1981 » za 13 december 2014, 21:19

Ik snap dat je er vraag tekens bij hebt hoor,voel me ook niet aangevallen ofzo.Iedereen heeft recht op z'n mening.
Dat van de leeftijden klopt ja,weet dat het verschil groot is,maar hebben er beide nooit een probleem van gemaakt.
Toen ik 16 was zat ik gewoon op school,maar werkte ook ergens als bijbaan,vandaar.Misschien dat het zo duidelijker is?
Dat mensen me niet geloven ben ik wel gewend,zovaak commetaar gehad,ook van mensen die me wel geloven,vooral vanwege het leeftijd verschil,maar wij trekken ons er niks van aan doen waar we zin in hebben,en we doen het graag,als dat niet zo was zouden we er gelijk mee stoppen.Maar het nog te leuk te lekker en te fijn en ook nog steets spannend en vol passie,we gaan gewoon lekker door waar we mee bezig zijn :)

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor bestwomanlover » zo 14 december 2014, 10:54

Dus je hebt al sex met haar sinds je 16e terwijl zij 37 was :?:
Als dat waar is dan vraag is me af of dat wel volgens de wet mag. Als een man van 37 met een meisje van 16 sex zou hebben is de wereld te klein.

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor fuutje » zo 14 december 2014, 15:26

Op je 16e ben je (in Nederland) strafrechtelijk 'meerderjarig'....
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor deco » zo 14 december 2014, 17:01

Op je 16e ben je (in Nederland) strafrechtelijk 'meerderjarig'....
was dat ook zo in 1997?
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

EstherC
Berichten: 5132
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor EstherC » zo 14 december 2014, 17:04

Doet dit ertoe?
Dream it. Wish it. Do it!

Richard1981
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 08 december 2014, 0:35

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Richard1981 » ma 15 december 2014, 23:18

Heb er nooit echt bij stil gestaan,het gebeurde gewoon en we zijn er mee doorgegaan,nooit echt gedacht dit mag misschien niet.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Noortje » ma 15 december 2014, 23:42

Lijkt me vreselijk voor je vriendin als ze hier ooit achterkomt... . Dat zal een klap voor haar zijn zeg. Maar fijn dat jij er iig zo van geniet.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Anwen » di 16 december 2014, 8:30

Maar fijn dat jij er iig zo van geniet.
Wauw Noortje, sarcasme much? :lol:

Ik heb niet alle 50+ pagina´s doorgelezen, maar ik snap eigenlijk nooit zo de associatie van minnaar/minnares met stiekem. Ik noemde mijn lief eerst ook gewoon lover/minnaar. Vond ik geinig klinken. Terwijl iedereen daarvan weet en zijn andere vriendin ook van mij weet.

Minnaar komt enkel van beminnen toch?

Of mis ik iets?
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor bestwomanlover » di 16 december 2014, 22:55

Inderdaad.
Ik heb al 7 jaar een minnares. We knuffelen en vrijen heerlijk. Volkomen legaal, we bedriegen niemand.

cucky frans
Berichten: 5
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:40
Locatie: Noordwijk

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor cucky frans » wo 17 december 2014, 11:15

Hi, leuk om te horen, wij zijn een stel en hebben een Cuckolding relatie, het geen betekent dat mijn Vrouw/Dress al een aantal jaren een minnaar heeft.
De momenten dat ik er bij mag zijn, dan sta ik onderdanig tot hun beschiking.
Groetjes Cucky Frans

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Lolly1968 » do 18 december 2014, 1:52

nou....een echte win-win situatie dus...........
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

EstherC
Berichten: 5132
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor EstherC » do 18 december 2014, 1:57


Ik heb niet alle 50+ pagina´s doorgelezen, maar ik snap eigenlijk nooit zo de associatie van minnaar/minnares met stiekem. Ik noemde mijn lief eerst ook gewoon lover/minnaar. Vond ik geinig klinken. Terwijl iedereen daarvan weet en zijn andere vriendin ook van mij weet.

Minnaar komt enkel van beminnen toch?

Of mis ik iets?
Het gebruiken van het woord minnaar roept idd al gauw discussie op. Ik noem mijn vaste sekspartner hier ook al tijden mijn favominnaar. Waarom? Omdat ik verschillende minnaars had en hij al snel mijn favoriete was. Maar inderdaad er is niks stiekems aan. Beiden single.

Voor mij hoeft minnaar dus ook niet synoniem te zijn voor stiekeme affaire bijvoorbeeld. Maar voor veel mensen zit er wel zo'n soort bijklank aan.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Paniscus » vr 19 december 2014, 16:42

Deze kwam ik toevallig tegen!

​​​​Herkenbaar?
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 9 gasten