sex...zonder...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

narcis
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 21:18

sex...zonder...

Berichtdoor narcis » wo 12 juli 2006, 1:38

hoi allemaal,

of ik hier op het juiste adres ben weet ik niet....ik vraag me af of mannen de liefde kunnen bedrijven met een vrouw zonder dat ze verdere gevoelens/verwachtingen hebben. En als een man nu 8 maanden lang een vrouw probeert te versieren (terwijl hij weet dat het nooit wat zal worden)....en daarbij steeds zegt verder geen relatie te willen hebben en dat er geen verliefdheid is. Dus puur voor de sex.....Als het puur voor de sex is.....die kun je overal wel krijgen, toch? waarom maanden lang achter die ene vrouw????

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » wo 12 juli 2006, 7:39

Ik denk dat dit wel kan. Je beschrijft eigenlijk twee dingen tegelijk. Kan een man seks hebben zonder gevoelens voor die vrouw. Natuurlijk kan dat wel. Als het hem puur om de seks gaat kan een man simpelweg een vrouw gebruiken om zijn spanning te ontladen.
Ik denk dat jij iets anders bedoeld. Een man die 8 maanden lang een vrouw probeert te versieren zonder vooruitzichten op meer wordt dus duidelijk seksueel aangetrokken tot die vrouw. Misschien is die ene keer de vervulling van zijn dromen.
Je kan het overal krijgen die ene keer, als je betaald kun je overal terecht bij de dames in de krant. Ik denk dat hij dus zo iets speciaals in jou ziet dat hij dat per-se een keer wil beleven. Hij is misschien geobsedeerd door je en wil gewoon een keer met je naar bed. Het kan zijn dat het daarna gewoon over is. Een kind kan maandenlang zeuren om een stukje speelgoed, als hij het dan eenmaal heeft is de lol er vaak vanaf en wordt er amper meer naar omgekeken.
Ik hoop dat je hier wat mee kan. Ik begrijp dat jij met een dilemma zit, je wil eigenlijk niets met hem maar hij blijft je achteraan lopen of je kan een keer toegeven en hopen dat het dan over is. Garantie heb je natuurlijk niet want misschien wil hij daarna nog meer van je.
Ik vind het een heel moeilijk geval.

Marcel
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 08 juni 2003, 22:38
Locatie: het noorden
Contacteer:

Berichtdoor Marcel » wo 12 juli 2006, 9:53

Ook ik zou sex kunnen hebben met een vrouw zonder dat dat enige verplichtingen zijn.
Maar zijn er vrouwen die ook alleen maar sex willen en geen verplichtingen dan?
Wat ik vaak mee gemaakt hebt is dat vrouwen willen dat je eerlijk bent tegen over ze, maar als je dat bent is het vaak ook weer een afwijzing.

Voorbeeld: mijn partner en ik waren een keer op stap in een leuke kroegie.
We hadden een leuke avond en al snel raakte ik aan de praat met een leuk vrouwtje we hebben het over veel dingen gehad maar niet over relatie`s.
Toen mijn partner zag dat ik het wel goed kon vinden met dat vrouwtje kwam ze bij mij en zei dat ze wel ff naar een ander kroegie ging dan hoefde ik niet op haar te letten.
Dus toen ze weg ging vroeg dat ene vrouwtje wie dat was, toen zei ik dat dat mijn vrouw was. maar dat ze zich daar door niet moet tegen laten houden omdat wij een open relatie hebben en mijn vrouw bisexueel is en ook vaak leuke contacten opdoet.
Maar schijnbaar was ze geschokt en ze was in een keer verdwenen.
Nu vraag ik mij dus af, als ik gezegd had dat het een kennis was had ze dan wel gebleven.
dacht gewoon eerlijk te zijn maar dat helpt ook niets dus maar wil gewoon niet liegen tegen mensen.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Geen probleem

Berichtdoor thisWaltz » wo 12 juli 2006, 10:14

Ik doe niets anders.
Achter iemand aan zitten die je niet kan krijgen: dat heb ik vroeger gedaan. Daarna ben ik de swingerstoer opgegaan en opgebleven, zodat sexen zonder meer eerder de norm geworden is.

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Re: sex...zonder...

Berichtdoor Ezoko » wo 12 juli 2006, 10:22

hoi allemaal,

of ik hier op het juiste adres ben weet ik niet....ik vraag me af of mannen de liefde kunnen bedrijven met een vrouw zonder dat ze verdere gevoelens/verwachtingen hebben.
Ja zeker.
En als een man nu 8 maanden lang een vrouw probeert te versieren (terwijl hij weet dat het nooit wat zal worden)....en daarbij steeds zegt verder geen relatie te willen hebben en dat er geen verliefdheid is. Dus puur voor de sex.....Als het puur voor de sex is.....die kun je overal wel krijgen, toch? waarom maanden lang achter die ene vrouw????
Misschien vanwege de uitdaging. Kennelijk is hij er niet van overtuigd dat het nooit wat kan worden. Ik zal het woord "nooit" bij relaties trouwens niet gauw gebruiken. Er gebeuren op dat vlak immers voortdurend dingen die de betrokkenen vooraf niet voor mogelijk gehouden zouden hebben.

narcis
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 21:18

Berichtdoor narcis » wo 12 juli 2006, 15:30

bedankt allemaal, leuke reacties. Baldlover, hoe jij het omschrijft...daar zit wat in, ook die ene voorbeeld van een kind die lang om een speelgoed zeurt.
Ergens geloof ik ook wel dat mannen sex kunnen hebben zonder dat er verdere gevoelens om de hoek kijken. Bij de meeste vrouwen ligt dit vaak anders, er moet op z'n minst vlinders in de buik zijn. Puur sex.....ik denk dat dit bij vrouwen niet werkt.
De situatie had mij mij even tot nadenken gezet. Hij zegt dus niet verliefd te zijn ook geen relatie te willen en toch 7,5-8 maand proberen het voor elkaar te krijgen. Dan vraag ik mij dus af of hij niet stiekem op meer hoopt. Want alleen voor de sex moet het gezeur een keer ophouden.
Nogmaals bedankt voor de antwoorden

narcis
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 21:18

Berichtdoor narcis » wo 12 juli 2006, 16:22

een aanvullende info.....ik ben getrouwd en heb kinderen....hij is vrijgezel. Misschien dat hij daarom steeds zegt geen relatie te willen...het kan ook niet natuurlijk hahaha

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » wo 12 juli 2006, 16:31

een aanvullende info.....ik ben getrouwd en heb kinderen....hij is vrijgezel. Misschien dat hij daarom steeds zegt geen relatie te willen...
Nou, dat is wel enigzins relevante informatie inderdaad die je daar nog even als nagerecht serveert. :lol:
I'm a creationist... I believe man created God.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » wo 12 juli 2006, 17:03

Bij de meeste vrouwen ligt dit vaak anders, er moet op z'n minst vlinders in de buik zijn. Puur sex.....ik denk dat dit bij vrouwen niet werkt.
Jawel hoor!!

Ik kan makkelijk sex hebben OM de sex bij mannen....
Maar niet een lange tijd met dezelfde man...
Want een relatie puur voor de sex kan ik niet hebben..

Maar sex puur voor genot!!
Ja!!

Dus niet alleen mannen kunnen het...ook vrouwen!!

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

narcis
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 21:18

Berichtdoor narcis » wo 12 juli 2006, 17:45

JeffreyBi, ik moest wel lachen om jouw reactie. Had ik idd. eerder kunnen melden maar eigenlijk doet dat er niet toe. Het ging mij eigenlijk om zijn houding, vasthoudendheid, wat, waarom, hoe.....en mede omdat hij dus ook weet dat ik een vaste relatie heb en toch blijft volhouden, vandaar.

empeejeefje, ik zei ook niet dat vrouwen het niet kunnen alleen dat mannen er waarschijnlijk makkelijker in zijn. Ik blijf nog steeds bij mijn mening dat er ook uiteraard vrouwen zijn die puur voor de sex kunnen gaan maar ze zijn in minderheid.

Miepie
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 13 maart 2006, 21:38

Berichtdoor Miepie » do 13 juli 2006, 12:53

Ik zit in ongeveer dezelfde situatie. We zijn beiden dan wel single, als je het over details wil hebben.. :wink:
Ik ken hem sinds een jaar of wat, maar sinds een maand of 6 heel intens contact. We willen beiden geen relatie (zeggen we, maar ik weet niet of dat wel klopt) In het begin intense vriendschap, dat nu meer wordt. We worden ook lichamelijk, vriendschap blijft.

Ik kan sex hebben met een man zonder een relatie te willen, maar niet zonder gevoel. Er moet minstens een vriendschappelijke band zijn.

Ik weet niet of dat voor mannen ook zo geldt...... Vraag me inderdaad soms af wat hij voelt. Ik durf het echter niet goed te vragen. Soms zijn er vlinders bij mij, die komen en gaan ook weer.

Waar ik in deze (vriendschappelijke) relatie zo van geniet is het gevoel van wederzijds vertrouwen, van een goed knuffel en het "er zijn " voor de ander als die hem nodig heeft.
We horen soms dagen niks van elkaar, maar we weten wel dat de ander er is. Hoe ik de fysieke gevoelens hierin moet breien weet ik nog niet.

Wie weet groeit er meer dan vriendschap....... de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » vr 14 juli 2006, 19:58

Ik kan best sex hebben met een man zonder verdere verliefde of liefdes gevoelens. Sterker nog: bij mijn minnaar was ik op mijn hoede om deze ook niet te krijgen, want dan was het over geweest. (dat is nu ook het geval, maar om een andere reden)
Maar er moet bij mij wel duidelijk een klik zijn. Ik moet hem fysiek aantrekkelijk vinden. Meestal flirt ik eerst een tijd met zo iemand, en dan kan dat tot een (letterlijk :D ) hoogtepunt leiden.

jandeman
Berichten: 14
Lid geworden op: za 10 juni 2006, 11:14
Locatie: België, Leuven

Berichtdoor jandeman » vr 14 juli 2006, 23:15

Moet kunnen, maar ik vind dat je toch op één of andere manier op dezelfde golflengte moet zitten. Er moet toch wat gevoel bijkomen, maar daarom niet in de vorm van een relatie.

narcis
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 21:18

Berichtdoor narcis » zo 16 juli 2006, 13:21

Hoi miepie, uit jouw verhaal begrijp ik dat jij eigenlijk wel een relatie zou willen maar hij nog niet. En waarom spreken jullie van te voren al af dat jullie geen relatie willen? Dat weet je toch nooit? het klikt goed, jullie kunnen over alles en nog wat praten, jullie zijn er voor elkaar wanneer het nodig is, er is vertrouwen etc etc. En toch zeggen jullie meteen al " wij willen geen relatie " waarom?? Jullie zijn ook nog eens allebei vrijgezel, dus ik snap niet wat jullie weerhoudt. In mjin geval is het natuurlijk anders, hij is vrijgezel maar ik niet en heb bovendien kinderen. Wel is er een aantrekkingskracht, dat wil nog niet zeggen dat je ook een relatie wil hebben. Maar om steeds weerstand te bieden tegen de aantr.kracht is niet altijd even makkelijk mede omdat ik hem ook wel leuk vind en eigen relatie op een laag pitje staat...pffff....

Miepie
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 13 maart 2006, 21:38

Berichtdoor Miepie » zo 16 juli 2006, 17:36

Hoi Narcis,

Waarom wij (nog) geen relatie willen is eigenlijk een voortvloeisel van het verleden. Ik ben gescheiden, heb 2 kids en na mijn scheiding 2 vastere en wat lossere relatie's gehad. Mijn vastere relatie's kwamen ook hier over de vloer als de kinderen er waren. Na mijn laatste relatie kwam ik erachter dat mijn kinderen hem ook missen........ en dan tel ik 1 en 1 bij mekaar op.....

Ik wil nu zeker weten dat ik bij mijn toekomstige partner pas. Ik ga geen relatie meer aan na een bakje koffie en een wip. Mijn vriend heeft precies hetzelfde als ik, ook 2 kinderen die hij een vaste basis wil geven, zonder altijd weer afscheid te moeten nemen van vrouwen. Deze vriend die ik nu heb, ken ik al een jaar of 3, waarvan het laatste half jaar heel intens.

We leren mekaar heel goed kennen op deze manier, ik weet zijn gekke dingen en hij weet de mijne. Op deze manier kom ik erachter of hij liegt (waar ik absoluut niet tegen kan), weet ik of hij loyaal is, of hij trouw is, of hij de goede partner voor me zou kunnen zijn.

Vanuit onze vriendschap kan er misschien iets moois groeien, maar dat zie ik dan wel weer. Nu genieten we allebei van de spanning van het mekaar zien, van de gezelligheid, van de geborgenheid en niet te vergeten van onze vrijheid.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

Liefs
Miepie


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten