Een helemaal kaal en glad kutje!

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » ma 10 juli 2006, 20:09

ik heb ervaring met brazillian wax (het harsen van de bikinilijn).
dat kun je bij speciale brazillian wax-salons laten doen.

ik laat mijn hele bikinilijn doen, dus van voor naar achter, van links naar rechts. het is behoorlijk pijnlijk, dat wel, maar super glad en super zacht. doe het niet zelf, je kunt er blauwe plekken van krijgen als het niet goed gebeurt, en daar blauwe plekken is niet sexy!
Dus je laat álles weg halen? Ik zit er nl. ook over na te denken om dat te laten doen, lijkt me daarna nl. echt super! Eerst maar eens uitzoeken waar ik dat in de buurt kan laten doen :) Je geeft me moed om die stap toch maar eens te zetten Vamp ;)

X Miss*P

sammetje
Berichten: 4
Lid geworden op: do 09 februari 2006, 20:13
Locatie: mijn wolk, ja rechts daar ja

Berichtdoor sammetje » di 11 juli 2006, 7:42

Al jaren gebruik ik ontharingscreme, overal dus ook op mijn schaamlippen, blijft zeker 2 dagen kaal.
Ik laat wel een landingsbaantje staan, anders vind ik mezelf net een 13jarige.
Ontharingscreme van VEET is perfect.
Nee totaal niet!! Maar niet iedere huis is het zelfde, dus wel ff opgepast.
Ik gebruik veet met aleo vera
Ben open en eerlijk en vind NIKS vreemd of raar...

sylvia32
Berichten: 1
Lid geworden op: za 22 juli 2006, 20:40

Kaal kutje

Berichtdoor sylvia32 » za 22 juli 2006, 20:42

kort knippen en dan epileren. de eerste keer doet het echt pijn de volgende keren een stuk minder.

dreamers40
Berichten: 2
Lid geworden op: do 27 juli 2006, 7:18

Berichtdoor dreamers40 » do 27 juli 2006, 7:33

mijn vriendin heeft haar poesje laten lazeren, kost behoorlijk wat maar geeft een permanent glad kutje, zonder stoppeltjes en terug komende haartjes.

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » do 27 juli 2006, 8:54

mijn vriendin heeft haar poesje laten lazeren, kost behoorlijk wat maar geeft een permanent glad kutje, zonder stoppeltjes en terug komende haartjes.
dat is mij een iets te defintieve stap.
lust for life

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » do 27 juli 2006, 11:06

mijn vriendin heeft haar poesje laten lazeren, kost behoorlijk wat maar geeft een permanent glad kutje, zonder stoppeltjes en terug komende haartjes.

Ik ben toch wel heel erg nieuwsgierig waar ze dat heeft laten doen en wat het heeft gekost......... 8)
Smile!!..It increases your face value..

Tweety79
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 september 2006, 20:41

Berichtdoor Tweety79 » di 12 september 2006, 21:01

Hoelang duurde het bij jullie voordat de irritatie van de eerste keer scheren in de schaamstreek over was?

Ik scheer mezelf 2 keer in de week nu voor 2 weken maar o wat een rottige bultjes heb ik er zitten en sommige bloeden Heb er dan nog zeker een dag last van.
Als ik me scheer dan heb ik een nieuw mesje.
Ik gebruik babyolie trouwens

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » di 12 september 2006, 22:31

ik scheer nu iedere dag onder de douche zonder scheerschuim of olie. Dat gaat nu prima geen pukkeltjes of irritaties meer. ik heb een hele gevoelige huis dus het was wel even zoeken naar de juiste weg.
Echt nergens geen last meer van.
geluk zit in jezelf!

pukkie
Berichten: 4
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 11:20

Berichtdoor pukkie » za 23 september 2006, 10:55

ik heb nog niemand gehoord over wilkinson intuition.

perfect scheersysteem waarbij de scheerzeep als een blok rondom het mesje zit. perfect voor onder de douche we gebruiken het allebij en hebben nooit ergens last van.

aja
Berichten: 55
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 22:30

Berichtdoor aja » zo 11 februari 2007, 23:01

ik heb al jaren n kipfiletje :lol: ik gebruik gewoon baby olie van natusan,werkt perfect en geen bultjes of zo.
ik begin elke keer bij m,n kut en doe dan oksels en benen en gooi dan t mesje weg.het houdertje af en toe in de afwasmachine is wel zo hygienisch.
live is to short to live slow

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 12 februari 2007, 15:08

laat je vriend je scheren,die zit er met zn neus bovenop dan :lol: jij blij je vriend blij
iedereen blij :wink:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

aja
Berichten: 55
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 22:30

sheren

Berichtdoor aja » ma 12 februari 2007, 16:33

zeker weten mag m,n vent me scheren ik ben al nat voordat hij begint en daarna.......goede sex
live is to short to live slow

karink
Berichten: 56
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 4:03

scheren

Berichtdoor karink » vr 16 februari 2007, 22:25

Over het algemeen scheer ik me vier keer in de week ik gebruik gilette contour, inderdaad en mannenmesje, deze lijken wel scherper te zijn als vrouwen scheermesjes. Meestal gebruik ik Wilkinsongel voor de gevoelige huid,( mannen scheergel) ik heb nooit last van bultjes of roodheid. Wel moet je even opletten welke richting de haargroei is, net zoals onder de oksels. Als mijn scheerschuim op is gebruik ik dove shampoo, werkt ook goed, vind ik tenminste. De binnenkant van mijn lippen doe ik op zijn egeltjes, goed strak trekken en dan van onder naar boven scheren. Bij elke scheerbeweging het mesje afspoelen

ik zweer dus bij mannen scheer produkten, veel minder parfum en onzin toevoegingen.

heks
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 22:29
Locatie: randstad

Berichtdoor heks » za 17 februari 2007, 22:31

Hatrelijk dank voor de tip van de baby-olie....werkt perfect! Eerder heb ik ook wel creme geprobeerd, maar dat vind ik zo'n geklooi. Epileren is me te veel werk. Met scheerschuim had ik altijd last van irritatie, wat supervervelend en bovendien niet echt mooi is. Nu is alles perfect glad.
Nogmaals bedankt dus!
Groet
Hx
I can resist everything except temptation.
(Oscar Wilde)

stiertjuh
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 19 januari 2007, 12:17
Locatie: west friesland

Berichtdoor stiertjuh » di 20 februari 2007, 17:52

Heb net babyolie gehaald, zonder parfum, mijn man stond mij alleen raar aan te kijken waarvoor ik t ging gebruiken, jullie horen wel t resultaat!


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten