Een helemaal kaal en glad kutje!

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 21 januari 2009, 2:14

pffft en toch zou ik het leuk vinden als harige oksels en pussy's weer in de mode komen, waar we en masse aan meedoen.. al is het maar dat we dan nog duidelijker zien in hoeverre de hedendaagse 'walging' van haar eigenlijk best bizar is.

Ik doe er zelf aan mee hoor, zit niet belerend te doen. Maar ergens zit er toch een stemmetje in mijn hoofd te piepen dat het maar HEEL vreemd is dat we iets heel natuurlijks zo hard afkeuren.

Over twintig jaar lopen alle vrouwen met kale koppen, omdat je het gezicht dan nòg duidelijker kunt zien, of omdat lang haar toch best snel vies wordt (al was je het dagelijks). Lange lokken? gatver!!!

:shock: ja, bizar toch?

(met dat piepende stemmetje in mijn achterhoofd -ja verder ben ik 'sane'- vind ik die foto van madonna net zo mooi mèt haar. behalve die bakkebaarden dan :P hypocriet van mijn stemmetje zeg! ;) )

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Berichtdoor lavendeltje » do 22 januari 2009, 23:04

kaal op een streepje. En de lipjes lekker geschoren. Anders komen we de deur niet uit :?

Gebruikersavatar
Viking
Berichten: 1318
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 10:10

Berichtdoor Viking » zo 25 januari 2009, 10:24

Waar zij niet bij kan doe ik gewoon, een leuk voorspel!

MrBadguy
Berichten: 46
Lid geworden op: di 03 januari 2006, 13:17
Locatie: Omg. Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor MrBadguy » zo 25 januari 2009, 10:54

Hier zijn we beiden geschoren, niet per sé omdat we dat mooier vinden maar het is gewoon heerlijk praktisch. Zelf vind ik het heerlijk om niet steeds haartjes tussen een randje van je onderbroek te hebben etc. En bij vrouwen vind ik het veel handiger tijdens orale sex, bij massages etc..

Zij vind het ook onprettig om te doen vandaar dat ik het doe, is inderdaad ook vaak een voorspel. Gisteravond nog: kids naar bed, hond lekker vroeg uitgelaten en in plaats van altijd die gare TV hierna geschoren (eerst tondeuse, dan mesje) vervolgens uitgebreid in bad. Lekker lui op bed met een leuk filmpje, uitgebreide massage.. De afsluiting zal ik aan de verbeelding overlaten :lol:

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » do 12 februari 2009, 10:52

Dit geheel terzijde:

Waarom hebben we schaamhaar? We hebben net zoveel lichaamsharen als onze naaste verwanten, de mensapen. Alleen vallen die van ons minder op, omdat ze in de loop der evolutie veel dunner geworden zijn. Met als enige uitzondering ons schaam- en okselhaar. Daar moet een reden voor zijn.

De meest waarschijnlijk verklaring is dat ze een rol spelen in de seksuele aantrekkingskracht en zelfs in het selecteren van een geschikte partner om gezonde kinderen mee te maken. Ook al zijn we ons daar niet van bewust. Waarschijnlijk houden ze feromonen en andere chemische stoffen beter vast.

Schaam- en okselhaar zit grotendeels op dezelfde plaatsen als de apocriene klieren, die zweet produceren vanaf de puberteit. Dat zweet bevat wat celmateriaal, en wanneer dat door bacteriën afgebroken wordt, ontstaat onze individuele lichaamseigen geur. Het dikke schaam- en okselhaar vormt een prima groeiplek voor die bacteriën en bewaart de geur ook beter.

Volgens een bepaalde hypothese verstrekt die lichaamseigen geur bovendien informatie over een belangrijk onderdeel van ons immuunsysteem, het MHC. Er bestaan bij de mens heel veel verschillende varianten van dit MHC. Als je van je ouders twee sterk verschillende types MHC geërfd hebt, dan heb je een sterker want complementairder immuunsysteem dan wanneer je twee op elkaar gelijkende types geërfd hebt. Sommige wetenschappelijke proeven met dieren én mensen hebben inderdaad aangetoond dat men potentiële seksuele partners aantrekkelijker vindt ruiken als hun MHC-samenstelling sterk verschilt van die van henzelf.


Bron: www.askalice.com en www.thenakedscientists.com

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » vr 13 februari 2009, 19:41

Ik ben het zo met Jess eens in dezen... een anekdote:

Als mijn lief gedoucht heeft, moet ze zich altijd uitgebreid insmeren met huidcrème.
Niet zelden help ik haar daarbij; wel zo handig voor haar, vanwege de moeilijk te bereiken plekken; en wel zo leuk voor mij, om te doen natuurlijk.

Voor haar vooral een nuchtere fysieke handeling, bedoeld om haar uitzonderlijk droge en kwetsbare huid te beschermen. Dat begrijp ik en ik kan dan ook heel functioneel behulpzaam zijn, ondanks mijn welhaast werktuigelijke fysieke opwinding. Ik vind het altijd erg prettig haar in te smeren, haar contouren te volgen met mijn handen, haar huid onder mijn vingers te voelen, haar lichtjes te masseren.

En als ze zo glorieus voor me staat, en ik door mijn knieën zak om haar benen te doen... is er weinig fijner dan mijn neus in haar krullerige schaamhaar te steken, haar heerlijke geur op te snuiven, haar wezen in te drinken als het ware - en waar ruikt het in godesnaam lekkerder dan in die hemels mooie blond begroeide venusdelta, waar haar vrouwelijke essentie in, achter en onder verborgen ligt, nog dauwig van het douchen?

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » vr 13 februari 2009, 20:13

Tja, ik geloof nog steeds niet dat die plek zo verschrikkelijk lekker ruikt.
Zoete bloemetjes, honing, etc....

Pure - 35, en nog steeds niet te overtuigen van de mooiheid, schoonheid en frisheid daar :roll:

(het is gewoon een stel flapjes en lapjes met een zootje haar eromheen)

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » vr 13 februari 2009, 20:23

zeg!!!! Pure...

je moet het meeeeegemaakt hebben 8)
het is zoet...zalig zoet...
als de dame geil is..en in een bepaalde fase van haar cyclus 8)
zei de ervaringsdeskundige :D
The music is all around us...you only have to listen..

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » vr 13 februari 2009, 20:25

...
Laatst gewijzigd door pure op za 14 februari 2009, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » za 14 februari 2009, 13:20

Zee, ik kan je helemaal volgen... maar je zegt blonde veunusheuvel.. bij een brunette venusheuvel vind ik dat wat anders, minder schattig en lieflijk...

Frans49
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 02 januari 2009, 10:14

Berichtdoor Frans49 » za 14 februari 2009, 13:34

Voor mij komt de ware betekenis van schaamhaar in deze naar voren.
Je moet je schamen als het er niet meer is :D


Overigens is er wel verschil tussen de onverzorgde bos en een netjes verzorgd plukje, ook als het donker haar is.
All I ask of living is to have no chains on me

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » za 14 februari 2009, 14:09

Afgezet tegen liefde, lust en verlangen - de passie - is de esthetica van de venusdelta maar een kleine factor.
Om het simpel te zeggen: als je écht verlangt en begeert, maakt het uiterlijk weinig meer uit. Dan moeten er echt hele gekke dingen uit de doos komen (ik noem maar wat: ziektes, uitslag of ongedierte) wil je nog terugschrikken van je lust of afknappen op je lief.

Daarnaast is - zoals Frans terecht stelt - het verzorgen van de genitale zone wel zo zorgvuldig: wat je liefhebt, onderhou je met liefde. Mooi gras moet tenslotte ook met liefde gemaaid. Voor jezelf, én voor de geliefde ander die er zijn/haar blik op mag laten rusten en/of neus in mag steken.

Dan kom ik in esthetische - en dus heel persoonlijke - zin uit op:
kort maar gedekt :-)
Om met Bell te spreken: over kleurvoorkeuren valt niet te twisten... ik vind weelderig blond op een gebruinde huid heel zomers, maar een donkerbrunettig afgetekende driehoek op een bleek winterhuidje weer wondermooi contrastrijk.

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Frans49
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 02 januari 2009, 10:14

Berichtdoor Frans49 » za 14 februari 2009, 14:36

Je geeft het prachtig weer, een zee van mogelijkheden :D
All I ask of living is to have no chains on me

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » za 14 februari 2009, 15:43

Hmmmm, als ik dit zo lees, misschien moet ik het toch weer laten groeien ...
Afbeelding

aSantos
Berichten: 6
Lid geworden op: za 14 maart 2009, 2:04

Berichtdoor aSantos » zo 15 maart 2009, 13:19

Een streepje aan de boven kant van de vagina en voor de rest alles kaal beneden.
Tijdens het beffen kan het ruw aan toe gaan, zeker bij het eindpunt, ik heb dan geen zin in een haarbal! Ik hou van poesjes maar niet van hun haarballen.
Haar op bedekte plekken is trouwens onhygienisch. Vroeger liep iedereen bloot rond, vandaar dat we haar hebben.
Love to L....


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten