welke "voorstellen " kreeg je als man zowaar

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

welke "voorstellen " kreeg je als man zowaar

Berichtdoor Mateo » di 20 juni 2006, 19:52

Omdat iedereen het nogal vlug heeft over "de man " die effe vlug bed in duikt .En na de ervaringen die ik persoonlijk heb meegemaakt .Ben ik ook eens benieuwd als andere mannen ook eens een "voorstel " kregen van een vrouw om het bed in te duiken
ik geef ze hier op een rijtje
-op personeels feest sta ik naast een medewerkster van op het werk (geen directe collega ) ze begint vragen te stellen ivm mijn single zijn (scheiding etc) en seksleven ... Kort daarop begon ze van "goh mijn seksleven is saai , ik moet er dringend eens iets aan doen , o ja mijn man is naar italie " kort daarop kreeg ik de vraag als ik geen zin had om die avond nog verder samen te gaan stappen (ik heb die vriendelijk afgewimpeld )
- op een dag ga ik stappen met een vriend van me , kom ik een cafe-dancing binnen komt er opeens een vrouw naar me toegelopen en zegt spontaan (ik kende die nog van toeten ,nog blazen) Ik vind je zo sexy . Ik werd uiteraard overrompeld en zweeg , moest effe lachen in mezelf (nu die vrouw beviel me wel niet ... niet mijn stijl ) na 20 minuten komt ze terug en zegt ze van "kijk ik heb het al eens gezegd , ik vind je zo sexy .Kijk je mag deze nacht met me doen wat je wilt " ook deze heb ik afgewimpeld
-Een vrouw van een bevriend koppel (die veel in de zaak kwam ) wist ivm mijn echtscheiding .Ze zegde me vlakaf " kijk je moet maar eens smorgens langskomen (man weg ) ik ben breeddenkend genoeg . Mag niet vergeten dat ik die mensen toch een 10 jaar kende .Ook hier stond ik met mijn mond vol tanden
-Op een dag krijg ik van een vriendin de vraag van "als ik haar seksvriendje niet wilde zijn " nu ik schrok effe van die vraag en wist nie wat te doen .Dus ik besprak dit met een vriendin van me "waarop ik spontaan de vraag kreeg van , nu ik zou dat ook wel zien zitten " uiteraard terug schrikken .Kort erna hoorde ik mijn boezem vriendin en vertelde haar die historie waar ik kort erop de vraag kreeg "zou je dat zien zitten met mij , wil jij dat wel , ben ik daarvoor goed genoeg " Uiteindelijk heb ik het met niemand gedaaan :roll: werd me te ingewikkeld
-ik ging met mijn dochter naar een kinder party , ik zat daar , een andere vrouw ook met haar 2 kindjes . De babbel verliep goed uiteindelijk kreeg ik de vraag als ik die avond niet wilde langskomen voor een gezellig avondje (dochter was ondertss naar de ex ) toen ik daar kwam "was ik gevangen genomen " en kreeg ik na een hapje en een drankje de vraag om te blijven slapen (wat wel is gebeurd )

guus78
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 april 2006, 16:03
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor guus78 » di 20 juni 2006, 20:02

Wauw... Ik ga dit topic met aandacht volgen :-)

éénmaal ben ik gevraagd door een meisje/vrouw. Toen was ik een jaar of 16. We werkten allebei op een camping en we werkten sinds een paar dagen met elkaar. In een gesprek zei ze ineens: Hm.... eigenlijk wil ik wel seks met jou. Ik was overompeld maar had ook zin in haar, we hadden al een paar dagen een soort spanning.

We hebben wel gezoend en gevreeen maar nooit geneukt... Wel een hele geile geschiedenis. Helaas was dit wel de laatste keer dat ik zo´n sterk initiatief heb mogen meemaken! Ik zou het het graag nog eens hebben...

Ben heel benieuwd wat vrouwen zo ver brengt om zo het initiatief te nemen, het is fantastisch maar zeldzaam denk ik.

Gr,
Guus

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » di 20 juni 2006, 20:36

oeps eentje vergeten
ik had iemand leren kennen via het net , al chattende .(was juist na de scheiding ) zij was 43 dacht ik .Nu wij zaten veel te praten over relaties en alles wat het leven inhoud .Op een dag spreken we af (ze woonde hier in de buurt ) dus ik kom daar toe .Ik ga naar binnen , zet me neer in de zetel en we beginnen te praten .Krijg ik opeens de vraag van en hoe gaat het met uw pinokkio .Ik terug mond vol tanden en zeg antwoord kort erop "goed ".Op een moment vraagt ze van wat gaan we doen , hier iets eten , iets laten komen of iets buiten gaan eten . Ik kreeg al schrik en stelde voor om buiten iets te gaan eten . De ganse tijd aan tafel had die vrouw het over seks , haar bi ervaringen etc .Nu op een moment stak het me wel iets tegen en gebruikte ik een excuus om toch weg te gaan .We gaan samen naar huis . PRobeert ze me te kussen en naar binnen te trekken ."Ik , goh euuh , ik heb echt geen tijd meer , ik moet morgen vroeg op staan om te gaan werken" heb dus alleen verder weest gaan stappen . Nu s'anderdaags krijg ik een sms van kan je eens langskomen want ik heb een dvd speler gekocht en heb een probleem met de klank en surround .Uiteraard zag ik dat niet zitten .Die vrouw bleef maar aanporren om toch maar te komen .Jah "oa van ik kan dan niet mijn dvd speler gebruiken , heb hem gekocht en zou graag kijken etc....." nu het was op weg van mijn werk naar huis .Dus ikke dan toch maar toegegeven .Ik kom daar binnen en het eerste dat ze zegt vlakaf in het gezicht " En doe nu maar uw kleren uit we gaan er eens goe aan beginnen " zo op een manier van ...... Heb erop geantwoord van kijk B ik heb nie veel tijd want binnen 30 min moet in vertrekken om mijn dochter op te halen .Raad eens wat het probleem was ......................................................... De 2 scart kabels waren omgewisseld ............... :roll:

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » di 20 juni 2006, 20:40

Een vrouw mag toch ook het inititief nemen?Wat vind je daar bijzonder aan?

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » di 20 juni 2006, 20:42

Mateo zei:Die vrouw bleef maar aanporren om toch maar te komen

Waarom zei je dan niet gewoon eerlijk dat je haar niet zag zitten?

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » di 20 juni 2006, 20:48

verschillende reden gewoon .ten eerste de wijze waarop vond ik nogal "ordinair ".Zo krijg je me niet in bed .Ten tweede wist ik ook dat die vrouw soms wel eens diep zat (psy) gezien dus wilde ik haar niet kwetsen door vlakaf te zeggen " je bent mijn type niet .Maar wilde ik haar gewoon vriendschappelijk houden

guus78
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 april 2006, 16:03
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor guus78 » di 20 juni 2006, 20:48

Een vrouw mag toch ook het inititief nemen?Wat vind je daar bijzonder aan?
Ja natuurlijk mag het, graag zelfs maar het gebeurt eigenlijk niet. Misschien ligt het ook wel aan mij... Ben ik niet de persoon waarbij je dat doet ofzo... :lol:

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » di 20 juni 2006, 20:51

Een vrouw mag toch ook het inititief nemen?Wat vind je daar bijzonder aan?
Kijk om verleid te worden op een deftige manier "oke " geen probleem .Ik vind het zelfs leuk , streelt mijn ego (je moet weten dat ik vroegr wel een complex had over mezelf , Haar verlies etc .Maar door een kleine ingreep is mijn wereld dusdanig veranderd in die mate dat ik zelf er van geschrokken ben )
Maar om gewoon vlakaf te zeggen van "kijk ik wil in bed met je duiken " dat vond ik er toch iets over .

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » di 20 juni 2006, 20:58

nog eentje (ze komen stap voor stap terug in het geheugen )
op een dag ben ik iets aan het drinken in die lounge bar waar ik heel graag ga . Ik zit aan de bar en er komt een gast naast me zitten (J, oude schoolgenoot ) genaamd .Nu hij kwam terug van een festival en was zo stoned (of zat ) denk eerder stoned als het maar kan .Opeens zit hij K staan (k was iemand die ik kende van de periode dat mijn ex voor de eerste keer was weggegaan ivm depressies ) opeens zegt J tegen mij waar k bijstaat weet ge met jou zou ik toch eens een nacht willen doorschieten .Ik zit tss hen beide in en krijg nen rode kop :oops: tot en met en denk bij mezelf j :roll: tjeezes wat zeg je nu in godsnaam .(je moet weten dat K haar vriend beetje verder stond en infeite al een tijdje argwannend naar me toekeek omdat K , me vroeg als ik haar nummer nog had .Toen ik neen antwoorde gaf ze spontaan haar nr terug ) Zegt K opeens terwijl ze met haar hand over mijn kale kop wrijft Luister J met jou zou ik nooit in bed duiken maar met .......(ik dus ) ja daar wil ik nog eens voor g aan .Ik zie die vriend kijken met een blik ..... Ik ben gewoon recht op gestaan en naar huis getrokken .Ik vertrouwde dat zaakje niet meer

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » di 20 juni 2006, 21:02

Een vrouw mag toch ook het inititief nemen?Wat vind je daar bijzonder aan?
Ja natuurlijk mag het, graag zelfs maar het gebeurt eigenlijk niet. Misschien ligt het ook wel aan mij... Ben ik niet de persoon waarbij je dat doet ofzo... :lol:
Je zegt graag zelfs maar zou je met elke vrouw die dat jou voorstelt doen dan?

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » di 20 juni 2006, 21:50

Als het mij goed herinner heeft Rob de Nijs daar eens een lied over gezongen. Kees van Kooten en Wim de Bie maakten er vervolgens dit van:
Mannen worden ouder

Het was al lente, maar nog behoorlijk koud
Ik dacht ik ga naar het strand en ik jut wat aanmaakhout
Mijn vrienden zaten warmpjes in de bioscoop
Ik zie het nu nog voor me hoe ik langs de vloedlijn loop
Toen zag ik haar, ze had zo'n tuttig hondje
Zo'n pekineesje met zo'n platgeslagen smoel
Dat leek op haar, behalve op haar kontje
Waarmee ze me wenkte

Ik was zestien en zij was tweeendertig
En van de liefde had ik nog geen benul
Toen stond zij naakt en of ik soms wat beliefde
Schrok me de beroerte

Ik was elf en ging een dagje naar het bos
Zoals je weet daar lopen dikwijls vrouwtjes los
Toen kwam er eentje met een windhond langs gehold
Ze had wat korte beentjes, maar toch fijn gerollebold

Ik was elf en zij was eenenveertig
En van de mieren heb ik geen mallemoer gevoeld
En al die tijd haar hazewind maar blaffen
Ik kreeg het kouder

Toen ik acht was en me vaak bezatte
Ontmoette ik een dame op de wintersport
En van al die mannen met hun lange latten
Heeg zij in mijn oor (zijn oor) ik glij op jou hoor

En toen ik nul was lag ik al te vrijen
Met een ervaren vrouw van zesentwintig jaar
Och moeder lag ik nu nog maar zo bij je
Ik krijg kouder, want ik word ouder

guus78
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 april 2006, 16:03
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor guus78 » di 20 juni 2006, 21:51

Een vrouw mag toch ook het inititief nemen?Wat vind je daar bijzonder aan?
Ja natuurlijk mag het, graag zelfs maar het gebeurt eigenlijk niet. Misschien ligt het ook wel aan mij... Ben ik niet de persoon waarbij je dat doet ofzo... :lol:
Je zegt graag zelfs maar zou je met elke vrouw die dat jou voorstelt doen dan?
Nee, er zijn natuurlijk grenzen. Ik zou me aangetrokken moeten voelen en er zal sprake moeten zijn van wederzijds vertrouwen, je geeft jezelf tenslotte bloot. Deze grenzen varieren naar gelang, het is afhankelijk van een ingewikkelde som van zin, aantrekkelijkheid, aantrekkingskracht en zelfs jawel de X-factor ;-)

Dus... Ik zou het niet met iedereen doen die het vraagt. Maar vragen of aandringen zou de som bijzonder positief beinvloeden. Zoals verleiden mits vakkundig uitgevoerd.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 21 juni 2006, 1:29

Hihi Mateo, ik weet dat het ook niet vaak voorkomt.. en dus vraag ik me nou wel af hoe je eruit ziet :wink: :lol:

Ik denk aan het volgende; of je bent harstikke knap, met een ontiegelijk knallende uitstraling waardoor je vrouwen als een magneet trekt, of..
je ziet er redelijk timide uit, in ieder geval niet 'bedreigend' voor vrouwen..

Offeh.. allebei natuurlijk :)

Guus vroeg zich af wat maakt dat vrouwen het initiatief nemen...
Een persoonlijk antwoord;
ik neem het initiatief wanneer ik het gevoel heb dat de man in kwestie het initiatief niet durft te nemen maar het misschien wel zou willen (eerst goed observeren dus, haha). Wat ik hierboven schrijf dus; een beetje timide lijkende man, niet bedreigend (op beide manieren; dat hij dus niet je kleren gelijk van je lijf scheurt, of gelijk heel naar uit de hoek komt).

Daarbij moet ik zeggen (welbekend probleem voor mannen misschien).. soms denken mensen dat ik een 'initiatief' neem zonder dat te bedoelen. Ik kan ook over sex ouwehoeren en daarna gewoon verder uit willen gaan zonder iets te willen/verlangen. Aan de andere kant is het wel subtiel wanneer ik WEL initiatief neem..

Beetje moeilijk aan te voelen dus... maar terloops maak ik het heus duidelijk als ik merk dat er een miscommunicatie is..

Mateo, waar het gaat om 'eerlijk zijn'... je kan de waarheid ook in het midden laten he. Toen ik je antwoord las dacht ik wel meteen; maar je kan toch ook zeggen; sorry, ik heb daar gewoon niet zo'n zin in (los van of je haar aantrekkelijk vind of niet.. het kan toch zijn dat je gewoon hele andere dingen aan je hoofd hebt en geen trek hebt in avonturen?)..

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » wo 21 juni 2006, 10:43

Ik kreeg nog maar pas geleden een mooi aanbod. Ik heb fantastische kenissen die tegenwoordig op het natuurpark Flevoland wonen. Voor de niet bekende met dit park; dit is een naturistenpark.
Wij zijn altijd aan het dollen met elkaar en gaan daar vrij ver in. Op een bepaald moment vroeg ik haar wat ik mee moest nemen als ik op visite wil komen. Niets zij ze tegen mij. Ik vroeg haar of ik dan ook in mijn blootje moest gaan lopen. (helemaal geen probleem voor mij) Haar antwoord was natuurlijk JA. Ik zei daarop dat ik dan wel de hele dag moest blijven zitten. Zij vroeg me waarom dat dan wel is. Ik zei haar daarop dat de mensen mijn stijve plassertje dan zouden zien. Ze moest lachen om deze opmerking en vroeg mij waarom ik dan een stijve zou hebben. Ik zei haar daarop dat alleen haar lichaam me al opwond en ik zeker weet dat ik daar een stijve van zal krijgen.
Haar fantastische reactie daarop was "Dan help ik je daar wel van af"

Zeker weten dat ze dit ook doet! We kennen elkaar al heel lang en zijn erg vrij tegen en met elkaar. Ik zie uit naar een mooie warme dag waarop ik naar Flevonatuur zal rijden.

Beau83
Berichten: 3
Lid geworden op: do 15 juni 2006, 15:10

Berichtdoor Beau83 » wo 21 juni 2006, 14:10

waarom is het ordinair als een vrouw het doet en niet als een man begint.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten