klaarkomen door beffen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

mimosa
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 07 juni 2006, 13:04

klaarkomen door beffen

Berichtdoor mimosa » wo 07 juni 2006, 14:00

hallo allen,

wil graag een ervaring delen die ik heb gehad...

Ik ben laatste gebefd en klaargekomen...dat was me nog nooit overkomen...dat is iets geweldigs gewoon.

Volgende dag had ik nog steeds kleine golfjes in mijn buik als ik eraan dacht!

En dan, ja lekker wegmijmeren en hopen op nog een keer..

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » wo 07 juni 2006, 14:44

..als doener kan ik zeggen dat het ook
heel bijzonder is, als het 'lukt'.. :D
Je kan nooit genoeg oefenen.

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » do 08 juni 2006, 1:26

hallo Mimosa

leuke posting!! En gefeliciteerd!!! hopelijk volgen er nog meer!!! veel plezier met je golfjes....en verdere ontdekkingen....

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » do 08 juni 2006, 9:14

Hey, fijn dat je die ervaring hebt meegekregen. Ik hoop dat het zal blijven lukken.

Misschien aansluitend een vervolg op deze mededeling, maar dan meer in de vorm van een vraag: Zoals zoveel dingen, nemen wij (man en vrouw) maar aan dat de andere partij in staat is tot.. Zo heb ik lang gedacht dat een man moet kunnen klaarkomen door pijpen. Mij lukt dat dus niet, maar ik heb gemerkt in de loop der tijd dat een groot deel van de mannen dit niet kan, dus zo een vreemde was ik niet. Maar nu aan de andere kant: als je een goede mannelijke (of vrouwelijke natuurlijk) partner hebt, kunnen de meeste vrouwen dan klaarkomen door enkel te beffen??

Groet
Mark, die eens een vraag heeft.

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » do 08 juni 2006, 10:34

Mark, geen idee. Ik kan het wel, maar of daarmee de meeste vrouwen het kunnen... :?

Ik merk wel dat het ook ligt aan de partner. Bij sommige lukt het me nooit, bij andere altijd, bij nog weer andere zo nu en dan eens... Zal de techniek wel zijn, maar aan de andere kant: leg maar eens uit wat je lekker vindt! Ik weet het zelf niet eens, ik lig nou eenmaal niet te analyseren als ik gebeft word. Het enige wat ik weet is dat ik het zalig vind, of ik er nou van klaarkom of niet.

Wat pijpen betreft: nog nooit meegemaakt dat een man er niet klaar van kwam. Ook dat zegt natuurlijk niks, ik geloof gerust dat er een hele hoop zijn die dat, net als jou, niet lukt. Maar ik kan me niet voorstellen dat je er daarom minder lol in zou hebben. En daar gaat het uiteindelijk om :D

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » do 08 juni 2006, 10:55

Ik denk dat de meeste vrouwen klaar kunnen komen door beffen als je het maar goed doet. Ik heb behoorlijke ervaring hier mee en ik ben nog niet tegen gekomen dat een vrouw niet klaar kwam als ik ze befte. Ben ik dan zo goed of de andere zo slecht (vrij naar Lois van Gaal) Maar serieus gesproken, ga niet alleen maar te keer over haar clitoris want dat is soms te veel van het goede en als deze te geprikkeld wordt komt ze meestal niet klaar. Ik vind het machtig om te doen en mijn record (bij mijn eigen vrouw dan) staat op ongeveer 45 seconden.

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » do 08 juni 2006, 11:04

@ Baldlover: :lol: Ik heb liever een befrecord van een uur of langer! En dan wil ik gerust binnen 45 seconden klaarkomen, als ie daarna dan maar wel eindeloos doorgaat.

Rune
Berichten: 37
Lid geworden op: di 09 mei 2006, 10:32

Berichtdoor Rune » do 08 juni 2006, 11:05

Gezien er zoveel verschillende ervaringen en verhalen zijn als er mensen zijn en gezien al die lichamen toch weer een tikje anders in elkaar zitten, ga ik er vanuit dat het niet enkel aan 'je durven geven' en 'de juiste techniek' afhangt.
Het zou wel leuk zijn als het zo in elkaar zit natuurlijk.

Het zou alleen klinken alsof Mark alleen maar slechte sexpartners heeft gehad/heeft en daar zou ik nu niet direct vanuit gaan. (ook al ken ik ze dan niet :wink: )

Ik vroeg me wel nog iets af, een beetje naïef misschien, maar zo ben ik zeker dat we helemaal over het juiste praten. Als jullie het over klaarkomen bij pijpen hebben, bedoelen jullie dan 'enkel oraal', of gewoon over de zalige combinatie van handen, mond, likken, strelen, trekken...?

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » do 08 juni 2006, 11:09

@ Baldlover: :lol: Ik heb liever een befrecord van een uur of langer! En dan wil ik gerust binnen 45 seconden klaarkomen, als ie daarna dan maar wel eindeloos doorgaat.
Dit was ook de situatie dat ze naar haar werk moest. Als de seks niet langer zou duren dan dit was het beroerd met me gesteld. Gelukkig is beffen normaal een klein onderdeel van het spel.

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » do 08 juni 2006, 11:50

Ik vind het machtig om te doen en mijn record (bij mijn eigen vrouw dan) staat op ongeveer 45 seconden.
Vind je dat veel? Ik heb wel eens twee volle minuten gebeft!! 8)
I'm a creationist... I believe man created God.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » do 08 juni 2006, 11:52

Het zou alleen klinken alsof Mark alleen maar slechte sexpartners heeft gehad/heeft en daar zou ik nu niet direct vanuit gaan. (ook al ken ik ze dan niet :wink: )

Ik vroeg me wel nog iets af, een beetje naïef misschien, maar zo ben ik zeker dat we helemaal over het juiste praten. Als jullie het over klaarkomen bij pijpen hebben, bedoelen jullie dan 'enkel oraal', of gewoon over de zalige combinatie van handen, mond, likken, strelen, trekken...?
Helemaal niet naïef gedacht. Het hangt er natuurlijk vanaf welke definitie je er aan geeft. Helaas heeft enkel oraal of in combinatie met handwerkzaamheden het gewenste effect niet bereikt.

Ik mag niet zeggen dat ik slechte bedpartners heb gehad. Misschien ligt het volledig aan mij. Ik geef dus niemand de schuld van het niet lukken van hetgeen ik zo wens. Maar soit: dan maar niet. Er zijn nog genoeg heerlijke dingen te doen.

M

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » do 08 juni 2006, 12:03

Hoi Mark, Ik ken er eentje die het andersom heeft, niet goed kunnen klaarkomen bij penetratie maar wel bij (goed) pijpen. Zoals als vaak gezegd, alle soorten en maten.

Mimosa, COOL en gefeliciteerd !!!
Dat gevoel van een 'blij lijf' is leuk he.
En smaakt naar meer :D

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » do 08 juni 2006, 12:16

Ik vind het machtig om te doen en mijn record (bij mijn eigen vrouw dan) staat op ongeveer 45 seconden.
Vind je dat veel? Ik heb wel eens twee volle minuten gebeft!! 8)
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt, binnen 45 seconden kwam ze klaar. 2 minuten is wel erg kort voor mij, als we de tijd hebben kan het vele minuten meer duren dan 2. Het gaat niet om de tijd dit topic maar om iets anders. Daar wil ik het dan ook bij laten.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 08 juni 2006, 12:18

Ehm... beffen heb ik weinig mee.. leuke opwarmer maar verder is die stimulatie te zacht... Het persoon voelt dan ook zover.. tja.. ik weet het niet.. En ja de één is er beter in dan de ander.. maar dan nog.

Wat ik van andere vriendinnen hoor komt dat aardig overeen... edit; heb er even over nagedacht en dat is niet helemaal waar.. sommigen kunnen juist alléén door beffen klaarkomen.

Van pijpen heb ik alleen maar orgasmes meegemaakt :lol: Maarja, met aftrekken weer een stuk minder...

@Baldlover.. ik denk dat je gehapt hebt :wink:
Laatst gewijzigd door Jessebel op do 08 juni 2006, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » do 08 juni 2006, 12:58

Ik vind het machtig om te doen en mijn record (bij mijn eigen vrouw dan) staat op ongeveer 45 seconden.
Vind je dat veel? Ik heb wel eens twee volle minuten gebeft!! 8)
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt
Hmm, ik zal er volgende keer nog een smiley bij zetten... ;)
I'm a creationist... I believe man created God.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 26 gasten